Šta je novo?

Rekonstrukcija Požeške ulice

Pozeska odozgo:

7764_bgd16-pozeska-foto-j-vucetic_hf.jpg


Foto: Blic
 
E super za slike uvek mi je bio interesantan taj jednokolosečni deo.
 
id***, teško im bilo da i tu stave behaton na trotoare.... :(
 
Ne znam koliko se vidi na fotkama, ali na trototaru oko i na okretnici fali finalni sloj. Malo će bzvz da bude ako puste prevoz, a tek posle to odrade.
 
bolje i tako da ostave nego da ide asfalt preko. btw, tu je mogla i trava da se posadi, ili neko zelenilo. steta.
 
Ma pričam o trotoaru za pešake i delu za putnike koji će prolaziti pored stanice, pogledaj donji desni ćošak poslednje fotke iz mog posta pa ćeš videti na šta mislim.
 
pogledajte zadnju fotku deo koji razdvaja automobilski i tranvajski saobraćaj na tom delu je pre rekonstrukcije bila travica sad su izbetonirali da bi se GOSPODA tu parkirala. A to za behaton si u pravu mogli su sva stajališta i za tranvaje i buseve da prekriju behatonom al je tu jedno piranje znaš i sam koliko je pre buseva LASTINIH i GSPa bilo parkirano na travici, totoaru a za asfalt da nepričamo. Samo bi ga mislim na behaton savesni vozači Laste i GSpa izlomili nebi dočekao ni proleće a već bi ga uništili. Sad im je bila prilika da naprave kad su zatvorili Požešku podzemni prolaz prema onoj pasareli koja povezuje Julino i Banovo brdo a ne da ljudi ginu ko muve tu na tom delu jer savesni vozači tu i ako je obeleženo 40 na sat ponekad stave i onu jedinicu ispred pa prolete tuda naročito noću a tu staje 2 tranvajske i 10 buseva gspa i 20 lastinih linija. al ne vredi nikome ništa pričati svi kažu to nije ušlo u projekat rekonstrukcije ulice. Samo se pitam kad će da odrade one delove trotoara de je on šiti od 2m što je pod asvaltom i sav je ispucao, čekam da okopni sneg da slikam pa da vam ostavim slike da vidite koje je ruglo ostalo posle radnika ispred mojih stepenica kojima silazim na Požešku stoji otvoren šaht. behaton je stariji od bivšeg asvalta na trotoaru pa kad padne kiša ili sad kad počne da se topi sneg tu se napravi pravo malo jezero, sve ču vam to slikati i pokazaću vam našta mislim.
 
- Slazem se da je u ovom gradu sve pocelo da se betonira, ali za to je krivac Zelenilo Beograd, koje bi pre trebalo da se zove:
``Zelenilo Dva Parka U Centru``.
 
Prošao sam kolima Požeškom ulicom, i moram reći da je skandalozno na šta ta ulica liči. Nisam izlazio iz kola, tako da ne znam kakvi su trotoari, ali sam kolovoz deluje kao da je pre mnogo mnogo godina rađen... na svakih par metara sam morao da izbegavam da uletim u neki šaht, jer isti nisu postavljeni u istom nivou kao i kolovoz.

Jadno i sramotno.
 
LJUDI PRORADILI TRANBELAJI
al nisam mogao da odredim kakve su šine odrađene jer je tranbelaj imao kockaste točkove pa je kloparao, škripao na krivinama kao i pre, pre rekonstrukcije. Videćemo ovih dana ako naletim na neki normalniji tranbelaj barem malo mlađi da bude od mene(45 god) sa boljim točkovima, al nema veze važno je da više ne idem pešaka do pijace ili od crkve sv Đorđa do Ade. Zamislite koji je to osećaj za 20 min sa brda na Slaviju. :vops:
 
Široko je poznato da je starost tramvaja izuzetno bitan faktor...
 
U pravu si da je starost bitan faktor al mi nešto smetadrugo
već sam se nekoliko puta vozio tom novom trasom i na svakih 10 metara se cuje kloparanje kao da se vozim vozom a ne tranbelajem. dal su u pitanju tranbelaji ili varovi na šinama nisu obrušeni kako treba. U delu vojvode Živojina Mišića ono što je pre urađeno to kloparanje se nečuje i ne oseca al od gospodarske mehane do brda kao da se vozim vozom stalno nešto klopara.
Možda tako treba da bidne al nemora da znači :bash:
 
Da i moj drug mi rekao da se nešto čuje kad se prođe mehana,verovatno je do šina :(
 
po ovome što pišete izgleda da bi požeška mogla da se ovenča laskavom titulom najgore rekonstruisane ulice? nju je radio taj svitelski, pa ako ništa bar da znamo šta da očekujemo ubuduće kad dobiju tender
 
Zaista Požeška je jako loše odrađena,ajde razumem da su morali da stave beton između šina,zbog autobuskog saobraćaja koji bi odmah uništio asfalt,ali taj beton je mogao da bude odrađen u boji terakot ili sl.guma pored šina je livena ručno pa su se gume već izvukle na froncle,a trotoari SRAMOTA! još nedovršeni i samo zalepljeni cementom na asfalt koji je onako razrovan sa sve šljunkom ostavljen da se užasavaju ljudi i u Tirani su bolje odradili(bio sam!),behaton kocke već rasklimane zbog automobila koji se stalno parkiraju na trotoare jer "gospoda" nije vratila stubiće koji su tu ranije bili postavljeni duž cele ulice,u centralnom delu Požeške ispred niza banaka ostavljeni razrovani stari trotoari,pod izgovorom da je njiihovo da rade samo tri metra od puta,alo bre to je glavna ulica na Čukarici'??a ne zaseok!! Molim Gradonačelnika ako je moguće da SWIETELSKI žestoko novčano kazni i uposli drugu firmu da dovrše posao u Požeškoj! Delom je poslušao pa je Bulevar dobila za izgradnju"Balkan Gradnja"koja je dobro odradila Tiolbuhina/Resavsku.
I pitanje za SWIETELSKY(Austrija) zar je moguće da ovako renomirana firma nisko padne i da dozvoli da u njighovo ime radove izvode diletanti???prema tome pazite ko vam osniva firmu pod vašim imenom!a nadali ste se da će gradititi i Metro..
 
Živim na BB i potvrđujem da je Požeška odrađena u najmanju ruku loše. Od 1-10 ocena je 3.

Guma uz šine već ispada, trake (horizontalna saobraćajna signalizacija) koje se lepe za asfalt su na brzinu odrađene i već se na mnogo mesta skidaju, uz to nisu nigde preko betona ni dovršene...

Stubića na trotoarima nema, parkira se na behaton ko kako stigne, a nivelacija šahtova u odnosu na asfalt je već priča za sebe.

Tragično je što behaton nije stavljen u čitavoj širini trotoara već samo u fiksiranoj širini (oko 3m), tako da je sada šareniš katastrofalan. Zaista sramota, za ovo poslednje ne treba puno para.

Jedino što valja su sasvim ok ivičnjaci, solidne visine i kvaliteta, i finog izgleda. Da, i šine su na betonu ok urađene, to mi se čini da će biti trajnije.

Šteta, mi iz kraja smo očekivali mnogo, mnogo više.
 
Samo da spomenem prostor ispred doma zdravlja i skole josif pancic i katastroffa :bash:
 
A još pustili u rad Tramvaje ,pa na vijaduktu pored Hipodroma još nabacana ne montirana zaštitna ograda :shok: a ko bi odgovarao u slučaju da po ovom ledu( a kakav je tek sinoć bio) ne daj Bože Tramvaj iskoči iz šina??? tu prugu su još 80'ih profesori sa građevinskog f.nazvali "pruga smrti" zaista me jeza uhvati kada Tramvaj ide na dole još po ledu ,setimo se pre destak god. 13'tica je iskočila iz šina na krivini na vijaduktu i deo Tramvaja je visio nad mostom ,samo je Bog spasao putnike tada....
 
Vidim da ovde ima puno nezadovoljnih brđana. kad bi se uzeo deo po deo Požeške da se kritikuje morali bi ponovo da odrade rekonstrukciju. Neznam ko je bio glavni izvođač al znam da je neka firma AR gradnja bila izvođač i njihov logo je bio na mašinama i na ljudstvu.
1. Trotoal preko onih 3m - Stanica koj škole J. Pančić de je ona skulptura česme visinska razlika preko pola metra.
- Deo ispred Doma zdravljau dužini od 100m prema pijaci ruglo lako čovek može nogu iz ramena ili ruku iz dupeta da slomi kolike su neravnineumesto da su tu nepravili parkinge a trotoar da ide pored zgrada
- Deo od MAXIja do stanice Đurđev grad skromno rečeno SMEŠNO.
- Deo od Distribucije do pumpe ruglo.
- Deo raskrsnice Trebevićke i požeške od parkinga pa nadalje strava u ulici Brestova to su takve naslage šuta, asvalta da sad kad je sneg nezna čovek po čemu gazi, još nekoliko šahtova ostalo otvoreno brz poklopcapa smo morali da nabacamo neka drva da ljudi obilaze da se neko ne strovali u njih.

2. Behaton na nekim delovima već uništen od savesnih vozača koji parkiraju kola na behaton.

3. Beton oko šina lepo urađen al sma čuo komentare nekih vozača da je strašno poasan jel je klizav za zaustavljanje autobusa.

4. Guma oko šina je već počela da se haba što kažu otišla u froncle

5. Plastika kojom je obeležena podna signalizacija ispod snega je klizava naročito na pešačkim prelazima.

6. A to što se čuje neko kloparanje što kaže moj košija to mora da se čuje dok nelegne na svoje mesto prvih 10 god. a sobzirom da nisu skudali sve betonske podloge nije ni čudo što se čuje. Mene čudi što su uspeli i ovo da odrade. kako su radili. Al nema veze očekuje nas velika rekonstrukcija Požeške ulice za 5, 10 god pa će tad da se sve odradi ok kako treba. :D :D :o
 
E taj vajni glavni izvođač je SWIETELSKY (Austrija),bruka to je renomirana Evropska firma a dozvolili su da se srozaju na najniži nivo!,a još se nadali izgadnji Metroa u Beogradu!Radili su i u Budimpešti i tamo imali velike probleme i kašnjenja!
 
Treba reći da Svitelski kod nas kada dobije neki tender većinski angažuje podizvođače za skoro sve radove, a oni se tu javljaju manje, više samo kao rukovodioci celog projekta. Ovo je vrlo lako rešiti, tako što se u uslovima tendera raspiše koji minimalni procenat radova mora da obavlja izvođač, a za šta sme da se angažuje podizvođač.

Setimo se samo rekonstrukcije šina oko Kalemegdana, posao dobila firma koja nema majstora za kaldrmu, iako je projekat rekonstrukcije bio podrazumevao vraćanje kaldrme, ali se posle od toga zbog glupavog vođenja rekonstrukcije moralo odustati.
 
Vi sto zivite na BB, imate puno prevo da se zalite na ovu tragediju od rekonstrukcije, ali ne i na nesavesne vozace koji lome behaton....
lepo skupite ekipu iz kraja, srafcigere u ruke, i crtajte po tim kolima.....cuvajte kraj od stoke.
 
Vrh