Šta je novo?

Razno

Ne postoji ulica u Belvilu (postoje samo interne saobraćajnice), a to stvarno ne znam gde si čuo, štaviše ubeđen sam da je u pitanju neka od ideja koju je neko izneo baš na forumu.
 
Pre dva-tri dana sam primetio da su stavili stub za semafor kod stanice 16, 95 i ostalih buseva ispred Brankovog mosta u smeru ka NBG-u, bas na uključenju iz pravca Zelenog venca na sam most. Nema signalizacije, samo je stub sa ona dva mesta za kačenje semafora. O čemu li se radi...
 
Radi se o necemu sto je odavno trebalo da se uradi, naime taj semafor ce najverovatnije omoguciti da vozila iz ulice G. Principa dodju do Pop Lukine i obrnuto.To bi, iako sada izgleda fantasticno moglo npr, da omuguci da Brankova ulica bude pesacka, a da je zameni Jug Bogdanova.
 
metropolitan":2lmncsru je napisao(la):
Radi se o necemu sto je odavno trebalo da se uradi, naime taj semafor ce najverovatnije omoguciti da vozila iz ulice G. Principa dodju do Pop Lukine i obrnuto.To bi, iako sada izgleda fantasticno moglo npr, da omuguci da Brankova ulica bude pesacka, a da je zameni Jug Bogdanova.
Ne znam, meni pre deluje kao da postavljaju semafor koji će omogućiti onima što dolaze iz podvožnjaka u Pop Lukinoj da se lakše uključe na most tako što će zaustavljati saobraćaj iz Brankove, mada sumnjam da bi tako nešto radili, zato me i buni.
 
Goldstein":3dfc4jrn je napisao(la):
metropolitan":3dfc4jrn je napisao(la):
Radi se o necemu sto je odavno trebalo da se uradi, naime taj semafor ce najverovatnije omoguciti da vozila iz ulice G. Principa dodju do Pop Lukine i obrnuto.To bi, iako sada izgleda fantasticno moglo npr, da omuguci da Brankova ulica bude pesacka, a da je zameni Jug Bogdanova.
Ne znam, meni pre deluje kao da postavljaju semafor koji će omogućiti onima što dolaze iz podvožnjaka u Pop Lukinoj da se lakše uključe na most tako što će zaustavljati saobraćaj iz Brankove, mada sumnjam da bi tako nešto radili, zato me i buni.
pre par godina su nesto slicno pokusali, cak su stavili semafore koji su blinkali zuto, a onda ih ipak skinuli. S obzirom da su pre neki dan "skratili" zutu traku na mostu da pocinje tek od kamere, ocigledno da je postoji problem sa tim ukljucunjem. A i ne bio problem kad 3 trake se penju na most i treba preseku zutu i ukljuce se u dve, najcesce zakrcene, trake,
 
Понедељак, 16. aвгуст 2010.

Уређење платоа у Сремскоi улици изнад Теразијског тунела

Општина Стари град, град Београд и „Агробанка” заједно ће учествовати у пројекту сређивања платоа у Сремској улици. Извођач радова је ЈКП „Зеленило – Београд”, док је идејни пројекат потписао Биро за пројектовање овог градског предузећа. Вредност радова је око седам милиона динара.

– Уређење пешачких простора и промоција тргова и паркова данас се спроводи свугде у свету. Због тога смо решили да подржимо предлог Секретаријата за заштиту животне средине да се плато у Сремској изнад Теразијског тунела претвори у малу зелену оазу – каже Дејан Ковачевић, начелник Општинске управе Старог града.

Пјацета ЈКП „Зеленило – Београд” замишљена је као кровна башта, која ће бити обликована у духу модерне архитектуре фасаде „Агробанке”. Декоративни сегмент простора чиниће клупе, корпе, осветљење, а у каснијој фази радова превиђено је постављање једне фонтане. У складу са стремљењима светских градова ка екотопедији, озелењавању пешачких зона, ЈКП „Зеленило – Београд” обезбедиће за плато у Сремској улици траву, ниске полегле, зимзелене саднице, као и перене, вишегодишњи цветни садни материјал.

Нова пјацета биће доступна и особама са инвалидитетом. Њихово кретање ка платоу биће могуће из Сремске улице, где ће бити постављена рампа.
Izvor: Grad Beograd


1406062_3_v.jpg
 
super vest. ne mogu sa ove brljave slike da naslutim kako će izgledati ali mi je drago da će biti i vode :D
 
„Zelenilo“ pravi pjacetu u Sremskoj
M. LJ. P. | 01. decembar 2010. 21:22 | Komentara: 8

Preduzeće "Zelenilo Beograd" počelo sa uređenjem platoa u centru grada. Krovna bašta krasiće zelenu oazu. Prilaz i osobama sa invaliditetom

bgd---plato-sremska.jpg


DUGO najavljivano uređenje platoa u Sremskoj ulici u sredu je počelo. Ovaj projekat, vredan više od sedam miliona evra finansiraju opština Stari grad, Gradski sekretarijat za zaštitu životne sredine i Agrobanka, dok je izvođač radova Javno komunalno preduzeće "Zelenilo Beograd".

Današnji plato u Sremskoj ulici koji Beograđani pamte kao buvlju pijacu iz devedesetih godina postaće zelena oaza u centru grada.

- Pjaceta iznad Terazijskog tunela zamišljena je kao krovna bašta koja će biti oblikovana u duhu moderne arhitekture fasade Agrobanke - kažu izvođači radova. - Planiramo da zasadimo travu, zimzelene sadnice, kao i višegodišnji cvetni sadni materijal. Dekorativni segment prostora činiće klupe, korpe i osvetljenje.

Kako kažu u "Zelenilu Beograd", pjaceta u centru prestonice biće dostupna i osobama sa invaliditetom. Njihovo kretanje ka platou biće moguće iz Sremske ulice, gde će biti postavljena rampa.

- Opština Stari grad i Sekretarijat za ekologiju prepoznali su vrednost naše ideje da se od betonske površine napravi mini-park - objašnjavaju u Agrobanci. - Nema potrebe da tako lep prostor ostane neiskorišćen. Zato smo rešili da uradimo nešto korisno i lepo za Beograd. Sigurni smo da će ovo biti mala zelena oaza u cenru grada.

Ozelenjavanje platoa u Sremskoj i njegovo pretvaranje u pjacetu prvi je u nizu projekata gradskog Sekretarijata za ekologiju koji će tokom 2011. godine ozeleniti više betonskih površina i krovova u Beogradu.

SVETSKI HIT

- UREĐENJE pešačkih prostora i promovisanje trgova i parkova danas se sprovodi svuda u svetu - kaže Dejan Kovačević, načelnik opštinske uprave Starog grada. - Zbog toga smo rešili da podržimo ovaj predlog da se plato U Sremskoj, iznad Terazijskog tunela pretvori u gradsku pjacetu.
Izvor: Vecernje novosti

Skromnije nego sto je bilo najavljivano, ali ipak mi je drago sto su konacno poceli da sredjuju taj zapusteni plato :)
 
Veliki + za grad. :gobb: Konacno da se ide napred sa sredjivanjem javnog prostora, i konacno da se sredjuje zelenilom, a ne behatonom. A budzet od 7 milki je :shok: Za te pare moze da se ocekuje vrhunski projekat.
A taj deo je jedan od najodvratnijih kutaka grada, bas onako...jezivo....

Ova vest mi ulepsa dan. + za Homera. :kk:
 
Treba samo proveriti da li je vrednost projekta 7 miliona Evra, kako pise u tekstu, ili dinara! Mozda je greska u pitanju, cini mi se da je iznos prevelik.
 
Dinari su u pitanju, 7 mil. evra je suma koja bi sredila Tas, Pionirski, Topcider i jos koji park.
 
Dinari su u pitanju.Na prvom projektu koji su prikazali bilo je i nekoliko drveca u zardinjerama,ovako projekat izgleda monotono,nadam se da ce biti drveca.
 
Pa za tako mali prostor, 7 milki dinara je puna kapa.
Sto se tice rendera, u tekstu pise da ce biti cetinara, a na renderu ih nema. Render je ionako njesra, ne bih se na njega obazirao.
 
vucko":11fuarpf je napisao(la):
Stvarno steta,fontanica bi izvadila celu stvar
Veruj mi da ne bi:(

I Sergionni kao pripadnik iste struke kao moja ima slicno misljenje o ovom projektu na skyscrapercity-u.
 
Zeleni projekat u Sremskoj mi se jako sviđa , možda može da se primeni i na Zelenom Vencu da stvarno bude zelen,
ujedno i autobuska okretnica-terminal da se time oplemeni koja je inače u katastofalnom stanju zapravo pravo ruglo a po broju ljudi je najfrekfentnija Beogradska tačka.
 


Uploaded with ImageShack.us

Vrbnička ulica i kameni most preko pruge su prilično opterećeni saobraćajem od grada prema Rakovici i obrnuto. A kako i ne bi kad je rastojanje od ulaza na most do semafora na raskrsnici Pilota Mihajla Petrovića i Slavka Rodića za 650 metara kraće Vrbničkom nego kad se ide pored železničke stanice pa preko nadvožnjaka. U pravcu iz grada veliki broj vozila skreće blago udesno i produžava tuda. Međutim, nešto je komplikovanije uključenje u suprotnom smeru, gde pri većoj gužvi treba prvo sačekati crveno svetlo na semaforu koji je nekoliko stotina metara dalje ka gradu, ili čekati da nekoliko vozila reši tu da skrene (i još upali migavac na vreme), a onda čekati i prekid saobraćaja s desne strane, pod prilično nezgodnim uglom iza koga još ide krivina.

Dodatno, ukoliko se bulevar produži na 4 trake i ovde, neće biti moguće da se

Šta mislite, da li je moguće rekonstruisati most tako da se malo proširi (da mimoilaženje ne ide sporo kao sad) i produžiti ga i na drugu stranu do Vareške, rešavajući problem uključivanja u bulevar i još povezujući donji deo Miljakovca sa svim što dođe s druge strane?Problem je što je pre par nedelja počela izgradnja neke montažne hale, ali računam ako bude širenja bulevara ta hala svakako neće moći da ostane tu..
 
Vrh