Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

 
Опет се ишчангрљао овај...

Наравно, то уме, а није имао никога да се сети како да се избегне масовно кршење закона од Змаја, поред аеродрома, до Добановаца, где ће ретко ко хтети да вози 100: аутопут А3 (Београд - Шид), уместо од Добановаца, требало је да почиње од Змаја (петље са Т6).

Еурека, експерти! Ципирипи!
 
Slažem se. Ja sam se iskreno uvek pitao a što je uopšte deo Zmaj-Dobanovci deklasifikovan u motoput kad realo za time nema nikakve potrebe... Svakako je A3 trebao da ide do Zmaja a od Zmaja da poćne M11.... Ili bar od Ikarbusa...

Ali onda mi je sinulo na pamet šta sve planiraju da grade okolo-naokolo.... Te Singidunume i slično... pa eto...

Inače se slažem, niko živ neže poštovati to ograničenje u tom delu... niti je to ograničenje po sadašnjem stanju stvari opravdano, niti je nebezbedno voziti brže!
 
По дану се и тешко вози 120 ту. Најчешћа ситуација је возна трака 50, због аутобуса, а претицајна 100...
 
По дану се и тешко вози 120 ту. Најчешћа ситуација је возна трака 50, због аутобуса, а претицајна 100...
Pa po danu se na Gazeli vozi 20 (i to ako si srećan) a dozvoljeno je 80. :) Ne treba zakucati manje ograničenje zbog toga što se u određenim momentima formiraju gužve... :)
 
Sto i ne bi bio zakonski problem jer auto-put mora da ima zaustavnu traku a moto-pit po definiciji ne mora ali moze da je ima! A kako na terenu imamo zaustavnu traku (jos uvek) onda nikakvog opravdanja nema da se njom vozi!
 
@solecar Kakve to ima veze? Odavno imas gomilu objekata pored auto-puta.
Nego,zna li ko sto grebuckaju asfalt na toj deonici?
 
Stvar je u dozvoljenoj udaljenosti objekata od autoputa. Ovo se odnosi na NBG, a ne na Dušanovac, Šumice i Marinkovu baru.
 
Stvar je u dozvoljenoj udaljenosti objekata od autoputa. Ovo se odnosi na NBG, a ne na Dušanovac, Šumice i Marinkovu baru.
Na Nbgd vec ima objekata koji su tik uz autoput. Planet bike i taj potez, onda deo bloka 28... Ili se gleda od traka autoputa, a ne od iskljucenja na kruznim tokovima?
 
Cemu ovo ako nece da puste da se vozi i trecom trakom. Logicno je da od Zmaja do Dusanovca bude dozvoljeno i da to bude maltene gradski bulevar....
 
Zaustavnu traku trenutno mogu koristiti samo hitne službe. Prema najavama iz ministarstva, postoji volja za pregovorima sa gradom kako bi se omogućilo korišćenje zaustavne trake i taksistima i vozilima gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP).
 
Zaustavnu traku trenutno mogu koristiti samo hitne službe. Prema najavama iz ministarstva, postoji volja za pregovorima sa gradom kako bi se omogućilo korišćenje zaustavne trake i taksistima i vozilima gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP).
Ovime se samo ugrozava bezbednost saobraćaja, ovo de fakto onda znači da se ulazi direktno na motoputevi bez trake za ubrzavanje (pošto se stapa sa zaustavnom) što je rizično.
 
А где мисле "да вози јавни превоз зауставном траком"? Је л` поред Арене, па да маши две станице? Колко још кроз град има зауставне??
 
Ovime se samo ugrozava bezbednost saobraćaja, ovo de fakto onda znači da se ulazi direktno na motoputevi bez trake za ubrzavanje (pošto se stapa sa zaustavnom) što je rizično.

I sada, kad god se uključujem na autoput u Beogradu dobro se uverim da neko ne ide zaustavnom trakom. Verujem da većina tako radi zbog svoje bezbednosti, tako da je traka za ubrzavanje gotovo izgubila svoju funkciju. Kada bi se ukinula potpuno zaustavna traka i bile tri jednake trake na moto/auto-putu kroz Beograd, mislim da ne bi ugrozilo bezbednost zbog nepostojanja trake za ubrzavanje, jer ionako se vozi sporije uglavnom. Ne znam da li je to moguće u našem zakonodavstvu, ali interesantna ideja bi bila da je recimo u levoj i srednjoj traci ograničenje 80 km/h, a u desnoj 50 ili 60 km/h u zoni uključenja. Postaviti stacionarne radare na tim mestima i rešen problem. Treća traka jeste potrebna.
 
Kod aerodroma su već postavili nove plave table. I oznake za moto-put i putokaz. Nisam uspeo da slikam.
 
Жута трака ништа неће значајно побољшати јер се аутобуси крећу углавном уливно-изливним тракама и сервисним саобраћајницама, где им се и налазе стајалишта.
Боље да су сетили да направе угибалишта за стајалишта код Змаја која су нелегална.
 
Vrh