Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Изгледа ми као да је на 3Д моделу Трнска 2+2. Зар не би требало доста рушења да се то уради?
 
ne bas,prodji ulicom ili vidi na GE,ima samo nekoliko rusevnih prizemnih kucica.tako je i planirano da spoji bulevar i maksima gorkog sa 2+2 trake.
 
Tramvajska bastica u smjeru ka etf ispod djerma raskopana otisla sina popravljao gsp a ne izvodjac iako su radovi jos u garantnom roku strasnooooo :bash: :bash: :bash:
 
blagoje":2ugt0hbo je napisao(la):
vucko":2ugt0hbo je napisao(la):
Dakle ruzveltovu ce ukinuti posle raskrsnice sa 27 marta i ukinuce raskrsnicu sa bulevarom koja je,slozicete se uzasna.A 27 marta da ce sprovesti sa druge strane lole na buduci proboj trnske.Veoma mi se svidja resenje!Time dobijamo veliki park u kontinuitetu i veliki trg izmedju lole i opstine zvezdara!
Vučko,
sudeći po slici, park baš i neće biti potpuno u kontinuitetu. Rekao bih da će tramvajske šine ići gde su i do sada išle. A proširenje prema Tehničkim fakultetima ide na uštrb smanjenja parka ispred Lole, i to najlepšeg dela parka. Ipak su park i Lola bili celina i to mnogo lepša nego što će biti park i bočna strana Tehničkih fakulteta. A što se tiče rešavanja saobraćajnih problema, ako su ona na račun ono malo lepog u ovom gradu, onda nisam za to.
A sto ne bi bio? Pa i da ostane tramvaj, u bastice bi se sadila trava, a sadasnje kolovozne trake mogu da postanu cvetne leje. Tramvaj bi onda isao kroz park.
 
stf":io93au6o je napisao(la):
A sto ne bi bio? Pa i da ostane tramvaj, u bastice bi se sadila trava, a sadasnje kolovozne trake mogu da postanu cvetne leje. Tramvaj bi onda isao kroz park.
A deca bi lepo trčkarala po parku preko šina.
 
Tramvaj kroz park je ok, možda bi mogao po sredini ili još bolje obe trake uz jednu stranu da se uštedi na prostoru i ubrza saobraćaj, generalno nema mnogo ulica koje se ukrštaju ni sa Ruzveltovom ni sa Mije Kovačevića, a ako bi obe trake bile uz stranu bližu gradu (preko puta groblja) izbeglo bi se nezgodno presecanje Mije Kovačevića kad tramvaj dolazi do okretnice, kao i par manjih ukrštanja sa ulicama sa strane.

Uopšte ne mora da izgleda loše. Evo kako izgleda centar Linca, popločan trg kojim ide tramvaj..

Austria_Linz_Centre_Hauptplatz.JPG


Ono što ostaje nedorečeno je šta će biti s prilično opterećenom linijom 27, pretpostavljam da bi išla kroz novu raskrsnicu, a onda bismo u oba pravca imali po jedno levo skretanje na prometnoj raskrsnici..
 
blagoje":1ksm229i je napisao(la):
stf":1ksm229i je napisao(la):
A sto ne bi bio? Pa i da ostane tramvaj, u bastice bi se sadila trava, a sadasnje kolovozne trake mogu da postanu cvetne leje. Tramvaj bi onda isao kroz park.
A deca bi lepo trčkarala po parku preko šina.
Naravno da ne bi. Jer postoji ostatak parka.
Evo, npr na Tasmajdanu uvek ima daleko vise dece nego kod Vuka, a park ima tramvajsku okretnicu.
Osim toga, kroz park bi brzina tramvaja bila ogranicena na 10km/h i nema frke. Ukrstanje pesackog i tramvajkog saobracaja uopste nije problem, ja bih ga cak potencirao i na Slaviji, u Resavskoj, Vojvode Stepe.
 
vucko":3edq7sbu je napisao(la):
u trnskoj nema zgrada,put ce ici tacno preko restorana orasac i radnje onog lika koji je gravirao plocice za platane :p

Od kruznog toka kod kalenic pijace trnska ima lufta sa desne strane,mozda imaju 2 kucice +orasac da se sruse.

Moram reci da je fenomenalno resenje!

Takodje ce tu ulicu trnsku da poteraju i pored opstine vracar izmedju pijace i opstine do njegoseve.Dakle dobicemo veoma solidnu vracarsku magistralu,next best thing do one ideje o pravljenju raskrsnice u ruzveltovoj rusenjem beskonacno zgrada na vracaru :)
Онда, боље да не раде ништа.

Као што, реално, на крају крајева, није требало ни ово све на Булевару да раде.

Било је толико пречих ствари у овоме граду.

Него, само им је важно да се негде уграде жешће.
 
Vest iz decembra 2008. godine.Kopam po arhivi ovih vesti pa cu ih sve nagomilati ovde da steknemo sliku kako ce bulevar izgledati

Još dve trake u Bulevaru kralja Aleksandra
Konačno rešenje zavisi od metroa

Od Cvetkove pijace pa do Ustaničke ulice, mnogi objekti, najverovatnije, će biti srušeni, ukoliko bude usvojen Nacrt plana detaljne regulacije saobraćajnice Bulevar kralja Aleksandra. To se međutim, može očekivati tek kad počne izgradnja metroa i proširenje Bulevara koje ovaj Nacrt predviđa.



Prema idejama urbanista, Bulevar kralja Aleksandra treba da bude širok oko 40 metara. Njegovo proširenje neće dovesti do većih promena na delu do Cvetkove pijace, ali će odatle do Ustaničke ulice mnogi objekti morati da budu srušeni.
Javni uvid i u Nacrt plana detaljne regulacije Bulevara kralja Aleksandra, između ulica Mite Ružića i Žabljačke (okolina fabrike“Kluz”) nedavno je završen. Ovaj plan, koji obuhvata teritoriju Mesne zajednice „Zeleno brdo“, jedini je na Zvezdari u čiji prostor, kao granica, ulazi i saoraćajnica Bulevar kralja Aleksandra. Zbog toga je opština Zvezdara uputila primedbu Komisiji za planove na granice ovog plana.
- Tražili smo da se deo bloka, u kome je sada tramvajska okretnica, izuzme iz predloga plana zbog još nepoznatog rešenja saobraćajnice Bulevar kralja Aleksandra – kaže Jelka Dakić, arhitekta opštine Zvezdra.
Ona ističe da je ovo prvi put da je Bulevar ušao u granicu nekog plana. Prema planu, rušiće se ceo blok uz ovu centalnu gradsku saobraćajnicu, pa čak i zgrada u kojoj je sada diskont „Delta sporta“ kod stare okretnice tramvaja. Od broja 363 do broja 389 planirano je rušenje svih objekata. U Opštini smatraju da može da dođe do izmene ovih rešenja i zbog toga su zatražili od Komisije za planove da se iz Nacrta plana detaljne regulacije izuzme nova trasa Bulevara. U Centru za planiranje urbanog razvoja, koji je i obrađivač plana, kažu da je taj Nacrt plana gotovo završen, ali da završetak posla usporavaju polemike stručnjaka oko metroa.
- Nacrt je u proceduri duže nego što je očekivano zbog metroa. Prema nacrtu plana, sredinom Bulevara kralja Aleksandra treba da prođe metro. Još se ne zna da li će to biti laki šinski ili klasični metro, ukopan celom površinom ili samo na određenim delovima. Sve to se još razmatra. Nacrt je napravljen na osnovu rešenja koje predviđa laki šinski metro koji je na delovima koji su gusto naseljen u centru pod zemljom, a na ređe naseljenim je iznad zemlje - kaže za „Blic“ arhitekta Milan Popović, rukovodilac izrade plana u Centru za planiranje urbanog razvoja.

Rušenja su neminovna
Za nekoliko konkretnih objekata iznad pijace „Đeram“ već se zna da su određeni za rušenje. Plan predviđa rušenje sa obe strane Bulevara, mada su se urbanisti, kako kažu, trudili da, ako već rušenja mora da bude, da to bude uglavnom sa jedne strane. Kad rušenje počne, biće to veliki izdatak za grad, jer raseljavanje mnogo košta. Koliko će ljudi morati da se raseli još se ne zna. Model eksproprijacije nije urađen. Ima i nelegalno sagrađenih objekata koji neće dobiti naknadu.

„Pun blok“ ispod Bulevara
U Centru za planiranje urbanog razvoja ovih dana se radi i na planu detaljne regulacije područja između Bulevara kralja Aleksandra i Ulice Živka Davidovića, koje je poslednjih godina postalo veoma interesantno za investitore stambenih objekata. Kako smo nezvanično saznali, osnovna izmena biće u tome da će zona individualne stambene izgradnje biti po sistemu „pun blok“, što znači da će zgrade moći da se grade u nizu, bez posebnog rastojanja među njima i na celom placu, a ne kao do sada najmanje tri metra od ulice.
 
Надам се да имају више неурона од кишне глисте и да ће метро да иде испод земље. Булевар би онда био 3+3 од Вука до Устаничке.
 
Ja sam misljenje da ni u ludilu ne treba kada se napravi metro da se ostave 3+3 trake vec da se destimulise automobilski saobracaj i forsira metro.

Dakle,da ostanu 2+2 trake(dovoljno ce biti ubrzan saobracaj u bulevaru bez krivina zbog stanica tramvaja) i tolike kolicine pesaka. A da u sredini budu bastice sa zelenilom.

Ako od bulevara napravis 3+3 trake napravices uzasnu ulicu u svakom pogledu.3+3 trake bi mogle od cvetkove pijace do ustanicke ali nikako u delu blize gradu.
 
Метро нигде није укинуо саобраћајну гужву, неће ни у Београду. Возаче који користе Булевар не можеш да дестимулишеш јер немају алтернативу. Од Скупштине до Вука је 3+3, па улица није уништена.
 
Nikako 3+3. Ta ``treca`` traka treba da bude za zelenilo i fontane, biciklisticke staze, kao u Barseloni. Ni oni nisu razmisljali da naprave 6+6, vec im je na umu bio kvalitetniji nacih zivota.

Na kraju krajeva, od Vuka do Cvetka u profilu 2+2 uopste nije preopterecena deonica, jer ima alternativu, a to je Dimitrijala,cija ce se funkcija povecati prosirenjem Cangrijine i spajanjem sa Gospodara Vucica.
 
A i ump ce jednog dana proci preko dimitrijale i juznog bulevara pa ce su tuda ici.Time dobijamo 2 prstena oko bulevara(jedan je ump a drugi cingrijina,gospodara vucica) i na kraju metro.sasvim je sasavo da imaju vise nego 2+2 trake za bulevar.

To je upravo destimulacija da ostanu 2+2 trake a ne da budu 3+3 trake.

P.S.Bice i treci mini prsten-27 marta i buduceg proboja trnske ulice kod lole kojom cemo dobiti vracarsku magistralu.
 
Наравно да метро неће уклонити гужве, али форсирање стално тог истог аутомобилског концепта је већ превазиђено.
 
Ако и не буде 3+3, траке ће да помере у средину, да би пребацили паркинг из уздужног у попречни. Али све је то хипотетичка расправа, мирише ми на ЛРТ у равни улице.
 
vucko":234os3h4 je napisao(la):
(…) Prema idejama urbanista, Bulevar kralja Aleksandra treba da bude širok oko 40 metara. Njegovo proširenje neće dovesti do većih promena na delu do Cvetkove pijace, ali će odatle do Ustaničke ulice mnogi objekti morati da budu srušeni.
Prvo što mi je palo na pamet je Ulica Katarine Milovuk. Ta ulica je prvi izbor kada se iz Mirijeva ide na autoput, spustiš se pravo iz Mite Ružića u nju. Već je dovoljno strma i ovako kako je, na šta će to da liči kada se kosinus ugla skrati za širinu još jedne trakeu Bulevaru?

Ili ako to nekako i prođe, ne znam na šta će ličiti onaj patrljak Dr. Velizara Kosanovića što se uliva u Bulevar odozdo, taj ima da stoji pod uglom od jedno 45º.
 
Nema brige,ovako ce izgledati ta raskrsnica.Recimo kao raskrsnica Bulevara,batutove i stanislava sremcevica.Ja bih recimo uradio da Katarine Milovuk bude jednomserna radi vece protocnosti raskrsnice(kao Stanislava Sremcevica).

lwk-raskrs.jpg



Na planu 62 mis irbijeve se vidi

http://urbanizam.zvezdara.com/planovi.htm#62
 
Da rezimiramo,do totalnog definisanja Bulevara od cvetka do ustanicke planovima(ne racunajuci metro) fale jos 3 plana da se donesu.

r1p-buleva.jpg


Crveni plan(cvetkova pijaca) ce biti na uvidu vec na prolece.Dok ce ostala dva tokom godine plavi(dom zdravlja) i zuti(izmedju doma zdravlja i katarine milovuk).
 
Ако будемо морали да чекамо метро за реконструкцију овог парчета булевара...начекацјемо се...
а иначе овај део булевара је право ругло за Београд...срамота је како то данас изгледа... :bash:
 
@vucko,

Nisam bio dovoljno precizan — mislio sam na ugao u vertikalnoj ravni, ne u horizontalnoj ;)

Kažem, te sporedne ulice koje se ulivaju u Bulevar su dosta strme, ako se Bulevar proširi onda će te ulice morati da se „popnu” na njegovu visinu na kraćem rastojanju, pa će biti još strmije. Ili ja nešto mašim?

A možda se džaba štrecam, „ima ko misli o tome” :D
 
Pukla je cev kod broja 248,i to naravno ona koja isla kroz kasetu za platan.Epilog je da su 12 sati kasnije sredili cev,raskopali ceo trotoar tu i izvadili platan i kasetu :bash:

aei-Fotogr.jpg


Saniran kvar na vovdovodnoj cevi na Zvezdari »

01. Februar. 2011 | (11:00 -> 12:39), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Kvar je prijavljen sinoć oko ponoći, a zbog vode koja se izlila na trotoar napravio se krater koji je oštetio jednu od kaseta u kojoj su zasađeni novi platani.


Stanovnici dela Bulevara kralja Aleksandra i Vranjske ulice koji su zbog pucanja vodovodne cevi u tom delu grada ostali bez vode, sada imaju uredno snabdevanje. Kvar je prijavljen sinoć oko ponoći, a zbog vode koja se izlila na trotoar napravio se krater koji je oštetio jednu od kaseta u kojoj su zasađeni novi platani.
U vodovodu kažu da će njihove ekipe tokom dana sanirati taj deo trotoara.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=60953
 
Vrh