Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Пошто се табле налазе сада већ на Мотопуту сама боја табле би требала бити плава док би натпис Ниш требао бити бео са зеленим оквиром и да испод пише категорија пута "А1" исто белим словима са зеленим оквиром
То се код нас не ради, где сте видели такве знакове код нас? Тога има у Бугарској и Хрватској нпр, али код нас и у већини држава не иде тако.
Као што је @astrodule написао тако иде.
 
Ja mislim da se boje na portalima ne mešaju i ne zavise od mesta gde se tabla nalazi, već od kategorije puta od isključenja do obeleženog mesta.

Za isključenje da. Ali za pravac izgleda da kako im se ćefne. Na starom putu Preševo - Leskovac pre izgradnje autoputa za pravac je Niš pisalo na žutoj podlozi iako bi po ovoj logici o kojoj priča Miljković trebalo da bude zeleno jer je od Leskovca do Niša bio autoput. Meni je nekako logičnije da je na tabli koja označava pravo uvek osnovna boja kategorije tog puta na kojoj je tabla, a da je zeleno uokvireno ime mesta do kojeg se dolazi drugačijom kategorijom puta.
 
Za isključenje da. Ali za pravac izgleda da kako im se ćefne. Na starom putu Preševo - Leskovac pre izgradnje autoputa za pravac je Niš pisalo na žutoj podlozi iako bi po ovoj logici o kojoj priča Miljković trebalo da bude zeleno jer je od Leskovca do Niša bio autoput. Meni je nekako logičnije da je na tabli koja označava pravo uvek osnovna boja kategorije tog puta na kojoj je tabla, a da je zeleno uokvireno ime mesta do kojeg se dolazi drugačijom kategorijom puta.
До скоро је то било хаотично, није се уопште поштовао Правилник о саобраћајној сигнализацији. Сада је ситуација боља.
 
Јуче ланчани судар у зони радова у смеру ка граду и због тога огроман застој.
 
Postavili su ove treptače između MML-a i Ikee.

20240917_172702.jpg
 
sad će ovi šumaheri koji tu uleću sa 150 na sat reći!
U j***** vidi ovo, ajde da usporim.. hah
 
Postavili su ove treptače između MML-a i Ikee.

Pogledajte prilog 212048
Inače to je vrv jedna od retkih deonica na motoputu koju bi gusto pokrio radarima u oba smera. Razlike u brzinama vozila su ogromne a pravac je uopšteno veoma nezgodan sa procentom uspona/pada i krivinama.

A i čudi me da se ni u naznakama ne razmišlja da se tu napravi tunel koji će sigurnije povezati motoput između MML i BP.
 
Imam koleginicu koja se plaši da ode u ikeu zbog tog brda, ide samo kad je neko drugi vozi. Al bolje i tako nego da pravi haos na brdu. Tu se vidi sva neveštost i svo ludilo naših vozača. A umesto ovih treptača koje su postavili, mnogo im je bolje bilo da reše drenažu i da osvetle celu deonicu.
 
Imam koleginicu koja se plaši da ode u ikeu zbog tog brda, ide samo kad je neko drugi vozi. Al bolje i tako nego da pravi haos na brdu. Tu se vidi sva neveštost i svo ludilo naših vozača. A umesto ovih treptača koje su postavili, mnogo im je bolje bilo da reše drenažu i da osvetle celu deonicu.

neka ide zaobilaznicom :D
 
Tu se svaki dan desava neka nesreca. U nedelju me uhvatilo na usponu kod pumpe, okruglo sat vremena mi je trebalo do bubanj potoka...
 
Saobracajna nekultura i nepostovanje propisa. U oba smera postoje po 3 trake, ali je svima ispod casti da predju u skroz desnu. Svi se naguraju u 2 trake, neki se jedva krecu uzbrdo, a voze srednjom i levom, pa dodju divljaci da ih obilaze desnom..

Kada bi svako zauzeo traku prema svojoj brzini saobracaj bi sasvim normalno funkcionisao.
 
Ja vozim ne tako jak auto i četo se desi da ja idem 80 u srednjooj traci ili malo brže i onda neko vozi 70 na uzbrdici ka bg-u. Ja naravno nemogu da ga preteknem u brzoj traci jer tamo idu jaki automobili. I onda ja moram da smanjim brzinu u 4tu i naravno usporim i nemam snage da ponovo ubrzam... Zaista, ne tako često ali neki put moram da preteknem brzo u skroz desnoj traci, nekoga ko se baš vuče u srednjoj
 
Saobracajna nekultura i nepostovanje propisa. U oba smera postoje po 3 trake, ali je svima ispod casti da predju u skroz desnu. Svi se naguraju u 2 trake, neki se jedva krecu uzbrdo, a voze srednjom i levom, pa dodju divljaci da ih obilaze desnom..
Viđao sam te divljake što obilaze desnom. A u istom trenutku se tu zatekne pokvareni auto, propisno obeležen trouglom. I šta onda?
 
Kad bi hteli da probiju tunel kroz to brdo, kao glavni ulaz u BG, a ovo gore da ostane kao industrijska zona. Mislim da je i bila nekad neka takva ideja/plan. Možda grešim…

Svakako ima važnijih (hitnijih) projekata. Ne sporim problematiku vožnje preko brda.
 
Било је седамдесетих негодовање градских власти (Б. Пешића) што се не ради тунел - појео вук магарца.

Не би било никакве индустријске зоне горе, пут преко превоја би једноставно био укинут (за 100 година, можда се деси).
 
Vrh