Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Najveća prevara SNS, SPS i SRS Zvezdarske i Beogradske vlasti je da će proširenje na 4 trake Bulevara rešiti probleme istočnog dela Beograda. Za ukidanje produženja tramvaja u MML odgvornima će biti imena upisana kao zločincima protiv Zvezdare i Grocke, a tu prvo mislim na gradonačelnika i predsednika komisije za planove grada Beograda Stojčića.


Pogledajte prilog 241906
Нису у стању да реконструишу постојећи коловоз, камоли да проширују.
 
Bulevaru nedostaje TROTOAR u pojasu između Ustaničke i Cvetkove pijace, budući da je krcat nepropisno parkiranim vozilima. Kada hodam sama ok mi je da izađem na šine, ali sa bebem stvarno nema šanse. Ubacivanje kolica u katice ne želim ni da komentarišem. Gradske vlasti nisu u stanju da vozila sklone sa trotoara, a ne da sprovedu neku opsežniju rekonstrukciju. Ali se realno ni mi kao stanovnici ne organizujemo u neke radikalnije blokade bilo kog kritičnog dela Bulevara.
 
Taj deo se nikad nece rekonstruisati, ne zaludjujte se. Jednu kucu ne mogu da sruse, a kao rusice 200 kuca zbog prosirenja...
Može se bar početi sa sklanjanjem vozila sa trotoara, čak bi i budžet dopunili.
A realno na ovom pojasu neke ozbiljnije akcije nije bilo od potpisivanja peticije da se obustavi “šminkanje” Bulevara.
 
Nažalost neće, vlast iz populističkih razloga ne uklanja automobile. Evo, recimo postoji zona u Dimitrija Tucovića pa oko sokolovo ne kažnjava nelegalno parkiranje zbog koga pešaci ni tuda ne mogu da koriste trotoar pa dolazi do teških saobraćajnih nesreća u kojima ginu pešaci. Situacija u Bulevaru od Cvetka do Ustaničke je naravno još gora, ali to nije briga vlast.
 
Звездара је инфраструктурно закржљала општина нажалост. Подједнако је непријатно бити пешак или бициклиста и у Димитријали, и у Витезова Карађорђеве Звезде.
 
slika bulevara.JPG


Vučko, kad smo kod te zgrade... Kao prvo, vidi se da urbanisticki odskace i da je posađena tu... Takođe ova mini saobraćajnica kod DISa i Woby housa je jako nefunckionalna...

Da stvar bude gora, ucrtao sam otprilike kako planski bulevar treba da izgleda... To znači da je ovaj parking ispred same zgrade urađen "privremeno" i da će tolika zgrada ostati bez ovih parking mesta ispred, a već nisu ispunili normu po propisima...

Ja ne znam šta se ovo dešava više, gledala sam "Zvezdano Brdo" ali neću kupiti kvadrat za 2500e dok se ne uloži malo u infrastrukturu ovog dela grada...
Najleše od svega je što još jedna ovakva zgrada je počela da se pravi na samom uglu sa ustaničkom...
 
А где ће људи са аутомобилима? Онда ће у суседним улицама да буде хаос. Мора да се припреми инфраструктура гараже мора градски саобраћај да иде чешће па да људи не користе аутомобиле
 
А где ће људи са аутомобилима? Онда ће у суседним улицама да буде хаос. Мора да се припреми инфраструктура гараже мора градски саобраћај да иде чешће па да људи не користе аутомобиле
Mora da se šališ.
 
Надам се да се слажемо, да само казнена политика без предлагања алтернативе није добро решење?
Друга је ствар да ли су наши павијани у стању да тако нешто ураде...
 
А где ће људи са аутомобилима? Онда ће у суседним улицама да буде хаос. Мора да се припреми инфраструктура гараже мора градски саобраћај да иде чешће па да људи не користе аутомобиле
Мора јапански систем где једноставно немаш паркинг нема регистрације и забрана паркирања на улици на нивоу државе и мрш. Једино тамо мисле да је демократија "оно кад гласаш" па никад ни не скидају власт а овде би набијали на колац само тако ако се и писне о таквом нечему.
 
Па где ћеш да шириш кад братија кренула да зида?
 
ukidanjem produženja tramvaja iza Ustaničke ka Malom Mokrom Lugu.
Možemo ga zvati kako hoćemo. Bitno je da se tuda proširi tramvajska mreža, a broj traka po smeru može da ostane i 1.
Jedino bitno je da se trasa Metroa iz Mirijeva (trenutno aktuelna, a nikada započeta trasa) produži do MML pa onda duž Smederevca skroz do Boleča. Kakav crni tramvaj, prevoz koji je samo šarmantan u gradovima poput Beča i Budimpešte, a gotovo nebitan. Samo metro, metro, metro i opet metro. To je jedini način da ljudi batale kola. Poz
 
Jedino bitno je da se trasa Metroa iz Mirijeva (trenutno aktuelna, a nikada započeta trasa) produži do MML pa onda duž Smederevca skroz do Boleča. Kakav crni tramvaj, prevoz koji je samo šarmantan u gradovima poput Beča i Budimpešte, a gotovo nebitan. Samo metro, metro, metro i opet metro. To je jedini način da ljudi batale kola. Poz
Šta će javni prevoz od 100 milliona po kilometru u prigradskom naselju od 6000 stanovnika? Nema šanse da to ima smisla.

Metro u Beogradu prvo mora da reši trenutna naselja, kako bi onda već postojeći delovi grada mogli da se preorijetišu sa automobilske infrastrukture na alternativne vidove prevoza.

Tek nakon prvih 100ak kilometara takvog metroa možemo da razmišljamo o gradnji u prigradskom naselju. A do tada tramvaj je više nego dovoljno dobra opcija gledajući odnos kapaciteta za prevoz putnika i troškova izgradnje.
 
Jedino bitno je da se trasa Metroa iz Mirijeva (trenutno aktuelna, a nikada započeta trasa) produži do MML pa onda duž Smederevca skroz do Boleča. Kakav crni tramvaj, prevoz koji je samo šarmantan u gradovima poput Beča i Budimpešte, a gotovo nebitan. Samo metro, metro, metro i opet metro. To je jedini način da ljudi batale kola. Poz
Није трамвај довољно искоришћен зато и јесте таква ситуација, али за насеља попут Земуна, Калуђерице, па и Новог Београда који има простора за ширење мреже итекако трамвај би значио. Метро је већ друга димензија. За Болеч постоји план изградње Железничке станице па даље до Панчева, зашто не искористити прилику и увести БГ Воз Панчево - Болеч - Раковица - Нови Београд. Метро, Трамвај и Железница би препородили овај град који би продисао
 
Čast mi je da sam bio inicijator peticije protiv šminkanja Bulevara u ime tadašnjeg Ne davimo Beograda a sadašnjeg Zeleno-levog fronta.
Prosto ne mogu da poverujem da su prošle 3 godine od tada, kako leti vreme.

Suština tramvaja je nezavisnost trase jer je ne dele sa automobilima i autobusima i što trebaju imati prioritet na semaforima. Tu je naravno i stvar kapaciteta što 2 uparena tramvaja ili jedan dugačak mogu da prevezu više ljudi nego nekoliko zglobnih autobusa.

Trenutno možda ne izgleda da je problem što su izbačeni tramvaji, ali sa masovnom izgradnjom u MML, Grockoj i pogotovu Mirijevu gde se planira samo u okviru plana Bajdine 15.000 novih stanovnika koji će svi ići preko Bulevara biće samo gore i gore. Zato je tramvaj jedino održivo rešenje za Bulevar.

Zato je i Generalnim urbanističkim planom još 1972. godine ucrtano da tramvaj ide do MML-a. Od metroa za MML nema ništa niti će ikada biti, zaboga ljudi nemate ni trotoar a nadate se metrou.
 
Kakav crni tramvaj, prevoz koji je samo šarmantan u gradovima poput Beča i Budimpešte, a gotovo nebitan.
Tramvaj može da bude nebitan samo ako se ne planira kako treba i ako se ne razvija. Tramvaj u Beču sigurno nije samo šarmantan, odnosno nije beskoristan, s obzirom da se stalno ulaže u infrastrukturu, širi se mreža i praktično je vitalan deo javnog prevoza. A prednosti u odnosu na autobus, a i metro, su daleko veće od cene.
 
Vrh