Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619952#p619952:ef9d65vk je napisao(la):
Prcha » Thu May 02, 2019 5:51 pm[/url]":ef9d65vk]Kada ocekujete da ce krenuti renoviranje i produzenje Savskog keja od bloka 70a do okretnice tramvaja na kraju bloka 45?
Sa novim tj premestenim Savskim mostom koji ce biti samo za pesake i bicikliste, bice dosta lepsi kraj za zivot ti blokovi izmedju JG i Save.

Kako mislis "produzenje", pa kej postoji celom duzinom? Samo je u 44. bloku ostao nesredjen srednji deo nasipa. I ovakav kakav jeste je odlican, samo da uklone jedno 60-70% splavova i bice odlican.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620726#p620726:3l60lke9 je napisao(la):
DusanBG » Pon Maj 06, 2019 10:53 am[/url]":3l60lke9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619952#p619952:3l60lke9 je napisao(la):
Prcha » Thu May 02, 2019 5:51 pm[/url]":3l60lke9]Kada ocekujete da ce krenuti renoviranje i produzenje Savskog keja od bloka 70a do okretnice tramvaja na kraju bloka 45?
Sa novim tj premestenim Savskim mostom koji ce biti samo za pesake i bicikliste, bice dosta lepsi kraj za zivot ti blokovi izmedju JG i Save.

Kako mislis "produzenje", pa kej postoji celom duzinom? Samo je u 44. bloku ostao nesredjen srednji deo nasipa. I ovakav kakav jeste je odlican, samo da uklone jedno 60-70% splavova i bice odlican.

Verovatno misli na produženje keja (odnosno asfaltiranje nasipa) na potezu Dr. Agostina Neta - Omladinskih brigada.

Ono što je najavljeno je produženje keja celom dužinom, dakle spajanje sa kejom kod Gazele, što će biti baš poduhvat i to ne očekujem u narednih 10 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620748#p620748:16zekqb5 je napisao(la):
nbgcity » 06 Мај 2019 12:33 pm[/url]":16zekqb5]Kao da nam nije dovoljno pumpi, nova pumpa kod lidla u 64-om :bash:
Ту је ионако одавно предвиђено за бензинску станицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620726#p620726:42n5pvne je napisao(la):
DusanBG » 06 Maj 2019, 09:53[/url]":42n5pvne]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619952#p619952:42n5pvne je napisao(la):
Prcha » Thu May 02, 2019 5:51 pm[/url]":42n5pvne]Kada ocekujete da ce krenuti renoviranje i produzenje Savskog keja od bloka 70a do okretnice tramvaja na kraju bloka 45?
Sa novim tj premestenim Savskim mostom koji ce biti samo za pesake i bicikliste, bice dosta lepsi kraj za zivot ti blokovi izmedju JG i Save.

Kako mislis "produzenje", pa kej postoji celom duzinom? Samo je u 44. bloku ostao nesredjen srednji deo nasipa. I ovakav kakav jeste je odlican, samo da uklone jedno 60-70% splavova i bice odlican.

Produzenje asfaltiranog dela nasipa za pesake do Agostina Neta.
 
Da li postoji trenutno realna potreba za time?

Ako most bude premešten u nastavku Agostina Neta, onda i može da ima smisla, mada je uređen kej u reku sasvim dovoljno širok.

Osim ako nije pretvoren u parking, kao što je bio juče

https://twitter.com/ZlaPatofna/status/1 ... 8232465411

D6TI-c_X4AAZnqE.jpg:large
 
Ovo se donekle već izmenilo obzirom da su deo uz Jurija Gagarina krenuli da popunjavaju stambeni objekti, što vidimo na primeru AC Stojanović. I totalno je van svakog ranijeg plana. Isto sada sledi i u bloku 70 gde je projekat već na javnom uvidu (u podrumu).
 
Ех, само кад би се у зони дуж Јурија Гагарина ово остварило, било би добро:

Постојећи субстандардни комерцијални објекати су предвиђени за замену, као и стамбени објекти

Само, не знам како ће та "замена" ићи.
 
Da, ne deluje da će stari kineski TC da ide odatle u neko dogledno vreme; predpostavljam da se prvenstveno misli na to, pošto Piramida i Enjub nisu u toliko lošem stanju.
 
Piramidi bi volio da vidim ledja da otputuje u istoriju....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621961#p621961:1lxqnfkd je napisao(la):
astrodule » 12 May 2019 01:06 pm[/url]":1lxqnfkd]Da li postoji trenutno realna potreba za time?

Ako most bude premešten u nastavku Agostina Neta, onda i može da ima smisla, mada je uređen kej u reku sasvim dovoljno širok.

Osim ako nije pretvoren u parking, kao što je bio juče

https://twitter.com/ZlaPatofna/status/1 ... 8232465411

D6TI-c_X4AAZnqE.jpg:large

Ja mislim da postoji potreba, i zbog duže šetnje i zbog stanara u bloku 70A.
Nemojmo zaboraviti da je blok 70A sagrađen nakon što je Savski kej već bio uređen, sa sve donjom stazom duž reke, a da samo staza na gornjem nasipu nije asfaltirana.

Ovi automobili dolaze dokle mogu, do žardinjera koje je onomad Đilas postavio, nakon što ga baš nedaleko odatle napao jedan bahati vozač.
Koliko sam ja shvatio, zbog marine koja se tu nalazila i nalazi se i danas, taj potez nije zatvoren.
Naravno - to se zloupotrebljava.


A za taj most - pa ko zaista misli da će Zarićev most koj ii ovako sužava plovni put tu gde se nalazi, da premeste i da suze plovni put?
Rastojanje između obala kod Zarićevog mosta je 250 metara, kod bloka 70A je 300 metara.
Raspon između glavnih stubova Zarićevog mosta, na osloncima lukova, je oko 100 metara.
Rekao bih "nema šanse", jer je suludo, ali i Belka je, na osnovu pava ali i logike, rekao da se BnV neće graditi, pa eto.
Logika nema veze sa ovim što se danas radi.
 
Naravno da neće škoditi produženje šetališta na nasipu. Nisam znao da vozila smeju da dolaze na ovaj donji kej. Naravno da treba dozvoliti za dostavna vozila, ali džaba kada to niko neće da kontroliše.

Ja se samo mogu nadati da ne planiraju da sve dižu u vazduh i prave šetalište kao u BnV, jer je to čisto bacanje para i verujem da to ne bi podržalo sigurno 90% žitelja Blokova koji koriste ovaj kej.
 
Postoji dobra inicijativa koja je trenutno aktuelna; ukratko - renoviranje da, ali ne uz smanjenje udela zelenih površina (ima desetak tačaka ukupno, ali ovo je ključna).
 
Što se tiče mosta: ne slažem se, mislim da je najlogičnija stvar na tom potezu upravo da se postavi pešačko-biciklistički most, samo naravno da se uradi kako treba. Suženje plovnog puta ne igra ulogu, jer su obe obale "zauzete" brojnim objektima, tako da reka de fakto nije te širine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=624447#p624447:3cppabq3 je napisao(la):
astrodule » 23 May 2019 09:33 am[/url]":3cppabq3]Naravno da neće škoditi produženje šetališta na nasipu. Nisam znao da vozila smeju da dolaze na ovaj donji kej. Naravno da treba dozvoliti za dostavna vozila, ali džaba kada to niko neće da kontroliše.

Ja se samo mogu nadati da ne planiraju da sve dižu u vazduh i prave šetalište kao u BnV, jer je to čisto bacanje para i verujem da to ne bi podržalo sigurno 90% žitelja Blokova koji koriste ovaj kej.


Pa sad.da li "smeju" je upitno, pošto je postavljen znak u Agostina Neta da ne sme na nasip, a odmah pored ima i put koji zaobilazi taj znak...
Žardinjere su postavljene kod ptistana za čamce za Adu.

Ima ko je tu da kontroliše ulaz (za račun Grada, tj za račun svih nas), ali ne radi svoj posao.

Ja priznajem da nisam video taj Vesićev plan, znam da se ljudi bune i voleo bih da vidim o čemu se radi.
 
Juče mi priča tetka:
80- godine, ona i teča se voze čamcem i zastanu kod bloka 70 da ona izađe i pretrči tu 100 kod svoje majke da uzme neku klopu.
To je vreme kada nije bilo ni jednog splava, čista obala...

Vraća se ona posle 15 minuta, a čamca nema. Evo Teče posle nekog vremena
Šta je bilo: naišla i rečna policija, oterala ga. Zašto?
"Druže, ovde je plovni put, ovde su reni-bunari, nije dozvoljeno zaustavljanje na reci ni uz obalu, pomeri se da ne bi smo pisali kaznu".
Bilo nekad. Posle došli "Tritoni" i ostale sklepotine.
Ja sam prvi put sišao na neki splav tek 2000-te, i to samo zbog drugarice koju nisam hteo da odbijem :)
Danas, kada vidim šta radi "Cunami", ovi koji su došli pre njega su bečka škola.
 
Jasno, ali nekada nije bilo ni parkiranja po (umetni tip površine), saobraćajnih kolapsa, tako da nemamo ništa od tog "nekad i sad" nostalgičnog pogleda.

Ono što imamo je (i to se potpuno slažem) potpuno nepoštovanje propisa i zakona pojedinih vlasnika splavova, a već dovođenje toga u red bi bio ogroman pomak.
 
Haha, tada su postojali ljudi koji su brinuli i poštovali zakon.

Koliko sam ispratio, Vesić hoće da napravi istu promenada kao kod BnV, znači granit, terase (samo ne znam gde od splavova) i sličan mobilijar.
 
Jel ima taj plan negde da se vidi, najavila je gradska uprava jos na jesen prosle godine da ce krenuti modernizacija Sasvkog keja.
 
Pegasus":1j17afkc je napisao(la):
Jel ima taj plan negde da se vidi, najavila je gradska uprava jos na jesen prosle godine da ce krenuti modernizacija Sasvkog keja.
Naravno oni to kriju ko zmija noge...
Verovatno planiraju da samo krenu sa bagerima.
Ono što znamo su izjave Vesare "da će se taj kej rekonstruisati po ugledu na Sava Promenadu i građanima ponuditi novi komercijalne sadržaji".
U blokovima se organizovala grupa stanovnika da preduhitri tu hajdučiju gde bi se obrnula proporcija između betona i zelenih površina...
Mogu da kačim peticiju koja se potpisuje (i koja je za sada "neformalnog karaktera", jer je cilj da se nateraju gradske vlasti da izlože plan ali ne na ovaj način kako se radi : javni uvid 7 dana "u podrumu" i ko video video... Nego da se predoči građanima u lokalu)
Ko hoće da se informiše onlajn FB stranica i grupa #NeDamKej

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Tekst peticije:

1. Da proces donošenja odluka u vezi razvoja Savskog keja bude potpuno transparentan i da aktivno uključi sve zainteresovane građane u svim fazama planiranja, da bi bio održiv. S obzirom na njegovu važnost za kvalitet života velikog broja ljudi u ovom delu grada, od izuzetnog je značaja da ceo proces zadovolji sve postojeće standarde građanske participacije i da se ti standardi ovom prilikom dovedu na viši nivo.

2. Da ne dozvole smanjenje zelenih površina čime bi došlo do urušavanja kvaliteta životne sredine koja je inače ugrožena. Zato tražimo da se ni po koju cenu ne smanji odnos zelenih i ostalih javnih površina dodatnim betoniranjem, već isključivo revitalizacija postojećeg. Travne površine i brojno drveće su neodvojivi deo Savskog keja i okolnih blokova. Neophodno je ne samo očuvati postojeće zelene površine i drveće, već ih unaprediti uvećanjem njihovog broja.

3. Kako novobeogradska obala Save predstavlja oazu urbane biološke raznovrsnosti, tražimo sprečavanje njene dalje degradacije i njeno unapređenje sadnjom autohtone vegetacije poput žbunastih zasada u kojima obitavaju vrapci i ptice koje se u njima kriju od grabljivica. Ovakvih žbunova je sve manje u ostalim delovima grada, a Savski kej ponosno pruža utočište i vrapcima, vrsti koja predstavlja simbol Beograda.

4. Da se konačno uvede red pri postavljanju splavova uz obalu. Trenutno je, zbog gustine objekata na Savi gotovo nemoguće videti reku sa keja većim delom obale. Nužno je omogućiti ljudima na obali i šetalištu pristup reci i pogled na reku na koju je naš grad sa razlogom toliko ponosan. Zato predlažemo da se ustanovi obaveza da razmak između splavova mora biti minimalno 30 metara.

5. Da se uspostave stroga pravila koja obavezuju vlasnike da čiste reku oko svojih splavova i time pozitivno doprinose čuvanju prirodne sredine i reke kao zajedničkog dobra svih stanovnika Beograda.

6. Da se strogo ograniči i revnosno kontroliše nivo buke koja dolazi sa ovih splavova i koja utiče na uslove života u blokovima, kao i na životinjski svet na obalama Save.

7. Da se obezbedi da saobraćaj motornih vozila na celoj dužini keja postoji samo u onoj meri u kojoj je trenutno propisano. Odnosno, da se isključivo u periodu od 05.00 – 10.00 sati radnim danom, i od 05.00 - 09.00 sati vikendom i praznikom omogući pristup dostavnim vozilima čija masa ne prelazi 3,5 tone i koja imaju adekvatnu dozvolu Sekretarijata za saobraćaj a čija brzina na keju ne sme da pređe brzinu pešaka.
 
Vrh