Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

"Vlada je rekla da je moto-put a signalizacija je drugačija u odnosu na ono što predviđa moto-put, pa imamo sukob onoga što je na terenu. Kada govorimo o vozačima, oni imaju pravo da se uzdaju u saobraćajnu signalizaciju. Svaki učesnik u saobraćaju ima pravo da veruje da je saobraćajna signalizacija u skladu sa Zakonom i ostalim pravnim aktima, čak i ako je na pojedinim deonicama u neskladu sa Zakonom" 🤡
 
Каква ментална гимнастика. Прво је од аутопута постала градска саобраћајница, па сад мотопут. А у пракси је и даље аутопут, ништа се мењало није. Каже сада "поново постоје зауставне траке". А до сад нису постојале? Није шија него врат...
:ROFLMAO:
 
Најчудније ми је што је онај патрљак од аутопута (пардон, од мотопута М11) до аеродрома постао исто мотопут (М12), а рецимо привремено обележена саобраћајница бр. 475 Нови Београд - Сурчин је остала и даље привремено обележена саобраћајница бр. 475. Не помињу се нити су нумерисани ипсилон крак (обилазница Суботице) и Чукарица - Умка који обележени као мотопутеви. Да ли они губе статус мотопута?

Иначе, неко је био ажуран на ОСМ, па је поставио нове ознаке пре него што су оне постављене на путевима.
 
Poslednja izmena od urednika:
20240326_154429.jpg

I onda policija dežura da se zaustave trake ne koriste kao vozne
 
Најчудније ми је што је онај патрљак од аутопута (пардон, од мотопута М11) до аеродрома постао исто мотопут (М12), а рецимо привремено обележена саобраћајница бр. 475 Нови Београд - Сурчин је остала и даље привремено обележена саобраћајница бр. 475. Не помињу се нити су нумерисани ипсилон крак (обилазница Суботице) и Чукарица - Умка који обележени као мотопутеви. Да ли они губе статус мотопута?

Иначе, неко је био ажуран на ОСМ, па је поставио нове ознаке пре него што су оне постављене на путевима.
Вероватно планирају урбанизацију дуж магистрале Сурчин-НБг са семафорима.
 
Најчудније ми је што је онај патрљак од аутопута (пардон, од мотопута М11) до аеродрома постао исто мотопут (М12), а рецимо привремено обележена саобраћајница бр. 475 Нови Београд - Сурчин је остала и даље привремено обележена саобраћајница бр. 475. Не помињу се нити су нумерисани ипсилон крак (обилазница Суботице) и Чукарица - Умка који обележени као мотопутеви. Да ли они губе статус мотопута?

Иначе, неко је био ажуран на ОСМ, па је поставио нове ознаке пре него што су оне постављене на путевима.
Obilaznica oko Subotice je odavno, i pre nego što je bila izgrađena, kategorisana kao put IB reda broj 11. Veliki je promašaj što se taj put ne produži do Sente.

Meni je još veći upitnik što je, po uredbi, privremena kategorizacija za NBG-Surčin oročena do 1.4.2025. Jedino objašnjenje je ovo što @Дошљак kaže.
 
Као што је и саобраћајница северне магистрале тангенте или како се беше зове пут Земун-Борча-Овча у плановима градски булевар.
 
Као што је и саобраћајница северне магистрале тангенте или како се беше зове пут Земун-Борча-Овча у плановима градски булевар.

По новоj уредби на делу од зрењанинског до панчевачког пута је мотопут. Тамо пише да је М6 од петље Ковилово до Панчева. А петља Ковилово је на раскршћу зрењанинског пута и СМТ. Само што је то сулудо, јер ће пре и после сваке раскрснице у нивоу, а има их 9 ако сам добро избројао (8 семафоризованих) морати да стављају знак за престанак и почетак мотопута.
 
Баш глупо, а могло је све од Змаја до Панчевачког да буде мотопут са денивелисањима.
 
Прочитао негде Окановићево булажњење, па ко што вели, ако је до пре неки дан било дозвољено, што не бих ја и сад...
 
Pa problem je u tome što jasno stoji saobraćajni znak i tu nema nikakve dileme! Mogu Okanovići i razni po medijima da pričaju šta god... Što bih ja znao da li je stanje na terenu usaglašeno sa pravilnicima, to mene kao učesnika u saobraćajnu ne zanima, zanima me TRENUTNA signalizacija, ako stoji tabla da je auto-put onda je auto put! Ko sam ja da se pravim pametan!!!?

Kad usaglase signalizaciju to će biti druga priča ali suštinski se neće ovde mnogo promeniti, promeniće zelene table u plave i to je to! :) Nema biciklista, nema trotineta, traktora, rikši, nema pešaka, što je i dobro jer ideja da se auto-put kroz beograd pretvori u občian bulevar je svkaako loša! Moto-put je sasvim OK rešenje.
 
Pa nekome jeste... zbog zaštitnog pojasa (da bi gradili bliže saobraćajnici)... jeftinijih i češćih uključenja, ukidanja zaustavne trake gde može isl....
 
Мада вероватно нису размишљали о ограничењу од 120 км на сат до иза аеродрома.
Можда ту уведу још један кратки аутопутић??
 
Aaa pa taj deo od petlje kod Ikarbusa pa do aerodroma im je možda i nasjlađi za novogradnju!! Čak bih rekao da je upravo zbog tog dela auto-put i deklasifikovan...

Inače dodao bih da su ta baljezganja po medijima JAKO OPASNA I NEODGOVORNA!! Ne smete običnim ljudima pričati tek tako neke stvari!!! jer upravo će neko dobiti ideju ko taj biciklista sinoć jer je negde čuo da to nije auto-put pa rešio da spiči bajs tuda... Dokle god je tu signalizacija ona MORA da se poštuje!!!
 
Poslednja izmena:
Мада није ништа сметало ни да остане аутопут.

Moжда ће са овим моћи у неком тренутку да сузе траке како би имали 3 траке и зауставну "полутраку". Тако нешто су направили на Косову на делу М2 између Чаглавице и Prishtina Mall-a.
 
Vrh