Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

To kod pjeaackog na uglu resavske i bka prijavljuje se duze vrijeme bezuspjesno kao i razdrndan trotar u bka oko broja 40
 
Stavljaju se ivicnjaci kod stajalista "Pijaca Zvezdara" u smeru ka ustanickoj , skinuli su nadstresnicu a stajaliste premestili 100m iznad,slikacu sutra
 
Доживесмо и то :D
Мени само није јасно зашто код нас користе обичан ивичњак за стајалишта, када су могли направити било какве плоче/ивичњаке мало веће да ускладе висину стајалишта са возилима. Овако је превише ниско.
 
A kakve bi ti ivicnjake gisko i sadasni ivicnjaci se mogu nivelisati prema vozilu ali treba vozila da budu iste visine kao sto je to bio slucaj sa stajalistina na nbg i njihovom uskladjenoscu sa visinom katica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435605#p435605:1q5csbfw je napisao(la):
sorkebgd » 24 Feb 2017 05:53 pm[/url]":1q5csbfw]Stavljaju se ivicnjaci kod stajalista "Pijaca Zvezdara" u smeru ka ustanickoj , skinuli su nadstresnicu a stajaliste premestili 100m iznad,slikacu sutra
Dobro je da su se setili. Onoj kaldrmi tu nije mesto jer je veoma klizava, bilo je baš veselo zimi. A i to što nije postojao ivičnjak je posebna prilča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435639#p435639:hs7vi8pn je napisao(la):
direktor » Pet Feb 24, 2017 8:48 pm[/url]":hs7vi8pn]A kakve bi ti ivicnjake gisko i sadasni ivicnjaci se mogu nivelisati prema vozilu ali treba vozila da budu iste visine kao sto je to bio slucaj sa stajalistina na nbg i njihovom uskladjenoscu sa visinom katica

Мислио сам да за цео град користе нешто унифицирано, јер су ови које користе иначе веома лоши (барем према мом мишљењу) јер су превише уски и ниски (често се обруше када неко возило нагази на њих), а и нису намењени за стајалишта :)
Контам да су проблем различити типови трамваја и осталих возила, али опет сматрам да су најчешће стајалишта нижа него што би требала бити.
Генерално је штета што немамо барем некакав стандард о самим стајалиштима, да се сва стајалишта поплочавају идентично итд, самим тим бисмо имали и јефтиније одржавање јер би се користили исти материјали (док у нашем случају убрзо испуца асфалт), као и да прилази не буду са степеником већ са благим нагибом.
О проблемима особа са инвалидитетом, родитеља са децом и старијих лица не треба трошити речи, тренутно је ваљда свега 30-ак стајалишта оспособљено за особе са инвалидитетом у целом граду (тако су барем рекли из ГСП-а након неколико примедби инвалида да нису примљени у нови трамвај).

Рецимо у Бечу имају посебне ивичњаке који се постављају само на стајалишта и то у скоро целом граду.
Ево примера на шта сам мислио.

Tram_lyon_04.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... yon_04.jpg

tram-florence-02.jpg

https://groningertram.files.wordpress.c ... nce-02.jpg
 
Pa usvojena je knjiga standarda za mobilijar kosine na stajlistima se rade prilikom svake rekonstrukcije i popravke
Stajlista se poplocavaju kao i ulica u kojoj se nalaze
 


Klasično izdignuto stajalište kao ono u pravcu ka centru grada, nikakav kosmodrom, ali što bi Vučko rekao svakako srećnije rešenje od "plesanja" po kaldrmi..
Mislim da bi idealno bilo da se i plato od pekare pa do poslasticarnice "Narcis" ponovo presvuče asfaltom jer usled jačih padavina tu se uvek naprave lokvanji, postaviti i stubiće jer tu je nekad nemoguće izaći iz tramvaja a ne uleteti pravo u baru ili na haubu/šoferšajbnu nečijeg auta... parking je svakako u Živka Davidovića kao što i sam znak navodi, skloniti haos sa Cvetka ...
 
Sta se desava sa Cingrijinim?
Sta znaci onio obavestenje postavljeno po zgardama u petak, sa rokom zalbi do 1.3.?
Da li je moguce da ce nam "uzeti" zeleni deo pored zgrada I pojacati saobracaj!?
Da li ce biti moguce ziveti u takvoj uluci?
 
Moze neka fotka sta se tamo uopste radi jel se probija spaja ulica sa cvetkom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436116#p436116:39mot99l je napisao(la):
Mila mila » 26 Feb 2017 09:29 pm[/url]":39mot99l]Sta se desava sa Cingrijinim?
Sta znaci onio obavestenje postavljeno po zgardama u petak, sa rokom zalbi do 1.3.?
Da li je moguce da ce nam "uzeti" zeleni deo pored zgrada I pojacati saobracaj!?
Da li ce biti moguce ziveti u takvoj uluci?
Obavestenja su zalepljena već mesec dana po kraju. Bojim se da tu ne može ništa da se uradi jer je već 40 godina planirano da se Čingrijina ulica proširi na 4 trake što je i logično s obzirom da je u produžetku Dimitrija Tucovica, a da se ulica produži do Milana Rakića gde će se premestiti okretnica 55, 28, 44 i 77.
 
Ne mogu da tvrdim za ceo kraj, ali na zgradama na pocetku Cingijine obavestenje se pojavilo u subotu 25.2
Rok do 1.3. je za iznosenje kako tamo stoji "misljenja" o planiranom resenju.
Daleko sam od eksperta, ali zvuci I menu kao da se tu nista ne moze.
Ono sto mi nije jasno je da li se pri pravljenju tih palnova uzima u obzir I kavalitet zivota stanovnika cije ce se ulice rekostruisati. Tesko mi je da zamislim da ce zivot biti iole pristojan bez trenutno postojeceg zelenog pojasa, sa 1,5 m trotoara od ulaza u zgrade na pocetku Cingijine I uz to pojacanim saobracajem (cetiri trake ! tranzit?). Da nisu planirali I zvucne zidove np.!?
Ono sto bi bila korisna informacija je dinamika od ranog javnog uvida (o cemu je navedeno obavestenje) do pocetka realizacije.
Ako imko moze da pobegne (da se evakuise) iz Cingijine.
 
Па план је да те зграде и не потрају дуго већ да се живот у њима учини неподношљљивим и онда људи јефтино продају станове да се картонке сруше

Ионако немају гараже и паркинг места, смртни грех у мојим очима
 
Čingrijina i sada manje-više ima 2+2 trake samo što se krajnje desne trake koriste kao parking.
 
Ne, nema 2+2 cak i sa "trakom" u kojoj su parkirani automobili.
Ovo moze biti napravljeno samo dovodjenjem uluce do ulaza u zgrade. To je to.
A izgleda da ce stvarno ostati samo oni koji mogu da izdrze.
Mi na visim spratovima mozda izdrzimo duze.
 
Imaju tamo i garaze ali se koriste kao prodavnice tepiha itd a ne kao garaze
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436342#p436342:25m4sspm je napisao(la):
Mila mila » 27 Feb 2017 08:51 pm[/url]":25m4sspm]Ne mogu da tvrdim za ceo kraj, ali na zgradama na pocetku Cingijine obavestenje se pojavilo u subotu 25.2
Rok do 1.3. je za iznosenje kako tamo stoji "misljenja" o planiranom resenju.
Daleko sam od eksperta, ali zvuci I menu kao da se tu nista ne moze.
Ono sto mi nije jasno je da li se pri pravljenju tih palnova uzima u obzir I kavalitet zivota stanovnika cije ce se ulice rekostruisati. Tesko mi je da zamislim da ce zivot biti iole pristojan bez trenutno postojeceg zelenog pojasa, sa 1,5 m trotoara od ulaza u zgrade na pocetku Cingijine I uz to pojacanim saobracajem (cetiri trake ! tranzit?). Da nisu planirali I zvucne zidove np.!?
Ono sto bi bila korisna informacija je dinamika od ranog javnog uvida (o cemu je navedeno obavestenje) do pocetka realizacije.
Ako imko moze da pobegne (da se evakuise) iz Cingijine.
Komšinice, ja sam u ulici pored koja ima raskrsnicu sa Čingrijinom kod pumpe :)
Bio sam aktivan i oko Zvezdarske šume. Suština priče je da je već 40 godina planirano širenje Čingrijine, probijanje do Milana Rakića i Bulevara. Sa njime ide i premeštanje okretnice kao i produženje 28 kroz Milana Rakića za Mirijevo.
Batutova generalnim urbanističkim planovima nije nikada planirana da njom idu kamioni već je to bila Čingrijina.

Elem, nije to toliko strašno, biće ista situacija kao u Dimitrija Tucovića, ali ni tamo nije baš lepo jer nema zelenila a ni drveća. Čingrijina je zapravo produžetak Dimitrija Tucovića. Inače, zagađenje vazduha u Batutovoj je isto kao i u 29. novembra, ako ne i gore.

I ne, urbanisti ne pitaju građane ni zašta, jer se to može videti po bezbroj primera, jer su oni eksponenti interesa politike i kapitala.

Tek će poseban problem nastati oko parkinga jer će biti ukinuto ko zna koliko parking mesta, a pomenuta garaža kod okretnice se koristi kao mala fabrika svega i svačega. Inače, i Euromedik je trebao biti garaža ali je to neko prenamenio 90tih godina.
 
Žao mi je što kažem, ali radi se o civilizacijskom iskoraku.
 
Hvala na pojasnjenjima i edukaciji, komsiji Vucku I ostalima.
Za zainteresovane, prilazem par fotki sa danasnjeg posete Ranom javnom uvidu kao iskupljenje za uzurpiranje vremena ozbiljnijima od mene, padobranca na forumu.
Od prvobitnog soka polako stizem do realnosti da se nista ne moze promeniti. Mada, jasno mi i dalje nije. Iz danasnjih razgovora na pomenutom uvidu jesam shavtila da sama ili mali broj nas nece imati uticaj na dalji tok dogadjaja. Uzdam se u makar neku akciju (u smislu pisanja "misljenja"...) ljudi iz stambenih zgrada kojima po ovom planu predvidjena saobracajnica prolazi kroz dnevnu sobu (Cingrijina 9 mislim).
Mislim da su rekli da ce finalni plan biti u julu, avgustu. Iako, sama realizcija zavisi od finansija.
Pozdrav svima I hvala jos jednom.
 
Znam,obecao sam pa sam se setio 2 dana posle kad je tramvaj presao stanicu,posle sam slikao znam nije neka slika...
20170227_131317_zps1bcclbzn.jpg


Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока
 
E, al što tu odma levo ima poluskretanje desno, usko i nakrivljeno, pa kad skrećeš kolima dole za dom zdravlja pravi rolerkoster dal ćeš se prevrneš u stranu ili nećeš ;) A još i jadni pešaci koji od divljih lokala imaju jedva pola metra trotoara, pa gubeći ravnotežu ispadaju na tu uličicu. Prava mahala od velegrada.
 
Nek spoje sa 2 trake Čingrijinu sa Bulevarom kod Cvetka. To je hitno, a 4 trake su daleko jer je Južnu bulevar sa kojim se ovaj potez treba spojiti sa 4 trake stao još kod Maksima Gorkog pre 10 godina, tj 2,7km od Čingrijine, a između se ne radi proširenje nastavka Južnog bulevara ni Gospodara Aleksandra Vučića. Dakle nek sruše hitno one udžerice izmešu Cvetka i Čingrijine i provuku širu ulicu sa 2 trake. I nek ostave mesta a ne kao u Dimitrijali da su zgrade tik pored kolovoza. Nek sad lepo planiraju širu ulicu tamo gde ruše udžerice i nek ostave šire trotoare i prostor za parkiranje celom trasom. Poneki parkić takođe ne bi škodio.
 
Ne kapiram zasto tramvaji staju i na ovom stajalistu i na onom 100 metara dalje.
 
Da li kada budu radili taj deo Zvezdare tj prosirenje planiraju da ostave trolejbuse i 77 da okrecu u Cingrijinoj ili se sprema nesto drugo
 
Vrh