A ne. Gagarin je Rus, a komuniste je doveo Čerčil. Tako Gangulin to naučio.Какве смо среће, засметаће доктору Гангули име комунистичког космонаута.
Sve je to lepo ukoliko odmah krenu sa izgradnjom T6 plus prelazak Save preko ili ispod donjeg špica Ade, barem još jedne saobraćajnice 2+2 između aerodroma i obilaznice i nekoliko 2+2 saobraćajnica koje će ići sa severoistoka na jugozapad. Da ne pominjem još jedan most između Ostružnice i Ade.Zanimljiv tekst o sirenju grada i razbijanju barijera o tome sta je kraj grada kao i osecaju koji deo grada je bolji i sa koje strane reke.
Atraktivnih lokacija za gradnju u centru je sve manje: U kom pravcu će se pomerati granice Beograda
Daleke 2005. godine retko ko je hteo da živi ili radi na Novom Beogradu na potezu između autoputa i reke Save. Tada je ulica Omladinskih brigada za većinu ljudi bila granica i kraj Novog Beograda, a danas postaje centralni deo Novog Beograda, s obzirom na to da se grad ubrzano širi u smeru ka...forbes.n1info.rs
Na Novom Beogradu je velika šansa za protočniji saobraćaj propuštena još tokom sedamdesetih kada nije napravljen bulevar uz Savu. Jeste da bi odsekao blokove od reke, ali bi sada bilo neuporedivo lakše. Ovako blokovi od nečega što je petnaestominutni grad (jer stvarno svega ima "na peške") ima da postanu trajni čep.
Ja pričam o onima koji ulaze u te široke bulevare, jer članak koji je šerovan govori o širenju trenutnog NBG na nove horizonte. Dakle ono što je nekad na papiru izgledalo dobro, a onda dugi niz godina i u praksi funkcionisalo, u poslednjih 15 godina postaje sve gore i gore, dok pohlepna ekipa sav taj NBG ne pretvori u nepomično more automobila.Obzirom da maltene ništa od smislene infrastukture nije rađeno u starom delu grada, sve i da imamo 50 bulevara sa po 50 traka na NBG, ne bi mnogo pomoglo u rasterećenju gužvi, jer svi ti koji iz širokih NBG bulevara prelaze Savu, idu u uskle sokake, većinom.
Kako bre bulevar uz Savu, u celoj Evropi (namerno kažem ne svetu) se takvi projekti sada rasturaju da se napravi nešto što mi već imamo na Savi... Pomenuto više puta, više ulica ne pravi manju gužvu, značajniji javni saobraćaj umanjuje gužvu...Sve je to lepo ukoliko odmah krenu sa izgradnjom T6 plus prelazak Save preko ili ispod donjeg špica Ade, barem još jedne saobraćajnice 2+2 između aerodroma i obilaznice i nekoliko 2+2 saobraćajnica koje će ići sa severoistoka na jugozapad. Da ne pominjem još jedan most između Ostružnice i Ade.
Ukoliko se bude gradilo bez rešene saobraćajne mreže, oslanjajući se na prugu od Zežuna preko aerodroma prema Obrenovcu, ulice Jurija Gagarina i Tošin bunar možemo komotno da proglasimo večno neupotrebljivim.
Na Novom Beogradu je velika šansa za protočniji saobraćaj propuštena još tokom sedamdesetih kada nije napravljen bulevar uz Savu. Jeste da bi odsekao blokove od reke, ali bi sada bilo neuporedivo lakše. Ovako blokovi od nečega što je petnaestominutni grad (jer stvarno svega ima "na peške") ima da postanu trajni čep.
No, ekipu koja forsira tu megalomaniju kod Surčina boli uvo za moje i ko zna čije potrebe.
Ма битно да од 2018. до данас на НБГ није обновљен ниједан паркић осим у Савским блоковима и у блоку 23 ( последњи обновљени паркићи су ја мислим 2018. на Бежанијској коси изнад железничког тунела). Гору општинску власт Нови Београд никад није могао да сања. Нек се сете Бован и Шапић да постоје блокови попут блока 33 у које је у последњих 12 година уложено НУЛА динара- како из општинског, тако и из градског буџета. Годину и по дана нису у стању рупе на асфалту у унутарблоковској уличици да закрпе, а камоли да реновирају нешто.Шапић: Напредовање и даљи развој Новог Београда више нико не може да заустави
Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић присуствовао јеwww.beograd.rs
Очигледно ниси упознат са свим обновљеним парковима у Новом Београду.Ма битно да од 2018. до данас на НБГ није обновљен ниједан паркић осим у Савским блоковима и у блоку 23 ( последњи обновљени паркићи су ја мислим 2018. на Бежанијској коси изнад железничког тунела). Гору општинску власт Нови Београд никад није могао да сања. Нек се сете Бован и Шапић да постоје блокови попут блока 33 у које је у последњих 12 година уложено НУЛА динара- како из општинског, тако и из градског буџета. Годину и по дана нису у стању рупе на асфалту у унутарблоковској уличици да закрпе, а камоли да реновирају нешто.
Dobro pitanje. Mislim da da u neku ruku (iako je nelogično, sto da ne želiš školu) jer u ovom komšiluku svi skacu na uzurpiranje površina u bilo kom smislu, pa i za skolu jednu. Ima dosta iracionalnog razmišljanja kod ljudi. Vlasnici pasa mi padaju prvi na pamet.Da li bi se desila pobuna ako bi neko predložio komšijama da tražite da se škola izgradi na mestu gde je i planirana?
Добро, исправи ме. Споменуо сам да су од 2018. обновљени једино паркићи у Савским блоковима и у блоку 23. Нисам рачунао паркић који је изграђен код Арене. Ево наведи који паркићи су у последњих 5-6 година обновљени у блоковима 61, 62, 63, 64, 37, 38, 33, 28, 29, 5, 8, 8а? И да је можда неки паркић у неком од тих блокова обновљен у последњих 6 година, то свеједно не мења чињеницу да није нормално да се паркићи широм НБГ толико не одржавају. Блокови 29 и 33 су најрепрезентативнији блокови по питању неодржавања паркића.Очигледно ниси упознат са свим обновљеним парковима у Новом Београду.