Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Сергеј неће, али ко прочита министрову објаву на Фејсбуку, која почиње овако:
Од јуче на делу мото-пута М11 (бивши ауто-пут) који пролази кроз Београд на мој предлог, као министра надлежног за саобраћај, омогућено је свим возилима да слободно користе некадашњу “зауставну траку”.
може да падне у искушење.

Невероватно је да овако нешто постоји, оваква "паралелна сигнализација".
 
Овде постоји читав низ кривичних дела, типа изазивање опште опасности, ширење панике и лажних вести, позивање на....

У апс ови "новинари" са све министром.
 
Истог дана, ЈП "Путеви Србије" шаље циркуларни мејл:

Поштовани,


Уочи повећаног интензитета саобраћаја на државним путевима Републике Србије ЈП „Путеви Србије" скреће пажњу учесницима у саобраћају на едукативну кампању „Не вози зауставном траком, не заустављај живот"!

Будите и Ви наш партнер у медијској промоцији кампање, информишите јавност, допринесите повећању безбедности у саобраћају и најважнијем и највреднијем ЗАДАТКУ - смањењу броја повређених и страдалих у саобраћајним незгодама на путевима у Републици Србији.

Видео и радио спот „Не вози зауставном траком, не заустављај живот!" одлуком РЕМ-а ( у прилогу), спадају у саопштења од јавног интереса која се не рачунају у укупно време трајања ТВ оглашавања и ТВ продаје у једном пуном сату емитованог програма, те Вас молимо да и Ви будете део едукативних кампања и помогнете да ове важне информације стигну до свих учесника у саобраћају у нашој земљи.

Видео и радио спот можете преузети са следећег линка: https://we.tl/t-GTZfBf8Zqd
 
Dok se zaustavna traka ne označi drugačije, ona je zaustavna traka. Vozač je u obavezi da zna saobraćajna pravila, a ne da zna Vesićeve fantazmagorije. Možda neki od nas ovde pročitaju Vesićeva lupetanja, ali Sergej iz Vladivostoka koji je uzeo rent-a-car sigurno neće.
Та његова изјава је једнака оној - "воз мора да се заустави на пружном прелазу и пропусти друмско возило уколико нема рампе на прелазу"
 
Uglavnom, neodgovorne izjave su dovele do toga da su jutros, utorak 16.7.2024. godine (prenosim moje iskustvo, ne znam kako je dan pre ili kasnije) u zaustavnoj traci bilo vozila taman koliko i u traci za vožnju. Uključenje kod Dušanovca u smeru ka NBGD je delovalo opasno, ali i svako sledeće.
Naravno da postoji jasna vertikalna siglanizacija koja kaže da je zabranjena vožnja zaustavnom ali na to niko nije obraćao pažnju do Autokomade gde je policijsko vozilo standardno bila u zaustavnoj traci pred uključenje na autoput.

Sasvim je realno da će se sa ovim intezitetom saobraćaja i saobraćajnom kulturom dogoditi manja ili veća nesraća/nesreće.
 
Upravo i ja sam danas primetio povećan broj vozila koja voze zaustavnom, isto najviše kod Dušanovca. Nego, Vesić pre 5 dana reče da su zamenjene sve table, međutim sve table na portalima su i dalje zelene.
 
Не. Цела табла иде у боју врсте пута до којег је одредиште.

То је неправилно. Ако има посебна табла за искључење онда да. Али табла за право носи и ознаку пута, те мора бити у основи у боји категорије пута. Неправилно је да табла буде зелена, а носи ознаку М11. Мислим да то чак нису ни променили. Такође, различита одредишта могу бити са различитом категоријом пута, тако да не може одредиште диктирати боју целе табле.
 
Постављена је вертикална сигнализација на пар места око Арене и Аутокоманде. Знак показује забрану за камионе у претицајној траци, као и три траке за саобраћај. Међутим, три ствари остају проблематичне:

- Знакови су постављени само на неколико места.
- И поред тога што је вертикална сигнализација "старија" од хоризонталне, хоризонтална показује да се зауставном не сме возити, што је опасна контрадикција.
- Сви знакови, које сам приметио су постављени непосредно пре искључења, што значи да се они примењују само до петље/укључења, и после не важе.

Све у свему, врло опасан, и срамотно невешт потез, чак и за ВеСтандарде.
 
То је неправилно. Ако има посебна табла за искључење онда да. Али табла за право носи и ознаку пута, те мора бити у основи у боји категорије пута. Неправилно је да табла буде зелена, а носи ознаку М11. Мислим да то чак нису ни променили. Такође, различита одредишта могу бити са различитом категоријом пута, тако да не може одредиште диктирати боју целе табле.
Да ли ти знаш како уопште функционишу путокази? Шта пише на зеленим таблама на порталима? Ниш и А1. Је ли ауто-пут А1 води до Ниша? Да. Је л' се ауто-пут обележава зеленом бојом? Да.
Требало би да ти буде све јасно чим погледаш ту зелену таблу. Прочитај мало Правилник о саобраћајној сигнализацији.
 
Да ли ти знаш како уопште функционишу путокази? Шта пише на зеленим таблама на порталима? Ниш и А1. Је ли ауто-пут А1 води до Ниша? Да. Је л' се ауто-пут обележава зеленом бојом? Да.
Требало би да ти буде све јасно чим погледаш ту зелену таблу. Прочитај мало Правилник о саобраћајној сигнализацији.
Пошто се табле налазе сада већ на Мотопуту сама боја табле би требала бити плава док би натпис Ниш требао бити бео са зеленим оквиром и да испод пише категорија пута "А1" исто белим словима са зеленим оквиром
 
Vrh