Šta je novo?

Rehabilitacija magistralnih puteva

Deonica Topola - Rudnik (tj. uključenje na Ibarsku na prevoju Bućin grob) je 90% završena, od ukupno 27 km ostalo nekih 2 km da se odrade na proleće.

Stvarno je vrhunski odrađena rekonstrukcija a i prelep kraj, odlična alternativa Ibarskoj je trasa autoput (isključenje Mali Požarevac)-Mladenovac-Topola-Rudnik, još sada kad uđete na Ibarsku na Rudniku nema gužvi do Čačka, pošto 90% saobraćaja ide ap Ljig-Preljina.
 
Juce sam procitao izjavu Drobnjaka o deonicama koje ce se raditi u ovoj godini. Onda odem na njihov sajt da vidim kada su raspisane nabavke za projektovanje. Dakle za ove puteve koje ce raditi od aprila, maja 2017, nabavke za projektovanje su raspisane jos u prolece 2015. Dakle DVE godine prodju od nabavke glavnog projekta do pocetka radova. To je van svake pameti.

Gotovo da sam siguran da ce ovaj projekat koji je inicijalno trebalo da traje 4 godine gotovo 100% biti u opticaju celu deceniju, ako ne i koju godinu vise.

Evo kod mene magistrala od Merosine do Prokuplja koja je prvobitno bila planirana da se radi u 2015 po svemu sudeci ce sacekati 2018 godinu. A daj boze i tada.
 
Rekao bi čovek po ovoj mapi da Banat ima najbolje puteve u zemlji..
 
Obnova puta Zrenjanin – Žabalj (Novi Sad)

Danas su otpočeli dugoočekivani radovi na rehabilitaciji državnog puta prvog B reda broj 12, na deonici Žabalj – Zrenjanin.
Iz JP “Putevi Srbije” obaveštavaju učesnike u saobraćaju o izmeni režima saobraćaja koja će biti na snazi do sredine novembra.
Kako je i najavljivano, radovi su počeli u zoni žabaljske raskrsnice koja će, nakon rekonstrukcije, postati raskrsnica sa kružnim tokom saobraćaja, bez semafora. Radove izvodi preduzeće “Vojput” a.d. iz Subotice.
Na sajtu “Puteva Srbije” objavljeno je da su radovi počeli danas u 8 časova i da je planirano njihovo izvođenje do 15. novembra 2017. godine. Za vreme izvođenja radova, kako se navodi, saobraćaj će se odvijati naizmeničnim propuštanjem vozila uz semaforsku regulaciju.
Projektom rehabilitacije puta, predstavljenim svojevremeno u Zrenjaninu, osim izgradnje pomenute kružne raskrsnice kod Žablja predviđena je i izgradnja proširenja, odnosno autobuskog stajališta, blizu raskrsnice, gde se i sada vozila često zaustavljaju. Još dve manje raskrsnice – „stara žabaljska“ i raskrsnica kod mosta preko Tise, za skretanje na stari Aradački put i izletište, biće poboljšane u smislu proširenja, što će povećati njihovu preglednost, samim tim i bezbednost.
Određene izmene pretrpeće i raskrsnica Zrenjanin – Aradac, gde će se sadašnje ukrštanje pod nepovoljnim uglom „ispraviti“ na približno prav ugao, što će doprineti povećanju bezbednosti i u zoni ove raskrsnice.
Tokom te prezentacije naglašeno je da je, po svim tehničkim elementima, ova saobraćajnica projektovana kao auto-put, bez obzira što će brzine biti ograničene na 80 km/h.
“Osim kompletne zamene asfaltnog sloja na toj saobraćajnici, rehabilitacija podrazumeva poboljšanje postojećeg stanja i u drugim segmentima – rekonstrukciju raznih priključaka, raskrsnica, novu saobraćajnu signalizaciju. Posebnu pažnju obratili smo na stanje na pet raskrsnica, kao i na priključke atarskih puteva, s obzirom na njihov velik broj i neadekvatan raspored”, istakao je tom prilikom odgovorni projektant za ovu deonicu Milan Zelenbaba.

Izvor: zrenjanin.rs
Link: http://ilovezrenjanin.com/vesti-zrenjan ... -novembra/
 
Da li su ovi ljudi normalni i sta ovo rade?
Dakle na deonici koja je planirana za obnovu iz kredita su krenuli neko frankestajn detaljno krpljenje, kao neku delimicnu rekonstrukciju gde opsecaju i krpe citave delove puta.

Koja je svrha ovih radova ako deonica uskoro treba da bude kompletno rekonstruisana? Inace radovi nemaju nikakve veze sa predstojecim radovima iz kredita zato sto jos uvek na snazi tender za projektovanje. Kako su mi odgovorili u aprilu mesecu, u toku je vrednovanje ponuda i za dva meseca bice izabran projektant (jos se nije desilo), a onda je rok za projektovanje 9 meseci i tek nakon toga idu radovi. Cemu sada ovi radovi?

Ovako detaljno su iskrpili deonicu od Kursumlije do Merdara koja je u delu od Kursumlije do Rudara takodje planirana za rekonstrukciju iz kredita. Potrosili su 55 miliona dinara na te radove! Tu je put toliko propao da su obnavljali deonice od po 100-200 metara kompletno. Pa onda ostave 30 metra starog puta pa opet obnove 100 metra itd. Inace na mnogim tim zakrpama su pocela da se javljaju ulegnuca i pukotine svega nedelju dana nakon radova. Jbg ne moze od babe devojka.

Ove slike su sa puta Nis-Prokuplje odnosno Merosina-Prokuplje, deonica koja je planirana za kompletnu rekonstrukciju u okviru deonica druge godine.
Po mom misljenju ovo je potpuno bacanje para, svakako ostaju ovi stari istroseni delovi koji propadaju pa propadaju. Ovo krpljenje mozda pomogne da se prezimi ova zima i toliko.

20170707_181618.jpg


20170707_181620.jpg


20170707_181624.jpg


20170707_181632.jpg
 
Videh skoro to , ali opet veći deo truckanje. Isto Mala Plana Blace zrela za dobru rekonstrukciju.
 
Mislis Beloljin-Blace. Verovao ili ne taj put je asfaltiran 1981 godine. Ko kaze da ne znamo da gradimo :) Zamisli to je vec 36 godina eksploatacije, a naglo je propao u nekoliko poslednjih godina. Znaci ajde neka bude da je 30 godina bio odlican.

A ovo mi stvarno nije jasno zasto krpe kada su deonice predvidjene za kompletnu rekonstrukciju.
 
Не видим паралелни пут за тракторе, бициклисте, прилазак стамбеним и комерцијалним објектима.
 
????
Koja to magistrala u Srbiji ima paralelni put za traktore i bicikliste?
Ovo je deo puta van naselja, kakvi stambeni i komercijalni objekti pobogu?
 
Која магистрала у Србији има паралелан пут за тракторе и бициклисте? Ни једна. Баш у томе и јесте проблем. Како може неки пут да се назове магистрала, ако по њему иде све и свашта? Папир трпи све.
 
3 puta u zadnjih 25 godina je sa obe strane magistrale na potezu od petlovog brda do lipovacke sume radjen paralelni put za traktore i poljoprivrednu mehanizaciju. Svako put se zavrsavalo tako sto se nakon par godina taj put zaoravao.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469263#p469263:upj8bjgl je napisao(la):
Karlo del Ponte » Čet Avg 03, 2017 10:20 pm[/url]":upj8bjgl]Која магистрала у Србији има паралелан пут за тракторе и бициклисте? Ни једна. Баш у томе и јесте проблем. Како може неки пут да се назове магистрала, ако по њему иде све и свашта? Папир трпи све.
Možda u smislu značaja ali kao moto put (nekada put rezervisan za saobraćaj motornih vozila) nikako. Tim kategorijama je tamo saobraćaj zabranjen.
 
Ima li neko ideju kada ce na red doci Subotica - Sombor? Sramota kakav je put, a kroz ovu ravnicu neko bi (neka normalna zemlja) cudo napravio
 
Ja moram da pohvalim stanje puteva oko Loznice i Krupnja, kao i put Loznica-Valjevo. Većina deonica je potpuno obnovljena.
 
Zapadna Srbija je sto se tice puteva druga drzava u odnosu na jug i istok. Kako po stanju putne mreze tako i po kvalitetu izgradnje i odrzavanja. Nas je ovde PZP Nis obogaljio za vek vekova.

Inace vezano za ovaj projekat rehabilitacije magistrala mogu da kazem da je slika i prilika Srbije i da je realizacija projekta pokazala u kakvom se kur.. nalazimo. Sledece godine bi projekat trebalo privoditi kraju, oni nisu ni zapoceli deonice iz druge godine koje su inicijalno trebalo da budu uradjene 2015 godine!
Ne samo da nisu krenuli sa deonicama druge godine, nego mislim da ni polovinu deonica iz prve godine nisu uradili! To je velika bruka i sramota, prosle su tri godine kako je projekat pokrenut. Drzava koja nije u stanju da godisnje rehabilituje 100km magistralnih puteva! Dno dna!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469293#p469293:lvpk45oz je napisao(la):
laki72 » 04 Aug 2017 05:39 am[/url]":lvpk45oz]3 puta u zadnjih 25 godina je sa obe strane magistrale na potezu od petlovog brda do lipovacke sume radjen paralelni put za traktore i poljoprivrednu mehanizaciju. Svako put se zavrsavalo tako sto se nakon par godina taj put zaoravao.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ја до 1995 године нисам путовао Ибарском, тако да не знам да ли је 1993-1995. прављена стандардизована саобраћајница за кретање пољопривредних возила, са слојем од минимум 35 сантиметара минералног агрегата, ширине врха призме минимум 3 метра, са проширењима за мимоилажења на даљини видљивости, друмском саобраћајном сигнализацијом, потпуним системом одливања воде. Како је у питању око 15 километара, баш ме занима где је нестало преко 30.000 кубика чврстог материјала, како би уопште могло да се оре и успешно гаји нешто?

Није у питању иронија. Паралелни тракторски пут је или категорисан и редовно одржаван пут са чврстом подлогом, или не постоји.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473134#p473134:3156r23a je napisao(la):
Karlo del Ponte » 23 Aug 2017 08:55 pm[/url]":3156r23a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469293#p469293:3156r23a je napisao(la):
laki72 » 04 Aug 2017 05:39 am[/url]":3156r23a]3 puta u zadnjih 25 godina je sa obe strane magistrale na potezu od petlovog brda do lipovacke sume radjen paralelni put za traktore i poljoprivrednu mehanizaciju. Svako put se zavrsavalo tako sto se nakon par godina taj put zaoravao.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ја до 1995 године нисам путовао Ибарском, тако да не знам да ли је 1993-1995. прављена стандардизована саобраћајница за кретање пољопривредних возила, са слојем од минимум 35 сантиметара минералног агрегата, ширине врха призме минимум 3 метра, са проширењима за мимоилажења на даљини видљивости, друмском саобраћајном сигнализацијом, потпуним системом одливања воде. Како је у питању око 15 километара, баш ме занима где је нестало преко 30.000 кубика чврстог материјала, како би уопште могло да се оре и успешно гаји нешто?

Није у питању иронија. Паралелни тракторски пут је или категорисан и редовно одржаван пут са чврстом подлогом, или не постоји.


Onda ne postoji.
Ovako nesto postoji u Nemackoj. Kod nas ne.
Kod nas jbt u puteve I i II reda ne ugrade dovoljno materijala te ce traktorski put da nasipaju sa 35cm agregata. Pa to je naucna fantastika.
Prosirenja za mimoilazenje?! To daj boze da postji bilo gde u ovoj zemlji, a da nije neko prosirenje napravljeno stihijski u toku eksploatacije. Projektom napravljeno NE.
 
Zavrsena obnova od Zrenjanina prema Novom Sadu u duzini od 24km i pusteno u saobracaj
 
Karlo del Ponte":1g6dcppg je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469293#p469293 je napisao(la):
laki72 » 04 Aug 2017 05:39 am[/url]":1g6dcppg]3 puta u zadnjih 25 godina je sa obe strane magistrale na potezu od petlovog brda do lipovacke sume radjen paralelni put za traktore i poljoprivrednu mehanizaciju. Svako put se zavrsavalo tako sto se nakon par godina taj put zaoravao.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ја до 1995 године нисам путовао Ибарском, тако да не знам да ли је 1993-1995. прављена стандардизована саобраћајница за кретање пољопривредних возила, са слојем од минимум 35 сантиметара минералног агрегата, ширине врха призме минимум 3 метра, са проширењима за мимоилажења на даљини видљивости, друмском саобраћајном сигнализацијом, потпуним системом одливања воде. Како је у питању око 15 километара, баш ме занима где је нестало преко 30.000 кубика чврстог материјала, како би уопште могло да се оре и успешно гаји нешто?

Није у питању иронија. Паралелни тракторски пут је или категорисан и редовно одржаван пут са чврстом подлогом, или не постоји.

Razžalistio me ovaj post. Mnogo.
Poceo si da razmisljas krajnje birokratski.

I ja, iako mi to nije struka, bih mogao da skinem, strucnu literaturu, pravilnike, i da na osnovu njih "ZATVORIM" - kazen da ne postoje 99% puteva u Srbiji.
No koja poenta od toga?

Isto tako, da je u mojoj izjavi vremnska odrednica bila drugacija i glasila "u zadnjih 35 godina" verovatno bi to bacilo nesto drugacije svetlo na moju izjavu i promenilo sustinu?

Ne, nije postojao toliko visok kupasti profil, ali je postojao.
Ne znam dal je na vrhu kupastog profila bilo minimum 3m sirine, niti dal je bio nasut sa bas 35cm agregata, karlo.
Ali znam da jeste postojao kupasti profil, da je izmedju magistrale i tog 'kolskog', atarskog ili kakvog god puta, bio kanal za atmosferske padavine.
Takodje, znam da je nasipan tucanikom ili soderom i da je poravnan grejderom.
Da je od rusnja do orlovace bilo dva kolska prolaza ispod magistrale (jedan je unisten gradnjom petlje), da kod naselja rusanj jos uvek postoji jedan (izgradjen mnogo pre izgradnje iskljucenja za rusanj) ali je neupotrebljiv zbog verovatno bespravnog i neplanskog nasipanja zemlje i prosirenja prilaza benz. pumpi knez petrol.
I jos 2 identicna od Rusnja, do danasnjeg skretanja za Ripanj.

Takodje, znam da ostali traktorski (atarski putevi) nemaju nista od ovoga sto sam (bilo ja, bilo ti) naveo, pa se iako "ne postoje" koriste sirom nase zemlje...

Pa eto, ja bih ipak rekao da je poenta da su vlasnici tih njiva iskoristili nemoc drzave da budu na dvostrukom dobitku:

1.Zaoravanjem puta su prosirili svoje posede.

2. Svakako je voznja po asfaltu udobnija i brza od voznje po atarskom putu.

Uz ovo drugo, moram da napomenem da sam po tom putu (koji ne postoji) vozio (jednom, pozajmljen) traktor, (tri puta, za vreme vanrednih zastoja usled udesa) automobil i (stotinama puta) bajs, te znam o cemu govorim...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zavrseni su projekti za nekoliko deonica "druge godine". U ovoj godini mogu se ocekivati radovi, dakle sa tri godine zakasnjenja. Inicijalno deonice druge godine su bile planirane za 2015 godinu. Dakle kao sto sam rekao, ovaj cetvorogodisnji projekat ce se bez sumnje razvuci na citavu deceniju, ako i za to vreme bude zavrsen.

Deonice iz II godine projekta za koje je zavrseno projektovanje su:
1. Valjevo-Kaona-Kosjeric
2. Vrbas-Srbobran
3. Kula-Vrbas
4. Leskovac (jug)- Leskovac (Bratimilovce) (prema nekim dokumentima to je deonica druge godine, a prema nekim trece).

Za sve ostale deonice II godine su izabrani projektani, a vidim da su pre nekoliko dana izabrali projektante i za par deonica trece godine. Jesu malo ubrzali proceduru u poslednjih godinu dana, ali da li cemo imati i veci obim radova videcemo.
 
Deonica Zrenjanin - Žabalj je ove godine rekonstruisana. Sada sa deonicom Žabalj - Kać koja je rekonstruisana pre nekoliko godina najzad može normalno da se putuje na relaciji Novi Sad - Zrenjanin. Na raskrsnici kod Žablja je izgradjen kružni tok umesto ranijeg semafora što je svakako bolje i bezbednije rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=511501#p511501:1brd46f4 je napisao(la):
milaki990 » 26 Jan 2018 02:39 pm[/url]":1brd46f4]Deonica Zrenjanin - Žabalj je ove godine rekonstruisana. Sada sa deonicom Žabalj - Kać koja je rekonstruisana pre nekoliko godina najzad može normalno da se putuje na relaciji Novi Sad - Zrenjanin. Na raskrsnici kod Žablja je izgradjen kružni tok umesto ranijeg semafora što je svakako bolje i bezbednije rešenje.
Odlično. Taj semafor je stvarno bio umobolno rešenje.
 
Ipak je najveci hit semafor u Stepojevcu, koji zna da napravi kolonu od 4-5 kilometara sa beogradske strane. :)
 
Raspisali su nabavke za radove za jos dve deonice iz PRVE godine: Irig-Ruma i Vlasotince-Svodje.
2018 godina, jos uvek deonice iz prve godine ...................

Moja procena da ce se projekat koji traje 4 godine i koji je trebalo da se zavrsi do 2019 oduziti na celu deceniju je izgleda bila bas optimisticna. Sada sam vec ubedjen da se deonice iz cetvrte godine projekta nece raditi pre 2025 godine.
 
Vrh