Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Баш сам сад у теми "Паркирање, зоне, гараже" прокоментарисао да би ту идеално легао паркинг са неколико стотина нових места, захваљујући ком би блок 37 продисао што се тиче паркирања.
 
Na mestu nekadašnje Rode prekoputa Kvantaša, sprema se industrijska zona. U planu je i da bezimena ulica paralelna sa Balaničkom bude proširena i produžena do Autoputa.

01-Sira-situacija-1-2500-1.jpg


04-Planirana-namena-povrsina-1-1000-1.jpg


 
Не може само "да се допуни детелина", то би била катастрофа. Са тренутним решењем нема преплитања у траци за убрзавање/успоравање на аутопуту - са обичном детелином би било и само би се додано зачепио аутопут, уз смањену безбедност, а поправило би се стање на путу нижег ранга, што је клање вола за кило меса.

Неопходна би била доградња одвојених сервисних трака, али то је већ велики посао и тражи откуп земље, итд, а питање је да ли и пумпше Змај сметају да се уради како треба (мислим да ипак не сметају).
 
Poslednja izmena:
Ево предлог за Змаја - надвожњак пре скретања за Кванташ који би водио од искључења са аутопута из смера Шида, преко Т6 до смера за Земун.
 
Ваљало би и за ову нову паралелну саобрааћајницу урадити продужетак са надвожњаком преко дела петље, да иде даље скроз до петље Аеродром.
И исто надвожњак са друге стране, између Змаја и Грмеча, даље има целом дужином саобраћајница до института за сточарство што исто може да се споји са петљом аеродром.
 
Poslednja izmena:
Na mestu nekadašnje Rode prekoputa Kvantaša, sprema se industrijska zona. U planu je i da bezimena ulica paralelna sa Balaničkom bude proširena i produžena do Autoputa.

01-Sira-situacija-1-2500-1.jpg


@Соле, ту није био мега маркет Родић. Он је био скроз десно на ортофото снимку сам ти означио. Ту је био и велики паркинг и окретница градске линије.

01-Sira-situacija-1-2500-1.jpg
 
Која линија се ту беше окретала и до када?
 
Vrh