Šta je novo?

Razne gradske vesti, Topic II

Koliko puta se ovo najavljuje?? ja sam cuo bar 10 puta ..Bezistan je pripremi za renoviranje...


Танјуг
објављено: 24.09.2010. 10:03
Безистан у лошем стању, ускоро његова обнова

БЕОГРАД – Председник Скупштине Београда Александар Антић рекао је да ће ускоро почети обнова Безистана, пролаза између Теразија и Трга Николе Пашића, у центру града.

„Безистан је у веома лошем стањем годинама није улагано у његову обнову. То морамо да урадимо”, рекао је Антић агенцији Бета.

Председник Скупштине града, међутим, није могао да прецизира када ће почети обнова тог пролаза али је навео да је град решен да реновира Безистан.

Према његовим речима, план је да у том послу учествују Дирекција за путеве која би реновинарала плочник, и градски секретаријати за комуналне и стамбене послове.

Антић је навео да за обнову Безистана има довољно новца у буџету тих секретаријата.

„Поред обнове, важније је и да се направи план који би обезбедио стално одржавање тог пролаза”, навео је Антић. :rant:
 
Samo ako li stave one behatonske poločice, smoriću se ko kukuruz :(
 
Električni automobil Tesla sutra u Beogradu »

24. Septembar. 2010 | (13:05 -> 13:08), Izvor : Studio B, Komentari: 0

elektricni24092010.jpg


"Tesla roadster" - prvi automobil na električnu energiju sutra dolazi u Beograd, najavila je Elektrodistribucija Beograd.


Ispred Skupštine grada sutra u 16.00 "Tesla" će napuniniti specijalne baterije na uređajima koje je EDB dobila od organizatora turneje - nemačke energetske kompanije Er-Ve-E (RWE) i odatle će nastaviti put ka Nišu. Punjač za struju privremeno je postavljen.
"Tesla roadster" ima performanse sportskih automobila, a ne proizvodi štetne gasove. Ne koristi benzin, puni se na specijalnim električnim uređajima, ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za četiri sekunde i može da pređe 380 km sa jednim punjenjem.
Beograd je jedna od stanica na putu autmobila koji nosi ime srpskog naučnika Nikole Tesle od Esena, sedišta energetske kompanije RWE, do Istanbula. Turneja traje od 17. do 28. septembra.
Povodom dolaska "Tesle", u Ljubljani je u četvrtak otvorena prva stalna "pumpa" za automobile na električni pogon.
Punjenje na ljubljanskoj pumpi će za sada biti besplatno, a to bi trebalo da bude prva u sistemu šest električnih pumpi u glavnom gradu Slovenije.

:vops:
 
"Tesla roadster" - prvi automobil na električnu energiju sutra dolazi u Beograd, najavila je Elektrodistribucija Beograd.
Prvi??? Zakasnili su jedno 100 i kusur godina sa prvim...


Jao, jao, sto su svi nasi novinari i "PR eksperti" tako nepismeni, neinformisani, i i dovoljno bahati da misle da sve to moze da prodje?
 
Najbrži električni automobil u BG-u
25. septembar 2010. | 18:50 | Izvor: B92
Beograd -- Prvi automobil na električnu energiju "Tesla roudster" stigao je u Beograd, u okviru promotivne turneje.


''Tesla roudstar'' ispred Skupštine grada Beograda (Tanjug)
Mali električni sportski automobil napunio je specijalne baterije ispred Skupštine grada, na posebnim punjačima koje je Elektrodistribucija Beograd dobila od nemačke kompanije RWE, koja je i inicijator ove turneje.

Organizator turneje i vlasnik elektromobila, nemačka energetska kompanija RWE, bavi se proizvodnjom, distribucijom, prodajom i snabdevanjem električnom energijom i plinom.

"Tesla roudster" je jedini automobil na svetu koji obezbeđuje vrhunske performanse a da ne zagađuje životnu sredinu.

Svoj put, ovaj automobil sutra nastavlja ka Nišu, a plan je da posle 4.000 pređenih kilometara stigne u Istanbul.

“’Tesla’ je verovatno najspektakularniji, najmoćniji i najbrži auto na struju na tržištu. Dostiže maksimalnu brzinu od 220 kilometara na sat, a ubrzanje je fantastično, od 0 do 100 postiže za 3.7 sekundi”, objašnjava Loa Jork iz kompanije RWE.

“Nikola Tesla je učinio sjajne stvari za električnu energiju, ‘Tesla roudster’ čini to isto. Cena je ključni faktor, košta preko 100 000 evra. Može se kupiti svuda u svetu, imate samo različite tipove kablova za punjenje, u suštini možete da ga vozite po celom svetu”, objašnjava on.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=09&dd=25&nav_category=12&nav_id=461064

Evo i moje fotkice :)

dsc05158l.jpg


http://img838.imageshack.us/img838/773/dsc05154.jpg
 
Kompletno sređivanje priobalja - prioritet gradskih vlasti »

26. Septembar. 2010 | (11:16 -> 14:38), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Odlučnost gradskih vlasti da se uredi priobalje Save i Dunava, kako konkretnim akcijama tako i novim planskim dokumentima i odlukama, nikad nije bila veća.


Uvođenje reda na obalama beogradskih reka prioritetan je, ali i nužan zadatak jer je ovo veliko bogatstvo našeg glavnog grada dugo bilo zapostavljeno. Nadležnosti su se svih ovih godina preplitale, što su nesavesni građani često koristili za lični interes uz nepoštovanje iovako zastarelih odluka koje je život davno pretekao. Sve je to rezultiralo bezmalo haosom na gradskim obalama, pa je prirodni, kulturni i turistički potencijal znatno umanjen.

- Kada se iskristalisala ideja za uređenjem priobalja i kada je grad počeo konkretne akcije, prva prepreka bila je nadležnost. Formiranjem Javnog vodoprivrednog preduzeća „Beogradvode", pre nešto više od godinu dana, dobili smo precizne ingerencije, a prioritet je bio sređivanje obala najpre u bezbednosnom smislu. Dobar deo priobalja bio je zapušten i korišćen je i po automatizmu i navici iz prošlosti. Kulminacija je bila ovog proleća kada su objekti počeli da se pojavljuju tamo gde ih do sada nikada nije ni bilo. Grad je odlučio da reaguje tako što će jasno pokazati da se objekti na rekama ne mogu postavljati preko noći jer obale pripadaju svim sugrađanima, vodeći računa o infrastrukturi, izgledu i naravno bezbednosti - kaže gradski arhitekta Dejan Vasović.

Prelaskom „Beton hale" u nadležnost grada, dobijen je jedan veoma značajan prostor obale koji je vapio za sređivanjem. Od oko petsto metara, koliko iznosi deo obale od bedema do Brankovog mosta, „Beton hala" se prostire na trista metara. S obzirom na to da ona ima ravan krov, kao odlično rešenje pokazala se izgradnja posebnog parkirališta na njemu. Projektom „Parking servisa" predviđeno je da se na parkiralište ulazi iz Karađorđeve ulice, a da izlaz bude na Donjogradski bulevar. Kapacitet parkirališta bi bio oko 250 parking mesta sa kontrolisanim ulaskom i izlaskom vozila. Uporedo sa realizacijom ovog projekta, sređivaće se i ostali delovi „Beton hale", najpre osvetljenje u tom delu priobalja, a za sledeću godinu planirana je i revitalizacija fasade. Nadalje, grad ima želju da spoji Kalemegdan sa priobaljem i to upravo na ovoj lokaciji, kako bi se omogućilo pešacima kada šetaju Knez Mihailovom, pa zatim Beogradskom tvrđavom da mogu bezbedno da siđu do reka. Zbog toga je u postupku izmena plana detaljne regulacije Kosančićevog venca, a u okviru toga predviđena je i organizacija javne tribine kako bi se čuli svi predlozi za ostvarivanje veze između priobalja i Kalemegdana.

Skupština grada Beograda usvojila je na poslednjoj sednici Odluku o postavljanju plovnih objekata na delu obale i vodenog prostora na teritoriji Beograda. Kako ističe Vasović, u odluci se prvi put pojavljuju ekološki i bezbedonosni standardi, insistira se na projektima plovnih objekata, saglasnostima javnih preduzeća i registraciji.
- Pošto je priobalje zaštitni znak Beograda i bezmalo centar zabavnih i kulturnih sadržaja, cilj je da se uredi sa svih aspekata. U roku od tri meseca očekuje nas nov plan u skladu sa ovom odlukom, na osnovu kojih će se potom raspisati javni konkurs za dobijanje lokacija. Planom će biti predviđen i izgled splavova, ali samo u gabaritima, i precizirano rastojanje između njih. Beogradski splav neće smeti da ima dve ili više etaža već samo jednu koja mora da bude transparentna kako ne bi zaklanjala pogled na drugu obalu. Eventualno iznad pontona može imati jednu zatvorenu etažu, koja može služiti kao kuhinja, za toalete, magacine ili slično - naglašava Vasović.

Svakako najvažnije „tačke" beogradskih obala za sada su „Beton hala", „25. maj", Ada Ciganlija, Zemunski kej i Blok 45, gde su gradska preduzeća maksimalno angažovana na uređivanju. Međutim, grad na ovom neće stati jer je želja i da se sredi deo obale oko Pančevačkog mosta, a posebno Ada Huja koja već nudi sadržaje posetiocima. Grad se nada da će svojim trudom animirati i opštine da svaka u svojoj nadležnosti uredi one delove reka koji su na njihovoj teritoriji. Ovo bi mogla da bude polazna osnova za buduće turističke ture i van Beograda, ali i za rečni javni prevoz po samom gradu. Kada se zbroji dužina obe obale dveju reka, Beograd je bezmalo izjednačen sa Crnogorskim primorjem i zato korak po korak, možda čak i za sto godina, on bi mogao da bude kao Venecija, zaključuje Vasović.


Bez oblakodera u starom jezgru grada »

26. Septembar. 2010 | (11:04 -> 11:19), Izvor : Beta, Komentari: 0

Stambene zgrade više od osam spratova i poslovni objekti koji prelaze 12 spratova, na osnovu Studija visokih objekata koju je uradio Urbanistički zavod Beograda, neće moći da se zidaju u Knez Mihailovoj ulici, u starom jezgru Zemuna, na Bežaniji.


Studija visokih objekata propisuje i da se zgrade te spratnosti ne bi trebalo graditi u zonama vodoizvorišta, kao ni na mestima gde bi mogle da zaklone pogled na: Hram svetog Save, Avalski toranj, spomenik "Pobednik", Zvezdarsku šumu, varoš u šancu (Kosančićev, Topličin, Obilićev i Gundulićev venac).
Direktorka Urbanističkog zavoda Žaklina Gligorijević je kazala agenciji Beta da će studija nakon javne raspave biti Skupštini grada dostavljena za oko meseca dana.
Upitana da li studija propisuje šta je sa ostalim delovima grada u kojima neće biti zabranjena gradnja oblakodera, ona je kazala da su visina i spratnost zgrada Beograda razmatrane u studiji ali da se to regulišu kroz urbanisticke planove.
Ona je kazala da je jedna od preporuka uslova za gradnju da graditelji dokažu da će oblakoderi biti održivi. "Ta preporuka je pozajmljena iz sredina gde su standardi viši, zahtevi životne sredine takođe, uključujuci ekološku i energetsku održivost, izvanredan kvalitet dizajna i materijala", kazala je ona.
 
Prilog na tv pink od 25.9.2010. o parkicu kod istocne kapije(ruda)

http://www.youtube.com/watch?v=hy4LLkrc9hw

Novina je da je gradjanima juce u noc pukao film jer su dobili najavu da ce ujutro da se pojavi firma sa obezbedjenjem i mehanizacijom pa su im zapalili gradjevinsku kucicu usred noci.
 
vucko":2lqliulr je napisao(la):
Novina je da je gradjanima juce u noc pukao film jer su dobili najavu da ce ujutro da se pojavi firma sa obezbedjenjem i mehanizacijom pa su im zapalili gradjevinsku kucicu usred noci.
Busi...hahahaha....busi!!
 
VAŽNO OBAVEŠTENJE!!!

25.09.2010. - Povodom lošeg vremena i najavljenog početka gradnje za ponedeljak


Drage komšije,
moramo se više angažovati, pogotovo sto se očekuje od nas da se predamo i pokleknemo zbog lošeg vremena ili organizacije. Moramo biti prisebni i odbraniti poljanče radi naše dece. S toga bismo vas zamolil, da se sutra u nedelju 26. septembra od 17h okupite u što većem broju na poljani i ako možete pozovite što više drugih komšija, i prijatelja. Nije bitno odakle su ljudi, btino je da budu uz nas! Sutra sledi dogovor, povodom direktne odbrane koja se mora organizovati za ponedeljak ujutru, kada investitor planira da počne gradnju i seču drveća. Svi dobrovoljci koji žele da brane poljanče u ponedeljak dok je većina nas na poslu, neka se sutra obavezno pojave radi detaljnog dogovora!!!

STOP REPRESIJI!
STOP GRADJEVINSKOJ MAFIJI!
ZA BUDUĆE GENERACIJE!
Zahtevi sa "Protesta za očuvanje Terenčeta kod Kapije"

www.doklebrevise.info


1. Da se firmi Hidrotehnika oduzme dozvola za gradnju na zelenoj povrsini izmedju ulica Blagajske i Rudo, i da im se zabrane svi radovi na ovoj lokaciji
2. Da se zelena površina i terenče između ulica Blagajska i Rudo, stavi na raspolaganje i u trajno vlasništvo skupsštinama stanara zgrada Rudo 1, Rudo 2 i Rudo 3.
3. Da vladajuća struktura iz skupštine opštine Zvezdara ispuni predizborno obećane dato pred izbore pre tri godina i da na brdu iznad terenčeta za košarku urede tribine, nameste reflektore i klupe za sedenje.
4. Da se napravi ograđeni park za decu opremljen ljuljaškama, penjalicama, toboganima, dvorcem i klackalicama, što imaju na svim drugim opštinama osim na Zvezdari.
5. Da se Mitsubishi Shop & Japan Auto Servis - Beograd, koji se nalazi na adresi Gusinjska bb, izmesti na drugu lokaciju i da se zelena površina koja se tu nalazi takođe stavi na raspolaganje, skupštinama stanara Rudo 1, 2, i 3.
Dokle bre više?

Povodom uništavanja zelenih površina na Zvezdari, Konjarniku

Poštovani sugrađani, vreme je da postavimo jednostavno pitanje, dokle bre više?
20. septembar 2010. godine, bio je sasvim običan dan za građane na Konjarniku na beogradskoj opštini Zvezdara, sve dok nisu obavljajući svoje svakodnevne obaveze stigli do divne zelene površine, koja se nalazi između Istočnih kapija Beograda (RUDO) i Blagajske ulice koju svi iz milošte zovu poljana ili livadica i zatekli, sledeći prizor:

OGRAĐEN VELIKI DEO ZELENE POVRŠINE UKLJUČUJUĆI I DEO POSTOJEĆEG PARKA, RADNIKE KOJI POSTAVLJAJU GRAĐEVINSKE KONTEJNERE, I DIZALICU SPREMNU ZA RAD.

Nakon nekoliko časova postavljena je i tabla koja naglašava da INVESTITOR ima dozvolu i sve potrebne papire izdate 2007. godine za izgradnju OBJEKTA MALA PRIVREDE - ZANATSKOG CENTRA na kraju prve decenije 21. veka, dok pijaca koja se nalazi preko puta zvrji apsolutno prazna, sa više od 10 praznih lokala i znatno praznog ostalog poslovnog prostora.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=29&nav_id=461722

B92 Biz Vesti Srbija

Beograd će brzo isprazniti Srbiju
29. septembar 2010. | 07:41 | Izvor: Blic
Beograd -- Hiljade ljudi iz unutrašnjosti svake godine dođe u Beograd. Međutim, ako taj broj nastavi da raste, postoji opasnost da Beograd i bukvalno - isprazni Srbiju.

Zvuči neverovatno da su pre samo pedeset godina urbanisti predviđali da u Beograd može da „stane“ najviše 600.000 stanovnika. Danas je taj broj trostruko veći.

U Beograd se godišnje, u proseku, doseli između 16.000 i 25.000 ljudi. Gradska infrastruktura to sve teže podnosi. Najveći broj među pridošlicama čine mladi ljudi između 30 i 40 godina i studenti.

Svi oni Beograd vide kao grad u kojem mogu da “žive normalno”.

Svakodnevna slika grada su nesnosne gužve u gradskom prevozu, domovima zdravlja i drugim gradskim ustanovama, povećano zagađenje, nezaposlenost i tražnja za stanovima i kućama. Stiče se utisak da su kapaciteti Beograda već premašeni.

Broj doseljenih
Godine - Doseljeni
2004. - 9.688
2005. - 8.091
2006. - 12.875
2007. - 21.086
2008. - 22.085
2009. - 16.282
Podaci dobijeni od Zavoda za informatiku i statistiku Beograd

Žaklina Gligorijević, direktorka Urbanističkog zavoda Beograda, kaže da će u Beogradu, i pored masovnih doseljavanja, u narednih deset godina biti mesta za nove stanovnike, ali oni neće u svim opštinama imati na raspolaganju i zemljište i infrastrukturu kao što su vodovod, kanalizacija i saobraćaj.

"Urbanistički zavod je napravio planove, vizije budućnosti, kojima je računao na sve veći broj stanovnika. Imamo još hiljade kvadratnih metara koje tek treba da iskoristimo", kaže ona.

Gligorijević dodaje da je "ipak, jedina opština sa kapacitetom i zemljišta i infrastrukture Novi Beograd, dok u drugim delovima grada obavezno nedostaje jedno od ta dva. Centar grada ima veliku gustinu naseljenosti, pa i nedovoljno preostalog zemljišta, razvijeni i gust saobraćaj. S druge strane, u prigradskim naseljima ima dovoljno zemljišta, ali ne i infrastrukture".

Normalno je da priliv novih stanovnika povećava konkurenciju na tržištu rada.

"Poslodavca ne zanima da li prima radnika rođenog u Beogradu ili unutrašnjosti. S ekonomske strane, doseljenici generalno jačaju Beograd, povećavaju gradski budžet i pimoravaju nadležne da brže razvijaju infrastrukturu grada. Druga je priča što je to loše po Srbiju, koja se prazni", objašnjava ekonomista Goran Nikolić.


On kaže da je budućnost unutrašnjosti Srbije pesimistična jer bi se uskoro moglo desiti da se baš sve slije u Beograd.

"Rešenje je u premeštanju investicija u druge gradove širom Srbije. Jura je u Rači zaposlila 1.200 ljudi, kao i nemački Falke u Leskovcu. Stimulišemo investitore po radnom mestu do 10.000 evra. Privući investitore nije lako, potrebno je napraviti i putne mreže. Niko neće ulagati u mesta bez razvijenih saobraćajnica", kaže Nikola Papak, savetnik ministra ekonomije i regionalnog razvoja.

Uz svo doseljavanje, Beograd neće, prema očekivanjima statističara, u narednoj deceniji preći dva miliona.

"Veliki je negativan prirodni priraštaj. Mi godišnje izgubimo trista naselja. Ipak, u slučaju kada bi broj doseljenika rastao svake godine, mogli bismo da očekujemo da za nekoliko decenija Beograd poprilično isprazni Srbiju", ističe Radmila Vićentijević, načelnica odeljenja društvenih delatnosti i ekonomskih aktivnosti gradskog Zavoda za informatiku i statistiku.
:violina:
 
U 6 ujutru,slucajnost ili ne???

Požar u restoranu "Orašac" »

01. Oktobar. 2010 | 11:47, Izvor : Studio B, Komentari: 0

U restoranu "Orašac" u Bulevaru Kralja Aleksandra jutros je izbio požar.


Povređenih nije bilo, a na lice mesta stigle su četiri vatrogasne ekipe, koje su, prema rečima načelnice Uprave za vanredne situacije Sanje Žugić Vuksanović, za šest minuta od prijema dojave počeli da gase vatru.
Ona je rekla da je požar nastao od roštilja i da je izgoreo deo krovne konstrukcije, a vatrogasci su sprečili da se vatra proširi na okolne objekte.


http://studiob.rs/info/vest.php?id=56539
 
^^
Steta...

Четвртак, 30. септембар 2010.

Татјана Пашић помоћница градоначелника

На основу решења градоначелника Београда Драгана Ђиласа, Татјана Пашић постављена је за помоћницу градоначелника Београда и ту дужност обављаће од 1. октобра 2010. године.

Татјана Пашић је рођена 21. септембра 1964. године у Београду. Дипломирала је на Правном факултету у Београду и завршила Дипломатску академију при Министарству спољних послова Републике Србије.

Радила је као новинар на Радију Б92, а потом на ТВ Студио Б.

Од 2004. године радила је у Народној канцеларији председника републике као саветник директора, а од 2007. до 2010. године била је директор Народне канцеларије председника републике.

Говори енглески, шпански и италијански језик.

1412964_20_s.jpg
 
I "staklenac" privremen
N. P. | 10. oktobar 2010. 21:18 | Komentara: 0
Širom grada nalaze se desetine trgovačkih objekata podignutih bez trajne dozvole za gradnju. Ne zna se sudbina lokala kojima su istekle građevinske i upotrebne dozvole


SRODNE VESTI

"Vračarac" sve manji
Ruševine iza Hrama
Bageri prete "Vračarcu"
Macolama na lokale
Kazne samo na papiru
NOVO rušenje lokala u zanatskom centru "Vračarac" zakazano je za 16. oktobar. Objekat iza Hrama svetog Save samo je jedan od desetina u Beogradu koji su podignuti sa privremenom građevinskom dozvolom. Lokala ovog tipa ima i u okolini nekih gradskih pijaca, čuveni "Gradić Pejton" deli sličnu sudbinu, a i tržni centar "Staklenac" ima vremenski ograničeno odobrenje za gradnju.

Ipak, nije sigurno da će stotine lokala kojima su građevinske i upotrebne dozvole istekle proći isto kao i objekti iz Hrama svetog Save. Iako je još 2007. godine najavljena gradnja velelepnog objekta na prostoru gde se nalazi "Staklenac", do rušenja ovog tržnog centra nije došlo.

"GRADIĆ PEJTON"
PROSLAVA 40 godina postojanja "Gradića Pejtona" avgusta ove godine ne bi bila moguća da je pre tri godine, kao što je tada planirano, ovaj zanatski centar srušen. Tada je planirano da se na ovoj površini u blizini Čuburskog parka sagradi Beogradska filharmonija, međutim ta ideja još nije zaživela. Urabanističkim planom predviđeno je da se na placu "Gradića Pejtona" sagradi neki objekat iz oblasti kulture. Međutim, još uvek nije poznato da li će, iako ima samo privremenu dozvolu, i ovaj zanatski centar biti srušen.
- Tržni centar preko puta Trga Republike, poznatiji kao "Staklenac", sagrađen je kao privremeni objekat, a ta percela je predviđena za javnu površinu - kaže Đorđe Bobić, nekadašnji gradski arhitekta. - Međutim, taj objekat nije mogao biti srušen kada je planirano zbog problema u pravnoj proceduri. Bilo je planirano da se tu sagradi galerija ili opera.

Bobić pozdravalja prve korake koji su preduzeti u uklanjanju objekata kojima je dozvola istekla ili je uopšte nemaju. On smatra da taj trend treba nastaviti, jer postoje mnoge atraktivne lokacije na kojima umesto tih lokala može da "nikne" veliki i lep poslovno-stambeni objekat ili, kao u slučaju Vračarca, da se proširi ulica.

Opština Vračar je uklanjanje lokala sa privremenom građevinskom dozvolom počela pre dva meseca kada su, zbog izgradnje poslovno-stambenog kompleksa, uklonjeni objekti u Južnom bulevaru od broja 81 do 83. Već sredinom narednog meseca započeto je i rušenje zanatskog centra "Vračarac", a prošle nedelje "pao" je i petnaesti lokal u ovom trgovačkom kvartu, a i preostalih 14 čeka ista sudbina.

- Objekte u Južnom bulevaru i iza Hrama svetog Save srušili smo jer je reč o bespravnim objektima koji više nemaju građevinsku dozvolu - ističe Đorđe Belamarić, član Opštinskog veća na Vračaru. - Lokale u Mačvanskoj ulici rušimo da bi bila proširena ulica Bore Stankovića, a zbog toga će i neki objekti izvan "Vračarca" biti srušeni. Takođe i preostali lokali koji su nelegalni a nalaze se u Južnom bulevaru biće uklonjeni kako bude počela rekonstrukcija drugog dela ove ulice.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:303276-I-quotstaklenacquot-privremen
 
Jel neko primetio ovo danas?Ja se ceo dan gusim,oseca se sumpor u vazduhu i neka paljevina

PA: Zagađenost vazduha
12. oktobar 2010.
Pošaljite komentar

U Pančevu je noćas utvrđeno višečasovno povećanje koncentracije zagađujućih materija u vazduhu, saopštila je Republička inspekcija za zaštitu životne sredine.

Zbog prekoračenja graničnih vrednosti emisije zagađujućih materija u vazduhu iznad propisanih, Republička inspekcija za zaštitu životne sredine podnela je prijave za privredne prestupe protiv preduzeća i odgovornih lica.

Povećanju koncentracije zagađujućih materija u vazduhu doprineli su, kako je navedeno, početak remonta u Rafineriji nafte, manipulativne aktivnosti u preduzećima Južne industrijske zone, početak grejne sezone i izrazito nepovoljni meteorološki uslovi bez vetra i sa velikim oscilacijama temperature.

Zbog nepovoljnih meteoroloških uslova u zimskom periodu, Inspekcija će pojačati nadzor tokom remonta u Rafineriji, ali i u svim preduzećima u Južnoj industrijskoj zoni, navedeno je ui saopštenju.
 
Nemogu da nadjem sta se desilo nakraju sa pumpom lukoila u zemunu jesu li je srusili :rant:
 
Pre tri-četiri dana je stajala potpuno završena, samo ograđena crvenom trakom sa natpisom "pažnja - energetski kabl"...
 
Nije srušena ali sada sa stečenim iskustvom, izgradnje pumpe na kružnom toku, mogu da krenu i na Slaviju
što da ne isto je kružni tok samo malo veći :laugh: :lool: :laugh:
 
NIsta ne javlja covek na http://starizemun.blogspot.com/ on ce imati najranije zvanicnu vest oko toga

Inace evo sta se desava kod istocne kapije

Nova informacija!
Od ponedeljka 18.10., po našim saznanjima, SZ Hidrotehnika ogradjuje ponovo terenče i kreće u gradnju. Kao i pre tri godine, hoće da iskoriste loše vreme i da bez većih problema izgrade još jedan objekat! Dodjite u 18h u nedelju da se dogovorimo o legalnim načinima kojima možemo da ih sprečimo!
Respect!

http://www.facebook.com/group.php?gid=140173199360063&v=wall
 
Vrh