Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Pa dobro ako ne bude Belam, onda nece biti nista, tj. ostace samo tramvaji. Prheps its betr det vej.
 
Оф корс иц бетр. :) Тако бар можемо да се надамо да нас неће усрећити са беламом.
 
čuvaj se parizu :lol:

Bulevar kralja Aleksandra kao Jelisejska polja?
24. 02. 2010.

Zahvaljujući aktuelnom problemu beogradskih platana, napokon se neko setio da u Srbiji postoji i struka koja se zove Pejzažna arhitektura, da postoje i stručnjaci za pejzažnu arhitekturu okupljeni oko nacionalnog strukovnog udruženja, za koje se na žalost ili pak na sreću više zna u inostranstvu nego ovde, u toj istoj Srbiji.

Sada, kada je već kasno da se utiče na zub vremena i i neuvažavanje struke, možda su neki pomislili da pejzažne arhitekte poseduju eliksir mladosti i čarobni štapić pa da u momentu Bulevar kralja Aleksandra mogu da transformišu u Jelisejska polja, ili neki drugi prestonički drvored. Na žalost, nema magije u našem poslu, osim čarobne lepote objekata koje stvaramo, a koja se menja iz dana u dan iz meseca u mesec iz godine u godinu. Lepote, koja ne počinje i ne završava se presecanjem vrpce, slikanjem i izjavama političatra, protestom građana i nevladinih organizacija, već lepote koja se stvara godinama i koja može da traje jedino ako se poštuju stroga pravila koja je propisala struka.

Pitamo se da li ima ikakvog smisla sadašnje stanje predmetnog drvoreda koga je neko od šaljivih građana nazvao “krezored” može da se poredi sa dvokilometarskom i višerednom avenijom na već pomenutom “mestu blaženih” odnosno Jelisejskim poljima? Naravno da ne može, ali mi želimo i odgovorno tvrdimo da će u skoroj budućnosti drvored Francuske prestonice dobiti ozbiljnu konkurenciju po svim kriterijumima iz definicije drvoreda. Jedini uslov da se ovo desi jeste da se prepusti stručnjacima da rade svoj posao.

Kako bi se osećao kardiohirurg da mu se u sred operacije transplatacije srca pojave balerine, arhitekte, frizeri i stručnjaci iz drugih oblasti, sa idejama i predlozima da ipak zadrži staro srce, da ga malo zakrpi i obriše a da ono zdravo spremno za pesađivanje sačuva za neka druga možda bolja vremena? Kako li bi se tek osećao i koliko bi živeo sam pacijent?

Udruženje pejzažnih arhitekata Srbije ne želi da se beskonačno raspravlja i polemiše o sudbini sadašnjeg drvoreda, koji je zbog bolesti i i neuvažavanja postulata struke, a na našu žalost, već osuđen na laganu ali sigurnu smrt, već je spremno da zajedno sa svim dobronamernim grupama i pojedincima aktivno učestvije u realizaciji projekta budućeg drvoreda, čijom bi realizacijom i grad Beograd ali i cela Srbija dobili novo lice, novi simbol, odnosno novi identitet.
 
Te pejzazne arhitekte imaju 2 lika iz zelenila 2 iz gradske vlasti,direktora srbija suma i Cedomir Markovic je radio tamo,mislim da je indikativno da su objektivni. /sarkasm

Daj link da im sibnem komentar?

Sad se vataju za pariz a u studiji za Anverpen.Divota...
 
Mrzi me da se registrujem na forum njihov a kapiram da mi treba knjizica...stranke za to i bar kod pa otpadam nego.

Среда, 24. фебруар 2010.

Измењен режим саобраћаја у Булевару краља Александра

Због радова на реконструкцији Булевара краља Александра, од четвртка, 25. фебруара, у седам часова ујутру, затвара се лева коловозна површина Булевара краља Александра, на потезу од Батутове до Господара Вучића, саопштава „Беоком”. У прва два-три дана рушиће се трамвајске баштице и постојеће острво, а затим ће радове изводити Електродистрибуција „Београд”, „Београдски водовод и канализација” и „Београдске електране”, као и „Београд-пут” и „Телеком”.

Саобраћај ће бити организован у десној коловозној површини, где ће бити формиране три саобраћајне траке – две ће водити ка Цветковој пијаци, а једна ка граду. Јавни градски превоз ће задржати постојећа стајалишта у смеру ка Цветковој пијаци, а у смеру ка граду стајалиште ће бити постављено одмах по преласку раскрснице Булевара краља Александра и Батутове. Да би се обезбедила максимална проточност саобраћаја у булевару, линија 79 измештена је у Батутову улицу, а стајалиште ове линије биће постављено чим аутобус из Булевара краља Александра скрене у Батутову.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1378827
 
Ne znam da li je vec pominjano...ali....
ima li neko informaciju da li se mozemo nadati da se oko sina posadi neka trava?
ili ce sve biti u onom odvratnom betonu? :notok:
 
Da se pitam ja bi
betoniro travu
i u braon ofarbao
svaku vodu plavu

Beton, beton, samo beton, beton djeci treba
jer iz trave, nonsalantno, alergija vreba
Beton, beton, samo beton, beton djeci treba
jer iz trave, nonsalatno - ljuta zmijaaaa vreeeeebaaaaa!

- R. Amadeus
 
16lmd6a.jpg
 
Zna li neko da li ce (ili kada ce) biti rekonstruisana i tramvajska bastica od Vuka do Resavske?
 
dobro pitanje. to parče je kratko ali malo zeznuto zbog broja linija koje tu prolaze - između vuka i beogradske to su 2, 6, 7, 12 i 14 (+ 10 na raskrsnici)
 
Posteno raskopase do batutove,sad kopaju trotoar ispred aurelija i lilija.Vec su pocele guzve da se stvaraju jer ide saobracaj levim delom bulevara
 
E super ,dovoljno da vide da je samo Metro ispod zemlje u Starom Beogradu jedino rešenje :kafa:
 
Mislim da bas iz tog razloga stavljaju sine na sredinu i cine ih kompatiblne sa trecom sinom
 
vucko":3289b1ij je napisao(la):
Posteno raskopase do batutove,sad kopaju trotoar ispred aurelija i lilija.Vec su pocele guzve da se stvaraju jer ide saobracaj levim delom bulevara
Bogme da znaš. Gužve se stvaraju još od raskrsnice G.Vučića i V.Ilića a špic nije ni počeo.

Dobro im ide rasturanje, ima i prilično radnika po ovoj kišici.Povadiše dosta šina.
Samo su malo suviše u raskrsnici razbili šine. Mislim na raskrsnicu Bautova/Bulevar skretanje iz Bat. u Bulevar ka gradu
 
vucko":2nvkjh1a je napisao(la):
Mislim da bas iz tog razloga stavljaju sine na sredinu i cine ih kompatiblne sa trecom sinom
Veze s vezom nema.

Da ponovimo, trenutna rekonstrukcija nema nikakve veze sa Belamom.
 
Ali zasto onda pominjase u medijima da ce biti kompatibilno sa trecom sinom,da li su hteli reci da je jedini preduslov da bude na sred ulice tramvajski saobracaj?Ako je to onda razumem i shvatam da sam pogresio :)
 
Pusti ti što se tamo neki političar iz gradske institucije javio da priča o nečemu o čemu ne zna ama baš ništa. Ovo je rekonstrukcija celokupne ulice, a šinski prevoz i dalje ostaje tramvaj samo sada na sredini i to je to. Nikakve treće šine, nikakav Belam ili šta ti ja znam. Tramvaj bio, tramvaj i ostao.

Teorije zavere su lepe i sve, ali u ovoj priči nemaju prođu.
 
shmeksi":1awl10ap je napisao(la):
Pusti ti što se tamo neki političar iz gradske institucije javio da priča o nečemu o čemu ne zna ama baš ništa. Ovo je rekonstrukcija celokupne ulice, a šinski prevoz i dalje ostaje tramvaj samo sada na sredini i to je to. Nikakve treće šine, nikakav Belam ili šta ti ja znam. Tramvaj bio, tramvaj i ostao.

Teorije zavere su lepe i sve, ali u ovoj priči nemaju prođu.
To me je i zanimalo,hvala :vops:

Fotke rekonstrukcije od danas kod batutove

http://www.facebook.com/photo.php?p...iew=all&subj=287356195519&aid=-1&id=732527783

http://www.facebook.com/photo.php?p...iew=all&subj=287356195519&aid=-1&id=732527783

http://www.facebook.com/photo.php?p...iew=all&subj=287356195519&aid=-1&id=732527783
 
shmeksi":2ubc8rwl je napisao(la):
vucko":2ubc8rwl je napisao(la):
Mislim da bas iz tog razloga stavljaju sine na sredinu i cine ih kompatiblne sa trecom sinom
Veze s vezom nema.

Da ponovimo, trenutna rekonstrukcija nema nikakve veze sa Belamom.
Kopajuci nesto po netu naleteh na nesto na tu temu:

- Kad smo doneli odluku o gradnji „lakog” metro, mislili smo da broj stanovnika u Beogradu neće rasti, kao ni broj automobila. Izgleda da smo doneli pogrešnu procenu. Sada je sve drugačije. Gradnju metroa neće finansirati samo Grad, jer će se u ovaj veliki projekat uključiti i država - kaže Zoran Alimpić, zamenik predsednika Skupštine grada.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/74913/Vec-potroseno--49-miliona-evra-za--laki-metro

Ja se nesto secam da sam cuo tamo negde posle 2000. kada su pravljeni inicijalni planovi za Beograd za 20-30 sledecih godina, da se predpostavljalo da ce broj stanovnika cak pasti za par stotina hiljada (ne znam da l je cifra bila 300.000 il tako nesto), zbog niskog nataliteta a i predpostavljalo se ravnomernijeg regionalnog razvoja koji je trebalo da nastupi.

Medjutim kao sto videsmo, od ravnomernog regionalnog razvoja nista, a nizak natalitet sirom zemlje je bas ono sto tera koncentraciju ljudi u velike gradove: BG, NS, NI.
 
hazard":27vq15vb je napisao(la):
Kopajuci nesto po netu naleteh na nesto na tu temu:

- Kad smo doneli odluku o gradnji „lakog” metro, mislili smo da broj stanovnika u Beogradu neće rasti, kao ni broj automobila. Izgleda da smo doneli pogrešnu procenu. Sada je sve drugačije. Gradnju metroa neće finansirati samo Grad, jer će se u ovaj veliki projekat uključiti i država - kaže Zoran Alimpić, zamenik predsednika Skupštine grada.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/74913/Vec-potroseno--49-miliona-evra-za--laki-metro
Evo za hazarda koji se malo kasnije priključio forumu da vidi da nismo propustili i taj biser uvek mudrog i zboritog Alimpića. :D

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=40563#p40563
 
Kako kazu,ako izgleda kao patka,zvuci kao patka onda je patka ;)
 
Zato ga i skrajnuše,ali obećava čovek raskrinkao tramvajski lobi pa nek je patka ali teška :vops:
 
Vrh