Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Ма наравно да треба али за почетак да ставе ограду тамо где постоје пасареле, једноставно ако постоји ограда између трака нико неће покушати да претрчава. Оваква ограда постоји после Змаја и ту никад нисам видео пешака а ко зна шта би било да је нема.
 
Их, шта се ту све дешавало док није постојала ограда.
 
moj prvi post

skoro 3 meseca rade nadvožnjak kod tošinog
 
Pa i obnova kolovoza ide dosta sporo, ako je rok prolece 2012. tesko da ce biti ispostovan. Od Bubanj potoka do Laste, sredjen je smer ka Nisu, a beogradski smer ceka puno posla. Ovaj visokofrekventni deo od Medakovica, preko Dusanovca i Steka ce napraviti pakao.
 
djordje*******g":squl5ivd je napisao(la):
Ovaj visokofrekventni deo od Medakovica, preko Dusanovca i Steka ce napraviti pakao.

Ne slažem se da je deo od Medakovića preko Dušanovca do Autokomande visokofrekventan. Na toj deonici autoput jeste jako propao, ali mislim da nije nikakav problem da se zatvori jedna traka radi temeljne rekonstrukcije. Gužve ne bi trebalo da budu ništa veće nego sada prilikom zatvaranja dela kod Tošinog bunara i plus postoji mogućnost preusmeravanja saobraćaja na Ustaničku.

Jedini deo koji je kritičan za zatvaranje je deonica od Autokomande do Gazele. Po meni, to je bolje uopšte i ne rekonstruisati! (zbilja mi se čini da je upravo na tom delu stari asfalt u najboljem stanju i da je najracionalnije ne dirati ga narednih pet godina)
Na toj deonici u lošem stanju bilo je samo parče od Gazele do Steka a ono je već rekonstruisano u sklopu asfaltiranja uzvodnog raspona Gazele u smeru prema Nišu. Stvarno je bolje da pravac Autokomanda-Gazela ne diraju i ostave za neku narednu deceniju...
 
Mislim da je na deonici od Bubanj potoka do Laste neophodno postaviti rasvetu u sklopu rekonstrukcije. Ta deonica je nocu i po losem vremenu vrlo nezgodna a i sramota je da se u glavni grad ulazi autoputem u mrklom mraku.
 
Целом дужином од Бубањ потока до Добановаца би требало поставити и расвету и ограду у средини.

И да се бандере среде и офарбају, а не да пут буде сређен, а оне онако зарђале.
 
Jedna zanimljivost, na samom pocetku autoputa kroz beograd odmah nakon naplatne rampe bubanj potok, postavljen je prvi LED ekran iznad autoputa za upravljanje saobracajem. Jos uvek nije u upotrebi, ali verovatno ce ga uskoro ukljuciti.
 
Svaka njima cast,ali mi je neverovatno da ne mogu da osvetle onaj jedini tunel na trenutnoj deonici obilaznice a ovde postavljaju LED ekrane.
 
Vučko, ukor pred isključenje :cool: 2 tunela su na trenutnoj trasi obilaznice, plus onaj jedan ispod Strazevice je, koliko se secam, osvetljen i ima LED signalizaciju pred sam tunel.
 
има испред првог тунела на обилазници (из правца Орловаче) исто постављен екран
 
Aко нешто треба поздравити онда је то увођење дисплеја на овој релацији. Овде постоји нека микроклима због које је овде често густа магла и ко не вози често овуда тешко може да схвати колики је то проблем. Врло често је ситуација таква да се вози по прилично доброј видљивости о онда одједном упадне у облак где је видљивост практично не постоји и након пар стотина метара видљивост је поново пристојна. За то време у граду нико не би ни помислио да постоји нека магла у ширем подручју Београда. Да су раније постојали дисплеји сигурно не бисмо имали овако нешто
 
Ti LED displeji se zovu VMS (vehicle management system) i sama reč kaže čemu to služi. Pre dve večeri smo postavili jedan kod KBC "Bežanijska kosa" i planira se da u roku od mesec dana postavi i jedan kod Dušanovačkog mosta. Primena im je višestruka i vrlo su korisni. U sklopu tog VMS sistema su i metorološke stanice, video nadzor na bitnim tačkama duž Auto-puta (konkretno od B. Potoka do Dobanovaca + obilaznica - to je takođe u planu), ALPR kamere, indukcione petlje i upravljački centar iz koga se sve to prati, obrađuje i zatim ti podaci prezentuju na LED displeju VMS-a, te se time vozači obaveštavaju o uslovima koji vladaju na Auto-putu.
 
Лепе вести! :kk:

Да ли је познато на којим ће све локацијама бити постављени дисплеји?
 
JohnnyLee":2nf109pq je napisao(la):
шта је АЛПР камера?

Претпостављам да је мислио на ANPR које служе за препознавање таблица
 
Данас видео два пешака који претрчавају аутопут. Прво једна старија жена код аеродрома са све неким торбама иако се тачно изнад ње налази пасарела. После тога један човек код новосадсе петље. У оба случаја ми је деловало као да и нису свесни да раде нешто опасно и забрањено.
 
orion":22kb8tvo je napisao(la):
Данас видео два пешака који претрчавају аутопут. Прво једна старија жена код аеродрома са све неким торбама иако се тачно изнад ње налази пасарела. После тога један човек код новосадсе петље. У оба случаја ми је деловало као да и нису свесни да раде нешто опасно и забрањено.

ma svesni su, nego ih puca adrenalin pa zato to rade :)


naravno da nemaju svest. da imaju ne bi to radili. ovako, kad stradaju onda im djavo kriv.
 
Не схватам зашто тамо где има пасарела не поставе и ограду између?
 
То је оно о чему ја трубим али нико неће да се бави логичним стварима. Осећам да би одговор на овакав предлог био "поставиће се ограда у склопу мегапројекта постављања специјалне ограде дуж целог аутопута"
 
izgleda da će za vikend konačno završiti ono kod tošinog
 
Ево тог фамозног дисплеја код Бубањ Потока:
viKYu.jpg


па онда реновирана страна пута према смеру Ниша (друга страна се реконструише)
0BVLe.jpg


враћамо се на страну према граду, отприлике је овако изгледала и деоница према Нишу
5f4MQ.jpg


Опет се враћамо у траку према Нишу, недалеко одавде је тек пре коју годину ”реконструисан” мост који се спушта у правцу града, тамо се асфалт такође пресвлачи.
UqNuQ.jpg


Утисак: много тога фали, а највише фали нормална вертикална сигнализација плус зидови за заштиту од буке.
 
Vrh