StariPosmatrač
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.09.2018.
- Poruke
- 1.428
- Pohvaljen
- 2.811
Gore bi nikla Nova Kaluđerica
Pa mora, ali onda stavi trougao barem 50m dalje, a ne na metar iza vozila.Pa ako se pokvario, mora da stane.
Десна трака је спора трака за возила која возе испод ограничења од 80 km/h и то људи не схватају.
Neznanje je neograniceno jer se ovo ne spominje u autoskoliPogledajte prilog 212135
Apsolutno netacno. Eto i odgovora zasto ljudi voze srednjom trakom.
Vozilo koje vozi desnom trakom bi trebalo da se prestroji u novu desnu traku bas kao sto je to strelicom i prikazano. Ukoliko naidje na vozila koja se krecu sporije prestrojice se u srednju, a po potrebi i levu traku. Propisi su identicni za put koji ima 2 ili 10 traka po smeru, samo je neznanje nasih vozaca neograniceno.
Nemoj, kume, ko Boga te molim. Ježim se od probijanja tunela. Vidim već je završen tunel ispod Topčidera, samo što nije između dva bulevara na NBGD, a ovih dana počinje probijanje tunela na obilaznici oko Beograda.Kad bi hteli da probiju tunel kroz to brdo, kao glavni ulaz u BG, a ovo gore da ostane kao industrijska zona. Mislim da je i bila nekad neka takva ideja/plan. Možda grešim…
Ili stanu čim izadju na AP,umesto da produze do zaustavne I tamo da stoje a ti mozes normalno da se ukljucis. Svakako,vrlo opasne situacije.par njih je stajalo (ne preterujem) kod izlaza u traci za ubrazavanje (uključenje) jer su tu čekali nekoga.
Španska policija je prilično tolerantna na autoputu, tako da stvarno nije imala sreće.Moja žena je platila kaznu u Španiji jer jer vozila srednjom trakom autoputa a desna je bila prazna.
I ja sam se isto 100x pitao zašto tu nije tunel, jer je lokacija idealna za tunel. E sad zanima me šta mislite ako bi se jednog dana ipak tu probio tunel (ovaj forum se ipak čita i dosta ideja za infrastrukturu o kojima se ovde pisalo na kraju su i implementirane) da li je realnije da se ide na dužu varijantu (oko 4 km) gde bi ulaz u tunel sa strane BG-a bio negde malo iznad Laste, a sa strane Bubanj potoka pre početka uspona ili je ipak realnije (po meni i lepše) da se ide na kraću verziju gde bi izlaz bio negde oko nadvožnjaka kod Malog mokrog luka (malo iznad NIS pumpe) dok jer bi tada dužina tunela bila oko 2 km, ali tada bi i sam ulazak u BG bio izuzetno atraktivan jer bi na samom izlasku iz tunela pucao pogled na grad, a ulazak u BG sa te strand, sa pogledom na grad, jer realno najlepši mogući. U takvoj priči ja bi i NIS-ove pumpe proširio i modernizovao sa obe strane sa velikim parkingom sa vidikovcem jer je pogled na BG fantazija odatle.A i čudi me da se ni u naznakama ne razmišlja da se tu napravi tunel koji će sigurnije povezati motoput između MML i BP.