Šta je novo?

Razni projekti

Srušena kuća u Gospodar Jovanovoj 61
20250706_115209.jpg
 
 
Propisano je 1.1 pm po stanu drugo pitanje je jel potrebno da tu bude zgrada te visine
To je propisani minimum. U mnogim evropskim gradovima se odredjuje dozvoljeni maksimum parking mesta. Sve u cilju stimulisanja drugih vidova prevoza i smanjivanja broja automobila u gradovima.
 
Da ali mi bi morali da tražimo i više mesta da recimo stare zgrade okolo mogu da kupe parking mesto i da smaknu kola sa ulice
 
Лепо ка у Јапан немаш паркинг место немаш ауто и ћао здраво. И нема паркирања на улици нигде, зато им они сокаци које називају улицама и бивају проходни
 
To je bio kraj sa porodičnim kućama srednje klase iz 30ih godina, uz poneku nerazmetljivu vilu, ali i sa dvospratnim barakama koje su posle drugog rata gradili zarobljeni Nemci. Još dobro stoje te barake! Sama Ulcinjska bila je rubna ulica prema Vojislava Ilića i Vračaru, sirotinjska, sa partajama, bez drveća i uska. Gustina naseljenosti u celom kraju bila je vrlo mala. Idealna. Bašte, vrtovi, dve široke ulice sa duplim drvoredima, blizina centra. Kad su uništili Vračar ovaj kraj (inače ime mesne zajednice je Vračarsko Polje) se još nekako držao - tek tu i tamo su stare porodične kuće nedziđivane ili zamenjivane zgradicama P+1+PK. Međutim, u poslednjih nekoliko godina nastaje juriš, rasulo i raspad - iskopali najbolje kuće (koje su, jel, imale najveće vrtove), naštampali neke kao građevinske dozvole i stepene zauzetosti parcela, i počeli da uglavljuju ove demituše od po 7-8-9 spratova. Natrpali čudo novog naroda, sa sve njihovim novim kućnim ljubimcima koji obilato zapišavaju i ukenjavaju trotoare (mnogi kaku, istina, i čiste ali mokraća nije prepoznata kao smetnja, a baš vonja, naročito leti), pa čitav kraj smrdi na životinjske ekskramente kao jedna prosečna Dorćolsko-Vračarska ulica. Kanalizacija naravno nije proširena, iako je broj korisnika porastao bar 15-20 puta, pa su česta zagušenja i izlivanja. O saobraćaju i parkiranju - da ne počinjem.
 
Vrh