mt:s
Beginner
Slike sa moba. Na jednom delu autoputa rasveta od Bubanj potoka do centra počela da radi. Nadam se da će svuda postaviti led osvetljenje i da će ove stare sijalice zameniti novim led
Пре десетак година је, као једна од опција, разматрано проширење аутопута за по две траке, и то је процењено на 200 милиона евра. Није прихваћено.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781789#p781789:163dkhq7 je napisao(la):Pendolino » 08 Oct 2020 08:19 am[/url]":163dkhq7]Nešto mora hitno da se uradi kako bi se povećao protok i izbegli zastoji. Kad stane autoput, staje čitav grad, jer se zakrčenje kaskadno širi na pristupne ulice.
Jucerasnji dan je bio splet vise okolnosti, ali sam isto pitanje sam sebi postavio.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781797#p781797:1h0x65e3 je napisao(la):Pegasus » 08 Oct 2020 08:01 am[/url]":1h0x65e3]Kako su se opet vratile velike guzve, a mnogo ljudi prica da maltene pola ljudi radi od kuce i da su poslovni prostori poluprazni?
Моја логика је јер нема места на разделном острву, после последње нове светиљке острво се сужава толико да има само места за заштитну ограду. Тако да би морало да се раде са обе стране скроз десних трака.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781811#p781811:1t7km58o je napisao(la):astrodule » Чет Окт 08, 2020 11:01 am[/url]":1t7km58o]Zašto rasveta na brdu kad se ide ka Beogradu od Bubanj potoka nije urađena do kraja?
Има и кише, људи неће да пешаче.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781867#p781867:34qnzvrh je napisao(la):molder » Чет Окт 08, 2020 1:36 pm[/url]":34qnzvrh]Jucerasnji dan je bio splet vise okolnosti, ali sam isto pitanje sam sebi postavio.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781797#p781797:34qnzvrh je napisao(la):Pegasus » 08 Oct 2020 08:01 am[/url]":34qnzvrh]Kako su se opet vratile velike guzve, a mnogo ljudi prica da maltene pola ljudi radi od kuce i da su poslovni prostori poluprazni?
Po pricama dosta ljudi i dalje radi od kuce, skoro ceo it sektor, dosta privatnih stranih fimi...
Jedino mi je logicno da zbog korone i oni koji su ranije isli gradskim prevozom sada idu kolima, po principu zima da se izgura.
Управо то, због пандемије је повећан саобраћај, мање људи иде градским саобраћајем, иде се колима на посао и где све треба. Од како је код нас било уведено ванредно стање, где год идем не излазим из кола, само сам три пута ишао градским превозом. Иначе спадам у ризичну групу, пошто сам асматичар. Као приватник радим од куће још од 1996.године. Још увек доста људи ради од куће.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781867#p781867:1f1p4kbd je napisao(la):molder » 08 Окт 2020 01:36 pm[/url]":1f1p4kbd][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781797#p781797:1f1p4kbd je napisao(la):Pegasus » 08 Oct 2020 08:01 am[/url]":1f1p4kbd]Kako su se opet vratile velike guzve, a mnogo ljudi prica da maltene pola ljudi radi od kuce i da su poslovni prostori poluprazni?
Po pricama dosta ljudi i dalje radi od kuce, skoro ceo it sektor, dosta privatnih stranih fimi...
Jedino mi je logicno da zbog korone i oni koji su ranije isli gradskim prevozom sada idu kolima, po principu zima da se izgura.
Још једном о гужвама на ауто-путу кроз град, али кроз неколико слика. Гужве у оба правца и према граду и према Бежанијској коси и даље. Вероватно мало ранији излазак са посла, приближавање празника,...., уторак, 29.12.2020., надвожњак у Народних хероја, прве две слике снимљене у 15:57 часова.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782488#p782488:rbgzioaf je napisao(la):Гага » 10 Окт 2020 06:15 am[/url]":rbgzioaf]Управо то, због пандемије је повећан саобраћај, мање људи иде градским саобраћајем, иде се колима на посао и где све треба. Од како је код нас било уведено ванредно стање, где год идем не излазим из кола, само сам три пута ишао градским превозом. Иначе спадам у ризичну групу, пошто сам асматичар. Као приватник радим од куће још од 1996.године. Још увек доста људи ради од куће.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781867#p781867:rbgzioaf je napisao(la):molder » 08 Окт 2020 01:36 pm[/url]":rbgzioaf][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781797#p781797:rbgzioaf je napisao(la):Pegasus » 08 Oct 2020 08:01 am[/url]":rbgzioaf]Kako su se opet vratile velike guzve, a mnogo ljudi prica da maltene pola ljudi radi od kuce i da su poslovni prostori poluprazni?
Po pricama dosta ljudi i dalje radi od kuce, skoro ceo it sektor, dosta privatnih stranih fimi...
Jedino mi je logicno da zbog korone i oni koji su ranije isli gradskim prevozom sada idu kolima, po principu zima da se izgura.
Иначе и код нас, као и у Европи, је повећан број продаје половних возила, баш због пандемије. Радије се иде колима него градским превозом.
Odvućiće Obilaznica neki saobraćaj. Neka je 5% pa je vajda. Ja sam ubeđen da je i više. Kad završe vezu NBG-Miloš i Obilaznicu biće bolje. Ja bi tu dodao i Patrijarha Pavla jer i taj pravac ima potencijal. Znam ljude koji idu na jug a sada izbegavaju most na Adi upravo zbog čepa na Topčideru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808542#p808542:2ia8lk8s je napisao(la):Пантограф » Wed Dec 30, 2020 11:10 am[/url]":2ia8lk8s]Нема везе са обилазницом, која ће у шпицу одвући мали део саобраћаја. Ниједан град нема такав левак, као што је аутопут кроз Београд. И ту, суштински, нема помоћи. Проширење на 5+5 трака свакако има смисла, и то много, и коштало би, према рачуницама од пре десетак година, 200 милиона евра (не мора да се гради нова Газела, могу и да се дограде по две Мале Газеле са стране, а ту би могло да буде места и за пешаке, бициклисте). Довољно је отићи до Солуна и видети како на знатно боље пројектованом аутопуту има много мање застоја и са огромним саобраћајем.
О алтернативама типа "аутобус жутом траком", за пут који је кичма регионалних веза у подручју од 3 милиона становника, уз то и међуградских, националних и међународних, нећу ни да дискутујем - људи треба да се спусте на земљу, да се умију хладном водом и да погледају око себе: њихове утопије никоме нису потребне.
Е, али ако си у Сасама или у Сланкамену, а одредиште ти у Београду није ни близу железнице, онда ћеш ићи колима до Инђије, па ћеш на воз, па на градски аутобус? Неко хоће, али, услед погрешне претпоставке да ће људи то масовно чинити, укидање половине локалних пруга у Британији шездесетих (највеће у историји) показало се као тежак промашај. Апсолутно немамо довољно густу железничку мрежу да можемо да амортизујемо urban sprawl, нити ћемо је, икада, имати. Немачка најбоље стоји са густином мреже, али, гле чуда, тамо се вероватно и највише возе кола у Европи...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808581#p808581:18m4hus4 je napisao(la):astrodule » 30 Dec 2020 12:19 pm[/url]":18m4hus4]Ali funkcionalna železnica bi sigurno pomogla. Zamisli, sedneš u voz u Inđiji i u Beogradu si za pola sata udobne vožnje. Zašto bi iko išao kolima ako mu je dobra veze javnim prevozom do posla.