Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784752#p784752:3bpg3ou6 je napisao(la):
dzonihsv » 18 Okt 2020 12:29[/url]":3bpg3ou6]Pa onda što su ih i stavljali kad se ne zna kad će zeleno? :D
Zato što ti odbrojavaju u ciframa kada ostane još 20 sekundi zelenog. :)
 
Ali realno bezveze rešenje. Popravka problema kojeg nije ni bilo.
 
Znači ponedeljak, znači reportaža.

Francuska-Dositejeva je i dalje u funkciji stovarišta - zato slika bez.
Dositejeva-Dobračina primećen početak ukrajanja kod popločavanja.
20201019_083542.jpg

Ukrajanje ludom radovanje:
20201019_083603.jpg

A na završenoj raskrsnici u Dobračinoj - neko i nešto su ostali svoje tragove za narednih 50 godina:
20201019_083448.jpg
 
Ka KNJLJ ili bolje "КЊЉ", i dalje ima puno posla:
20201019_083436.jpg

Ni spoljašnji ni unutrašnji trotoar nisu uopšte napredovali:
20201019_083422.jpg

Ali sama kritična tačka jeste itekako:
20201019_083328.jpg

Nakon tri meseca rovovske borbe koju smo tako pomno pratili, sada je sve spremno za finiš:
20201019_083219.jpg

Da li je Knjeginja Ljubica zaista ovako oštro gledala ka Kapetanu Miši - jedinom bogatijem čoveku od njenog muža:
20201019_083253.jpg
 
E i kod tog mumificiranog bogataša došlo poslednje vreme:
20201019_082940.jpg

A to znači da se mora oprati blato sa površine podloge:
20201019_083145.jpg

I to uprkos Suncu:
20201019_083108.jpg

A neki nisu najsrećniji zbog posledica tog pranja:
20201019_083039.jpg

Pratimo sa nestrpljenjem hoće li ovde biti saobraćaja uskoro:
20201019_082947.jpg
 
Deonica do Knićaninove značajno zaostaje:
20201019_082819.jpg

Tu je tek premošćen prelaz ka Višnjićevoj:
20201019_082754.jpg

A ka Kralju Petru ni toliko:
20201019_082647.jpg

I raskrsnica još netaknuta:
20201019_082619.jpg
 
A onda deonica koju je zaboravio i bog i car i kapetan i knjeginja i slepac i popečitelj:
20201019_082544.jpg

Tu nema ni prelaza sa jedne na drugu stranu možda i 300 metara:
20201019_082421.jpg

A teško da ima i radnika i radova:
20201019_082401.jpg

Barem su ostavili ceo spoljašnji trotoar netaknut od Kralja Petra do Jevrejske:
20201019_082235.jpg
 
I za kraj, malo trivijalno bespotrebnih koncept-slika:
Koncept novog doma:
20201019_082922.jpg

Koncept nove pešačke realnosti:
20201019_082836.jpg

Koncept vozila predmodernističkog brutalizma:
20201019_083105.jpg

I jedna od mojih omiljenih pre i posle situacija:
20201015_083359.jpg

20201019_083736.jpg
 
Da nastavim gde je gosdpodin G. stao.

Prvi zemljani most od Kralja Petra je kod ulice Rige od Fere.
Rige od Fere 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Rige od Fere 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

A drugi zemljani most je ovde. Radnika zapravo ima, ali rade na vecim dubinama.
Tadeusa Koscuska 5 by Berislav Opanjković, on Flickr

Sa ovim novim delovima slivnika koje ugradjuju postali su vidljiviji.
Tadeusa Koscuska 4 by Berislav Opanjković, on Flickr

Raskop je masivan.
Tadeusa Koscuska 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

A stigao je i pun kamion delova za ugradnju.
Tadeusa Koscuska 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Nazalost, tramvaju broj 11 to ne pomaze.
Tadeusa Koscuska 1 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
@astrodule, ja sam jednom napipao svez beton, sreca pa nisam zakoracio. To se zaista tesko razlikuje ako nije ogradjeno i oznaceno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785017#p785017:3gm9aoz9 je napisao(la):
GOJE » 19 Okt 2020 09:17[/url]":3gm9aoz9]E i kod tog mumificiranog bogataša došlo poslednje vreme:
file.php
Da li će vraćati kaldrmu (kocku)? I da li je to do fotografije ili je asfalt negde do polovine visine kocki?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785063#p785063:3gm9aoz9 je napisao(la):
Berislav » 19 Okt 2020 10:58[/url]":3gm9aoz9]A stigao je i pun kamion delova za ugradnju.
Evo još jednom da ponovim pitanje, možda ovog puta bude više sreće pa dobijem odgovor. Da li zna neko ko je nadležan za deo ulice gde je ulegnuće u zoni skretanja za Vuka Bojovića, obzirom da se radovi izvode i na tom delu? I kako bi to moglo da se prijavi?
 
Ovaj asfalt koji se vidi je samo noseći sloj. Habajući sloj će doći do visine šahtova, ivičnjaka i kocki.

Ne znam kada i da li planiraju da se zabave tim ulegnućem, jer ono svakako nije u granicama ovog projekta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785082#p785082:144i68al je napisao(la):
GOJE » 19 Okt 2020 11:47[/url]":144i68al]Ovaj asfalt koji se vidi je samo noseći sloj. Habajući sloj će doći do visine šahtova, ivičnjaka i kocki.
Nisam ovo najbolje razumeo. Da li ovo znači da se neće vraćati kocka na kolovoz nego da će umesto nje da bude asfalt? Kocka bi trebalo da se vrati onako kako je i bila u poprečnoj ulici, pre raskopavanja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785082#p785082:144i68al je napisao(la):
GOJE » 19 Okt 2020 11:47[/url]":144i68al]Ne znam kada i da li planiraju da se zabave tim ulegnućem, jer ono svakako nije u granicama ovog projekta.
Kako nije u granicama projekta, kada se radi sve do Vuka Bojovića? Drugo, čak i da ne potpada pod nadležnost rekonstrukcije, opet je neko nadležan za to, a to je ono što je bitno, jer nije ovo neko malo ulegnuće, nego poprilično ulegnuće. Samo je nadležnost bitna, sve ostalo je lakši deo posla. Namera mi je da to prijavim, pa zato i pitam.
 
Na fotografiji Kapetan Mišine postoji jasno vidljiva granica projekta. Vidi se po granici ivičnjaka i mestu gde prestaje kocka i počinje asfalt. Kocka na automobilskoj površini i behaton na pešačkoj površini ostaju iznadte granice. Projekat obuhvata površinu ulice Cara Dušana i po par metara (negde i više) poprečnih ulica. Nego, ono što me je sada posebno iznerviralo, je semafor u Kapetan Mišinoj. Izgleda kao da su manijaci predvideli i to. Skoro svaku rekonstrukciju u poslednjih 5 godina odlikuje dramatično lošije saobraćajno rešenje od prethodnog.

Očigledno je ulegnuće u Pjarona de Mondezira izvan granica projekta - samim tim je u nadležnosti Beograd puta.
 
Kad su preslagivali kocke u Cara Uroša isto su upuštali više asfalt kod raskrsnica, ali su kocku presložili u ravnu liniju. Ovo je baš traljavo napravljeno.
 
Cara Uroša je tendenciozno rađena tako. A šta ovde u Kapetan Mišinoj nameravaju, nije mi uopšte jasno, ali više mi izgleda da će biti nešto što je Goje spominjao.
 
Žele da ivičnjak u zoni pešačkog bude na nuli, a sam pešački prelaz asfaltiran. Možda je zaista tako i ugodnije za hodanje.
 
POzivam vas da silicate malo vec "gotove"delove. Recimo pukotine na betonu sred tramvajskih sina kod B.pijace.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785132#p785132:2d1613tz je napisao(la):
GOJE » Pon Okt 19, 2020 1:29 pm[/url]":2d1613tz]j**** ih semafori

Na toj raskrsnici ipak mislim da je bio potreban semafor, malo po malo pa je bio neki udes tu ili kola udare pesaka. Ljudi su vozili kao manijaci kroz tu raskrsnicu.
 
Obećali su super inteligentne semafore. Baš da vidimo kako će to da funkcioniše. Inače, po celom gradu su u toku radovi na semaforima.
 
Vrh