Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Tako je, stvar može da se modeluje težinskim grafovima i na dalje ide primenjena teorija digrafa (jedan od solidnih autoriteta na tom polju je prof. Cvetković sa bgd ETF).

Tematika mi je nekada bila bliska :) .
 
Malo izlazimo iz teme, ali najbolji primer za nepoštovanje te teorije su kase u većini naših prodavnica. Pa čak i tamo gde imamo pokušaj poboljšanja usluge, dve kase u nizu, obično, ta druga kasa ne radi.

Ali zato Dekatlon zna znanje i taj sistem gde postoji jedan red za sve kase je verovatno najbolji.
 
Isto kao i u SBB, EDB i Pošti (jedan red za poštanske usluge i slanje paketa, a drugi za plaćanje i podizanje novca)...
 
Auto-put ipak neće biti gradski bulevar?

Postojeća regulacija gradskog auto-puta kroz Beograd se u potpunosti zadržava, navodi se u planu.

Pristup kontaktnim zonama sa ove saobraćajnice je moguć sa pratećih ili servisnih saobraćajnica koje mogu biti odvojene uz postojeći protočni kolovoz u režimu jednosmernih kretanja i sa ulivno-izlivnim vezama na osnovne saobraćajne tokove, ili na određenom udaljenju u režimu dvosmernih saobraćajnih tokova sa kojih se veze na auto-put ostvaruju preko postojećih ili planiranih denivalisanih raskrsnica - čvorova.

U regulaciji ove saobraćajnice nema podužnog vođenja biciklističkih i pešačkih tokova.
https://www.b92.net/lokal/beograd/ekono ... li-2075824
 
Пљуни па лижи. Опростите на изразу али буквално се градаки урбаниста хвалио трансфирмацијом аутопута (који у суштини није то) у булевар (а већ деценијама ту имамо четири булевара поименце).
 
Kao što rekoh na drugoj temi, sad sve može da se kaže, čak i ako veze nema sa stvarnošću. Na temu te mitske 'transformacije' se, doduśe, baljezga još od početka gradnje obilaznice - svi misle da će nešto sa autoputrm da bude, a ne znaju tačno šta. A neće biti ništa.
 
Da malo ozivim temu sa sjajnom pricom koju Amerikanci sada realizuju.
Pogledajte resenja.

 
Hvala što si oživeo temu jer nikako da se setim i pitam sledeće: Za koga se gradi servisna saobraćajnica uz smer ka Zagrebu malo pre isključenja za aerodrom (preko puta Autokomerca) servisna autokomerc preko puta.jpg?
 
Одакле креће ова паралелна саобраћајница, јел од скретања за Икарбус?
 
Чини ми се да има неправилно искључење и укључење одмах по крају шуме са те стране.
 
Ovo je dobra stvar i mogućnost da se na tom potezu izgradi industrijsko komercijalna zona
 
Питање је колико је вредно жртвовати пољопривредно земљиште због тога, плус што имамо већ доста пропалих индустријских зона.
 
Da li ima dovoljno mjesta da se u budućnosti proširi autoput sa jos jednom trakom sada kada postoji i ova paralelna saobraćajnica? Ovo parče autoputa od Bežanije do Aerodroma vapi za još jednom trakom. Vjerovatno najopterećenije parče autoputa a da nije baš u gradu.
 
Ма има места. Сада би стварно било добро да се догради петља код аеродрома и да се омогући да, бар дотле, градски аутобуси са ограничењем од 50 на сат возе паралелном саобраћајницом, јер њима на аутопуту уопште није место - праве гужву, а није ни безбедно.
 
Ово је сјана вест. Предпостављам да ће да иселе или угасе институт за сточарство преко пута аеродрома, тј. Соко салаш.
 
U redu vožnje iz 19. veka piše i 'vlak', ćirilicom.
A sudija Nedić na TV Areni i dalje govori 'greda' i 'vratar'🥴

Slika sa Autokomande mi nije najjasnija - ono desno bi trebalo da je železnička stanica, koja je tu bila planirana?
 
Poslednja izmena:
Vrh