[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436342#p436342:25m4sspm je napisao(la):
Mila mila » 27 Feb 2017 08:51 pm[/url]":25m4sspm]Ne mogu da tvrdim za ceo kraj, ali na zgradama na pocetku Cingijine obavestenje se pojavilo u subotu 25.2
Rok do 1.3. je za iznosenje kako tamo stoji "misljenja" o planiranom resenju.
Daleko sam od eksperta, ali zvuci I menu kao da se tu nista ne moze.
Ono sto mi nije jasno je da li se pri pravljenju tih palnova uzima u obzir I kavalitet zivota stanovnika cije ce se ulice rekostruisati. Tesko mi je da zamislim da ce zivot biti iole pristojan bez trenutno postojeceg zelenog pojasa, sa 1,5 m trotoara od ulaza u zgrade na pocetku Cingijine I uz to pojacanim saobracajem (cetiri trake ! tranzit?). Da nisu planirali I zvucne zidove np.!?
Ono sto bi bila korisna informacija je dinamika od ranog javnog uvida (o cemu je navedeno obavestenje) do pocetka realizacije.
Ako imko moze da pobegne (da se evakuise) iz Cingijine.
Komšinice, ja sam u ulici pored koja ima raskrsnicu sa Čingrijinom kod pumpe
Bio sam aktivan i oko Zvezdarske šume. Suština priče je da je već 40 godina planirano širenje Čingrijine, probijanje do Milana Rakića i Bulevara. Sa njime ide i premeštanje okretnice kao i produženje 28 kroz Milana Rakića za Mirijevo.
Batutova generalnim urbanističkim planovima nije nikada planirana da njom idu kamioni već je to bila Čingrijina.
Elem, nije to toliko strašno, biće ista situacija kao u Dimitrija Tucovića, ali ni tamo nije baš lepo jer nema zelenila a ni drveća. Čingrijina je zapravo produžetak Dimitrija Tucovića. Inače, zagađenje vazduha u Batutovoj je isto kao i u 29. novembra, ako ne i gore.
I ne, urbanisti ne pitaju građane ni zašta, jer se to može videti po bezbroj primera, jer su oni eksponenti interesa politike i kapitala.
Tek će poseban problem nastati oko parkinga jer će biti ukinuto ko zna koliko parking mesta, a pomenuta garaža kod okretnice se koristi kao mala fabrika svega i svačega. Inače, i Euromedik je trebao biti garaža ali je to neko prenamenio 90tih godina.