[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621961#p621961:1lxqnfkd je napisao(la):
astrodule » 12 May 2019 01:06 pm[/url]":1lxqnfkd]Da li postoji trenutno realna potreba za time?
Ako most bude premešten u nastavku Agostina Neta, onda i može da ima smisla, mada je uređen kej u reku sasvim dovoljno širok.
Osim ako nije pretvoren u parking, kao što je bio juče
https://twitter.com/ZlaPatofna/status/1 ... 8232465411
Ja mislim da postoji potreba, i zbog duže šetnje i zbog stanara u bloku 70A.
Nemojmo zaboraviti da je blok 70A sagrađen nakon što je Savski kej već bio uređen, sa sve donjom stazom duž reke, a da samo staza na gornjem nasipu nije asfaltirana.
Ovi automobili dolaze dokle mogu, do žardinjera koje je onomad Đilas postavio, nakon što ga baš nedaleko odatle napao jedan bahati vozač.
Koliko sam ja shvatio, zbog marine koja se tu nalazila i nalazi se i danas, taj potez nije zatvoren.
Naravno - to se zloupotrebljava.
A za taj most - pa ko zaista misli da će Zarićev most koj ii ovako sužava plovni put tu gde se nalazi, da premeste i da suze plovni put?
Rastojanje između obala kod Zarićevog mosta je 250 metara, kod bloka 70A je 300 metara.
Raspon između glavnih stubova Zarićevog mosta, na osloncima lukova, je oko 100 metara.
Rekao bih "nema šanse", jer je suludo, ali i Belka je, na osnovu pava ali i logike, rekao da se BnV neće graditi, pa eto.
Logika nema veze sa ovim što se danas radi.