Не смањује се разделно острво између коловозних траке, него се продужава лево скретање из Тошиног бунара у Булевар хероја са Кошара. То скретање је било дужински јако мало (кратко), а сад ће лево скретање почети од самог средњег стуба железничког надвожњака који је на разделном острву.Koliko je traka potrebno za sreću? Ugao Tošinog bunara i Nikole Dobrovića. Radi se i proširenje u istom smeru, ista lokacija, na uštrb i onako malog razdelnog ostrva. Nisam fotografisao razdelno ostrvo jer mi je stigao autobus.
Pogledajte prilog 173814
Не смањује се разделно острво између коловозних траке, него се продужава лево скретање из Тошиног бунара у Булевар хероја са Кошара. То скретање је било дужински јако мало (кратко), а сад ће лево скретање почети од самог средњег стуба железничког надвожњака који је на разделном острву.
E sad mi pade na pamet još jedna stvar. Da li će ovo proširenje za skretanje ka BK da se koristi kao nova lokacija stajališta koje je trenutno tik do tog novog proširenja? Nekako mi sa ovom novom postavkom deluje bezveze pozicija stajališta, jer direktno blokira skretanje u prošireni deo.
Istakao je da će i Ulica Pariske komune u sledećih godinu i po dana dobiti još jednu saobraćajnu traku, dok da će postojeće biti renovirane i proširene, a da je među ulicama u kojima su planirani radovi i Ulica Milutina Milankovića, kao i da će biti izgrađena dva kružna toka na Bežanijskoj kosi.
Jer je bilo nemoguće da se gradi tunel kad su prugu renovirali...Šapić je kazao da je planirano da radovi na tunelu ispod Bulevara umetnosti počnu tokom jeseni i da budu završeni u 2024. godini.
ЦИП омашио у пројектовању.Katastrofa, sve naopako radi.
Jer je bilo nemoguće da se gradi tunel kad su prugu renovirali...