Hyung
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 21.05.2016.
- Poruke
- 189
- Pohvaljen
- 765
Sada bi voleo da neko ko organizuje radove na preuredjenju ovih ulica, a i pobornici povecanja pesacke zone ovde na forumu - da mi kazu kako ce stanar iz recimo Gracanicke, koji kola uredno parkira u garazi i koji treba da ode u TC Usce da kupi nesto kabasto za kucu, recimo TV, otici do Usca i vratiti se kuci? Dakle, vise ne moze iz garaze da skrece desno, pa da iz Ivan Begove udje u Pop Lukinu pa na Brankov most, nego mora da ide Kraljice Natalije do Kneza Milosa, pa u A Geprata i G. Principa na Brankov most. U povratku, mora Karadjordjevom, pa Pariskom i T. Koscuska do Cara Dusana skroz do Despota Stefana, Decanskom pa kroz tunel u Brankovu, pa u garazu. Onda, mora da iznajmi troli iz obliznje samoposluge (ako mu daju) kao sto predlaze Vracarac, i da nardnih 300m gura svoj TV na troliju, koji ce posle uredno da ga vrati... Mozda sam nesto propustio, pa ako jesam neka me neko objasni. I da, znam da ce C. Lazara biti prohodna za saobracaj jednog dana, ali kazem da se ne zna koliko ce to da traje, jer na obavestenju pise da radovi pocinju od 8.3. a nigde ne pise da li ce to da traje jedan, pet ili pedest dana... Toplicin venac onakakv kako ga je Bukira juce fotografisao stoji potpuno isto vec pune 3 nedelje bez i jednog radnika, a deo V. Karadzica koji se radi, svaki dan se promuva po neki bager i po 2-3 radnika koji iskopaju i zatrpaju po1-2 metra nekog kanala, tako da ce se to isto desiti i u C. Lazara narednix xy dana. Otvaraju se gradilista, a druga se ne zavrsavaju. Apsolutno nema nikakve logistike kako rade (da ne pomenjim Karadjordjevu, koja isto tako stoji raskopana evo vec 4 mesec!!! )Ako je poenta grada da se na ovaj nacin raseli ovaj deo grada da bi se u prizemljima instalirale kafane od K. Mihajlove sve do Beton Hale, a u napustenim stanovima napravili Muzeji proslosti - na pravom su putu jer su izabrali pravi nacin... Kada posmislim da je 2.5km Bulevara KA kompletno uradjeno za 6 meseci, pitam se zasto bar ovi ne prepisu sistem, ako bolji ne umeju da naprave. Ili zapravo smatraju da je 2-3 radnika po gradilistu bolje resenje??[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607121#p607121:169i39g2 je napisao(la):Bukira » 08 Mar 2019 11:50 pm[/url]":169i39g2] Ispred „Proleća” sam na nekim kolima video ovu poruku:
"Enegotehnika - Južna Bačka" iz Novog Sada i američka kompanija "Valmont" iz Nebraske zaključili su ugovor o strateškom partnerstvu.
Ugovor pored zastupništva za područje bivše Jugoslavije podrazumeva i izgradnju fabrike za proizvodnju stubova za dalekovode i javnu rasvetu.
Valmont je jedna od vodećih svetskih kompanija u toj oblasti, a investicija u Zrenjaninu vredna 5 miliona evra, koja će biti realizovana u naredne dve godine, podrazumeva proizvodnju i izvoz na susedna tržišta vredan 15 miliona evra.
Srbija je do sada bila uvoznik dalekovodnih i stubova javne rasvete.
I opet imamo situaciju da se pogrešno radi promena naziva ulica. Umesto da tamo gde su duplikati , "nove" i ulice sa "delovima" i sl. menjamo , mi menjamo po centru ono što ne mora da se menja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607142#p607142:it55wixf je napisao(la):gradjanin » Sub Mar 09, 2019 6:26 am[/url]":it55wixf]Carice Milice je od Brankove do raskrsnice sa Obilicevim vencem, odmah iza zgrade Tanjuga, Cara Lazara pocinje od raskrsnice sa Obilicevim vencem i ide do Rajiceve. Kafana Prolece je recimo u Cara Lazara.
Posto vidim da je trenutno trend menjanje imena ulica na Starom gradu, predlazem da se taj patrljak sada nazove ulica Milutina Folica, deo Vuka Karadzica uz muzej sto se sada renovira Dr. Sinise Malog, a Obilicev venac, Toplicin venac i Kosancicev venac da se spoji u jedan i da se nazove Vesicev venac - a sve u ime zahvalnosti nas gradjana Starog grada sto su nam njih trojica tako fenomenalno poboljsali kvalitet zivota kao niko pre. Sta ce nam i Vuk Karadzic i Car Lazar, pa jos Milan Toplica, Ivan Kosancic... kada imamo ovakve urbanisticke gromade kao sto su pomenuti. A, greota, trebalo bi negde uglaviti i uličicu Nikole Nikodijevica, pa da sve to lepo zaokruzimo...
Nije ti to samo ukloniti asfalt i tresnuti kocku (kadrmu). Kompleksna je to rabota.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607143#p607143:it55wixf je napisao(la):gradjanin » Sub Mar 09, 2019 7:05 am[/url]":it55wixf]Sada bi voleo da neko ko organizuje radove na preuredjenju ovih ulica, a i pobornici povecanja pesacke zone ovde na forumu - da mi kazu kako ce stanar iz recimo Gracanicke, koji kola uredno parkira u garazi i koji treba da ode u TC Usce da kupi nesto kabasto za kucu, recimo TV, otici do Usca i vratiti se kuci? Dakle, vise ne moze iz garaze da skrece desno, pa da iz Ivan Begove udje u Pop Lukinu pa na Brankov most, nego mora da ide Kraljice Natalije do Kneza Milosa, pa u A Geprata i G. Principa na Brankov most. U povratku, mora Karadjordjevom, pa Pariskom i T. Koscuska do Cara Dusana skroz do Despota Stefana, Decanskom pa kroz tunel u Brankovu, pa u garazu. Onda, mora da iznajmi troli iz obliznje samoposluge (ako mu daju) kao sto predlaze Vracarac, i da nardnih 300m gura svoj TV na troliju, koji ce posle uredno da ga vrati... Mozda sam nesto propustio, pa ako jesam neka me neko objasni. I da, znam da ce C. Lazara biti prohodna za saobracaj jednog dana, ali kazem da se ne zna koliko ce to da traje, jer na obavestenju pise da radovi pocinju od 8.3. a nigde ne pise da li ce to da traje jedan, pet ili pedest dana... Toplicin venac onakakv kako ga je Bukira juce fotografisao stoji potpuno isto vec pune 3 nedelje bez i jednog radnika, a deo V. Karadzica koji se radi, svaki dan se promuva po neki bager i po 2-3 radnika koji iskopaju i zatrpaju po1-2 metra nekog kanala, tako da ce se to isto desiti i u C. Lazara narednix xy dana. Otvaraju se gradilista, a druga se ne zavrsavaju. Apsolutno nema nikakve logistike kako rade (da ne pomenjim Karadjordjevu, koja isto tako stoji raskopana evo vec 4 mesec!!! )Ako je poenta grada da se na ovaj nacin raseli ovaj deo grada da bi se u prizemljima instalirale kafane od K. Mihajlove sve do Beton Hale, a u napustenim stanovima napravili Muzeji proslosti - na pravom su putu jer su izabrali pravi nacin... Kada posmislim da je 2.5km Bulevara KA kompletno uradjeno za 6 meseci, pitam se zasto bar ovi ne prepisu sistem, ako bolji ne umeju da naprave. Ili zapravo smatraju da je 2-3 radnika po gradilistu bolje resenje??[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607121#p607121:it55wixf je napisao(la):Bukira » 08 Mar 2019 11:50 pm[/url]":it55wixf] Ispred „Proleća” sam na nekim kolima video ovu poruku:
Zato sto se inace sve radi bez plana i programa...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608549#p608549:1vmkpr9a je napisao(la):Vračarac » 14 Mar 2019 02:52 pm[/url]":1vmkpr9a]Uskoro ce i asfalt, samo mi nije jasno zasto prvo nisu radili ulicu pa tek onda fasadu nego obrnuto i sad sva ta prasina ide na tek okrecenu zgradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608549#p608549:yjovgn5z je napisao(la):Vračarac » Čet Mar 14, 2019 2:52 pm[/url]":yjovgn5z] samo mi nije jasno zasto prvo nisu radili ulicu pa tek onda fasadu nego obrnuto i sad sva ta prasina ide na tek okrecenu zgradu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608815#p608815:2gm1wprb je napisao(la):solecar » Pet Mar 15, 2019 12:55 pm[/url]":2gm1wprb]Žuri ti se da se prošetaš novom pešačkom zonom?