Šta je novo?

Razne gradske vesti, Topic II

И они ово(г) спремају за новог градоначелника, и ко зна шта још после тога?
 
KBC Zvezdara trazi izgradnju nove bolnice

mhm-scan00.jpg
 
Kako oce na kvarnjaka ali problem je sto je bolnica zaduzbina Nikole Spasica lopine u pokusaju probace da se utale
 
Otkud sportista pretsednik tako velike opštine glavnog grada. Pretsednik bi trebao da bude arhitekta ili usrbanista ili stručnjak za ekologiju. Takođe bi mogao da bude i stručnjak za hortikulturu koji bi uredio parkove Novog Beograda. Samo drveće i trava nije dovoljno.
 
Na kraju moze biti ekonomista ili pravnik,ali sportista nema sta da trazi kao predsednik opstine.Naravno doktor nauka je postoa preko nekog sega-mega fakulteta.
 
Nevezano sa sapicu, smatram da vodeci ljudi u politici treba da budu sto sire obrazovani, a ne strucno... Posao je takav da vodecem treba opste znanje iz svih sfera zivota, dok strucni ljudi (za svoju oblast) treba da sprovode reforme i vode grad, drzavu napred... Covek koji je celog zivota posvecen svojoj struci jednostavno ne moze da shvati sve teme koje se ticu opstine, grada, drzave...

Nama trebaju menadzeri ili skolovani drzavnici-sluzbenici ako vam se vise svidja...

Ni u jednom trenutku ne mislim na sapicu...
 
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ba.sr.html
Оживљава други блок дома „Патрис Лумумба”
После 14 година самоће, други блок студентског дома „Патрис” припрема се за станаре. – Више од 70 одсто планиране комплетне реконструкције већ је окончано
 
БЕОГРАД
ЕТФ добија нову зграду
Очекује се да Влада Србије до краја марта одобри проширење Електротехничком факултету, који би добио 12.000 квадрата у згради у Булевару краља Александра 84
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Untitled-3.jpg

Због мањка простора ЕТФ ради у две смене до 22 часа

Зграда у Булевару краља Александра 84, тачније њених 12.000 квадрата, некада у власништву „Лола” корпорације, требало би да припадне Електротехничком факултету (ЕТФ). Тако ће ЕТФ са садашњих 9.600 квадрата, проширењем у здање на другој страни улице, нарасти на 21.600 квадратних метара.

– Очекујемо да Влада Србије до краја месеца прихвати наш предлог

да та зграда, која је сада у државном власништву, буде предата факултету на коришћење, на неодређено време – каже професор Бранко Ковачевић, декан ЕТФ-а, додајући да из дела зграде на који рачунају најпре треба да се исели „Телеком”.

– Разговарао сам са њиховим директором, рекао ми је да нема ништа против да закупе други простор. На ЕТФ-у смо се надали проширењу већ у октобру ове године. Али, неопходно је направити учионице и савремене лабораторије, па ћемо бити задовољни уколико све то завршимо и до октобра 2014. – истиче декан Ковачевић.

Електротехнички факултет има више од 4.000 студената и око 300 запослених. Да би задовољили стандарде, који прописују да је за сваког студента нужно обезбедити четири квадрата, ЕТФ-у је потребно 16.000 квадратних метара. Тренутно, због недостатка простора, користе се и поткровље и подрум, а факултет ради у две смене, до 22 часа.

– Проширење би омогућило и упис већег броја бруцоша. Држава најављује значајна улагања у област информационих технологија и тражи да проширимо могућности за упис, нарочито на смеру Индустрије софтвера. Факултет планира да средства уложи у развој овог смера и квалитетну наставу, што захтева и пријем новог професорског кадра – прецизира професор Ковачевић.

Додатни квадрати решили би и пословање малих компанија које отварају студенти ЕТФ-а, а којих тренутно има 33.

--------------------------------------------------------------------

За обнову од два до пет милиона евра

У нови објекат би по проценама, морало да се уложи између два и пет милиона евра. Средства би била повучена из Европске инвестиционе банке, чим им се доставе прецизно урађени пројекти и програми развоја факултета и реконструкције нове зграде. Декан Бранко Ковачевић каже да све то изискује доста времена, тако да датум проширења у овом тренутку није могуће прецизирати.

----------------------------------------------------

Број бруцоша по факултетима

1.500 – Економски

1.500 – Правни

1.200 – Филолошки

900 – Пољопривредни

750 – ФОН

700 – Филозофски

500 – Електротехнички

Подаци по прошлогодишњој уписној квоти

Љ. Перовић
објављено: 07.03.2013.

Izvor: Politika
 
Kako se krcmi drzavna imovina
Сјеклоћа против Београда и Београд против Сјеклоће
Човек који себе описује као директора и командоса налази се на корак од добитка, а град Београд на корак од губитка здања вредног 14 милиона евра
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ce.sr.html
 
Београд је добио новог хероја!

Alas sprečio katastrofu koju je izazvao lopov!

Nepoznata osoba ukrala ventil sa rezervoara za mazut, zbog čega je on iscureo i izlio se u reku Gročicu, stigavši i do Dunava.

375725-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic11.JPG

Izliveni mazut u Gročici | Foto: Oliver Bunić

Zarad sto evra, koliko može da zaradi za ventil koji je ukrao sa rezervoara u kom se skladišti mazut, nepoznata osoba izazvala je ekološku katastrofu u Grockoj! Mazut je iscureo i izlio se u reku Gročica, a stigao je i do Dunava!

375749-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic17.JPG

Direktor "Plantaže" Žarko Radenović na licu mesta | Foto: Oliver Bunić

Incident se dogodio juče jedan sat posle ponoći, kada je nepoznata osoba upala u krug preduzeća “Plantaže”. Nakon što je skinula ventil sa rezervoara mazutni mulj je počeo da puni betonski bazen oko rezervoara, a potom se kroz pukotine izlio u reku. Direktor “Plantaže” Žarko Radenović potvrdio je da je do izlivanja mazuta došlo zbog lopova i dodao da u saradnji sa vatrogascima i nadležnim komunalnim službama rade na sanaciji oštećenja i terena.
375764-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic18.JPG

rezervoar sa koje ge skinut ventil | Foto: Oliver Bunić

- Vatrogasne službe stigle su odmah po pozivu, a takođe su došle i ekipe iz Rafinerije koje rade na čišćenju kanala i sprečavaju oticanje taloga ka Dunavu - rekao je on.
375789-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic32.JPG

Predrag Janković koji je sprečio katastrofu | Foto: Oliver Bunić


Katastrofa većih razmera sprečena je zahvaljući Predragu Jankoviću Zmaju, predsedniku udruženja sportskih ribolovaca, koji je čamcima blokirao mulj koji je išao ka Dunavu, a potom sa vatrogascima nabio drveni klin u rupu rezervoara i tako zastavio dalje istakanje mazuta.

- Oko jedan sat iza ponoći osetio sam miris nafte. Krenuo sam tragom tog mirisa i stigao do fabrike “Plantaže”. Odmah sam obovestio policiju i vatrogasce - kaže Janković koji je i potpredsednik dobrovoljnog vatrogasnuog društva.
375819-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic27.JPG

Čišćenje reke | Foto: Oliver Bunić

- Ušao sam u bazen pun mazutnog mulja pokušavajući da drvetom zapušim otvor iz koga se izlivao. Ubrzo su stigli i vatrogasci koji su mi u tome pomogli, a zatim sam sa ljudima iz sportskog udruženja čamcima postavio barijeru kako bi sprečio da mazutni mulj dospe u Dunav - ispričao je vidno umoran Janković.

375831-izlivanje-mazuta-grocka-130313-ras-foto-oliver-bunic23.JPG

Sprečena katastrofa | Foto: Oliver Bunić

Načelnica Uprave za vanredne situacije u Beogradu Sanja Vuksanović Žugić izjavila je da da je mala količina mazuta otišla u Dunav, ali je istakla da je ova reka očišćena. Ona je dodala da se mazut odlio u Gročici u dužini od kilometar i po.

- Srećom, u pokvarenom rezervoaru nisu bile velike količine mazuta - dodala je ona.

Stručnjaci NIS-a rade na sprečavanju zagadjenja Dunava

Naftna industrija Srbije (NIS) saopštila je danas da njene stručne ekipe rade na sanaciji posledica izlivanja mazuta u rečicu Gročicu koja se uliva u Dunav na teritoriji opštine Grocka.

"NIS je poslao četvoročlanu ekipu specijalista zaposlenih u Bloku Prerada u okviru Rafinerije nafte Pančevo da saniraju posledice izlivanja mazuta iz rezervoara u krugu napuštene fabrike u Grockoj", navodi se u saopštenju.

Izlivanje mazuta iz rezervoara desio se rano jutros u fabrici za preradu voća u Grockoj koja je deo preduzeća u restrukturiranju Voćarske plantaže.

Iz NIS-a su precizirali da je na mesto izlivanja upućen čamac i uređaj sa svojevrsnim češljevima kojima se sa površine vode skidaju ulja i masnoća, upijajuće krpe, disperzanti i specijalna sorbiks barijera, koja sprečava dalje širenje mazuta kroz rečni vodotok Dunava.

Istaknuto je da je brzim i efikasnim delovanjem NIS-ove ekipe stručnjaka sprečen ekološko zagadjenje širih razmera, jer je pretila opasnost od kontaminacije vode, vodotoka i okolnog zemljišta.
Извор:
http://www.alo.rs/vesti/hronika/alas-sp ... opov/13178
 
Moramo ZmajA bar picem pocastiti jos kad bi ga se opstina sjetila i nadlezni .Odakle izroni ovaj direktor zarko radenovic kakva mu je cuvarska sluzba dobro i njega nisu ukrali sa ventilom trebalo ga je u mazut pa u perije kako to vec ide .Kako ga nije sramota unistio firmu
 
Ускоро отварање дела Историјског музеја

После обиласка радова у Историјском музеју Србије, министар културе Братислав Петковић рекао да ће део изложбеног простора са поставкама о Карађoрђевићима и Обреновићима бити отворен 12. априла, а цео музеј 2014. године.
http://www.rts.rs/upload/storyBoxImageD ... -Braca.jpg
Prva dama se angazovala
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D0%B0.html
 
Листа кандидата за Награде града Београда за 2012. годину
ОБЛАСТ АРХИТЕКТУРЕ И УРБАНИЗМА
Редни
број Кандидат Дело, остварење, успех
1. Павле ВАСЕВ Ентеријер нове зграде Југословенске кинотеке,
Узун Миркова 1
2. Горан ВОЈВОДИЋ, Милена
КАТИЋ и Душан РАДИШИЋ Стамбено-пословни објекат, Крунска 87
3. Милан ЖИВКОВИЋ и Жељко
КЕРЛЕТА Стамбено-пословни објекат , Гајева 7
4. Предраг МИЛУТИНОВИЋ
Центар за смештај и дневни боравак деце и
омладине ометене у развоју „Сунце”, Исмета
Мујезиновића бб, Бежанијска коса
5. Бранислав МИТРОВИЋ, Јелена
ПЕРОВИЋ и Огњен КРАШНА
„Вила Л” једнопородични стамбени објекат,
Савски венац
6.
Јован МИТРОВИЋ и Дејан
МИЉКОВИЋ
Стамбени објекат – низ породичних кућа,Брзакова 22, Сењак

ХЕРОЈСКО ДЕЛО

Томислав БЕЋАГОВИЋ, потпуковник
Горан САВИЋ, мајор
Пилоти РВ који су приземљили неисправан
авион. Да би избегли насеље, касно су се
катапултирали, тако да је мајор Савић
погинуо на лицу места
2. Надица БЛАЖИЋ
Пуних 17 година се бори за нормалан живот
своје ћерке Марине, која је данас
вицешампион света у модерном плесу за
особе са инвалидитетом. Надица је оснивач
Удружења самохраних родитеља и породица
деце са инвалидитетом „Плава шкољка”
3. Филип ВУКША :vops: :vops: :) :) :pob: :pob:
Залагање за квалитетнији живот грађана
спровођењем успешних акција (садња
дрвореда, побољшање градског превоза и
друго)
4.
Жељко ДИМИТРИЈЕВИЋ
Тања ДРАГИЋ
Спортисти који су освојили златне медаље
на Параолимпијским играма у Лондону
5. Марко ЂОРЂЕВИЋ
Возач ГСП-а који је упркос инфаркту за
воланом успео да заустави аутобус и спречи
већу несрећу
6. Мирослав ЈОВОВИЋ Помогао Џелилу Лиманију приликом напада
хулигана на њега
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1544560
 
vucko":2dpze293 je napisao(la):
Sramota kakvog imamo predsednika opstine Novi Beograd

http://www.e-novine.com/entertainment/e ... forma.html



Nasa opstina je prokleta uzimajuci u obzir kakvog lika je ovaj nasledio, a sto se ovog doktora nauka :laugh: :bash: :lool: :shok: tice on je iste ekscese pravio i dok je bio aktivan sportista, a vrhunac svog akademskog nadahnuca je iskazao skoro gostujuci sa Vukom Jeremicem na B92 u onom cuvenom 'utisku'. Zao mi je Djindjica, mora da se sve ove godine prevrce u grobu kome je ostavio stranku.
 
vucko":2mnd9iz7 je napisao(la):
TRENUTNO STOJE NAJVEĆI PROJEKTI „PARKING SERVISA“
Sporo dobijanje dozvola koči izgradnju garaža

BORIS VUKOVIĆ | 01. 06. 2010. - 00:02h | Foto: G. S. - N. M. | Komentara: 0
Dok traže parking u centru grada, mnogi Beograđani se prisete najavljenih izgradnja novih, ili proširenja postojećih garaža na Obilićevom ili Zelenom vencu. Što zbog komplikovanih procedura i dugotrajnog skupljanja svih potrebnih dozvola, što zbog ekonomske krize, realizacija najvećih projekata JKP „Parking servis“, moraće da sačeka.


Nadogradnjom garaže Obilićev venac dobilo bi se još 220 parking mesta
Kad se govori o ekonomskim problemima, treba imati u vidu da je JKP „Parking servis“, najprofitabilnije gradsko preduzeće.

- Postoje realni finansijski problemi, ali i pravni. Nema zakona o komunalnim delatnostima, kao i zakona o koncesiji javnog i privatnog vlasništva. Donošenje propisa omogućiće da se krene u realizaciju novih projekata. Neki projekti su blizu realizacije, ali čekaju sve potrebne dozvole, a drugi su „zastali“ zbog krize. Uprkos svemu, otvoren je „fast park“ na Slaviji, a sa Ministarstvom odbrane pregovaramo da uvedemo red u prostor koji koristi VMA. Sa druge strane, uprkos niskoj ceni parkiranja, smatramo da imamo visok nivo komunalne usluge - priča Milija Lazarević, zamenik direktora JKP „Parking servis“.

OBILIĆEV VENAC
Parking Obilićev venac nalazi se u centralnoj gradskoj zoni. Sadašnja garaža ima 628 parking mesta, izgrađena na 12 polunivoa, ukupne površine 12.350 kvadrata. Kapacitet okolnih parking prostora i same garaže nezadovoljavaju potrebe za parkiranjem u ovom delu grada. JKP „Parking servis“ doneo je odluku o pokretanju postupka za nadogradnju garaže, a u aprilu 2006. godine izabrano je idejno rešenje. Realizacijom ove nadogradnje dobija se još 220 parking mesta i oko 3.500 kvadrata poslovnog prostora.

- U fazi smo pribavljanja dokumentacije, a to je izuzetno dug proces. Trenutno više „guramo“ projekte gde možemo da dođemo brže do realizacije - priča Milija Lazarević, zamenik direktora JKP „Parking servis“.

ZELENI VENAC

Projekat za proširenje garaže Zeleni venac
Garaža Zeleni venac ispod same Terazijske terase, u centralnoj gradskoj zoni, je jedna od najatraktivnijih prostora grada. Po svojoj strukturi garaža je kapaciteta 316 parking mesta, izgrađena na 12 polunivoa, ukupne površine oko 8.000 kvadrata. Garaža ima jedan saobraćajni prilaz. Za ovu garažu, takođe je doneta odluka o nadogradnji i konkurs je sproveden pre više od dve godine. Izabranim rešenjem dobilo bi se dodatnih 50 parking mesta i 1. 320 kvadrata poslovnog prostora. Dogradnjom garaže dobiće se potpuno nov izgled objekta uz glavnu ulicu i uklapanje sa novoizgrađenim poslovnim objektom na Terazijskoj terasi. Kao i za garažu na Obilićevom vencu, i ovde se nije odmaklo dalje od izrade tehničke dokumentacije i pribavljanje uslova.

POSLOVNA ZGRADA
Lokacija za izgradnju poslovne zgrade nalazi se u centralnoj gradskoj zoni, u Ulici 27. marta 21. Parcela je površine 1.536 kvadrata. Arhitektonsko rešenje objekat predviđa kao prostor za garažiranje i uslužno poslovni prostor. Projektom, prostor se sastoji od podzemne etaže garaža sa 88 parking mesta, prizemlja i prvog sprata površine oko 2.500 kvadrata, i oko 4.500 kvadrata poslovnog prostora. Plac godinama stoji zapušten i prazan, bez ikakvih radova i promena.
- U najskorije vreme očekujem da dokumentacija bude kompletna i da što pre počnemo sa radovima. To je jedan od projekata od kog očekujem da će se brže razvijati, ali treba biti strpljiv do početka radova - dodaje Milija Lazarević.

MARINA ADA CIGANLIJA
Marina „Ada Ciganlija“ trebalo bi da bude prvi primer prave marine na našim rekama, koja će, zbog blizine Dunava, imati i internacionalni značaj. Jedan deo marine sastoji se od prostora za privez plovila, sidrišta i prostora za prilaz, manevar i druge nautičke radnje, odnosno od plovnih kanala. Teritorija, kopneni deo marine, sadrži operativnu obalu sa rampom i dizalicom za vađenje i spuštanje plovila, prostor za boravak plovila na suvom, administrativne, komercijalne, ugostiteljske i sanitarne objekte, radionice za održavanje i popravku plovila, parkiralište za automobile korisnika marine, benzinsku pumpu za snabdevanje, saobraćajne, pešačke, zelene i druge slobodne površine unutar lokacije marine. Planira se njegova realizacija u tri etape građenja. Okončanjem gradnje, marina bi imala kapacitet od 600 vezova za plovila svih kategorija do 18m dužine na akvatoriji i 430 mesta za plovila na suvom, od čega 70 mesta u zatvorenom hangaru.

- Izgradnja i uređenje marine, značajan je i obiman investicioni poduhvat. Trenutno je u postupku izrada Idejnog projekta kompleksa Marine. To je projekat „na duge staze“ i mora da se razvija zajedno sa Gradom, koji bi trebao da ima vodeću ulogu, a mi smo tu samo da damo svoj stručni i kadrovski potencijal. Ovim bi rešili problem prilaza za čamce u skladu sa evropskim standardima. Ipak, za sada smo daleko od realizacije - objašnjava Lazarević.

KOMPLEKS 53
Kompleks se nalazi u novobeogradskom Bloku 53. Do sada, izgrađeni su objekti poslovnih prostorija, servis, carinski magacin, restoran, parkig za teretna i putnička vozila. Grade se dva carinska magacijna od oko tri hiljade kvadrata. U toku je izrada tehničke dokumentacije za izgradnju novog poslovnog objekta ukupne površine 5.000 kvadrata. Sadržaj objekta će biti kancelarijski prostor, savremeni ekspres restoran, sala za konferencije i poslovni prostor za dodatne usluge.

- Ovo je takođe projekat koji nije hitan i koji iziskuje dosta sredstava iz budžeta. Ekonomska kriza je uticala da se uspori sa izgradnjom, ali nikako od nje nismo odustali - objašnjava zamenik direktora „Parking servisa“.

Podzemne garaže
Sa projektom izgradnje podzemnih garaža krenućemo od jeseni. Pre toga očekujemo donošenje zakona o komunalnim delatnostima koji trebaju da nam omoguće pravni osnov za izgradnju. Takođe, ovde će biti otvorena mogućnost i za ostale investitore, pa treba razmatrati šta se sve može graditi i pod kojim uslovima. Radimo na usvajanju mreže podzemnih garaža, očekujemo da će se vrlo brzo krenuti sa realizacijom ovog projekta - objašnjava Milija Lazarević.

„Fast park“ na Slaviji
Na parkiralištu na Slaviji sinoć od ponoći počeo je da radi „Fast park”, montažni parking sa jednim spratom. Kapacitet garaže je na ovaj način povećan za 52 mesta, pa se na ovaj parking sada može parkirati 130 automobila.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/191915/Sporo-dobijanje-dozvola---koci-izgradnju--garaza

danas sam potpuno slucajno naleteo na sajt parking servisa i vidim da imaju stranicu Projekti:
http://www.parking-servis.co.rs/lat/projekti

vidim da se i ranije diskutovalo na ovu temu pa me zanima sta se realizovalo i da li ima nade da se nesto od ovoga pokrene uskoro?
 
Nista pare od naplate trose na gluposti umjesto na pravljenje novoh garraza ,cak ni postojece garaze nisu u stanju da obezbjede kamerama postoji tema oko parkinga i garaza
 
Vrh