Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Da je bar na mestu današnjeg Lidla, tu iza ćoška, napravljena nova okretnica. Ali... bitno je da se sve parcele rasprodaju privatnim investitorima. O infrastrukturi se u opšte ne vodi računa, bar u ovom delu grada.
Bukvalno..!
Propušta se istorijska šansa da se uradi nešto pa da budeš miran sto godina..! Te stvari se i planiraju i prave tako, da ne moraš posle za 20 godina da ih radiš ponovo...

Nakokaće posle neke zgrade okolo koje će već za 10-15 godina da postanu teško ruglo.. Mi nemamo tu naviku održavanja i držanja nečega u izvornom stanju. Setite se one fame o YUBC kada je napravljen...pogledajte sad na šta liči. To čeka i BnV, ove nove fensi nbg blokove gde je 5 soma kvm, itd.
 
Oglašen je rani javni uvid za raskrsnicu kod Cvetkove pijace koja će, kao što se najavljuje sada već decenijama unazad, ubuduće biti kružna.


Kao što se može videti u grafičkom prilogu, ideja je da tramvaji idu sredinom kružnog toka. Zanimljivo je da je u prvoj ideji o LRT-u (tzv. Belam, u praksi ubrzani tramvaj) bilo planirano da ova raskrsnica bude denivelisana, tako što bi se LRT spustio ispod kružnog toka. Sada se, međutim, planira da kod Cvetka imamo i metro i tramvaj koji će ostati na površini.

Pogledajte prilog 260595

Po novom planu se odustalo od podzemnih prolaza ispod kružnog toka. Po meni je ovo dobro rešenje, jedino što po trenutnom planu nema metro stanice u Bulevaru i na Cvetku već u rupi na zelenoj površini kod zapadnog ulaza u Dom Zdravlja Zvezdara, ispade da su prioritetni korisnici metro stanice na Cvetku pacijenti doma zdravlja, a ne ljudi koji idu u centar na posao ili školovanje. Ali nema brige, promeniće se ova vlast pa će biti preprojektovan metro tako da ide kako je i oduvek planirano Bulevarom preko Vukovogo spomenika i dalje preko Cvetka do Ustaniček ulice.

1765269265756.png
 
Po novom planu se odustalo od podzemnih prolaza ispod kružnog toka. Po meni je ovo dobro rešenje, jedino što po trenutnom planu nema metro stanice u Bulevaru i na Cvetku već u rupi na zelenoj površini kod zapadnog ulaza u Dom Zdravlja Zvezdara, ispade da su prioritetni korisnici metro stanice na Cvetku pacijenti doma zdravlja, a ne ljudi koji idu u centar na posao ili školovanje. Ali nema brige, promeniće se ova vlast pa će biti preprojektovan metro tako da ide kako je i oduvek planirano Bulevarom preko Vukovogo spomenika i dalje preko Cvetka do Ustaniček ulice.

Pogledajte prilog 260596
Šta znam, meni se dopada... Mislim da će smanjiti gužve tu.
Samo, ništa ovo nije preterano dobro dok ne urade pun profil Bulevara do početka Ustaničke plus i tamo ovakav kružni tok..! Mislim da su ovo poslednji momenti da se ''uhvati priključak'' za to jer se toliko ubrzano gradi da uskoro neće postojati mogućnost za tako nešto..!
Neću ni da pominjem više potrebu da se sredi više Bulevar do kraja (početak Smederevskog puta) jer nema smisla! Voleo bih da stavim u autobus članove gradske skupštine i provezem ih od okretnice pa do NIS pumpe na kraju Bulevara... Trenutno najužasniji deo grada (u saobraćajnom smislu)..!
 
Ja ne želim da poverujem da je sredjivanje dela bulevara toliki problem...

A pogledajte na satelitskom snimku preko koga je superpoziran crtež ulične tezge na čaršavima....jezivo kakav je taj kraj...
 
Jel ovo uvučeno preko puta pijace u Gospodara Vučića nova lokacija okretnice gde će biti 55 i 309?​
 
Po novom planu se odustalo od podzemnih prolaza ispod kružnog toka
Ја искрено не схватам тај луксуз да се Београд одриче подземних пролаза. Већ сада постоје технологије и машине које без заустављања саобраћаја праве подземне тунеле

 
Tramvaj pod zemlju i podzemni prolaz i nista se tu nece skoro graditi ni raditi
 
Ovaj plan se donosi zbog Bulevara već dve ulice koje se tu ukrštaju sa severa i juga, a to su Čingrijina i gospodara Vučića. Obe su planirane da imaju po 2 trake po smeru, ali i da njima saobraćaju trolejbuske linije pa bi tako dobili i kružnu trolejbusku liniju od Dimitrija Tucovića sa stanicom na Cvetku i koja bi dalje išla duž gospodara Vučića na Vojislava Ilića.
 
Ovaj plan se donosi zbog Bulevara već dve ulice koje se tu ukrštaju sa severa i juga, a to su Čingrijina i gospodara Vučića. Obe su planirane da imaju po 2 trake po smeru, ali i da njima saobraćaju trolejbuske linije pa bi tako dobili i kružnu trolejbusku liniju od Dimitrija Tucovića sa stanicom na Cvetku i koja bi dalje išla duž gospodara Vučića na Vojislava Ilića.
Lepo bi bilo da postoji kružna trolejbuska linija ili bar linija koja povezuje V. Ilića sa Dimitrija Tucovića. Kad pomislim kako da dođem sa Konjarnika do Dimitrijale u nije mi dobro. Onda sednem na bicikl i problem rešen.
 
Пошто ја живим у овом крају ово је тачно. Често хоћу да скокнем до Беа око 8-9 увече, одем 79 до дома здравља горе, и онда пешке, али од како је тамо неко некога убио из чиста мира, избегавам тај крај. И сада идем скроз до Устаничке трамвајем па се спуштам доле 50ицом...У повратку онда пешачим од тролејбуса тамо у Мекензијевој до куће
 
Lepo bi bilo da postoji kružna trolejbuska linija ili bar linija koja povezuje V. Ilića sa Dimitrija Tucovića. Kad pomislim kako da dođem sa Konjarnika do Dimitrijale u nije mi dobro. Onda sednem na bicikl i problem rešen.
Главни разлог за ово је уствари суманута "улична" мрежа Коњарника која је прављена без размишљања на околна насеља. Могао се направити продужетак Велизара Косановића до Устаничке (стрмо је, али може увек под углом да се направи и тако смањи нагиб) који би бар док се други део не прошири давао пречицу у једном смеру и растеретио Војислава Илића ка граду. Чак штавише та веза је и постојала у виду Петрињске, која је на Коњарнику упамћена искључиво због станице (друго питање - зашто, иако постоје проширења на Устаничкој, станице нису постављене на њих) иако је сад скроз "иза брда". И тако се добије парадоксална ситуација да Учитељско Насеље, које се често сматра делом Коњарника, има само 2 (!!!) аутомобилске везе са истим по ободу (Војислава Илића и Мирка Сандића), уз типа још 3 пешачке везе између зграда изнад Пљеваљске.

Барем што се тиче Булевара ће се то решити ширењем Мис Ирбијеве и Велизара Косановића у двосмерне улице и пробој Паје Јовановића кроз Чкаљину до Господара Вучића али што се Коњарника тиче сем неких вијугавих шклопоција између зграда нема ништа да се учини.

Пошто ја живим у овом крају ово је тачно. Често хоћу да скокнем до Беа око 8-9 увече, одем 79 до дома здравља горе, и онда пешке, али од како је тамо неко некога убио из чиста мира, избегавам тај крај. И сада идем скроз до Устаничке трамвајем па се спуштам доле 50ицом...У повратку онда пешачим од тролејбуса тамо у Мекензијевој до куће
Од Димитрија Туцовића до Беа је најлакше ићи 79 до Мите Ружића и спустити се Мис Ирбином
 
Da li ostaje okretnica kod pijace? Ne stigoh da pročitam plan, a na mapi se ne vidi jasno, za razliku od okretnice 55 koja se ukida (gledajući plan).​
 
Vrh