tu se zglobni 17 i 31 ne bi okrenuli ni da su prazne ulice.Ne znam da li ima mesta na samoj autobuskoj okretnici gore kod tramvaja da se tu produže 31 i 17. Tamo je već gužva zbog 30X autobusa.
tu se zglobni 17 i 31 ne bi okrenuli ni da su prazne ulice.Ne znam da li ima mesta na samoj autobuskoj okretnici gore kod tramvaja da se tu produže 31 i 17. Tamo je već gužva zbog 30X autobusa.
Da je bar na mestu današnjeg Lidla, tu iza ćoška, napravljena nova okretnica. Ali... bitno je da se sve parcele rasprodaju privatnim investitorima. O infrastrukturi se u opšte ne vodi računa, bar u ovom delu grada.tu se zglobni 17 i 31 ne bi okrenuli ni da su prazne ulice.
Bukvalno..!Da je bar na mestu današnjeg Lidla, tu iza ćoška, napravljena nova okretnica. Ali... bitno je da se sve parcele rasprodaju privatnim investitorima. O infrastrukturi se u opšte ne vodi računa, bar u ovom delu grada.
Oglašen je rani javni uvid za raskrsnicu kod Cvetkove pijace koja će, kao što se najavljuje sada već decenijama unazad, ubuduće biti kružna.
![]()
Рани Ñавни Ñвид за поÑÑебе изÑаде ÐÐÐ ÑаÑкÑÑниÑе ÐÑлеваÑа кÑаÑа ÐлекÑандÑа Ñа ÑлиÑама ÐоÑподаÑа ÐÑÑиÑа и ÐÑекоÑлава ÐоваÑа, ÐÑадÑка опÑÑина ÐвездаÑа
ÐобÑо доÑли на званиÑÐ½Ñ Ð²ÐµÐ± ÑÑÑаниÑÑ Ð³Ñада ÐеогÑада. ÐÑонаÑиÑе инÑоÑмаÑиÑе о гÑадÑким влаÑÑима и ÑлÑжбама, важним догаÑаÑима и живоÑÑ Ñ ÐеогÑадÑwww.beograd.rs
Kao što se može videti u grafičkom prilogu, ideja je da tramvaji idu sredinom kružnog toka. Zanimljivo je da je u prvoj ideji o LRT-u (tzv. Belam, u praksi ubrzani tramvaj) bilo planirano da ova raskrsnica bude denivelisana, tako što bi se LRT spustio ispod kružnog toka. Sada se, međutim, planira da kod Cvetka imamo i metro i tramvaj koji će ostati na površini.
Pogledajte prilog 260595
Šta znam, meni se dopada... Mislim da će smanjiti gužve tu.Po novom planu se odustalo od podzemnih prolaza ispod kružnog toka. Po meni je ovo dobro rešenje, jedino što po trenutnom planu nema metro stanice u Bulevaru i na Cvetku već u rupi na zelenoj površini kod zapadnog ulaza u Dom Zdravlja Zvezdara, ispade da su prioritetni korisnici metro stanice na Cvetku pacijenti doma zdravlja, a ne ljudi koji idu u centar na posao ili školovanje. Ali nema brige, promeniće se ova vlast pa će biti preprojektovan metro tako da ide kako je i oduvek planirano Bulevarom preko Vukovogo spomenika i dalje preko Cvetka do Ustaniček ulice.
Pogledajte prilog 260596
Ni Surčinska ulica ne zaostaje. Mada će tamo biti razrešenje problema u skorijoj budućnosti kada se probije Grčka ulica. Ovo ovde nije ni na vidiku.... Trenutno najužasniji deo grada (u saobraćajnom smislu)..!
Ја искрено не схватам тај луксуз да се Београд одриче подземних пролаза. Већ сада постоје технологије и машине које без заустављања саобраћаја праве подземне тунелеPo novom planu se odustalo od podzemnih prolaza ispod kružnog toka
Lepo bi bilo da postoji kružna trolejbuska linija ili bar linija koja povezuje V. Ilića sa Dimitrija Tucovića. Kad pomislim kako da dođem sa Konjarnika do Dimitrijale u nije mi dobro. Onda sednem na bicikl i problem rešen.Ovaj plan se donosi zbog Bulevara već dve ulice koje se tu ukrštaju sa severa i juga, a to su Čingrijina i gospodara Vučića. Obe su planirane da imaju po 2 trake po smeru, ali i da njima saobraćaju trolejbuske linije pa bi tako dobili i kružnu trolejbusku liniju od Dimitrija Tucovića sa stanicom na Cvetku i koja bi dalje išla duž gospodara Vučića na Vojislava Ilića.
Главни разлог за ово је уствари суманута "улична" мрежа Коњарника која је прављена без размишљања на околна насеља. Могао се направити продужетак Велизара Косановића до Устаничке (стрмо је, али може увек под углом да се направи и тако смањи нагиб) који би бар док се други део не прошири давао пречицу у једном смеру и растеретио Војислава Илића ка граду. Чак штавише та веза је и постојала у виду Петрињске, која је на Коњарнику упамћена искључиво због станице (друго питање - зашто, иако постоје проширења на Устаничкој, станице нису постављене на њих) иако је сад скроз "иза брда". И тако се добије парадоксална ситуација да Учитељско Насеље, које се често сматра делом Коњарника, има само 2 (!!!) аутомобилске везе са истим по ободу (Војислава Илића и Мирка Сандића), уз типа још 3 пешачке везе између зграда изнад Пљеваљске.Lepo bi bilo da postoji kružna trolejbuska linija ili bar linija koja povezuje V. Ilića sa Dimitrija Tucovića. Kad pomislim kako da dođem sa Konjarnika do Dimitrijale u nije mi dobro. Onda sednem na bicikl i problem rešen.
Од Димитрија Туцовића до Беа је најлакше ићи 79 до Мите Ружића и спустити се Мис ИрбиномПошто ја живим у овом крају ово је тачно. Често хоћу да скокнем до Беа око 8-9 увече, одем 79 до дома здравља горе, и онда пешке, али од како је тамо неко некога убио из чиста мира, избегавам тај крај. И сада идем скроз до Устаничке трамвајем па се спуштам доле 50ицом...У повратку онда пешачим од тролејбуса тамо у Мекензијевој до куће
Gde onda 55 ide? Stavljaju je sa 309 ili skraćuju do okretnice 22?Da li ostaje okretnica kod pijace? Ne stigoh da pročitam plan, a na mapi se ne vidi jasno, za razliku od okretnice 55 koja se ukida (gledajući plan).
Lepo zvuči, ali mi se čini da je sve to na dugom štapu.Kao neko ko živi tu blizu okretnice trola u Čingrijinoj moram ukazati na bitnost ovog projekta. Prvo, okretnica trola 28, 40, 77 i nesretnog minibusa 64 je privremena još od 1980tih. Najveći problem okretnice je njen nagib zbog kojeg je i došlo do nesreće 2011. godine kada je sleteo autobus koji je ubio dvoje studenata. Bilo je i više izletanja trola na sreću bez težih povreda.
Planirano je da se Čingrijina produži preko gradske Čistoće pored studentskog doma Rifat Burdžević i da dalje putem nastavi ka Cvetku i ukrsti se sa Bulevarom i gospodara Vučića.
Nova okretnica je planirana na mestu radničkih baraka Rada na uglu Mialna Rakića i tog puteljka (negde se vodi kao Aradska ulica). Ovde ima sasvim dovoljno prostora i nagib terena je skoro u potpunosti ravan pa se neće ponavljati situacije da izleću vozila.
Ova okretnica će i bolje povezati ceo kraj i omogućiti da se trolama stigne na 200 metara od Cvetka gde je po svim planovima planirana metro stanica.
A pošto je plnirana i kružna linija trola to će još više poboljšati konekciju pogotovu taj nepovezani pravac Konjarnik Dimitrijala koji nema konekcije jer za sada nijedan prevoz ne povezuje Dimitrijalu i Vojislava Ilića (i dalje Konjarnik) dok 79 povezuje samo Bulevar i Dimitrija Tucovića.
Na tu novu okretnicu bi trebalo da se prebace 28,40, 77, 64 i 55. Potencijalno se pominje produživanje i 83 sa Crvenog krsta, a potencijalno i 309 mada nije sigurno koja će biti njena sudbina. Kada pogledate te linije shvatite koliko će to biti jak terminus i koliko će poboljšati povezanost ovog dela Zvezdare javnim prevozom.
64 ne može jer bi se izgubila veza sa osnovnom školom.Na tu novu okretnicu bi trebalo da se prebace 28,40, 77, 64 i 55. Potencijalno se pominje produživanje i 83 sa Crvenog krsta, a potencijalno i 309 mada nije sigurno koja će biti njena sudbina. Kada pogledate te linije shvatite koliko će to biti jak terminus i koliko će poboljšati povezanost ovog dela Zvezdare javnim prevozom.
Naravno, zato je i plan 50 godina, ali mic po mic se dolazi do toga. Opet dolazimo do toga da ova vlast tretira Zvezdarce kao građane drugog reda i da nema nikakvih ulaganja u centralnom delu Zvezdare jer tu nema podršku. Dakle, na polju smo politike i vlasti koja odlučuje šta su prioriteti i gde treba ulagati kako na opštini tako i na nivou grada Beograda.Lepo zvuči, ali mi se čini da je sve to na dugom štapu.
A po čemu se Zvezdarci razlikuju od nas sa drugih opština? Po čemu ste vi to u gorem položaju?ova vlast tretira Zvezdarce kao građane drugog reda