Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Čak dve vibro žabe na slici, kasnije je zamirisao i asfalt.

Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

Otkako je svrca postavio ovaj ugao, ne prestaje da me fascinira. Danas sam primetio da cev raste iz drveta. Koliko li će Dorćol centar ostaviti prostora za trotoar?
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816085#p816085:168fkwla je napisao(la):
Berislav » 23 Jan 2021, 14:58[/url]":168fkwla]Plava vibro žaba je pristala da pozira uz prve postavljene granitne ploče zapadno od Pekosa u pozadini.

Nasmeja me kolega, u trenutku sam ugledao sudiju Roy Bean-a kako deli pravdu među ovim desperadosima, koji godinama maltretiraju stanovništvo duž 4 bulevara! :D
 
Ukratko... :)

law west of pecos.jpg
 
Da li bi takav jedan uvaženi sudac, mogao da stane u kraj ovakvom iskazivanju stava i snažnoj poruci:
20210126_081730.jpg

Ili, da utiče da ovakvih rupa više nema:
20210126_081755.jpg

Ili, da umesto parkinga i trotoara, šine služe za kretanje šinskih vozila - radi masovnog javnog prevoza građana:
20210123_112247.jpg

Ili, da se građani kreću po ravnoj i bezbednoj trotoarskoj podlozi, 'mesto po agregatu, rupama i blatu:
20210123_112228.jpg

Ili, da ispravi ove "krive Drine":
20210123_112220.jpg

Ako ne, ima ko će:
20210126_081741.jpg

Vredne i, vazda vesele, LALE:
20210126_081831.jpg

A tamo, gde ne ide sve tako glatko, mogu i ova uvažena gospoda malo da pomognu:
20210126_081913.jpg
 
Ako želite da pronađete vrednog gospodina B. na prethodnoj reportaži, man'te se ćorava posla.

Za to vreme trotoari su se stidljivo malo pružili:
20210126_081930.jpg

Kao i parking podloga, sa nadasve interesantnim načinom formiranja barica:
20210126_081949.jpg

I ne, neću ja biti jedini ovde, koji ne slika (sada već čuveni) semafor (il' dva) u Knićaninovoj:
20210126_082303.jpg

A vlasnici nepokretnosti, moraju da se dovijaju na razne načine, kako im tiha (a još više glasna) voda ne bi podlokala i odronila bregove:
20210126_082346.jpg


I, prosto moram da ponovim sliku sa prethodne reportaže, koja ponajbolje ilustruje trenutni status radova u 4 zelena bulevara:
20210126_081730.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=816820#p816820:37l2blag je napisao(la):
Berislav » Pon Jan 25, 2021 4:55 pm[/url]"
Otkako je svrca postavio ovaj ugao, ne prestaje da me fascinira. Danas sam primetio da cev raste iz drveta. Koliko li će Dorćol centar ostaviti prostora

Ostavice minimum, da idu ljudi u koloni. To je stara seljacka fora nasih neimara, videces je svuda, od Grocke, preko Kaludjerice, do Vracara.
 
Da, taj anonimni stanovnik Dorćola je ostavio snažnu poruku na fosni zatrpanoj zemljom koja se bespotrebno nalazi na frekventnoj pešačkoj ruti. I meni je lično više puta došlo da izrazim svoje mišljenje, nakčešće kad bih za istu zapeo nogom, ali, eto, treba imati to nešto u sebi da se iznese tako jaka misao.


VAŽNO!!! Desio se obrt u priči sa svrcinim semaforom, uzmakao je pola metra da ne smeta ivičnjaku.
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr
 
CU37 lepo napreduje.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Asfaltirana parking mesta i ka Rige od Fere.
Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 3 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 4 by Dark Pale, on Flickr

Postavljaju i ploče po asfaltiranom.
Dubrovačka 1 by Dark Pale, on Flickr

Stajalište kod Ribarnice je otišlo u istoriju.
Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

Kralja Petra 2 by Dark Pale, on Flickr

Da li će ovo preostalo stajalište kod Ideje imati dovoljan kapacitet za sve linije?
Kralja Petra 3 by Dark Pale, on Flickr
 
Do kada će 79 da kruži? Danas sam bio neprijatno iznenađen kada je autobus skrenuo kod crkve ka Dunavskoj.
 
Ne znam zašto si bio iznenađen kada nigde nije bilo objave da se vraća na svoju redovnu trasu.
 
Da bi se autobuske linije vratile na staru trasu, morala bi da budu završena stajališta. Trenuno niti jedno stajalište nije završeno, mada su neka blizu toga. Ipak, stajališta bliža Kalemegdanu neće biti gotova sigurno još mesec dana. Za to vreme CU37 lepo napreduje čak i po tmurnom i mrazovitom vremenu - mada nije svima hladno:
20210127_083443.jpg

Od Kralja Petra krenulo je i popločavanje parking mesta:
20210127_083346.jpg

Kako je samo podloga lepo ukorićena:
20210127_083340.jpg

Dort Yol raskrsnica, najfrekventija na celom Dorćolu, po kojoj je i sam Dorćol dobio ime, verujem da nikada nije bila ovako dugo blatnjava i zapuštena:
20210127_083451.jpg

A snabdevanje mnogobrojnih prodavnica izgleda ovako:
20210127_083519.jpg

Pošto stajališta nisu u predviđenoj funkciji, mogu da posluže i za dostavu:
20210127_083559.jpg

Međutim, i kad stajališta budu privedena svojoj nameni, ja i dalje ne vidim drugo rešenje za dostavu robe. Doduše, postoji mogućnost da se kamioni i kombiji penju na pešačke sveže popločane površine, i tu ostavljaju svoj izmet u vidu uljnih fleka, a da nama pešacima ostane zanimljiva rasklimana i polupana površina za kretanje, umesto jednolične ravne i dosadne.
 
Jos jedan dokaz da su nasi neimari mislili na sve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817072#p817072:3qxydfus je napisao(la):
GOJE » Uto Jan 26, 2021 9:40 am[/url]":3qxydfus]

file.php

Kako je ovo moguće?!?!? Pa gde je bio nadzor, ta šefica ili ko već?
I da li je kartirana i upload-ovana ovako postavljena infrastruktura?
Čemu se pravili betonski kanali ispod ulice ako se ovako postavlja "dodatna" infrastruktura? Šta, kao multifunkcionalni rovovi ne postoje?
Očigledno manjka stručnosti i nadzora... :x
Makar da su iskopali rov u pravoj liniji.

Oprostite na izlivima besa ali ovo vodi ka beskrajnim prekopavanjima ulica, trotoara, bespotrebnom trošenju resursa (para, radnih sati, nefunkcionalnog korišćenja infrastukture...)

Odavno su osmišljeni principi postavljanja infrastrukturnih objekata, u poslednje vreme i pametna tehnološko-tehnička rešenja koja pojednostavljuju upotrebu i eventualne popravke ili postavljanje dodatnih infrastrukturnih instalacija.
U linku ispod je lep prikaz problema i kako ih rešavati. Sa sve cenama... 1.15 mil USD po dužnom kilometru.

http://www.infracities.com/wp-content/uploads/2018/10/INFRAVIA-2018-PRESENTATION.pdf
 
Dobro, krivo je. Ali, krivo je i more. Nije majstorski, nije "u vinklu", jeste malo fuš, ali realno, ne vidim neki ozbiljan problem. Duž cele ulice i trotoara su ostavili ove cevaste "koridore", kojima u budućnosti mogu da se provlače različite instalacije. Šahtova za pristup ima na pretek. E, tu je problem ozbiljniji, jer će taj šaht-fušeraj biti vidljiv (estetski problem), a i nivelacija je grozomorna i na trotoaru i na kolovozu.
 
Ja zaista ne znam koji je problem predvideti jedan kanal za sve instalacije i gomilu šahtova za pristup?!

Pa zar nije poenta rekonstrukcije ulice da se sve dovede na red i poprave stare greške? Oh wait, Interceptor nismo predvideli...
 
Некада се нису овако изводили радови, пешачки коридори су били приоритет, па ти копај ровове, али лепо огради и ако треба постави бар неке даске да се прелази. Не знам из које су димензије дошли ови извођачи али нису за велике радове.
 
Kako ce se ponasati pomenuti kanal za instalacije pod pritiskom ploca?
 
Ovi radovi su na veoma niskom, ako ne i ispod svakog nivoa kvaliteta. Zaista je neverovatno da posle posle svake katastrofalne usledi još gora rekonstrukcija.
 
Samo je dovoljno proći Ruzveltovom i imaćemo predstavu kakva će ova ulic ulica biti 2 meseca od kada je otvore.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Surprise, surprise. Radnici CU37 su odlučili da se (posle mesec dana) povuku sa uzurpiranog kolovoza, i oslobode ulicu Cara Uroša za automobilski saobraćaj:
20210128_082157.jpg

No, pešački saobraćaj i dalje komunicira ovuda - barem je vnogo nestalo:
20210128_082144.jpg

Lale konačno rade ozbiljnije:
20210128_082216.jpg

Napredak se vidi iz dana u dan:
20210128_082319.jpg

Primetna je i mehanizacija (traktor tera džinovsko svdlo):
20210128_082230.jpg

Tu je i kamion sa nekakvim sadnicama - ali nisam primetio gde hvali (što bi gastosi rekli) drvo:
20210128_082851.jpg

Još mehanizacije:
20210128_082412.jpg

Čudan spoj - ovde još ni stari asfalt nije razbijen:
20210128_082324.jpg

A ovde vidimo ključan razlog što se trotoari još nigde ne mogu proglasiti završenim:
20210128_082503.jpg

Još nisam odlučio da li da teram mak na konac, ili ovaj spoj mogu da proglasim završenim (to bi bio tek 2. od 42):
20210128_082551.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=817744#p817744:28hzxevk je napisao(la):
gishko » Sre Jan 27, 2021 5:41 pm[/url]":28hzxevk]Ovi radovi su na veoma niskom, ako ne i ispod svakog nivoa kvaliteta. Zaista je neverovatno da posle posle svake katastrofalne usledi još gora rekonstrukcija.

Nije neverovatno.
Svaka akcija je vrsta probe.
Sistem se zove "ako prodje prodje". To je stara seljaca fora.
Posto sve prolazi, posto su ljudi uglavnom zadovoljni bice i jos nizeg nivoa kvaliteta.
 
Fasciantno koliko je nedovrsen deo oko Francuske ulice, pa dalje kod I gimnazije i prekoputa.
 
Vrh