Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450431#p450431:1502hu6g je napisao(la):
direktor » 10 Мај 2017 09:14 am[/url]":1502hu6g]st*** je vec ovjerila vrata sprejom sa strane auto puta :bash: :bash:
Ako se ne ocisti eto i ostalih ovo im je ko pozivnica za zvljanje st***
Gago +++ hvala na detaljnom pracenju ovog gradilista
Хвала @Директоре, пратићу и даље и ове завршене радове букобрана код КБЦ-а Бежанијска коса и ове што се раде код Хитне помоћи, знаш и сам. :wink:

Ово жврљање сам већ пријавио извођачу радова, а они ће даље инвеститору да то уклони. Ја ћу исто, колико сутра (четвртак), путем е-поште да пријавим инвеститору и пошаљем слику(е).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450434#p450434:30efatrh je napisao(la):
Tintoreto » 10 Мај 2017 10:05 am[/url]":30efatrh]Bas juce prolazim tuda i vidim coveka kako slika i odmah pomislih ovo je Gaga sa foruma :) .
ха @Тинторето, ако си пролазио туда између 12:20 и 12:55 часова кад сам сликао, да онда је то била моја маленкост :wink: , а био сам у црвеном дуксу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450537#p450537:pzg9axse je napisao(la):
Biciklistkinja » 10 Мај 2017 10:28 pm[/url]":pzg9axse]Sjano urađeni radovi i reportaža. Grad Beograd bi trebao da angažuje barem jedan utovarivač i jedan kamion da odvoze višak zemlje koji se nalazi ispod rekonstruisanog nadvožnjaka jer će za par godina biti ista situacija kao što je i bila sa gomilom đubreta i rastinja, a već sada se vidi da se ispod nadvožnjaka sakuplja voda.
Хвала @Бициклисткињо, да руку на срце радови око зида букобрана код КБЦ Бежанијска коса су стварно јако добро урађени. Квалитетно се ради и зид букобрана код Хитне помоћи.

Да будем искрен сад ту вишка земље и нема, има само мало шута од бетонског дела старих унутрашњих заштитних зидова трака које су обијали, а тога нема пуно. Кад израсте трава, све ће то бити зелено, па се неће ни видети. То ће ионако све за три-четири године, кад се буде радило спајање Норвешке улице и Јоже Шћурле, да се уклони. Такође ће се морати онда уклањати и остала земља која је сад колико толико уређена од стране извођача радова (Каменолом) а они су ту урадили лавовски део посла уклањања све те земље која је била испод још од завршетка аутопута 1972. године !!!
Један део земље који је испод аутопута и исто ту од његовог завршетка, извођач радова није смео да уклања, а планом је било предвиђено, јер Водовод и Енергогас нису дозволили да се то дира, јер су ту испод земље инсталације тих водова.

Што се воде тиче, а која се ту скупља, то је намерно тако урађено. Наиме, ту је ископана та мања рупа да се вода ту скупља, а то је она која се слива са аутопута кроз сливник и она која се слива низ то мање брдашце.
 
Од следеће недеље почиње постављање панела зидова букобрана код Хитне помоћи. Из тог разлога ће, на два дана, бити затворена за саобраћај један део ткз. зауставне траке аутопута у правцу према Новом Београду. Иначе том десном траком је дозвољен саобраћај на овом делу аутопута.

12.05.2017. Радови на делу државног пута I А реда број 1(градски део), деоница од Хитне помоћи до искључења за Улицу Кнеза Милоша
Обавештавамо вас да ће се 15.05.2017.године и 16.05.2017.године, у временском периоду од 09:00 до 16:00 часова, изводити радови на постављању звучних баријера у оквиру пројекта зида за заштиту од буке, на делу државног пута I А реда број 1(градски део), на деоници од Хитне помоћи до искључења за Улицу Кнеза Милоша, у смеру Београд-Шид.За време извођења радова за саобраћај ће бити затворена десна (зауставна) саобраћајна трака.Радови ће бити обезбеђени саобраћајном сигнализацијом и опремом.Молимо све учеснике у саобраћају да поштују ограничења брзине и да прилагоде брзину кретања условима на путу.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 0%B2%D0%B8
 
Слике 15. мај 2017.
Данашња непланирана кратка фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

С обзиром да сам имао један састанак близу Хитне помоћи свратих да видим пристигле панеле зидова букобрана које је извођач радова већ почео да поставља од краја тј. од грађевинске табле. Иако је објављено од стране „Путева Србије“ да ће на два дана (15. и 16.) бити затворена десна – зауставна трака на том делу аутопута, до тога није дошло јер нема потребе. Извођач радова је уместо постављања панела са зауставне траке-са аутопута тј. такозване унутрашње стране зидова, то радио и радиће са спољње стране зидова букобрана.

Поглед на део постављених панела зидова букобрана са пешачке пасереле.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Постављање панела зидова букобрана
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Постављање панела зидова букобрана из другог угла
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Крај зида букобрана код грађевинске табле
Pogledajte prilog 1
До сутрашње опширније фоторепортаже
:sesir:
 
Ево анимације постављања панела букобрана по једној целини дужине 4 метра, висине 3,5 метара, има шест панела и сваки је тежине око 25-25 килограма.
Око анимације ми је помогао Игор. :sesir:

https://s15.postimg.org/jfzt6540r/bukobrani.gif

 
Ako im je ideja bila da boje prate zgradu iznad nije loše, tj. neko razmišlja...
 
не знам да ли им је била идеја, али су се супер уклопили са Вишеградском
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451593#p451593:1ezb1irn je napisao(la):
Johnest_Hon » 16 Мај 2017 09:28 am[/url]":1ezb1irn]Ako im je ideja bila da boje prate zgradu iznad nije loše, tj. neko razmišlja...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451641#p451641:1ezb1irn je napisao(la):
JohnnyLee » 16 Мај 2017 01:09 pm[/url]":1ezb1irn]не знам да ли им је била идеја, али су се супер уклопили са Вишеградском
@Џонест Хон и @Џони Ли, управо је идеја била та да се прати линија-шара на згради породилишта у Бирчаниновој улици, која је изнад аутопута. Та шара се наставља даље према тј. на већ изграђене зидове букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“. О томе сам већ писао у мојој фоторепортажи од 07. априла, а то исто сам споменуо-поновио и у данашњој фоторепортажи коју ћу сад ускоро да поставим.
Да споменем и то, ред је, идеја о шарама на зидовима букобрана је потекла од инвеститора тј. од "Путева Србије". :kk:
 
Слике 16. мај 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Настављено је постављање алуминијумских панела зидова букобрана. Јуче су постављени сви панели букобрана на делу, гледано од краја зида, од грађевинске табле до надвожњака.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28
Данас је настављено да се постављају панели од надвожњака према излазно-улазној рампи са аутопута према улици Кнеза Милоша.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23
Код почетка зида букобрана тј. на излазно-улазној рампи са аутопута према улици Кнеза Милоша, све је спремно за постављање панела зидова букобрана. Ту су постављени сви усправни и водоравни носачи букобрана, урађене су бетонске степенице код обеју врата за излаз са аутопута у случају неке хитне потребе. Остало је на овом делу још да се уради заштитни бетонски зид између бетонских самаца и самог тротоара, исто у дужини од 60 метара, а то ће се урадити кад заврше постављање панела зида букобрана.
Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Код надвожњака, и са једне и друге стране, су обимни радови. На делу који је ближи БИП-у се бетонско корито аутопута глетује и одмах након сушења се премазује заштитиним бетонским премазима. И са носећим стубовима и носећим бетонским зидом се исто то ради.
Pogledajte prilog 13
Такође са те стране надвожњака сви радови који су рађени у траци-смеру од Хитне помоћи према БИП-у су урађени и та трака-смер је пуштен у саобраћај. Ту је завршена, код пешачког тротоара који иде испод надвожњака, продужетак бетонске заштитне ограде. Изнад надвожњака је завршена и сервисна бетонска стаза и у том делу треба да се постави још метална заштитна ограда. Урађене су, и са једне и друге стране надвожњака, нове уске сервисне бетонске стазама којих до сад ту није било, и оне су дужине по 4 метра.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Код надвожњака на делу који је ближи Хитној помоћи, односно делу изнад траке која је пуштена у саобраћај, је урађена бетонска сервисна стаза и постављени су на бетонска постоља-испупчења, усправни метални носачи панела букобрана, а постављено је у том делу пет комада. Укупно ће на надвожњаку бити постављено 10 комада ових металних носача. Овде ће се постављати провидни зидови букобрана који су урађени од плексигласа.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
На том делу надвожњака, а изнад траке која је затворена за саобраћај се поставља арматура за нову сервисну стазу и бетонска постоља-испупчења за усправне носаче букобрана. Постављају се и пластичне цеви за разне инсталације.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
Поглед на радове и урађене зидове букобрана са њихове спољње стране тј. гледано од Хитне помоћи. Цртеж провидних букобрана на надвожњаку, гледано са њихове унутрашње стране тј. са аутопута.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Како изгледају зидови букобрана гледано са друге стране аутопута тј. од стране БИП-а. Као што сам и раније споменуо, у фоторепортажи од 07. априла о.г., разлог зашто је изабрана шара букобрана у овом делу код „Хитне помоћи“ је та, да се прати линија (шара) зграде породилишта у Бирчаниновој улици, која је изнад аутопута. Та шара се наставља даље према тј. на већ изграђене зидове букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“.
Идеја о шарама на зидовима букобрана је потекла од инвеститора тј. од "Путева Србије".
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи, :sesir:
 
породилиште је у Вишеградској. Бирчанинова је далео одатле :) не знам колико су потребни ту букобрани, али свакако добра ствар је што сређују тај надвожњак
 
Rade vrlo lepo i korektno.
Primetio sam samo jedan sitan detalj koji će možda i korigovati do kraja.
Čini mi se malo glupo ako bandere ulične rasvete samo zatrpaju zemljom.

file.php
 
Можда мало скрећем с теме, али ради ли се нешто можда у БИПу, видим да су све камионе препаркирали ближе ауто путу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451810#p451810:h66dly6g je napisao(la):
JohnnyLee » 17 Мај 2017 07:09 am[/url]":h66dly6g]породилиште је у Вишеградској. Бирчанинова је далео одатле :) не знам колико су потребни ту букобрани, али свакако добра ствар је што сређују тај надвожњак
Ух да шта ми би, извињавам се. Хвала @Џони Ли на исправци. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452020#p452020:84crt3o4 je napisao(la):
Дошљак » 17 Мај 2017 11:32 pm[/url]":84crt3o4]Можда мало скрећем с теме, али ради ли се нешто можда у БИПу, видим да су све камионе препаркирали ближе ауто путу.
@Дошљак, ради БИП. Прихваћена је понуда за закуп БИП-а од стране Јаневског из Македоније, који је иначе власник фабрике вина Тиквеш. Значи Јаневски закупљује БИП и све робне марке које пивара има, и на тај начин оживљава производњу. Сама локација и некретнине које БИП има, њега не интересују, а пошто ће БИП ићи одваде, Јаневски је заинтересован за гринфилд инвестицију тј. градњу нове БИП-ове фабрике и то ће вероватно бити у Крњачи где је БИП-ова фабрика сокова. Месечни закуп пиваре је 76.000 евра, а у обавези је и запошљавање радника, односно враћање једног дела људи који су радили до стечаја.
Иначе овај македонски бизМисмен је узео у закуп и пропалу фабрику алкохолних пића Бадел у "њиховој лепој".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451975#p451975:1y52557c je napisao(la):
Stomatolog » 17 Мај 2017 06:50 pm[/url]":1y52557c]Rade vrlo lepo i korektno.
Primetio sam samo jedan sitan detalj koji će možda i korigovati do kraja.
Čini mi se malo glupo ako bandere ulične rasvete samo zatrpaju zemljom.

file.php
@Стоматолог, бандере неће бити баш затрпане земљом. Сад тренутно јесу због радова, а ту је иначе косина - земљани нагиб и то ће се још радити. Ако и буде нешто под земљом то је највише неких 10-15 цм, што је и дозвољено.

 
Pretpostavljam da su bukobrani u planu i na Dušanovcu (od Autokomande do Konjarnika)? Neki težak bedak me hvata svaki put kada prolazim tuda i bacim pogled pored puta u bilo kom smeru.
 
Крајње је време да се део по део Душановца, нарочито онај уз аутопут, урбанизује. Правимо сателитска насеља у - да извинете - припиздинама, а имамо огромну фавелу у ужем делу града.

Мислим да најпре треба кренути од проширења прилаза Прокопу, а онда наставити ка Аутокоманди и даље ка Плавом мосту. Огроман је то простор и сада невероватно ружан.
 
Ne moras da se izvinjavas sizife, ja te najbolje razumem. Zivim na Banjici i realno je pripizdina kao i sva "sateltiska" naselja.
Totalno nefunkcionalno i prilicno opterecujuce za grad.
Svojevremeno je stf pisao kako grad treba da ima plan kako da vise urbanizuje centar, sto ima logike. Time bi se stvorilo funkcionalnije i efikacnije urbano drustvo.
To takvo drustvo je najekonomicnije za sam grad i javne finansije.
 
Кад се колима возите поред зида букобрана код Хитне помоћи и кад сте сувозач то изгледа овако, баш импресивно и велико, само неколико слика од петка-19.маја. Иначе су поставили и део провидних букобрана на надвожњак, односно на онај део надвожњака који је завршен. Виде се на другој слици. Ускоро следи фоторепортажа. :)

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Jel neko zadužen za ograde i osvetljenje? Bilo bi lepo da promene ili poprave zaštitne ograde u BG kako bočne tako i one u sredini AP-a.
Kad vidim ove slike a ono sve krivo kod Mostara i Sava Centra.

Kod nas ne postoji očigledno ko brine o tome ili nedovoljno brine.
Npr. batajnička petlja iako je relativno nova sva je isčukana. Čak su i bandere izvalili ili pokrivili.
Neretko na nekim mestima na AP-u ograda bude i probijena i to tako stoji. Ovo bi trebalo da budu relativno lake popravke za zadužene službe.
Same ograde ukoliko su manje oštećene mogle bi da se poprave a one zgužvane da se recikliraju.

Put nije samo asfalt i ono što automobil gazi već i objekti pored puta.
 
Putevi srb nista pod milim bogom nerade to je gomila lezilebovica
 
Verovatnoje bilo a ja propustio da pročitam post koj govori o lomljivosti bukobrana
a u smislu kao sto se ograde i bandere lome i savijaju u slucaju udara vozila u nj. na auto putu
pa me interesuje pri kojoj brzini (sili) taj bukobranski
donji betonski deo puca i amortizuje udarac a u korist bezbednosti vozača i putnika pri saobracajnim nesrecama ? :roll:
 
Vrh