Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Fina reportaža.

Genex kula

79456623_2988744227803569_5211066163626246144_o.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689314#p689314:2ex9t43n je napisao(la):
Дошљак » 15 Дец 2019 09:46 pm[/url]":2ex9t43n]Музеј револуције, а стоји тако најмање 30 година.

Скоро 40... Градња је стала 1981. године...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684758#p684758:1nrq0rhj je napisao(la):
astrodule » 02 Dec 2019 09:45 am[/url]":1nrq0rhj]Ja i dalje tvrdim da Grad mora da propiše koliko kvadrata mora da bude u zelenilu u svakom bloku i da se ne sme ovoliko dozvoljavati svakome ko hoće da gradi nešto koliko god to bilo finansijski korisno za Grad.

Nema šta grad da propisuje investitoru koliki će procenat zelenih površina da izvdvoji. Takav propis da se i donese bilo bi sprovedeno nakaradno kroz zelene krovove i neke ogavne improvizacije...

Grad ukoliko želi zelenilo treba sam da otkupi zemljište i na njemu napravi park, a ono što proda investitoru neka mu prepusti da gradi po urbanističkom planu.
 
Проблем је обостран. Град жели да заради што више продајући што више парцела, а инвеститори желе да зараде искоришћавајући што је већи део парцеле могуће за градњу.
 
Grad ne sme da gleda samo novac. To vodi u propast. Grad mora da pravi nove Vidikovce, Labudova brda, Stepe, Višnjičke banje i slična naselja van centra grada.
 
treba grad umesto prodaje parcela na istim da izgradi garaze i da ih ozeleni koliko god moze. a onda da unajmi diviziju zombija komunalaca koji ce bauljaju ulicama i ostavljaju kaznice lepo na sofersajbnicama. narocito treba obradovati ove na zelenim povrsinama. ja evo sad sa prozora firme vidim lepih 1000eur za grad min. takodje uvesti eko taksu svim puNpama - 50.000eur mesecno. pa nek dizu cenu goriva. i onda bi beograd za 2 godine bio fakin singapur. a ne ovaj javasluk. ali sta, tu nema provizije za politicare...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689396#p689396:1p234626 je napisao(la):
astrodule » 16 Dec 2019 10:37 am[/url]":1p234626]Grad ne sme da gleda samo novac. To vodi u propast. Grad mora da pravi nove Vidikovce, Labudova brda, Stepe, Višnjičke banje i slična naselja van centra grada.

Tesko da će se to ikada desiti u buducnosti posto se još odavno odustalo od te vrste urbanizma, ide se ka tome da grad pravi nove Vračare, Dorćole i Savske Vence.

Ali ja ne vidim nista lose u tome, ide se ka unifikaciji Novog Beograda i starog grada po pitanju urbane strukture. Jedino sto bi bilo pozeljno je da prave šire zatvorene blokove kako bi imali više zelenih površina u sredini bloka.
 
Problem je saobraćajna infrastruktura koja je već sada na granici pucanja, a sigurno će postati nepodnošljivo sa izgradnjom svih planiranih objekata izmedju Omladinskih brigada i Zemunske / Toßinog bunara.
 
Pa ne znam, ako jedna opština moze da se pohvali širokim bulevarima 2x2 i 3x2 to je opština NBG. Sta bi dao Stari grad da ima takvu uličnu mrezu. U istorijskom delu grada sve uske ulice pa opet sve funkcioniše nekako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689553#p689553:1d8iv23f je napisao(la):
spatiotecte » Mon Dec 16, 2019 7:19 pm[/url]":1d8iv23f]Pa ne znam, ako jedna opština moze da se pohvali širokim bulevarima 2x2 i 3x2 to je opština NBG. Sta bi dao Stari grad da ima takvu uličnu mrezu. U istorijskom delu grada sve uske ulice pa opet sve funkcioniše nekako.
I ti bulevari imaju konačni kapacitet.
 
Sigurno NBG nisu potrebni bulevari 6x2, ipak nismo kineski grad od 15 miliona stanovnika.
Mislim da je to samo iskrivljena percepcija koju imaš kad gledaš saobracaj u špicu.
Ali dobro cak i kad bi se ukazala potreba da se prosire bulevari, na NBG bar ima mesta za to.
 
To što je u većini gradova gužva u špicu, ne znači da je to ideal kojem treba da težimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689386#p689386:40a99dvg je napisao(la):
vranac » Mon Dec 16, 2019 10:10 am[/url]":40a99dvg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684758#p684758:40a99dvg je napisao(la):
astrodule » 02 Dec 2019 09:45 am[/url]":40a99dvg]Ja i dalje tvrdim da Grad mora da propiše koliko kvadrata mora da bude u zelenilu u svakom bloku i da se ne sme ovoliko dozvoljavati svakome ko hoće da gradi nešto koliko god to bilo finansijski korisno za Grad.

Nema šta grad da propisuje investitoru koliki će procenat zelenih površina da izvdvoji. Takav propis da se i donese bilo bi sprovedeno nakaradno kroz zelene krovove i neke ogavne improvizacije...

Grad ukoliko želi zelenilo treba sam da otkupi zemljište i na njemu napravi park, a ono što proda investitoru neka mu prepusti da gradi po urbanističkom planu.
Ne ide to tako. Park gradi grad. Ali kad kupiš parcelu na kojoj ćeš zidati, ne možeš da zidaš šta hoćeš i kako hoćeš. U dozvoli piše kolika površina može da bude izgrađena a šta će biti sa ostatkom. To je iz više razloga - pre svega da bi se tvoja zgrada uklopila u postojeće okruženje, tj. da bi grad ličio na nešto. Tako da grad (u teoriji) brine o tome da postoje zelene površine i van parkova. U praksi, dozvoljeni procenti izgrađenosti (izgrađenost je odnos površine objekta i ukupne površine parcele) su povećani, tj. smanjene su površine namenjene zelenilu i svemu ostalom. U centru je normalno da je izgrađenost maksimalna (preko 90%) ali to nije normalno za Banovo Brdo ili Blok 45.
 
ne znam koji pileci mozak je predlozio da zuta traka bude celom duzinom omladinskih brigada. eventualno je prihvatljivo da bude samo u delu kod stanice 18,88, ... tj pre nego sto se ukljuce na auto put, na ostalom delu je autobus sve bez zadrzavanja prolazio. sad imamo lepo cep na raskrsnici omladinskih brigada i bul m milankovica jer svi koji se iz m milankovica ukljucuju u omladinskih brigada (iz smera tosinog bunara ali i iz smera grada) sad moraju da se guze u srednju traku koja je vec naguzena sa ljudima koji idu pravo ili se prestrojavaju da skrenu u bul. heroja sa kosara (tj novi most) i/ili idu pravu. i onda se ne rascisti raskrsnica lepo i eto ti sranja posto sve bas boli paja da sacekaju cistu raskrsnicu (sta me briga meni je zeleno).
apsolutno retardirano!!!


@SerbPacker ispravljeno. hvala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689831#p689831:2phye8db je napisao(la):
Musa_Kesegia » 17 Dec 2019 01:13 pm[/url]":2phye8db]ne znam koji pileci mozak je predlozio da zuta traka bude celom duzinom omladinskih brigada. eventualno je prihvatljivo da bude samo u delu kod stanice 18,88, ... tj pre nego sto se ukljuce na auto put, na ostalom delu je autobus sve bez zadrzavanja prolazio. sad imamo lepo cep na raskrsnici omladinskih brigada i bul m milankovica jer svi koji se iz m milankovica ukljucuju u omladinskih brigada (iz smera tosinog bunara ali i iz smera grada) sad moraju da se guze u srednju traku koja je vec naguzena sa ljudima koji idu pravo ili se prestrojavaju da skrenu u bul. heroja sa kosara (tj novi most) i/ili idu pravu. i onda se ne rascisti raskrsnica lepo i eto ti sranja posto sve bas boli paja da sacekaju cistu raskrsnicu (sta me briga meni je zeleno).
apsolutno retardirano!!!


@SerbPacker ispravljeno. hvala.

Ako ništa, bar se ta žuta traka tretira kao takva od 7h do 9h i od 14h do 18h (za one koji ne znaju, ovo važi i u Bul. Despota Stefana). Van tog vremenskog okvira može slobodno da se koristi.
 
To nisam siguran kao ni da li smes da prolazis raskrsnice u bus traci van njihovog radnog vremena. Logika kaze da da jer su vertikalni znakovi stariji al verujem da bi moglo da se diskutuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689553#p689553:ray0f70n je napisao(la):
spatiotecte » 16 Dec 2019 19:19[/url]":ray0f70n]U istorijskom delu grada sve uske ulice pa opet sve funkcioniše nekako.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689563#p689563:ray0f70n je napisao(la):
spatiotecte » 16 Dec 2019 19:28[/url]":ray0f70n]Sigurno NBG nisu potrebni bulevari 6x2, ipak nismo kineski grad od 15 miliona stanovnika.
Mislim da je to samo iskrivljena percepcija koju imaš kad gledaš saobracaj u špicu.
Ali dobro cak i kad bi se ukazala potreba da se prosire bulevari, na NBG bar ima mesta za to.
Trenutno ima mesta, ali kada se popune novim zgradama ta mesta za širenje, kako onda rešiti problem?
Što se tiče iskrivljene percepcije, 20 - 30 minuta BG: vozom pa peške ili gradskim prevozom, naspram 90 minuta kolima ili gradskim prevozom... 45 minuta od stanice Jaše Prodanovića do Glavne pošte, u vreme špica, bilo kolima bilo gradskim prevozom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689584#p689584:ray0f70n je napisao(la):
wk_ » 16 Dec 2019 20:05[/url]":ray0f70n]To što je u većini gradova gužva u špicu, ne znači da je to ideal kojem treba da težimo.
:kk: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689997#p689997:3goduzfb je napisao(la):
astrodule » 17 Dec 2019 08:50 pm[/url]":3goduzfb]Da li se podrazumeva da nedeljom može da se koristi?
Koliko sam upućen pravilo važi za sve dane, kao kod žutih traka koje nisu ograničene samo na jutarnji i popodnevni špic već se 24h tretiraju kao žute.
 
Uh, vozači, spremite se na još veći haos od Buvljaka do Omladinskih brigada.

Do 31. decembra biće uvedene žute trake u Ulici Jurija Gagarina, od Omladinskih brigada do Mosta na Adi, kako bi se ubrzale linije 85, 89 i 95 - najavio je Vesić.
 
Ovo u OB je za Monti Pajtona kako su ofarbali trake. Zbog mnogo raskrsnica i uliva/izliva ima tri metra bele farbe, pa pet metara žute, i tako... Neće imati nikakvog efekta, možda će, čak, pomalo i usporiti autobuse.

Po svetu se ovo rešava stavljanjem traka za autobuse u sredinu i organizacijom saobraćaja poput tramvajskog, ali ovde to ionako ne umemo, a problem su i stubovi železničkog nadvožnjaka po sredini profila OB.
 
Hmmm, nešto ne verujem da mere buku, jer su svi splavovi protivpravno postavljeni, vrše brojna krivična dela, buše nasip... za neka od tih krivičnih dela predviđena je kazna zatvora. Ne znam kako onda nekome ko ima nelegalno postavljen plovni objekat, i vrši sva ta krivična dela da pišeš da pravi buku...
Možda wifi pojačivač signala ili kamera koja snima nešto, ne znam da li je ovo neko sam postavio ili je ovo postavila neka nadležna služba?
 
Vrh