[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611153#p611153:1wjvmjmv je napisao(la):
AntonioBandera(s) » Ned Mar 24, 2019 2:59 pm[/url]":1wjvmjmv]Postujem vase misljenje gospodo, izvlacim dosta ispravnih rezona...opet, i ne menjaju puno moje misljenje i stav, mislite da sam glup, zatucan... Izrecena je neka dublja problematika koja vuce vise stvari, ceo sistem koji nazalost kod nas ne funkcionise. Ali ako vec tezimo nekoj Evropi, nekom svetu, onda moramo da mu se prilagodjavamo na nacin na koji mozemo...da gledamo neke vise interese, a ne pojedinaca. Vremena se menjaju i moramo da im se prilagodjavamo, ranije nije bilo vozila, kao ni toliko ljudi, sad ih ima previse, sto ljudi,sto vozila...A opet i centar grada nije toliko bas veliki , preopterecen je istim..mora se naci balans u svemu tome. I nista lose ne vidim da neko da izvinete na izrazu digne dupe iz fotelje, kreveta i da malo proseta do svojih kola, smatram da je to svakome korisno.
Ne mislim ni da si glup , a ni da si zatucan. Jedno je imati svoj stav i mišljenje , koji se argumentovano obrazlaže , što cenim i poštujem , a drugo je "pljuvati" svakog ko ima različito mišljenje. Što reče Bender , i moj post je bio više dopuna , a ujedno i kontra argument velikoj većini onih koja se poziva za svaku sitnicu kako to isto postoji i u inostranstvu , i to uvek i isključivo kad neko digne glas protiv nečega , tj. kaže da mu je dosta ovoga ili onoga. Da li u inostranstvu postoje gradovi koji su građeni poput Beograda , stihijski , bez nekog konkretnog plana? Ako i postoje , sigurno su manji gradovi u pitanju , a i onih većih je sigurno mali broj. Kod nas je problem što kada se desi nešto u centru , primera radi , bude neki protest ili neka "manifestacija" na kolovozu , zna da se oseti čak i na Vidikovcu. Meni lično su se slične situacije događale nekoliko puta. A da smo bili pametni , kao što nismo , danas bi smo u takvim situacijama imali mrežu ulica kojima bi smo mogli da zaobiđemo gužvu u centru , a ne da kao alternativu imamo jednu jedinu saobraćajnicu (koridor) , gde se takođe stvaraju gužve. Zbog ovakvih situacija , meni se X puta dešavalo da prelazim velike razdaljine peške , jer tako brže stignem , nego da sa prevozom uletim u gužvu na alternativnoj trasi. Meni lično nije problem da idem peške , zato što sam dosta fizički aktivan , ali nisu svi u mogućnosti (roditelji sa malom decom , stari , osobe sa nekim fizičkim problemom...). Mi jesmo mahom , to je moje viđenje , postali nacija fizički slabo aktivnih ljudi. Masa ljudi kada čuje da bi brže stigla do cilja gradskim prevozom , sa jednim presedanjem , nego da izgube pola sata ili duže čekajući prevoz kojim će direktno da stignu , digne frku kao da si predložio da se počini zločin. Iz ove priče izuzimam one kojima je važno da ceo svet vidi i zna koja kola se voze. Isto tako , centar grada , na prvi pogled ne izgleda velik , ali kada se napravi jedna velika pešačka zona , e to se i te kako oseti. Na celu stvar se treba gledati iz šire perspektive , a ne kao što mnogi gledaju na to da su građani koji se pobune protiv pešačke zone , nezahvalni skorojevići koji su sami birali da žive u centru , i da ne smeju ni glasa da puste , već jedino smeju da po skupe pare prodaju stan i presele se na periferiju , gde im je mir i tišina , ako su baš tol'ko ne zadovoljni trenutnom sizuacijom.
Dakle , niti je Beograd građen i funkcioniše kao drugi gradovi u inostranstvu , niti mogu sve stvari jednostavno da se urade copy - paste , kao što mnogi zamišljaju , u oba smera.