Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Mogao bih pisati hiljadu reči o finišeru, valjku i spuštanju ivičnjaka na nulu, ali kako kaže drug Tikvica: "Jedna slika govori više od hiljadu reči, a dve slike...."
20201014_131743.jpg

20201014_131717.jpg
 
Opsti utisak dobronamernih gradjana je da ce vrlo vrlo brzo biti gotovo.
U svakom slucaju bice gotovo na vreme i bice dobro uradjeno jer dobre firme dobrih ljudi rade.
Vecina gradjana je vrlo vrlo strpljiva, samo zlonamerni stalno gundjaju.
 
Konačno da se jedna rekonstrukcija završi kvalitetno i pre roka.
 
Rade da sve pršti, naravno ovo je tek prvi sloj asfalta fali tu još puno toga.
Eto, za ovu raskrsnicu od početka betoniranja podloge za šine trebalo im je oko dve nedelje do prvog asfalta, a Knićaninova je slične klase.
 
Sve su to kriticne raskrsnice, izazov na kome bi i bogatije drzave pale, ali ne i nasi neustrasivi neimari.
 
Može biti samo jedna kritična raskrsnica:
20201015_083443 (1).jpg

Iz dana u dan vidi se zaista veliki napredak na njoj:
20201015_083250.jpg

Može to da se završi za automobile uskoro:
20201015_083345.jpg

Ali za ostalu raju moraju da se obuzdaju ove karakondžule:
20201015_083359.jpg

Da bi Lale naaaaateeeeeeenaaaaaaneeeeeee nastavile popločavanje:
20201015_083420.jpg


Svi ovi radovi koje vidimo u punom intenzitetu pokazuju dve stvari:
- 3 meseca imamo već radove na ovoj raskrsnici, ali samo 15-ak dana se radilo ovakvim tempom.
- Kada je ova raskrsnica zaposednuta kao ovih dana, skoro ceo ostatak gradilišta je sablasno pust. Ima deonica gde po mesec dana nema nikakvih suštinskih radova.
 
Evo i ostalih kandidata za kritične raskrsnice. Kralja Petra - ovde je vreme stalo još u vreme tropskih dana:
20201015_082721.jpg

Ovde ima nekoliko meseci posla (dosadašnjim tempom):
20201015_082809.jpg

A ovamo (ka gospodinu B.) i preko nekoliko:
20201015_082753.jpg


Ruku na srce, to sve može da se promeni i ubrza dramatično. Za nekoliko dana tempom koji je sad na kritičnoj tački, i ovde bismo mogli da damo značajno bolje prognoze. Ali to se odnosi samo na automobilski saobraćaj, delimično i na tramvajski. Tempo popločavanja trotoara ostaje tempo amebe.
 
Za kraj malo konceptualnih slika elektro i vodovodnih instalacija:
20201015_083034.jpg

20201015_083426.jpg

Izgled Knićaninove:
20201015_082951.jpg

I Kapetan Mišine:
20201015_083104.jpg
 
Koliko vidim, nece biti vise parkinga na trotoarima, sto je pametno. U Cara Dusana ima mnogo onoga ispred cega nas narod hoce kolima da stane tik uz ulaz. Prodavnice razne, banke, kladionice,...E sada, ima ispod tramvajske okretnice parkiraliste, pa neka se du.e malo proseta.

Da, ima ovde jos mnogo posla, ali ako, neka se samo radi...
 
Razmišljam naglas. Šta je problem da se na raskrsnicama izlije odmah betonska ploča i ispod nje ostave mesta za instalacije i odmah asfaltira?

Tako bismo imali minimalne prekide u saobraćaju u poprečnim ulicama i ljudi bi mogli da prelaze ulicu bez problema.

Ili (kao što smo videli negde) da šine dolaze odmah ugrađene u betonskim elementima i onda se samo poslaže sve na licu mesta (modularni pristup)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783844#p783844:7jyvmkwo je napisao(la):
Blade » 15 Oct 2020 09:10 am[/url]":7jyvmkwo]Koliko vidim, nece biti vise parkinga na trotoarima, sto je pametno. U Cara Dusana ima mnogo onoga ispred cega nas narod hoce kolima da stane tik uz ulaz. Prodavnice razne, banke, kladionice,...E sada, ima ispod tramvajske okretnice parkiraliste, pa neka se du.e malo proseta.

Da, ima ovde jos mnogo posla, ali ako, neka se samo radi...
Parkinga nema - nije ga ni bilo na tom mestu ranije, jer se radi o stajalištu. Tamo gde je ranije bilo poprečno parkiranje, sada će biti zakošeno. A pošto smo toliko bogato društvo možemo sebi da priuštimo da parkiramo svoje ljubimce na granitu, kako bi se i najmanja fleka od ulja dobro videla.

E, takođe i da nam tramvaji ne rade 2 godine, jer je važno da se radi da se gradi.
 
Kako ce sad legenda Dorcola Mica Softic da parkira ispred svoje picerije Cezar ako to uopste jos postoji? :)
 
To je pre pitanje za Mićinog komšiju - gospodina B. ali ne brinem uopšte. Za te mašine uvek ima mesta - na sred ulice, trotoara, platoa, pjacete...
 
Postojeći režim saobraćaja je prolongiran do 21. oktobra. Da li će tada raskopati posljednju ključnu raskrsnicu Kralja Petra, a Knićaninova postati nova kritična tačka videćemo.

U Cezaru je bila pristojna pica, dobra furuna, ako se nešto nije promenilo posljednjih godinu-dve od kako sam bio poslednji put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783857#p783857:2ee4g8li je napisao(la):
GOJE » Čet Okt 15, 2020 10:38 am[/url]":2ee4g8li]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783844#p783844:2ee4g8li je napisao(la):
Blade » 15 Oct 2020 09:10 am[/url]":2ee4g8li]Koliko vidim, nece biti vise parkinga na trotoarima, sto je pametno. U Cara Dusana ima mnogo onoga ispred cega nas narod hoce kolima da stane tik uz ulaz. Prodavnice razne, banke, kladionice,...E sada, ima ispod tramvajske okretnice parkiraliste, pa neka se du.e malo proseta.

Da, ima ovde jos mnogo posla, ali ako, neka se samo radi...
Parkinga nema - nije ga ni bilo na tom mestu ranije, jer se radi o stajalištu. Tamo gde je ranije bilo poprečno parkiranje, sada će biti zakošeno. A pošto smo toliko bogato društvo možemo sebi da priuštimo da parkiramo svoje ljubimce na granitu, kako bi se i najmanja fleka od ulja dobro videla.

E, takođe i da nam tramvaji ne rade 2 godine, jer je važno da se radi da se gradi.

Nisam mislio u tom smislu, nego konstatujem po vidjenom koliko ima posla. A naravno da treba sto pre, ali kvalitetno, da se uradi. Jer ovakvi radovi paralisu javni prevoz i mnoge druge stvari. I razocarao si me tom vescu, taman sam se ponadao da su se opametili da polako ukidaju ulicna parking mesta, kad ono, medjutim...

Trotoare treba ostaviti koliko je dovoljno i realno da pesaci mogu da prolaze, a na racun ulicnih parking mesta koja su do sada postojala, prosiriti put.
 
Pica u Cezaru odlična. Usluga loša (baš danas ne radi aparat za kartice, a problem je što je svaki dan danas - još kad bi baš danas ili ponekad obrisali prašinu...)

Novi trotoar u Cara Dušana uglavnom biće širine 3 ili 4 granitne ploče, kada ga budu završili kasnog proleća 2021.
 
Vrh