Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Solun i linije...tj Grcka cela...idi u Atinu i vidi sta znaci put od 8 traka bez ijedne linije


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovi sada se trude da u istom danu otvore Pasarelu, trotoare na jednom delu "4 bulevara" i biciklističku stazu iscrtanu na mermeru.
 
Svakako se treba zastiti od buke, ali zaklanjati ono predivno zelenilo po autoputu na NBGD da bi se postavile te ogradetine (bukobrani)je suludo ! Pritom ce se to svrljati non stop i izgledace kao Bronx ! Drugarica mi zivi u jednoj od zgrada pored AP u bloku 38 na NBGD, bio sam kod nje i ne cuje nista !

Ako taj AP tu postoji vec bezmalo 50 godina i niko se do sada nije bunio na bilo kakvu buku, BUKOBRANI SE NECE POSTAVLJATI ! :sesir:

Zamislite sada da ovu lepotu od masivnih zelenih prirodnih barijera, zaklonite sa tim odvratnim ogradetinama.



Kao sto je Igor vec rekao, bukobrani (u ovom slucaju ograde za maskiranje) su zaista potrebni u celoj zoni autoputa koji krece od Autokomande pa do Lastine stanice, ne toliko zbog buke vecda bi sakrili one silne supe i udzerice po Marinkovoj bari i ostlaim divljim naseljima.
 
Можда би могла комбинација, до аутопута дрворед четинара, па онда ограда-букобран, па са друге стране опет дрворед да замаскира ограду :)
 
Sećate se priče o bambusima uz ovaj deo autoputa? :)
 
Taman su odradili dobar posao sa ukidanjem zaustavne trake dobrim delom, ali avaj...

ČELNICI grada uputili su u petak pismo "Putevima Srbije" u kojem traže da deo autoputa kroz Beograd bude proglašen gradskom saobraćajnicom, što će omogućiti da dosadašnja zaustavna traka takođe postane žuta traka! Ovo je otkrio zamenik gradonačelnika Goran Vesić, koji je naveo da su u petak u gradu uvedene i žute trake na četiri mesta, a još neke će biti obeležene do kraja godine.
 
Mislim da je ovo jedan od najboljih poteza gradske vlasti do sada. Potrebno nam je što više žutih traka da bi se autobusi maksimalno ubrzali a auto-put pravi velike probleme kada se putuje autobusom. Čak šta više trebalo bi uvesti jednu metro-bus liniju duž auto puta koja bi vozila ljude na posao koja bi mogla da bude i besplatna i time bi se dosta smanjio broj automobila barem ljudi koji svaki dan putuju na posao koji bi mogli da dođu automobilom do Konjarnika i tu presednu na metro-bus liniju znajući da će stići za 15 minuta do Arene i da neće biti zaglavljeni.
 
Ja bih najviše voleo da se kamerama pokriju zaustavne trake na auto-putu kroz Beograd. Ne vidim kako to može skupa investicija (ako se i pretvore u žute trake - te kamere su i dalje korisne)

Mislim da ne postoji situacija u saobraćaju koja više iritira nego kada svi stoje zaglavljeni u gužvi, a neko pored prolazi zaustavnom trakom. Evo baš sinoć mi se to desilo pored Arene. A što je najgore, paralelna saoraćajnica je bila više manje slobodna (nisam je iskoristio jer se čep naglo pojavio kod Arene, a nisam unapred obratio pažnju jer zašto bih očekivao gužvu nedeljom u 20h)
 
Ako taj prodje da bi se iskljucio sledece iskljucenje to i nije toliko lose, rastereti se guzva. Naravno ima mangupa koji celu duzinu autoputa kroz bg voze zaustavnom, ali mislim da ih cesto saceka patrola kod druge petlje u smeru ka nisu. E sad kako mogu da dokazu da su vozili zaustavnom to je druga prica.

jer se čep naglo pojavio kod Arene, a nisam unapred obratio pažnju jer zašto bih očekivao gužvu nedeljom u 20h)
U poslednje vreme taj cep na autoputu na novom beogradu je potpuno nepredvidiv, desava se u nekim cudnim intervalima i u nepocekivanim periodima . Jedino resenje ostaje google.
 
Vozio je baš gde je paralelna saorbaćajnica, tako da nije zbog isključenja. Tamo gde ljudi koriste zaustavnu da bi se isključili to je opravdano i to spada u stvari koje su logične i svrsishodne, ali su zabranjene jer nisu svi vozači inteligentni.

Što je najgore, pogledao sam Gugl mape 20-ak minuta ranije. Tada je samo Gazela bila u crvenom. Dok sam ugasio komp, spremio se, otišao do kola i izašao na auto-put, gužva se stvorila (a trenutni mobilni mi je krš i spor, pa ne mogu baš online da pratim)

Inače, prekjuče je bila takođe gužva (subota oko 16h), međutim, potpuno legalno sam veoma brzo došao do Gazele. Naime, ljudi izgleda još ne znaju (ne vide) da zaustavnih traka više nema (osim kod Arene), a kod Arene sam išao paralelnom saobraćajnicom.
 
Geneks
autoput01-2020-06-05-22-51-09.jpg
 
Продужује се јавна расвета од Бубањ Потока ка граду, до краја кривине на узбрдици гледано из правца Бубањ Потока.
received_375258830122558.jpeg

received_581546789178776.jpeg
 
Мислим да би је можда продужили и више него на узбрдици нема места јер је разделно острво јако уско, у суштини не постоји. Једино решење је ставити расвету са стране изнад скроз десних трака али је то и скупље решење јер захтева скоро дупло више материјала и рада.
 
Тај успон је ионако ван свих стандарда и треба га заменити тунелом.
 
Onda bi se izgubio onakav pogled na Beograd.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
A dok je uspon tu, treba sa desne strane pre njega staviti one žuto-crne strelice koje označavaju da sledi oštra krivina za standarde autobahna.
 
Ne znam jeste videli na odmaralistima novu rasvetu? Bandere na sebi imaju solarne panele. Celom gornjom polovinom stuba se vertikalno protezu a na vrhu LED sijalice. Bilo bi super da to svugde stave.
Ne znam kakva je garancija za led panele na kojima se pokazuju ogranicenja... Na vise mesta sam video da su delimicno otkazali
 
И код Ласте има неколико сијалица које константно трепере од како су постављене.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Kada se vracam sa letovanja ili nekog drugog puta sa juga, volim taj pogled na nas Beograd sa brda. Lep je osecaj vratiti se kuci, ma koliko bilo lepo, tamo gde si otputovao. Verujem da svi vi imate isti osecaj.

Ali sto kaze Pantograf, mnogo bi bilo lakse i bezbednije da je tu tunel, umesto uspona i spusta. To bez daljljeg, ako gledamo samo bezbednost, a sto je najvaznije.
 
Како се навике тешко бришу. Осветљење не расвета.
 
Vrh