Šta je novo?

Rekonstrukcija Požeške ulice

Google Maps i Google Earth stavili relativno sveze satelitske fotografije. Pozeska je... onako... i nema je bas nesto. Vidi se zuckasta strafta. :p
 
Ljudi bio sam juce u pozeskoj katastroffa trotare betoniraju kod zrmanjske izgleda se sprema podloga za liveni asvalt prosto ga obozavam kad se raskeca na +50c takodje izmedju sina nece doci asvalt nego se prostor oko istih betonira i glaca kao stajalista za buseve kod arene na autoputu katastrofa od gos mehane do blagoja parovica u 15h vidio sam 25 radnika koji presipaju iz supljeg u prazno puzevim korakom .uglavnom unakazice pozesku jedina svjetla tacka su granitni ivicnjaci .Mozda stave i stampani beton na trotare mada sumljam kad ce zvanicni abdejt radova u pozeskoj sa kritikama mislim da je sad pravo vrijeme .Ja sam totalno razocaran radovima .Razgovarao sam sa radnikom cst grad im jos nije oslobodio zemljiste i pristup lokaciji sa nbg strane za pristup mostu tako da radovi vec kasne sa nbg .Petlja careva cuprija dobro napreduje i cuo sam da nece napraviti skretanje za tramvaje sa ban brda ka topcideru sto mi je nevjerovatno . :bash:
 
Jel vi to mešate izgradnju infrastrukture i projektovanje stanogradnje? Mislim, to je legitimno, samo da svi znamo o čemu se priča.

edit: ^^ @Strahinja & Wile E. Coyote
 
Људи ја вам стално причам да они нису нормални. Моја је зграда на 30 м од Пожешке замислите кад мајстори у 12 или пола 1 ноћу превозе оне машине како то бруји ноћу и како шкрипи по асвалту. Сад су посао преузели неки АР Градња. Па ваљда тако и раде по ару. људи су стварно убрзали посао па тако да ово сад што раде са мањим или већим пропустима можда и стигне до 15.10 да буде завршено а они пре што су радили стигли би исто до 15.10 ал незнам које године њима је било важно само да затворе улице за саобраћај и да их раскопају а после ко га шиша ће се стигне. а замислите сад који ће хаос да буде кад крену кише и снегови а они тако наставе да раде. биће врло узгузљиво. а то шта ће да наливају то незнају ни они сами ни како ће то да изгледа. ал кад је по народној грбачи шта нас бреига само терај. гледам често стране канале па има како зидају зграде, мостове како проширују ауто путеве све раде на време и без пуно ометања саобраћаја. Јер тамо су страшно велики пенали за закашњење послова и ако ти кажу да тај посао мора да буде готов за 5 месеци ни дана дуже иначе плаћаш страшно велике пенале граду (инвеститору), чал и грађани имају право да те туже због кашњења на посао и тако тих ствари. А код нас ма само ти копај бато па једна лопата дневно нема везе.
 
Dragane, postoje penali i kod nas, a ja sam ti već rekao šta treba da uradiš. Lepo sa slikama radova idi kod nadzornog organa za te radove i pokaži im propuste. Od kukanja po forumu nećeš ništa postići. Uostalom Studio B voli takve priče te se možeš i njima obratiti sa zamerkama na kvalitet i brzinu radova, ali je moj savet da se pre insistira na kvalitetu tih radova nego na samoj brzini.
 
pa strpite se malo , za novu i lepu ulicu treba strpljenja... najbolje je da nikada ne renoviraju ulicu pa da umesto masina pucaju karoserije automobila o rupe koje bejahu u Pozeskoj. Greh je bilo terati auto tom ulicom
 
Људи имам нај новије слике из Пожешке ал незнам како да их поставим да их виде и други
 
^ idi na http://imageshack.us/ i tu imas dugme browse, oznacis sliku koju hoces da uploadujes, kliknes na start upload, i iskopiras link koji dobijes u post. I tako za svaku sliku.
 
možeš isto to da uradiš i na tinypic.com, što ti i prepoiručujem, budući da ja imam pozitivnije iskustvo sa njima.
 
Evo da pokušam da stavim neke slike na ovaj forum odmah se izvinjavam jer su snimane mobilnim telefonom.
dsc00286t.jpg

ovo je slika prema okretnici
dsc00287sw.jpg

ovo je snimak dela Požeške između raskrsnica Trebevićke i Valjevske
 
sledeće dve slike deo Požeške sa raskrsnice sa Valjevskom prema dragstoru i pumpi
dsc00288g.jpg

dsc00290e.jpg


Sledeći set slika je između Kijevske do Doma zdravlja
dsc00291t.jpg

dsc00292dd.jpg

dsc00293z.jpg

dsc00294gv.jpg

dsc00295p.jpg

dsc00296w.jpg


Sledeći set slika je između Doma zdravlja pa do Pijace
dsc00297g.jpg

dsc00298c.jpg

dsc00299d.jpg

dsc00300ig.jpg


Sledeće dve slike su ono što sam pričao i pre stari beton koji nije skinut i novi beton koji je naliven u nastavku starog betona
dsc00302gi.jpg

dsc00303c.jpg


Kao što i sami vidite snimci su pravljeni u Nedelju, a na gradilištu ima radnika al slaba vajda nema šanse da stignu da puste u saobraćaj 15 Oktobra deo između Kijevske i pijace. Deo ispod pijace prema Šumarskom fakultetu nisam slika al je stanje isto svugde.
 
uzas prakticno ista situacija je bila i pre dve nedelje na putu od nadvoznjaka kod hipodroma pa duz pozeske kada sam se vracao :violina: :violina: :violina:
 
ma nadam se da ce jednom zavrsiti... a mogli su vala da izmisle neki novi sistem za tu ulicu, da prebace shine u sredinu ili tako nesto...
 
Ma ljudi ne vredi ništa ni prebacivanje šina u sredinu ili nešto drugo. Ovo će da traje 10 godina pa ajd Jovo nanovo. sad su se opametili počeli su da rade i nedeljom samo da stignu zakašnjenje a ŠTO JE BRZO TO JE I KUSO. umesto da su sve digli pa promenili vodovodne i kanalizacione cevi, struju, kablovsku, cevi za gas. Baš šrava rekonstrukcija da bude a ne ovako će posle 2 meseca da dođu oni što menjaju struju, pa posle njih oni za gas, i stalno novo kopanje i zatrpavanje pa će sve da nude kao i pre. Ovo ništa ne valja. a su sve radili celu rekonstrukciju pa nek traje i 2 godine nek traje al barem da znamo da je urađeno ovako su samo odradili posao zatrpali ko mačka g.... A zamislite ostale su im još 4 velike raskrsnice, Kod Trebevićke slika 1. kod Kijevske slike 3 i 4 kod Pijace i raskrsnica kod Šumarskog fakulteta. Kako će to da izvedu samo nebo zna. A raskrsnica kod Pijace ima i podvožnjak tj pešački prolaz biće lepo i zanimljivo.
 
dragan44":2euybwwc je napisao(la):
umesto da su sve digli pa promenili vodovodne i kanalizacione cevi, struju, kablovsku, cevi za gas. Baš šrava rekonstrukcija da bude a ne ovako će posle 2 meseca da dođu oni što menjaju struju, pa posle njih oni za gas, i stalno novo kopanje i zatrpavanje pa će sve da nude kao i pre.
Свашта од тебе. Па зна се зашто се свака улица тако ради. :kafa:
 
Ма знам бре и ја ал ајд мало да се правимо паметни :laugh: :bash:
 
Juce sam prosao cijelom trasom . A u vezi sa starim novim betonom dobio sledece objasnjenje da je stari beton dobrog kvaliteta ostaje mjestimicno se sa skida dio starog i preko naljeva novi a dio se komplet mjenja.Vjestacenje kvaliteta betona i kvaliteta stubova i svega ugradjenog materijala vrsi institut Kirilo Savic Beograd i projektant CIP za kolosjeke Beton izmedju sina koliko sam cuo ce biti obojen na kraju ali nevjerujem.Inace one sare koje se vide na betonu rade se vjerovali ili ne metlom.Jos se nisu odlucili koja ce zavrsna podloga bitina trotoaru :rant:
 
Директоре супер на ојашњењу ситуације а већ смо мислили да је по оној ПОЛА ПИЈЕ ПОЛА ШАРЦУ ДАЈЕ. Надам се да ће стари издрзати колико и нови следећих 25 год. колико је протекло од задњег наливања. Тад су постављене шине у Пожешкој. :kk:
 
Ranije,na pocetku topika sam bio uveren da zatvaranje pozeske nece napraviti velike guzve.

Koliko sam samo pogresio.

Svi koji su nekada isli Pozeskom i izlazili kod secerane u Radnicku sada idu Trgovackom do Obrenovackog autoputa i guzve se prave 0-24. Takodje i u drugom pravcu tacno se oseca da to povecanje od 20-30% je previse za te 3 trake. Sada pravi guzvu cak i semafor na padini koji izuzetno dugo drzi zeleno (sigurno preko minut).
 
Kad sam ti na početku teme objašnjavao da će u Vojvode Stepe biti još gora situacija nisi mi verovao. :kafa:

Nadam se samo da će ovoliko duga rekonstrukcija ipak za rezultat imati ulicu dobrog kvaliteta i da neće biti raskopavana makar narednih deset godina.
 
Znaci 2010. Predlazem da se svecano otvori prvog januara, sletanjem Deda Mraza u sankama na sveze rekonstruisanu ulicu :p

Пожешка ускоро проходна
Коловозне траке од Кировљеве до Кијевске требало би да буду завршене крајем овог или почетком следећег месеца. – Љешка и околне улице трпе огромна оптерећења

Први аутомобили и аутобуси градског превоза могли би, ако је судити према речима надлежних из Градске управе, да Пожешком улицом, од Кировљеве до Кијевске, поново прођу крајем овог или почетком следећег месеца. У случају да се то заиста догоди, испунило би се обећање градских власти да ће најважнији део ове саобраћајнице прорадити пре него што у Београду наступи зима која извођачима радова традиционално служи као изговор за пробијање рокова.
„Жила куцавица” Бановог брда обнавља се од 19. јуна, а потес од Кировљеве до Кијевске представљанајпрометнији инајкомпликованији деозарад.
– Подлога за завршно асфалтирање улице је спремна, а наливање четири траке биће готово у наредних неколико недеља. Планирали смо да то буде у току овог месеца, како бисмо ову деоницу пустили за аутомобилски и аутобуски саобраћај, али имамо извесних проблема па је могуће да ћемо је пустити почетком новембра. Град, међутим, још није добио захтев извођача за померање рока, што значи да се ипак можемо надати октобру – кажу незванично за „Политику” у Градској управи.
Трамвајска пруга неће бити проходна док и остали сектори Пожешке не буду завршени. Рок за њихову обнову, која траје паралелно са реконструкцијом најфреквентнијег дела, према уговору је фебруар 2010. године, али су градске власти најавиле да би и остатак ове саобраћајнице могао да буде завршен раније, до Нове године.
– Трамвајска пруга на главној деоници већ је постављена, а радници тренутно изливају бетон између шина. Реконструкција инфраструктуре подразумева и обнову тротоара – кажу наши саговорници.
Околне улице на које је саобраћај преусмерен трпе велико оптерећење што је главни разлог да деоница од Кировљеве до Кијевске буде отворена што пре. Радови у нижем делу Пожешке и ка Господарскoj механи отежали су промет возила у овом крају, док се река аутомобила са затворене деонице слила у Љешку и Улицу Николаја Гогоља.
– ОдСајма ка Бановом брду морате да идете доњом „паралелом”крозТургењевљевуили горњим делом поредпијаце итакси станице. Обе деонице су уске, на њима јемного пешака, а доставна возила утоварују и истоварују робу... Уско грло је и семафор на углу Пожешке и Улице Београдског батаљона. Требало би да интервали буду дужи, а они су остали „стари” као да проток возила није ванредно велики. Проблеме у „доњим”, паралелним саобраћајницама задају и преусмерени аутобуси градског превоза – објашњава Зоран Мечанин из диспечерског центра „Београдског таксија”.
Допринос сужењу коловоза дали су и суграђани који су због обнове Пожешке били приморани да аутомобиле препаркирају у околне саобраћајнице, а према Мечаниновим речима, возачи би требало да обрате додатну пажњу будући да се у овом крају налазе две средње и једна основна школа.
– За пролазак кроз ову деоницу Љешке улице, која није дужа од 1.200 метара, у јутарњем шпицу између 7.30 и 8 часова потребно и по 20 минута – истиче Мечанин.
Са његовом оценом да се „у Пожешкој и не види неки напредак радова” сагласни су и многи житељи Бановог брда.
– Ко успе да прође улицом а да не сломи ногу, тај је добро прошао – кажу суграђани склони да и у ванредној ситуацији задрже ведар дух.

М. Л. – Д. С.
[објављено: 06/10/2009]
Izvor: Politika
 
shmeksi":3h3ddyke je napisao(la):
Kad sam ti na početku teme objašnjavao da će u Vojvode Stepe biti još gora situacija nisi mi verovao. :kafa:
Trazim onaj smajli koji slegne ramenima...nema ga....stavicu ovaj sa violinom :violina:

shmeksi :grand:
 
Hteo bih da dodam nesto na sve ovo. Ne zelim nikog da pravdam za brzinu izvodjenja radova ali mislim da ste prekriticni sto se toga tice. Verovatno vecina vas i zivi u tom kraju pa vas to dodatno nervira, ali jednom je morala da krene ta rekonstrukcija velikih ulica. Pa je tako na red dosla i Pozeska. Zaboravljate i to da se radovi izvode skroz od gospodarske mehane do pozeske u istom trenutku. I naravno da vam se cini da tu ima malo radnika. Na zalost, ne postoje vise radne akcije kao u doba tita gde se angazovalo pola zemlje za izgradnju takvih saobracajnica. I sami znate koliko je taj deo grada postao usko grlo i da je dovoljno da se dogodi neki manji sudar pa da nastane ludnica, a kamoli dok traje rekonstrukcija takve ulice sa tolikim znacajem. Ipak su uspeli donekle da osposobe saobracaj u tom delu grada koji je za danasnju kolicinu vozila koja postoji u BG, i kad je sve normalno, postao preuzan.
O kvalitetu ugradjenih materijala je suvisno pricati, jer mi obicni smrtnici ne mozemo da dodjemo do pravih informacija o tome, pa nam jedino ostaje da secakamo kraj radova pa da se vidi kako ce se sve odvijati i koliko je dobro odradjeno.
 
Vrh