Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Šta Lale znaju kako se pravi nagib, strmina, kod njih sve ravno...
 
Требали су ставити риголе дуж ивичњака паркинг места.
 
Neobicna je ta fascinacija ostrim uglovima.
Kao sto se zna ostri spojevi su vise izlozeni delovanju razlicitih pritisaka, krace traju.
Psiholoski ulica deluje "nazubljeno", besno. Mozda je to Vesiceva poruka.
 
Грешка је у пројекту. Требали су коцку око стабала да ураде кружно а не четвртасто, као што су сама паркинг места требали од калдрме а не од гранитних плоча, исто тако су требали уз ивчњаке и дуж унутрашње ивице трмвајске баштице риголе да поставе. А могле су и трамвајске баштице да буду од коцке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=812139#p812139:a39ywvfv je napisao(la):
Дошљак » 10 Jan 2021 23:27[/url]":a39ywvfv]А могле су и трамвајске баштице да буду од коцке.
Tamo gde tramvaji i automobili dele trake, ne praktikuju kocku (kaldrmu).
 
Штета. Чини ми се да је коцка издржљивија од бетонских баштица.
 
Evo snežne reportaže. Radova već odavno nema, a neće ih sigurno ni biti još desetak dana (jer najavljuju se temperature ispod -15... brrrrrrrrr). Kad je već tako, nema ni novosti, pa ni razloga za neki poseban tekstualni komentar:
20210111_082131.jpg

20210111_082119.jpg

20210111_082057.jpg

20210111_082551.jpg

20210111_082337.jpg

20210111_082251.jpg

20210111_082221.jpg

20210111_082206.jpg

20210111_082151.jpg
 
Услишене су им жеље. Снег је најзад пао, па се мрцварење “оправдано” наставља у недоглед.
 
Izgleda da cemo ipak docekati i dvogodisnjicu radova (06.06.2021) i cetvorostruko prekoracenje roka.
 
Radova i teksta nema, ali zato sigurno neću propustiti da napravim mesečni presek napredovanja trotoara:

Datum:...................10.10. 09.11. 09.12. 10.01.
Potpuno završeno:...........0.......0.......0........0
Ukrajanje u toku:............0....300....700...1,050
Grubo postavljeno:........300....600....250........0
Spremna podloga:.........100....100....100........0
Raskopano:...............1,350....750....800...1,150
Nije još ni raskopano:.....450....450....350........0

I bonus slika za Badnje veče. Nedostatak stubića počinje da se primećuje:
20210106_193349 (1).jpg
 
Наводно су данас (или јуче?) кренули у контролу радова и попис неправилности које морају да се отклоне (углавном тротоари) али их је "прекинуо снег".

Извор: Стојчић
 
Kako mu nije glupo da izjavi da je bas jedan jedini snezni dan! u poslednje dve gradjevinske sezone poremetio neke planove, ocekujem da ce im sneg biti krivac i za iskrivljene ploče, talasasti asfalt, kasnjenje radova...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=812413#p812413:1g68oxcr je napisao(la):
Прле » 11 Jan 2021 21:44[/url]":1g68oxcr]Ко ће по снегу да ради...
Slagači kaldrme iz Milovana Milovanovića, oko spomenika Stefanu Nemanji. :D
 
Mogu vam reći da sam upravi video najopsežniju tramvajsku operaciju.

1. Multikuplovani tramvajski vozić. Kompoziciju sačinjavaju dve katice, švajcarac i prikolica. To čudo ima preko 60 metara, brat bratu.
20210112_113050.jpg


2. Iza toga čitavu lepezu tramvajskog voznog parka (sve živo osim CAF-a), desetine vozila.
20210112_113102.jpg


Inače, ako je pravilo da mora da prođe mesec dana testiranja pre puštanja redovnog tramvajskog saobraćaja, onda nema ništa od tramvaja do proleća, jer i dalje tramvaji nisu išli dalje od Kapetan Mišine ulice. Vraćali su se preko IZLAZA iz depoa, kao i do sada. Dakle, ULAZ u depo, i cela trasa do Beka nisu još ni spremni za test.
 
Zašto misliš da nema ništa od tramvaja? Zašto misliš da ne bi mogli da puste da tramvaj saobraća od depoa ka perifernim terminusima? Meni lično potpuno nelogično deluje da se toliko isprobavaju tramvaji a da se ona nekoliko meseci čeka na puštanje tramvaja, kada cela trasa bude završena, nakon testiranja trase u Cara Dušana.
 
Da tramvaj terminira i okreće u depou meni deluje besmisleno. To je preveliki saobraćaj za depo i okolne ulice koje ga opslužuju, a i preveliki organizacioni poduhvat za GSP. A raditi takvu gimnastiku, samo da bi se sprovodila nekoliko nedelja (dok ne upodobe ostatak trase), takođe nema smisla.

Sa druge strane, uglavnom se i rade stvari koje nemaju mnogo smisla, pa me ni to ne bi previše iznenadilo.
 
Који свињац невеероватно ово има само код нас .
 
Ako se dobro sećam ovo su preskočeni delovi koje treba betonirati pre puštanja tramvaja. Nema tu ni 7 dana posla, ali isto tako svaka ta praznina verovatno ima neki razlog zašto je preskočena.
pregledj12jan21.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=812566#p812566:tdxkg3e3 je napisao(la):
GOJE » 12 Jan 2021 13:02[/url]":tdxkg3e3]Da tramvaj terminira i okreće u depou meni deluje besmisleno. To je preveliki saobraćaj za depo i okolne ulice koje ga opslužuju, a i preveliki organizacioni poduhvat za GSP. A raditi takvu gimnastiku, samo da bi se sprovodila nekoliko nedelja (dok ne upodobe ostatak trase), takođe nema smisla.

Sa druge strane, uglavnom se i rade stvari koje nemaju mnogo smisla, pa me ni to ne bi previše iznenadilo.
Šta ako tih par nedeljq bude par meseci? Sve se priča kako neće još dugo, a nema nekih jasnih naznaka da će rekonstrukcija Cara Dušana uskoro da se završi. Da bi bilo svega nekoliko nedelja razmaka, probe šina u Cara Dušana bi trebalo da krenu ovih dana.
Drugo, koliki je to saobraćaj u okolnim ulicama pa da bi smetao izlasku tramvaja iz depoa i obrnuto?
 
Bravo gospodine B. to je velika većina tih mesta. Ima ih još nekoliko manjih, naročito na raskrsnicama. Izvesno je da betonaža neće biti gotova do Jovanjdana, a vrlo verovatno ni do Savinjdana. Zatim sledi jako važan posao, koji obavlja moja druga omiljena mašina ikada - šinoglačalo. Zatim, semaforska instalacija nije ni blizu da bude gotova.

Testiranje tramvaja može da započne najranije o Časnim verigama. Kad bolje razmislim, bolje da pričekaju koji dan, da im ne sine koja munja tada.

To sve znači, da bi tramvaj mogao da zazveči na mesopusnu nedelju.
 
Vrh