Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Ja bih licno voleo da se prosiri BKA do Ustanicke, ali to se nece desiti u narednih 50 godina. Jednostavno je, mentalni sklop ljudi koji zive istocno od Cvetka je takav da oni to ne zele i gotovo. Nama koji smo na urbanom delu Bulevara to i nije problem, niko nikada i ne ide kolima dalje od Cvetka, a na autoput izlazimo kod Plavog mosta.
Zapravo, po meni je za Grad Beograd daleko vaznije da se probije nastavak Gospodara Vucica kroz Gradsku cistocu do Cingrijine te da se Cingrijina odatle nadole prosiri na 2+2 te da se izmesti kamionski saobracaj iz Batutove kako je planirano jos 70-tih ali izgleda da ni od toga nema nista u narednih 20-ak godina.
 
Ja bih licno voleo da se prosiri BKA do Ustanicke, ali to se nece desiti u narednih 50 godina. Jednostavno je, mentalni sklop ljudi koji zive istocno od Cvetka je takav da oni to ne zele i gotovo. Nama koji smo na urbanom delu Bulevara to i nije problem, niko nikada i ne ide kolima dalje od Cvetka, a na autoput izlazimo kod Plavog mosta.
Zapravo, po meni je za Grad Beograd daleko vaznije da se probije nastavak Gospodara Vucica kroz Gradsku cistocu do Cingrijine te da se Cingrijina odatle nadole prosiri na 2+2 te da se izmesti kamionski saobracaj iz Batutove kako je planirano jos 70-tih ali izgleda da ni od toga nema nista u narednih 20-ak godina.
Потпуно погрешно. Ми "источњаци" смо више за Савамала опцију што се тиче Булевара.
 
Ja bih licno voleo da se prosiri BKA do Ustanicke, ali to se nece desiti u narednih 50 godina. Jednostavno je, mentalni sklop ljudi koji zive istocno od Cvetka je takav da oni to ne zele i gotovo. Nama koji smo na urbanom delu Bulevara to i nije problem, niko nikada i ne ide kolima dalje od Cvetka, a na autoput izlazimo kod Plavog mosta.
Zapravo, po meni je za Grad Beograd daleko vaznije da se probije nastavak Gospodara Vucica kroz Gradsku cistocu do Cingrijine te da se Cingrijina odatle nadole prosiri na 2+2 te da se izmesti kamionski saobracaj iz Batutove kako je planirano jos 70-tih ali izgleda da ni od toga nema nista u narednih 20-ak godina.
Ono što stvara ogroman pritisak je novogradnja u Mirijevu kao i u MML-u. Mirijevci misle da je rešenje širenje Mite Ružića koje jeste planirano, ali bez proširenja Bulevara nema poentu. Na mestu Kluza se šuška da se planira naselje sa oko 1.000 stanova, u Mirijevu se sa samo u Bajdinoj koja se naslanja na Bulevar planira naselje od 15.000 ljudi i.t.d.
To širenje neće biti revolucionarno ali će omogućiti da u ovom delu Bulevara imamo trotoar i tramvaje koji saobraćaju sredinom ulice sa većom pouzdanošću.

Naravno, rešenje je i javni prevoz, to jest tramvaji sredinom ulice i metro ali ih dokle god je ova vlast nećemo dobiti.
 
Vrh