Pitanje se odnosi na ovu deonicu.
Industrijska zona je u planu da se gradi tu.
Industrijska zona je u planu da se gradi tu.
Табла је беле боје зато што је одредиште у градским улицама/некатегорисаним путевима. Мотопут престаје пред аеродром и даље су обичне улице. То им је логика обележавања која ми се и не свиђа баш. Негде има смисла, а негде нема. Исто као и за Београд центар, све беле табле.Inače, table ka aerodromu su pogrešne, jer je novom uredbom i taj patrljak od M11 (motoput kroz grad) do aerodroma kategorisan kao motoput M12 (što je po meni besmisleno, ali uredba je uredba). Na skretanju sa M11 ka aerodromu su postavljene table za prestanak motoputa, a na ulasku na M11 sa aerodroma su postavljene table početak motoputa. Takođe putokazi ka aerodromu su prikazani belom bojom, a trebaju plavom biti pošto je u pitanju motoput M12.
Meni se čini da je firma koja proizvodi table dobro zaradila na ovome, a i da će opet dodatno zaraditi kada budu menjali table na skretanju za aerodrom koje nisu u skladu sa novom kategorizacijom.
Табла је беле боје зато што је одредиште у градским улицама/некатегорисаним путевима. Мотопут престаје пред аеродром и даље су обичне улице. То им је логика обележавања која ми се и не свиђа баш. Негде има смисла, а негде нема. Исто као и за Београд центар, све беле табле.
Члан 43.
Боја основе знакова за вођење саобраћаја је:
1) зелене боје за знакове на аутопуту;
2) плаве боје за знакове на мотопуту;
3) жуте боје за знакове на осталим путевима;
4) беле боје за знакове чије је одредиште одређени објекат, садржај или део насеља.
Aman, iza Zmaja pa pored aerodroma do Dobanovaca nije 'kroz grad', nego je vangradska deonica (naseljeno mesto Beograd počinje u naselju Bežanijska kosa, ima i znak) i najvažniji autoput u zemlji.Nikad nije ni trebalo da autoput ide kroz cenrar grada. To je bila jedinstveno debilna sitiacija. Dobro se setiše da to isprave nakon toliko decenija. To što smo se mi za tih decenija navikli da je to tako, je već druga priča.
Eto sad imamo motoput kroz BG sto i ima vise smisla i u skladu je sa trenutnom situacijom.
Kad ce preimenovanje teme?
Ništa se osim toga nije promenilo. Baš zato nije vredno tolike kuknjave. Od Zmaja do Dobanovaca će se voziti 20 km/h sporije (ko poštuje ograničenje naravno…ko sad vozi tuda 150 vozice i dalje). Zaista veliki problem.Nije šija nego vrat. Preimenovali iz autoputa u motoput, neka firma uzela dobre pare za zamenu tabla iz zelenog u plavo, a sve ostalo isto.
@zlatnidecko @v0tk@men Voleo bih da mi kažete šta se konkretno promenilo prekategorizacijom iz autoputa u motoput, osim što je od Dobanovaca do Zmaja brzina spuštena sa 120 na 100 km/h.
Sad je najvažniji motoput u zemlji.Aman, iza Zmaja pa pored aerodroma do Dobanovaca nije 'kroz grad', nego je vangradska deonica (naseljeno mesto Beograd počinje u naselju Bežanijska kosa, ima i znak) i najvažniji autoput u zemlji.
Slažem se. Ja i inače vozim shodno uslovima puta i brzinu prilagođavam gužvi/intenzitetu saobraćaja, vremenskim prilikama (padavine, magla, led), i sopstvenom psihofizičkom stanju (da li sam umoran, pospan ili sam u full-u), i ograničenja brzine za mene imaju samo informativni karakter, a ne nešto čega se držim kao pijan plota. Tako će biti i na ovoj deonici.Inače se slažem, niko živ neže poštovati to ograničenje u tom delu... niti je to ograničenje po sadašnjem stanju stvari opravdano, niti je nebezbedno voziti brže!
Ja mislim da onda treba da bude 80, jer je to još samo dodatnih 48 sekundi, ukupno 96, šta je to, minut i poPričate o razlici od 48 sekundi, odnosno da li se vozi 120 ili 100 km/h. Dužina je od petlje Beograd do petlje Zmaj negde oko 8 km. Dajte molim vas.