Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

^^^ Jedino ako misle automobile da puste na tramvajske šine (rešenje kao u Beogradskoj), drugačije ne vidim kako može....
 
Ne znam,rekao mi je da platan broj 198 mora biti posecen jer cu ti ici ulica,znaci smanjuju broj parking mesta ili sta,ko zna sta muljaju a mi cemo samo moci videti epilog.

Prvo je trebalo 3+3 trake biti ali su na kraju odlucili 2+2,cak je bila diskusija o tome na odboru za ekologiju skupstine srbije kada je bilo oko platana i zakljuceno je da stoji u dokumentima 2+2.

Mozda sada vratise na 3+3 bez parkinga?
 
Pa neznam sa kim si govorio iz balkan gradnje ja znam za verziju 2+odvojeni tramvaj+2 trake +parking +trotoar mada svasta njima moze pasti napamet u medjuvremenu :kafa:
 
Što bi rekli; ne lipši Magarče do zelene trave... :kafa:
 
Svidja mi se sto su koristili slike pre rekonstrukcije jer se vidi sneg sa strane,neke skorije od rekonstrukcije jer su ovi crvene trakaste prepreke sa desne strane sa zutim svetlom na vrhu a i naravno novo drvece je sa komplet liscem usred zimskog perioda :laugh:

P.S.U tekstu ovaj deo meka za nelegane trgovce je isto vrh,na bulevaru je ista ekipa a inspekcija na 100 metara od njih sto ima bazu dolazi svaki dan po svoj reket.Mis'im za sada je sve po starom,cekam da behaton suzbije nelegalnu trgovinu,a ova kopilad ce se sada parkirati na ulici umesto sto su do sada na basticama tramvajskim.
 
Петак, 19. март 2010.

Од понедељка радови на Булевару краља Александра од 8 ујутру до 22 часа

Александар Бијелић, градски менаџер, обишао је данас градилиште у Булевару краља Александра. Од Вуковог споменика до улице Господара Вучића обнавља се комплетна инфраструктура, а у реконструкцији ове улице, поред градских комуналних предузећа – „Водовода и канализације”, „Београдских електрана” и „Зеленила”, учествују и „Електродистрибуција Београд” и „Телеком”.
Градилиште су обишли и Дејан Васовић, градски менаџер, Марко Благојевић, директор Агенције за инвестиције, директори градских комуналних предузећа, као и Милан Поповић, председник општине Звездара.

Бијелић је подсетио да је потез од Вуковог споменика до улице Господара Вучића подељен у четири деонице и да радови напредују по плану.

– Задовољан сам динамиком радова, а у неким деловима смо и премашили послове који су планирани за март. На градилишту је више од 70 машина и више од 150 радника, а на састанку са свим учесницима у обнови булевара договорили смо се да од понедељка уведемо радно време од 8 сати до 22 часа, јер сматрамо да овако лепо време треба што боље искористити – рекао је Александар Бијелић.

Говорећи о досадашњој динамици радова, градски менаџер казао је да је на деоници 4, од Господара Вучића до Батутове улице, већ постављено 100 метара новог магистралног топловода, који ће знатно побољшати квалитет грејања. Исти послови од понедељка почеће и на сектору 3, који је са 720 метара најдужи у булевару. На појединим деловима комплетно је завршена подземна инфраструктура, а у току идуће недеље очекује се и да радници „Електродистрибуције” почну са спуштањем каблова испод нивоа земље.

Милан Поповић, председник општине Звездара, рекао је да је веома задовољан динамиком радова у булевару.

– Овим радовима показујемо да не мора све да буде траљаво, лоше и прескупо, већ да квалитетним радом и добром организацијом посао можемо урадити ефикасно, брзо и добро. Иако смо у почетку били забринути, показало се да саобраћај функционише веома добро. Када обнова улице буде завршена, верујем да ће Звездарци и Београђани имати разлога да буду поносни на свој булевар – истакао је Милан Поповић.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1382769
 
Uff taj Milan Popovic mi tako ide na ganglije, prisutan je samo kada netreba. Nikakve izjave nije davao kada su mu opstinu unakazili. Umesto da se vezao za drvo i rekao nemoze :(
Sve te izjave su cist politicki marketing a i pare nisu njihove nego nase, tako da je nebitno sta oni pricaju.
 
I opet su se nasi gradjevinci pokazali kao nesposobni i nedorasli poslu!!

Kada se kretalo sa rekonstrukcijom bulevara, zbog velikog broja masina, ljudi u punim radnim uniformama, pomislih da je mozda i kod nas krenulo da se radi kako treba.Medjutim, posle samo mesec dana razuverise me.

Juce se vracam sesticom sa posla i imam sta da vidim.Iako je pre samo 5-6 dana asfaltirana trake na mestu gde su bile sine, otvorile su se ogromne rupe u asfaltu, i vec vidim bagere koji raskopavaju i valjke koji nanose novi sloj asfalta.Da nije tuzno bilo bi jako smesno, jer je firma ocigledno mnogo neozbiljna ili peru novac nekome pa ofrlje rade da bi povecali ukupnu cenu rekonstrukcije.Sta li je od ova dva ne znam al znam da se u Srbiji jos uvek nista ne radi kako treba, pa ni sa ovim kvazi demokratama na vlasti.

TUGA :bash:
 
:cool:
image0150.jpg


image0167.jpg


image0159.jpg


image0169.jpg


image0163.jpg


image0156.jpg


image0155.jpg
 
Jerry pa ti si u onoj lepoj visespratnici preko puta one uzasne nadogradnje,hvala bogu pa je nisi uslikao. :kk:

Kakvi su ti utisci za sada iz te pticje perspektive?

Inace,u jucerasnjim 24 sata je bila fenomenalna fotka bulevara uhvatila je deo od tebe do recimo trscanske,ako iko moze nek je skenira :)
 
Ko ih shisha brate...sto nisu izasli ispred zgrade i blokirali sechu, svako ispred svog ulaza...a u majcinu!
Sta je trebalo, da ja sa Novog Beograda idem u Bulevar, a da njih koji tamo zive ne zanima...ma vazi.
 
image0169.jpg


Najveća glupost su parking mesta na bulevarima. Bolje je da su napravili 3+3 i jednu parking kuću u blizini nego 2+2 sa par parking mesta.
 
Parking na bulevaru sluzi svrhu da stvori atmosferu sigurnosti pesaku, praveci metalnu barieru izmedju pesaka i kola koja idu vecom brzinom. Ziveci u Americi gde to nije praksu, mogu reci da se ne seta uz vece (sire, prometnije) saobracajnice, jer osecaj kad prolaze kola odmah uz tebe je veoma neprijatan. Grad je gde ljudi zive i vode zivot: grad koji se usmeri da bude grad za vozila je grad koji moze se oprostiti ljudi.
 
Ako se već pravi bariera onda može i drvored da deli automobile od pešaka i to je valjda puno puno bolje rešenje od parkinga. Uostalom na slici gore vidi se da ima prostora za još dve trake (šine+3), da se posade platani i da trotoar ostane širine kao što je trenutno na slici. Umesto toga, oni će da stave šine + 2 i umesto one trake i platana da "posade" parking mesta pa će trotoar opet da bude iste širine kao gore na slici. Kako je to bolje za pešake? Kada udari sunce na sav taj metal pa kad nemaš gde da se skloniš u hlad...
 
REKONSTRUKCIJA BULEVARA KRALJA ALEKSANDRA ODVIJA SE PO PLANU, SAOBRAĆAJNE GUŽVE SVE VEĆE, NAROČITO PRE PODNE
Vozači traže dve trake u smeru ka gradu u jutarnjem špicu

M. TAŠKOVIĆ | 22. 03. 2010. - 00:02h | Foto: J. Vučetić | Komentara: 3
Jutarnja kolona vozila koja gotovo svakog trenutka nagoveštava kolaps u jedinoj mogućoj saobraćajnoj traci u pravcu ka gradu u Bulevaru kralja Aleksandra upozorava da se nešto pod hitno mora preduzeti kako saobraćaj u doskora najprometnijoj ulici ne bi u potpunosti stao za vreme njene rekonstrukcije.


Za sada su dve saobraćajne trake otvorene u pravcu ka Cvetkovoj pijaci, a samo jedna u smeru ka centru
Većina „tvrdoglavih“ vozača koji se i pored brojnih preporuka o alternativnim pravcima upute u ovu ulicu i krenu ka centru smatra da bi barem tokom prepodneva trebalo otvoriti dve trake u tom smeru.

Odlazak u centar grada preko raskopane saobraćajnice u Bulevaru kralja Aleksandra svakom sugrađaninu pretvara se u „noćnu moru“ bez obzira što se glavni problemi javljaju uglavnom u „sred bela dana“, tačnije u vreme jutarnjeg saobraćajnog špica. Nepreglednu kolonu automobila, a naročito sporih kamiona i autobusa, najveštiji vozači zaobilaze ili skrećući u neku od sporednih saobraćajnica ili, pak, ulazeći u traku koja je po vanrednom režimu saobraćaja namenjena vozilima iz suprotnog smera. To je navelo mnoge na razmišljanje o uvođenju privremenih saobraćajnih mera koje bi se menjale u toku dana.
- Pokušavao sam da zaobiđem Bulevar i odem do centra Ulicom Dimitrija Tucovića, međutim koliko god brzo stigao, na primer, do Zdravka Čelara, tu mi treba čak pola sata da bi skrenuo u Starine Novaka i vratio se pored Pravnog fakulteta na isti pravac. Kad sam video da na posao stižem za isto vreme i jednim i drugim pravcem odlučio sam da ne skrećem nigde sa Bulevara. Međutim, veliki je problem ujutru već oko pola osam pošto svi tada žure na posao i ponekad čekam i više od pola sata da bi stigao do centra. Dešava se da stojim zakrčen u koloni dok u suprotnom smeru ka Cvetkovoj pijaci vozila tek s vremena na vreme prolaze. Zato bi bilo dobro da se barem tokom prepodneva otvore dve trake u pravcu ka gradu – priča Miloš Popović, pravnik.



Za sada su dve saobraćajne trake otvorene u pravcu ka Cvetkovoj pijaci dok samo jedna u smeru ka centru. Ideja da se broj traka u oba pravca menja u zavisnosti od vremena saobraćajnog špica pa tako dve od tri trake otvore prepodne za pravac ka gradu odnosno isti broj traka stavi na raspolaganje vozačima iz suprotnog smera u poslepodnevnim satima nije naišla na odbijanje u Sekretarijatu za saobraćaj. Kako saznajemo, to je jedno od rešenja koje se razmatra kako bi se olakšao saobraćaj u Bulevaru.

- U toj situaciji postoji rizik jer teško je naučiti građane da traka kojom je u toku prepodneva išao u jednom pravcu, posle nekoliko sati je u stvari traka za suprotni smer. Zato bi bio neophodan maksimalan angažman saobraćajne policije. Kako se radovi budu zahuktavali pratićemo situaciju na terenu i donositi odluke. Verovatno ćemo produžiti zeleni talas u pravcu ka Cvetkovoj pijaci kako bi vozila brže stizala u Ulice Gospodara Vučića i Ustaničku, a očekujemo da i veći broj vozača koristi Ulicu Dimitrija Tucovića kao alternativni pravac – kažu u Sekretarijatu za saobraćaj.

Od danas u dve smene
Radnici na gradilištu juče su završavali radove na postavljanju novih toplovodnih cevi u Bulevaru kralja Aleksandra na delu od Ulice gospodara Vučića do Batutove. Kako kažu, vikendom urade čak duplo više posla jer su znatno manje saobraćajne gužve, a od danas ih očekuje rad u dve smene od 8 do 22 sata.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/181851/Vozaci-traze-dve-trake-u-smeru---ka-gradu-u-jutarnjem-spicu
 
kingmanowar":2zn6bs60 je napisao(la):
I opet su se nasi gradjevinci pokazali kao nesposobni i nedorasli poslu!!

Kada se kretalo sa rekonstrukcijom bulevara, zbog velikog broja masina, ljudi u punim radnim uniformama, pomislih da je mozda i kod nas krenulo da se radi kako treba.Medjutim, posle samo mesec dana razuverise me.

Juce se vracam sesticom sa posla i imam sta da vidim.Iako je pre samo 5-6 dana asfaltirana trake na mestu gde su bile sine, otvorile su se ogromne rupe u asfaltu, i vec vidim bagere koji raskopavaju i valjke koji nanose novi sloj asfalta.Da nije tuzno bilo bi jako smesno, jer je firma ocigledno mnogo neozbiljna ili peru novac nekome pa ofrlje rade da bi povecali ukupnu cenu rekonstrukcije.Sta li je od ova dva ne znam al znam da se u Srbiji jos uvek nista ne radi kako treba, pa ni sa ovim kvazi demokratama na vlasti.

TUGA :bash:
Немаш разлога за секирацију. Тај нови асфалт је само привремен, како би се саобраћај одвијао и у време реконструкције. Нити је са пуном подлогом, нити из више слојева. Када их посао доведе до одређене тачке која је превучена новим асфалтом, разумљиво је да на том месту копају.
 
Deluje mi za sad da u Bulevaru rade puno efikasnije nego sto je bilo u drugim ulicama i to bih da pohvalim. :D
Covece, 2 smene, od 8 do 22, cak i vikendom. U Pozeskoj, npr, to je bilo nezamislivo. Ovde su radili 2-3 sata dnevno i to u situaciji kad je cela ulica bila kompletno zatvorena za saobracaj (a Bulevar ipak nije zatvoren).
Mislim da je grad bolje organizovan i uigran nego ranijih godina, bar sto se radova u Bulevaru tice.
 
Немаш разлога за секирацију. Тај нови асфалт је само привремен, како би се саобраћај одвијао и у време реконструкције. Нити је са пуном подлогом, нити из више слојева. Када их посао доведе до одређене тачке која је превучена новим асфалтом, разумљиво је да на том месту копају.

Znam ja prijatelju da je to privremen asfalt, al i kao takav trebao bi da izdrzi par meseci (rekonstrukciju) a ne par dana.Mislim cemu vodi to da na svakih par dana vidjam bagere koji kopaju taj isti asfalt i valjke koji opet stavljaju?Eto prekjuce kad sam isao sesticom za grad majstor je zadnjim krajem tako odvalio bus da mu je ceo zadnji branik bio iskrivljen.A da ne govorim da se jos vece guzve stvaraju popravkom tog krsh asfalta.
 
Ljudi,ovo je fenomenalno,rade kod vladinog platana jedan kopac/buldozer i 3 radnika i 5 nadziraca radova.Ovi cepaju pivo dok odmaraju,mislim da slistise po 2-3 komada za 2 sata sto sam bio tamo a nadziraci rokaju sladolede :)
 
Vrh