Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Kupio sam knjigu sa slikama Beograda, tu se vidi da je 70tih godina BUlevar bio proširen samo do Batutove, tek je naknadno proširen do Cvetka, i od tada ništa dobrih 40 godina, pojela maca.
 
Прошао сам јуче пропалим трамвајем Седмица од окретнице код Устаничке до Маркове цркве. Булевар ни по чему није, нити би требало да се тако зове од Окретнице до Цветкове пијаце.
Занимљиво је да од Пашићевог трга па до споменуте окретнице нема улице дуж које се може боље видети тако целовита слика развоја Београда, и целе државе, у претходном веку, у готово сваком погледу. Од важних државних установа као што је Скупштина, с некада репрезентативном Дворском баштом и дворовима иза ње, правим булеваром с два коловоза, трамвајем и дрворедима, лепим предратним вишеспратним стамбеним зградама, парковима, Црквом Св. Марка, старим факултетима, важним споменицима, социјалистичким хотелом Метропол, установама (студентски дом), кафанама и бројним радњама, новим редом разноликих зграда око пијаце Ђерам, преко репрезентативног, комунистичког дела Лиона, одмакнутог појасом зеленила од улице, с понеком новом зградом која провирује у 21. век, до пропале улице у којој све то престаје и опстао је Београд ниских, махом пропалих кућа, без дрвореда, с пропалом трамвајском пругом уз уски, пропали тротоар, све прашњаво, сиво, урбанистички заостало и неуређено, до пропале окретнице и оријенталног хаоса безброј малих радњица с њене доње стране.
Ту и тамо има нових зграда, и планских, и полу-дивљих, и прихватљивих, и оних жалосног, недопустиво јефтиног изгледа. Преко пута Окретнице су срушени објекти на повећем плацу и гради се нешто, изнад саме окретнице је уза стару слепљена нова омања вишеспратница ништа боља од старе.
Даље од Окретнице је бивше село које се повлачи под налетом савремених улагача, а после њега је оличење пропасти комунистичке државе у виду потпуно дивљег, мамутског насеља невољника који су побегли из дела од почетка пропале државе који је први пропао.

Видећемо шта ће донети 21. век на овом потезу, у који држава и Град улазе тек сада, с око 20 година закашњења. 21. век у Србији је и враћање на другде у 20. веку достигнуте вредности и стандарде - добро одржаване зграде и блокови заштићени капијама, са својим, одржаваним зеленилом, својим гаражама и са забранама у погледу мењања изгледа фасаде.
Новом веку и новим стандардима припадају веће, нове стамбене и пословне зграде висине од осам и више спратова, нови тржни центри, и модерни солитери од 30 и више спратова.
 
Не знам колико се види на сликама али и даље испробавају идеалну величину ограда на трамвајским баштицама...
Оригиналне су биле премале...па су додали веће...али су онда те биле превелике...па су сад из трећег уболи надам се баш таман...

Углавном сада имамо три врсте...наравно свака у својој боји да их случајно неко не помеша..
циркус! :bash:
20210524_104546.jpg
20210524_104600.jpg
 
По буџету града, очекује се да реконструкција од Цветка до Устаничке крене следеће године, има ли неких још информација о томе?
 
Kraj bulevara tj Smederevski put p a k a o od guzve. Ulaz izlaz iz Mirijeva cep opet.
Ono sto su postavili od toplovodnih cevi, sad opet raskopavaju. Zatvorili kod kocke, opet dvosmerna mala ulicica, sleperi i kamioni se zaglavili, 30 minuta ni tamo ni vamo. Obavestio policiju, kazu nije to za nas, to je za saobracajce, obavestio njih kaze videce da li ce proceniti da imaju slobodno vozilo da posalju da regulise... U prevodu znaju oni za to i ko j*** marvu nek ceka. organizacija vrh.
Bez 4 trake i kruznih tokova na ulazu i izlazu iz Mirijeva tu ce biti pakao jos 10 godina, a 4 trake nece jos 20 :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865663#p865663:2n9cn2fq je napisao(la):
M86 » 19 Jul 2021 09:48 am[/url]":2n9cn2fq]Kraj bulevara tj Smederevski put p a k a o od guzve. Ulaz izlaz iz Mirijeva cep opet.
Ono sto su postavili od toplovodnih cevi, sad opet raskopavaju. Zatvorili kod kocke, opet dvosmerna mala ulicica, sleperi i kamioni se zaglavili, 30 minuta ni tamo ni vamo. Obavestio policiju, kazu nije to za nas, to je za saobracajce, obavestio njih kaze videce da li ce proceniti da imaju slobodno vozilo da posalju da regulise... U prevodu znaju oni za to i ko j*** marvu nek ceka. organizacija vrh.
Bez 4 trake i kruznih tokova na ulazu i izlazu iz Mirijeva tu ce biti pakao jos 10 godina, a 4 trake nece jos 20 :)

Navikao je ovaj narod na pacenje, i na ono ''strpite se'' sto za vodu, sto za ostalu infrastrukturu... o prosirenju SD puta da ne pricam..
Posto ce od toplovoda sa deponije korist imati iskljucivo Konjarnik i Mirijevo lepo napraviti trasu za komunalna vozila preko Mirijeva 4 ili napokon da urade put iz Velikog sela ka deponiji i spasu ovaj muceni Smederevski drum od kipera i komunalnih vozila, za koje lepo kod pumpe Nis u MML stoji znak
d0f58e714cf28ad0a537fc5ffbd7
 
Ovako odokativno - zar ne mogu da naprave paralelnu ulicu od Mirijeva do 3 tiganja makar? Znam da je taj deo u Mirijevu svugde po jedna traka, ali makar ima više prilaza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865896#p865896:1r1acia5 je napisao(la):
ccc » 19 Jul 2021 08:52 pm[/url]":1r1acia5]Ovako odokativno - zar ne mogu da naprave paralelnu ulicu od Mirijeva do 3 tiganja makar? Znam da je taj deo u Mirijevu svugde po jedna traka, ali makar ima više prilaza.
Pre dvadesetak godina je potpisan ugovor o gradnji treće trake na Smederevskom putu ali je nakon toga buknula izgradnja objekata, tako da dana jedva ima mesta za sadašnji put.
 
Од три тигања до Кружног пута лагано има места за 3 траке , али овај део који припада Звездари до Три тигања је језив. Мислим да сам скоро чуо да је потребна цифра од 90 милиона евра за проширење због тог дела
 
Растом вредности некретнина, дабоме, и та цена се повећава. Само нека одлажу реконструкције, мудре главе, па ће свом граду оставити у наслеђе - козје стазе.
 
Privremeno živim kod Kluza poslednjih dana. Tramvaji se dobro i drže kakva je ulica i kakvi su vozači koji šine percipiraju kao parking prostor jer parkinga nema. Veoma tužna ulica a ne bulevar koja oslikava našu realnost. A za Mite Ružića ću samo reći !$!"$!%&&!"
 
Pa bulevar je po meni samo do Cvetkove pijace odatle ka Ustaničkoj je horor.
Voleo bih da znam koliko automobila prođe kroz Mite Ružića i Milana Rakića dnevno jer je gužva ceo dan.
 
Planom detaljne regulacije nije ni planirano širenje na Mite Ružića na 4 trake već je samo planirano širenje Milana Rakića i to do produžetka Čingrijine kod studentskog doma Rifat Burdžević ali to nećemo doživeti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867977#p867977:2rqqk9hb je napisao(la):
vucko » 29 Jul 2021 09:22 am[/url]":2rqqk9hb]Planom detaljne regulacije nije ni planirano širenje na Mite Ružića na 4 trake

Чини ми се да ово није тачно :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867977#p867977:2ra7pqgc je napisao(la):
vucko » Čet Jul 29, 2021 9:22 am[/url]":2ra7pqgc]Planom detaljne regulacije nije ni planirano širenje na Mite Ružića na 4 trake već je samo planirano širenje Milana Rakića i to do produžetka Čingrijine kod studentskog doma Rifat Burdžević ali to nećemo doživeti.


Za Milana Rakića znam priču, vuče se odavno, trebalo je da bude 4 trake ali dosta mora da se ruši i da onda ide ulica pored doma tamo gde je sada kaldrma i pešačka zona.
 
Не шири се Мите Ружића вероватно јер се очекује да је проширење Милана Ракића, и спајање Јужног Булевара и Чингријине довољно, уз СМТ.

Видећемо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867970#p867970:3e6oeata je napisao(la):
Пантограф » 29 Jul 2021 08:55[/url]":3e6oeata]Растом вредности некретнина, дабоме, и та цена се повећава. Само нека одлажу реконструкције, мудре главе, па ће свом граду оставити у наслеђе - козје стазе.
Kozje staze imamo još iz vremena komunista. Poslednjih petnaestak godina samo dobijamo višespratnice na mestu kuća, jednospratnica i dvospratnica u tim kozjim stazama.
 
Ispravljam se, planirano je Mite Ružića da se rekonstruiše u po 2 trake po smeru sa širinom kolovoznih traka od 3 metra, a na nekim mestima je planiran fenomenalni trotoar od 70cm. Treba odati medalju projektantima koji su za jedan od glavnih ulaza u Mirijevo isplanirali takvu travestiju.
 
Колико сам ја успео да сагледам тај план, нигде није тротоар ужи од 2 метра.
 
Potrebno je protestom blokirati Mite Ružića, da bi nadležni ubrzali prosirenje, trenutno je situacija neizdrživa.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Makar su pomerili autobusko stajalište iz Mite Ružića i spojili ga sa tramvajskim u Bulevaru.
 
S tim što su mogli i da pomere stajalište "Dr Velizara Kosanovića" bliže Cvetkovoj pijaci.
 
Jok, mi koji ovde živimo služimo samo da grad prihoduje od nas porezom, visokim Infostanovima i sl, a nikako da suprotno potroši neki dinar na nas, tipa proširenja koje se čeka jedno 50 godina ili novih par hiljada besplatnih javnih parking mesta u kraju koji su pretrpali zgradama svojih investitora pa nije čudo što je baka Coka baš odavde. Ko ovaj haos, ludilo, začepljenja, kasabu iznad Cvetka preživi, zatvor će mu doći ko godišnji odmor.
 
Pre 45 godina se od Cvetka do Grocke (22-23 km) kolima (fićama, trabantima i sl.) stizalo uredno za 25 min.
Već nekoliko godina ne može za manje od 50 (osim oko 3 ujutro).

A pre 35-40 godina pričalo se da je taj pravac preopterećen i da će se Smederevac širiti na 4 trake makar do Boleča.

E a onda su oni koji gledaju svoja posla i rade postali manjina, a ovi što bolje galame i kradu većina, ali tu priču znate...
 
Vrh