Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Švajcarac je 5. tramvaj danas - evo stigao je na Dorćol. Opet ih vozaju do depoa, pa nazad:
20201120_114626.jpg

20201120_114634.jpg

20201120_114642.jpg
 
Da. Pisano je da su počeli sa probama i čišćenjem. Zbog toga je i onaj mercedes od 6m morao da kupi pauk, jer je zadnjijm delom bio na šinama, a prednjim preko kocki oko stabla.
 
Ako će okreće u depou - može. Mada ne vidim zašto bi to radili? Evo, 11 su mogli odavno da puste - pa neće. Cela tramvajska trasa može najranije da bude gotova oko nikoljdana. Redovan tram saobraćaj očekujem koji dan nakon 1.1.21. Da zaokružimo na 370 dana posle roka.
 
Bili su tu jedno pola sata dok nije stigao pauk da nosi auto koji je malko virio sa oznacenog mesta, cipovim greskama u ovoj ulici nema kraja...






 
Ovaj kraj definitivno postaje glavno mesto za ekipu šina.
Pjarona de Mondezira 1 by Dark Pale, on Flickr

Žustra rasprava, verovatno oko toga da li da završe do Nikoljdana ili razvuku do Nove godine.
Pjarona de Mondezira 2 by Dark Pale, on Flickr

Materijal su primakli.
Pjarona de Mondezira 3 by Dark Pale, on Flickr

Skinuli su asfalt sa trotara, betoniraju ključnu krivinu. I dalje raspravljaju, izgleda da je predlog da se ipak protera tramvaj tuda, pa bilo šina ili ne.
Pjarona de Mondezira 4 by Dark Pale, on Flickr

Oplate zauzimaju nove prostore.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Čekajući oplate.
Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

I deasfaltiranje se nastavlja.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr
 
Definitivno najgora rekonstrukcija, nije ni završena a pojavljuju se problemi sa blokiranjem tramvaja koji će verovatno biti stalni nakon rekonstrukcije. Pešaci imaju male trotoare, biciklisti se jako nebezbedno guraju između šina i trake, tramvaju će biti blokirani i to sve zbog toga što vlast nema petlje da kaže da je za sve bolje da se ukinu parking mesta i da se izgrade garaže na praznim placevima. Nažalost, ovako će biti verovatno još 30-50 godina do sledeće rekonstrukcije vredne stotine miliona evra jer nema rešenja koje bi moglo da popravi sadašnju rekonstrukciju bez kompletne rekonstrukcije opet.
 
Онда би прво требали да откупе празне плацеве и направе гараже, па тек онда укину паркинг места.
 
S obzirom da dozvoljavaju kriminalcima da dižu zgradurine sa viškom spratova i bez parking mesta, onda bi bilo lepo da nadju rešenje za garaže. Čudno je da do sada nisu privatnici krenuli da dižu garaže, verovatno je problem održavanje i to što ne mogu da zarade pare odmah pa da idu dalje.
 
U Babi Višnjinoj je privatnik (Gri valjda) gradio i izgradio garažu i onda ih je Grad ucenio da dele profit (tako nekako). Parking garaže mogu biit najprofitabliniji biznis u tom delu grada. Verujem da bi pola mesta odmah bilo izdato na više meseci. Ali Grad hoće da se omasti, a da ne utroši više od kante farbe.
 
Rige od Fere - povezivanje kanalizacije:
20201123_084125.jpg

Cara Uroša - natabala se trećina kolovozne podloge:
20201123_084132.jpg

Kralja Petra - sjatilo se društvo oko manje vibro žabe:
20201123_084432.jpg

Ka Višnjićevoj - konačno skinut asfalt sa trotoara:
20201123_084536.jpg

I za kraj "sky lounge" na objektu CU37 u izgradnji - tamo gde i car ide peške, ali stvarno kao CAR (ne samo zato što je na uglu dve carske ulice):
20201123_084229.jpg
 
Danas je ekipa vrednih neimara za farbanje horizontalne signalizacije započela gigantski posao. Kada sam jutros prošao tek što su započeli, a evo popodne je skoro završena čitava polovina raskrsnice KNJLJ:
20201123_141928.jpg


Cela četiri čoveka čitav dan podebljavaju farbu na polovini (već pre mesec dana) obeležene raskrsnice. Efikasan rad i upotreba modernih tehnologija su očigledni:

- Meša se mašinski (dobro, jeste u kofi, ali nije ručno)
- Prosipa se direktno iz kofe na podlogu (ne koristi se kompresor - ručni rad je kvalitetniji i "zanatskiji")
- Finišira ga poseban radnik - majstor svog posla koji ručno filigranski ravnomerno raspoređuje boju po asfaltu
- A za njim ide čovek koji baca prah, kao da baca čini - e to je ono što će učiniti da se nijedan mališan, motociklista ili štikla ne oklizne na ovom čudu neimarstva.

Rezime: Četiri čoveka ceo dan farba pola raskrsnice.
 
Eh taj prokleti YouTube gde se vidi kako tamo neki to rade mnogo brže tehnologijom 19. veka

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nVdHC4jMRYg[/youtube]
 
I za kraj, imamo i Šveđane koji se ne bahate tehnologijom

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gdZYkOFiROI[/youtube]

Šta reći, koju poruku poslati? :bash:
 
Zna li se kada ce zavrsiti trotoare u vec "zavrsenom" delu?
 
Imaju samo jednu ekipu trotoardžija. Ta ekipa prvo mora da "završi" nezavršeni deo. Onda će da završava "završeni" deo. Procenjujem da će nezavršeni deo da "završe" negde oko zimskog jovanjdana, a da će sve kompletno biti gotovo oko prolećne ravnodnevnice.
 
Slike od jutros.
Šine lepo napreduju.
Tadeusa Koscuska 1 by Dark Pale, on Flickr

Podloga je prošla Jevrejsku.
Jevrejska 2 by Dark Pale, on Flickr

Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr

Postavljaju oplate i kod Braće Baruh.
Brace Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

Zapravo sve negde do Rige od Fere su oplate.
Rige od Fere 4 by Dark Pale, on Flickr

Spajaju vodovode.

Rige od Fere 3 by Dark Pale, on Flickr


Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr

Ovde je samo parče ostalo, a fino su utabali sredinu.
Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr


Nije moto-baba već vibro-žaba.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr
 
Ajmo sada brzo pre vrednog B. gerilska reportaža sa njegovog terena:
20201125_081433.jpg

Jutarnje Sunce daje mršave senke:
20201125_081420.jpg

A daje nam uvid i u pripreme pred betonažu:
20201125_081458.jpg

Jer na B. krivini su se svi nešo užurbali:
20201125_081513.jpg

Vodovodne instalacije još nisu prikačene, ali zato drvo korenom oponaša cevi:
20201125_081547.jpg

Neko nas definitivno prati - postaviti vibro-žabu ovako konceptualno može samo ozbiljan umetnik, za nas ozbiljne ljubitelje:
20201125_081614.jpg
 
A bilo je hladno jutros - teško i za slikovanje. Gospodine B. nadam se da si opremljen dobrom kićankom i parom rukavica koje podržavaju "touch" ekrane :)
20201125_081727.jpg

Trotoari i šine ovako izgledaju:
20201125_081706.jpg

Totalni hit devedesetih - halo govornice, preživljavaju ovu rekonstrukciju, a niko ne zna zašto:
20201125_081806.jpg

Ako je teško slikovati, teško je i raditi po ovakovm mrazu, a ovde se baš radi:
20201125_081826.jpg

E sad, poslastica za ljubitelje autoskakaonica - već smo videli rezultate:
20201125_081902.jpg

Ovaj vozač nije hteo da ide do kraja - šonja :(
20201125_081840.jpg
 
Fokus prelazi na deonicu oko Cara Uroša:
20201125_081934.jpg

I Kralja Petra:
20201125_082115.jpg

Gde smo zatekli šeficu kako nadgleda sipanje, vibriranje, finiširanje i ostala "...nja" koja se rade betonu:
20201125_082101.jpg

Nadamo se da ćemo proterati točkove ovuda do nikoljdana:
20201125_082159.jpg

Jer, debljina poprečnog preseka asfalta obećava:
20201125_082126.jpg

A na drugojj strani, gde točkovi već purnjaju, imamo čišćenje šina:
20201125_082235.jpg

I pripremu trotoarske podloge:
20201125_082359.jpg

I za kraj, slika od pre neki dan - na njoj dve šefice (plava i crna), ali bez naše omiljene - smeđe:
20201118_152252.jpg
 
Докле се стигло са тргом у Палмотићевој. Јел се то посматра као део овог пројекта?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796348#p796348:3sx31jcy je napisao(la):
Galeks » Sre Nov 25, 2020 11:51 am[/url]":3sx31jcy]Докле се стигло са тргом у Палмотићевој. Јел се то посматра као део овог пројекта?
Nije deo projekta, sporo ide sad su poceli da rade onu donju ulicu sto je nekad bila Palmoticeva tj pocetak te ulice, verovatno ce i tu da udare prelaz sa kocke na asfalt...
PS Meni su kocke koje tu postavljaju najlepse od svih koje su do sad ugradjivali u Beogradu. Mnogo mi se svidjaju.
 
Vrh