Izgradnja auto - puta kroz Beograd (fotomonografija).pdf
1 file sent via WeTransfer, the simplest way to send your files around the world
we.tl
Ročester je jedinstven primer realizovane "društvene osvete bahatom razvoju putne mreže u urbanim sredinama", i to pod specifičnim okolnostima.Da malo ozivim temu sa sjajnom pricom koju Amerikanci sada realizuju.
Pogledajte resenja.
Razumem dobru nameru i sam sam apsolutno preferiram javni prevoz i železnicu ali ovakvi neozbiljni predlozi ne doprinose konstruktivnoj diskusiji na forumu. Gde da se počne objašnjavati sta sve ovde nema smisla?Ja bi prosto ukinuo ceo autoput kroz Beograd i uz odredjene modifikacije proterao tuda gradsku zeleznicu.
Nije izvodljivo celom dužinom, zato što se jedan deo od autoputa ka Vojvode Stepe, spušta / penje do samog autoputa.Таман да се премости клисура између КЦС и Прокопа и Душановац да буде једна целина опет.
Тунел је био у плану док се градио ауто-пут кроз Београд, али се одустало због високих трошкова.Нисам мислио да износим свој став поводом аутопута, али кад сам видео гомилу смелих и немогућих предлога, ево и мог: тунел на изласку из Бг код Малог Мокрог Луга.
Много велика висинска разлика за данашње појмове.
И у Хамбургу је било слично решење, али се одустало. Негде имам и цртеже тог решења.Moj megalomanski predlog bi bio resenje nalik resenju iz Barcelona-e:
-Ukupavanje da krene kod zmaja (Apis me za ....)
-Novi 2 etazni most (Double gazelle bridge ))- za strucnjake prava poslastica - ipak ima tu dosta saobracajnica da se poveze sa obe strane sa dobrom visinskom razlikom
-Ukupavanje sve do laste sa druge strane.
-Autokomanda da se razveze u normalanu raskrsinicu bez pumpi, cvecara, uklanjanje ama bas svih objekata izmedju Tabanovacke i Trise Kaclerovica, Objekti od OS Vojvode Misic, pa sve do Tramvajskih sina,
- Cela desna strana trenutne saobracajnice kad se ide prema Nisu od Autokomande do Mol-ove pumpe zasluzuje bar neki plan da se to pretvori i nalik gradskoj sredini!
Последње 2 тачке решавају толико проблема.Moj megalomanski predlog bi bio resenje nalik resenju iz Barcelona-e:
-Ukupavanje da krene kod zmaja (Apis me za ....)
-Novi 2 etazni most (Double gazelle bridge ))- za strucnjake prava poslastica - ipak ima tu dosta saobracajnica da se poveze sa obe strane sa dobrom visinskom razlikom
-Ukupavanje sve do laste sa druge strane.
-Autokomanda da se razveze u normalanu raskrsinicu bez pumpi, cvecara, uklanjanje ama bas svih objekata izmedju Tabanovacke i Trise Kaclerovica, Objekti od OS Vojvode Misic, pa sve do Tramvajskih sina,
- Cela desna strana trenutne saobracajnice kad se ide prema Nisu od Autokomande do Mol-ove pumpe zasluzuje bar neki plan da se to pretvori i nalik gradskoj sredini!