StaklenoOstrvo
Novice
- Učlanjen(a)
- 27.01.2024.
- Poruke
- 10
- Pohvaljen
- 22
Баш сам се питао кад ће и она под мач. Тужно.
Баш сам се питао кад ће и она под мач. Тужно.
Nije trebao vlasnik nego neki menadžer Bele reke, mada je i on vrv samo paravan za nekog mutnijeg. Bilo kako bilo izgleda da su odustali na neodređen rok, površina odbranjena i sada je isti oni koji su branili zelenilo koriste kao parking. Broj parkiranih automobila se uveća desetrostruko, šta više proširili su se i na teren pored, toliko o zelenilu.Je l zna neko sta se desva s projektom u Bloku 63 koji je trebalo da gradi vlasnik Bele Reke? Je l se odustalo od toga ili... ?
Nije poenta ni samo o zelenilu, gde ce se parkirati ti ljudi ako tu bude zgrada sa dodatnim automobilima.Nije trebao vlasnik nego neki menadžer Bele reke, mada je i on vrv samo paravan za nekog mutnijeg. Bilo kako bilo izgleda da su odustali na neodređen rok, površina odbranjena i sada je isti oni koji su branili zelenilo koriste kao parking. Broj parkiranih automobila se uveća desetrostruko, šta više proširili su se i na teren pored, toliko o zelenilu.
Ma ja sam potpuno protiv izgradnje te zgrade, nije joj mesto tu i tačka. Ali mi se povraća od lažnog moralisanja kako su protestovali jer ne žele da gube zelene površine. Šta je stanovnike tog bloka sprečilo da zavrnu rukave i posade drveće, stave stubiće i malo očiste okolinu da bi mogla deca da im se igraju? Ja razumem da je to posao nadležnih, ali živimo u državi kakvoj živimo, i nažalost moramo sami da stvaramo okolinu kakvu želimo. Ovako vozim bicikl sa sestrićem i neka majmunčina preko pešačkog kod Shell pumpe ide pravo na nas u nameri da parkira tamo, i to se još buni što neću da se sklonim sa trotoara da on prođe.Nije poenta ni samo o zelenilu, gde ce se parkirati ti ljudi ako tu bude zgrada sa dodatnim automobilima.
Nece svako kupiti garazu i nece svako platiti gartazu na par sati svaki dan. A problem parkinga se tesko moze resiti, taj blok je pakao za parkiranje 24/7.
Slažem se da parking nije nikakvo pravo u ovolikom gradu i da ne treba svaka kuća da ima auto koji koristi jednom u 4 nedelje. Sa drugim argumentom ne mogu da se složim društvena odgovornost skoro uvek ide vertikalno, i ona se ne urušava u vakumu. Kada društvo godinama gleda kako tajkuni i ljudi bliski vlasti krše otvoreno zakone i kada društvo pokuša da ukaže na sve to, neko izadje na tv i na sve to kaže. Pa šta? Kako ond možeš da očekuješ da neko ne dodje i kaže ako oni mogu da uzmu pola Kalemegdana, što ja ne bih sebi napravio parking mesto po sred zelene površine koji je eto samo 2,5x5m. Društva sa visokim stepenom društvene odgovornosti su po pravilu društva u kojima i najveći ipak moraju da se pridržavaju nekih pravila i kada od toga odstupe budu kažnjeni, ili hibridni režimi i policijske države gde se svako odstupanje od pravila žestoko kažnjava po pravilu preko ledja siromašnih.Mi smo generalno jedan nemaran i haotičan narod. Promena toga se neće desiti ako tom narodu ne pokažeš na primeru najvećih kako se zakoni i društvena pravila moraju poštovati.Паркирање у двомилионском граду није право већ луксуз, а бесплатно паркирање у двомилионском граду је сумануто и активно штетно по исти. Да се јавног паркирање наплаћује 10.000 динара месечно свима редом и од тога финансира озелењавање града дигла би се кука и мотика, и то у првим редовима ови "бранитељи природе".
Зато што не постоје категорички принципи моралности и законитости већ све оно што раде "велике рибе" је прихваћено у народу ако се ради на ситно међу рајом (Вељино "крадуцкање"). Проблем је да неки милионер купи напуштену фабрику и ту изгради стамбењак али не и да неко сиромашан украде себи парче јавног парка за џабе и легално постане власник те земље коју онда може само да папрено прода држави кроз експропријацију. Јер опет, не постоје категорички принципи моралности већ само тимови и различити нивои успешности где је богатство а приори неморално а сиромашни људи морални јер су сиромашни и малтене све што ураде је дозвољено