Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Danas idemo na taj fascinantni deo - Francuska:
20210129_100940.jpg

Ko kaže da iza kučića ostaju samo vnago:
20210129_100935.jpg

Evo šta se dešava kad se radovi ostave nedovršeni - majka priroda se trudi da sve vrati u neuređeno stanje:
20210129_100922.jpg

Evo slike najuređenijeg dela trotoara:
20210129_100841.jpg

I nekih detalja - gde kvalitet očigledno nije za pohvalu:
20210129_100807.jpg

I onda šta sledi - da li su vandali, da je samo otpalo - nije ni bitno. Ova ograda je očigledno od presovane rđe (što bi rekao Bender):
20210129_100817.jpg

Gde god da zagledate, nešto nije kako treba:
20210129_100750.jpg

Gimnazija je morala da se snađe na svoju ruku:
20210129_100716.jpg

Jer dok naši vredni neimari završe ova svoja posla, ima tiha voda sve da odroni, mmmmmmmm SVE:
20210129_100654.jpg

Još davno sam slikao ovaj korten-granit, i očigledno se neće oprati. Ali ovde im je čak i podloga utonula, pa se sve rasklimalo:
20210129_100636.jpg

Jedan jedini urađen spoj starog i novog trotoara (od 42):
20210129_100609.jpg

Dorćol čeka titulu (kako piše na sve strane), a rupa čeka šeficu:
20210129_100551.jpg

I raskrsnice čekaju nešto, boktepita šta ili koga:
20210129_101405.jpg
 

Prilozi

  • 20210129_100609.jpg
    20210129_100609.jpg
    258,9 KB · Pregleda: 4.325
Na sajtu gde idu redovi voznje pise da su aktivne izmene na snazi do 31.03. Znaci, nema nista jos 2 meseca i od buseva i od tramvaja. Ovo je stvarno neverovatno, nisu normalni.
 
To je zapravo odlicna vest, znaci da ljudi u nekoj direkciji koja se bavi javnim prevozom objektivno sagledavaju sta je zavrseno, a sta nije i kakva je situacija na terenu.
 
Пролази и јануар, а трамваји на линијама 2, 5 и 10 још не раде
Крајем децембра из Старог двора уверавали да ће између 20. и 25. јануара на трасе после више од 19 месеци од „привременог” укидања на саобраћајну мапу града бити враћене линије 2, 5 и 10
677z381_TRAMVAJI3001.jpg


Када се циљни рок једном пробије, сва накнадна орочавања нису више битна јер првобитна реч и обећање нису одржани. А још једно у мору многих обећања пало је када је реч о несносно дугој реконструкцији улица од Рузвелтове до Цара Душана. Овога пута обећање које су градски оци дали крајем децембра о враћању трамвајских линија 2, 5 и 10. Јер, крајем прошлог месеца из Старог двора уверавали су да ће између 20. и 25. јануара на трасе после више од 19 месеци од „привременог” укидања на саобраћајну мапу града бити враћене поменуте линије 2, 5 и 10, aли, ових трамваја ни на видику.

Увелико се закорачило у 20. месец откaко нема „круга двојке” нити трамвајских веза од Калемегдана до Устаничке и Бањице, а да је и даље и те како неизвесно када ће оне поново бити успостављене сведочи неколико чињеница са терена. И даље мајстори на појединим тачкама у Цара Душана обављају мање радове око трамвајских шина. Осим тога, на више места и даље су на трамвајским шинама палете са гранитним плочама и други грађевински материјал, а и многи аутомобили су комотно паркирани на трамвајском коридору. На све то „Паркинг сервис” још није почео да обавештава возаче да уклоне возила са трамвајских шина, јер да јесте, то би и те како био знак да се трамваји убрзо враћају у овај део града. Јесте да се већ дуже (па и јуче) организују пробне трамвајске вожње на делу деонице која је реконструисана, али сам повратак линија 2, 5 и 10 и даље је неизвестан.

Када ће оне коначно и бити враћене, шта су показале пробе трамваја, да ли је на новоуређеној траси од Рузвелтове до тврђаве све како треба, пре више од десет дана питали смо Секретаријат за јавни превоз, али до данас из овог градског министарства нису стигли одговори.

Извођачи одавно познати
Како су у коментарима на ову тему у последње време поједини читаоци замерали што не спомињемо имена извођача ових радова, сматрајући да их кријемо, подсећамо да су извођачи одавно познати и да је реч о конзорцијуму који предводи „Енергопројект”. Ти извођачи су веома дуго обнављали Карађорђеву и Савски кеј.


Због свега овога, али и због саме неоправдано дуге реконструкције потеза од Рузвелтове до Зоо-врта, грађани су оправдано кивни и нервозни. Стајалишта су увелико постављена, али путници који су до лета 2019. редовно користили линије 2, 5 и 10 и даље узалудно чекају трамваје.

Гнев житеља оправдан је и када је реч о самој реконструкцији. Јер, таман када им се крајем прошле године учинило да су мајстори напокон мало убрзали, и када је завршен највећи део посла на коловозу, на тротоарима се сада опет одуговлачи и питање је када ће они бити завршени. Јесте да их мање групе мајстора довршавају, али све то прилично је споро. Грађани репортери, који свакодневно на друштвене мреже каче слике са током радова на овој деоници, замерају што се праве и пропусти, јер одређени послови нису координисани, који не би смели да постоје на једном озбиљном градилишту. Ових дана један од последње објављених пропуста била је бандера која је на једној од раскрсница у Цара Душана постављена баш на траси ивичњака, због чега је убрзо морала да буде померана.

Када се све сабере, чини се да би тачка на реконструкцију која се са прекидима одвија од половине јуна 2019. могла да буде стављена у току овог пролећа, односно скоро две године откако су почели радови првобитно орочени на тек нешто више од шест месеци.
http://www.politika.rs/scc/clanak/4...r-a-tramvaji-na-linijama-2-5-i-10-jos-ne-rade
 
Kada, jednog dana, završe rekonstrukciju, orgazujem forumaško druženje uz Berislava (poznati lokalni zanatski kolač od borovnica) i pivo (preporučujem, opet, lokalnu zanatsku dorćolsku paklenu pomorandžu). Kako deluje, pre će proći pandemija nego rekonstrukcija.

Pozivam i g. Dejana Aleksića iz Politike kao specijalnog gosta.
 
Ljudi su se navikli da nema tramvaja.
Zbog ljudi sa Dorcola uopste ne mora da se zavrsi rekonstrukcija. Vecini je i ovako dobro.
 
Današnje atmosferalije ne utiču na radove.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Ko je hodao po blatu shvata koliki je napredak nabijeni tucanik u razvoju trotoara.
Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr

Najdraža mašina svakog pešaka - vibro žaba.
Jevrejska 3 by Dark Pale, on Flickr

Pre i posle.
Jevrejska 4 by Dark Pale, on Flickr

Ovo mnogo srećnije izgleda nego prošle sedmice.
Braće Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

Novi model.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

Lale su pri kraju sa pokockavanjem Rige od Fere.
Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

Parking mesta se popločavaju.
Rige od Fere 3 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje. Cara Uroša je i ovog jutra prohodna.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Prema Dubrovačkoj se čeka ekipa za uklapanje.
Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr
 
Sinoć sam kolima prošao do Kralja Petra. Tramvajske šine su na nekim mestima parking i to kosi, tako da je jedina preostala traka neupotrebljiva za vožnju.
 
Logika radova je potpuno očekivana, ali normalnom čoveku potpuno suluda. Prvo postaviš tramvajske šine i izbetoniraš traku za njih, a onda koristiš tešku mašineriju preko njih da bi obavio pripremne radove za popločavanje trotoara i parking mesta.
 
Rekonstrukcija bi i bila okej da nisu svuda uglavljena parking mesta. Ova ulica je bulevar i treba da ima bilevarske trotoare. Isped fakulteta su ubudžena parking mesta tako sa je ostao trotoarod 1m????? Sramota sramota i sramota.
 
Nije bulevar. Nismo svi pali s kruške pa da verujemo da Beograd čine samo bulevari i trgovi koje rekonstruišu A/G V.
 
Pozdrav svima, pretpostavljam vecinski komsije!

Sta reci za rekonstrukciju, a ne zaplakati..

Imamo ogroman problem na uglu Dusanove i Jevrejske (zgrada sa Dzejevim muralom i okolne), taj kockasti saht na sred ulice koji je namesten pravo na tocak TOLIKO lupa da nema mira ni spavanja, trza iz sna kao bomba kad se zalete i predju. Ovi okrugli su isto svi na tocak na svaka dva metra, ali se ne cuju zaista ne klaparaju, a ovi kockasti ubijaju!! Poludecemo! :evil: :x Verovatno je tako i duz trase jos negde, cula sam setajuci ali ne ovoliko.. Ispod njega je kao "soba" sa ventilima plavim (izvinjavam se ne znam kako da bolje objasnim) i to odzvanja kao bomba, plus odjek akustika izmedju zgrada, cak se i oseti da zatrese.

Moze li to da se resi, da se stavi neki drugi, kome da se obratim za to? JKP Vodovod i kanalizacija, ili ovi sto rade jos uvek?

Hvala
 
Neverovatno, izgleda da će iziliti krov onom šahtu u Vojvode Bojovića!
Vojvode Bojovića 1 by Dark Pale, on Flickr

Stiglo je i par Španaca da pripreme rupe.
Tadeuša Košćuška 1 by Dark Pale, on Flickr


Civilizacija se primiče i ovom delu.
Tadeuša Košćuška 2 by Dark Pale, on Flickr

Ovaj četvrtasti poklopac je ostao nezaključan i stvarno je bučan.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Vibro žaba u uglu.
Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr

Jevrejska 3 by Dark Pale, on Flickr

Rihe od Fere je prohodna.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

Primetio sam jednog taksistu koji se iz Rige od Fere provukao levo vozeći po pešačkom.
Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

Mestimično uređeno.
Rige od Fere 3 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 4 by Dark Pale, on Flickr

Prekoputa se radi.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Na ovoj strani je jedna preskočena praznina.
Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr

Ali prema Kralja Petra opet počinje mestimično popločano.
Cara Uroša 3 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje.
Cara Uroša 4 by Dark Pale, on Flickr
 
Susret sa gospodinom B. me je sprečio da sačinim i ja nekakvu reportažu, pa prilažem par sličica od juče. Na raskrsnicama Dobračinom i Knjlj. je urađena priprema za nastavak radova:
20210201_082629.jpg

20210201_110428.jpg
 
Zato, danas idemo sa punom reportažom:
Raskrsnica sa Cara Uroša je formalno prohodna, ali najčešće je ipak blokiranaraznim vozilima (što gradilišta CU37, što ovog našeg nasušnog):
20210204_081933.jpg

Kuriozitet je da je rupa konačno ispunjena, dok pešaci i dalje čekaju svoje civilizacijsko dostignuće:
20210204_081951.jpg

Prekoputa se radi, trotoar nezaustavljivo napreduje ka kraju (a zapravo početku) ulice:
20210204_082006.jpg

Ali, uz ovakve prekide:
20210204_082112.jpg

CU37 lepo napreduje:
20210204_082124.jpg

A, onda vidimo i da betoniranje rupa u centru Dorćola lepo napreduje:
20210204_082218.jpg

Rešili su da obesmisle mapu gospodina B:
20210204_082242.jpg

Ali, neko je rešio da Mini pošalje snažnu poruku (ima li šta romantičnije od otiska stopala i iscrtanog srca):
20210204_082255.jpg
 
Kod Dorćol Centra, trotoarska podloga konačno biva žabirana:
20210204_082339.jpg

Dok Vibro žaba pozira, u pozadini radnici na gradilištu na koti -15 razmileli kao mravi:
20210204_082417.jpg

Hodajući semafor radi, i to je ono što je najgore u vezi sa njim:
20210204_082448.jpg

Ipak, ova deonica i dalje eskivira betonažu:
20210204_082500.jpg

Možda čak ostane i poslednja na mapi gospodina B:
20210204_082502.jpg

Jer, evo kod Dobračine su takođe bili vredni:
20210204_082815.jpg

Pa čak se nastavlja i trotoarisanje:
20210204_082841.jpg

Ali, ono što je rađeno pre nekoliko meseci već zahteva opravke:
20210204_082822.jpg

Za kraj, još jedan biser: obeleženi pešački prelaz, koji nije bio predviđen za to, pa se sada čeka da boje skroz izblede:
20210204_082909.jpg
 
Kao što je G. islikao jutrošnje stanje je otprilike ovako:
pregled4feb21.jpg
 
Čuda se nastavljaju šaht je dobio krov.
Vojvode Bojovića 1 by Dark Pale, on Flickr

Rupa je skoro betonirana.
Tadeuša Košćuška 1 by Dark Pale, on Flickr

Tadeuša Košćuška 2 by Dark Pale, on Flickr

Sređuju trotoara i prekoputa.
Pjarona de Mondezira 1 by Dark Pale, on Flickr

Jedina preostala formalno zatvorena ulica.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Rupe za stajalište.
Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Čudna logika. Granje je treba da pokupi neko drugi.
Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje. (Pažljiviji čitaoci će primetiti da reporteri poštuju pravila izveštavanja)
Cara Uroša 3 by Dark Pale, on Flickr

Raskrsnica sa Dubrovačkom, zemlja rupa.
Dubrovačka 1 by Dark Pale, on Flickr

Dubrovačka 2 by Dark Pale, on Flickr

Vibro žaba je bila vrela.
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr

Ovde su juče priključivali neke cevi za Dorćol centar pa je linija ivičnjaka opet stradala.
Knićaninova 2 by Dark Pale, on Flickr

O ti mala preskočena rupo, žica ti sa strane stoji.
Višnjićeva 1 by Dark Pale, on Flickr
 
Зашто не пусте 11 ка Зоо врту?
 
Ništa novo.
Pjarona de Mondezira 1 by Dark Pale, on Flickr

Malo asflata.
Pjarona de Mondezira 2 by Dark Pale, on Flickr

Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr

Vibro žaba u boji žabe.
Jevrejska 3 by Dark Pale, on Flickr

Opuštajući prizor.
Braće Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

Stajalište je koliko mi se čini pomereno bliže Rigi od Fere.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje.
Rige od Fere 3 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 4 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 5 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr

Cara Uroša 3 by Dark Pale, on Flickr
 
Vrh