ако би се правило метролики ред вожње, онда нема ништа лоше у томе да се возови за Вршац и Зрењанин завршавају у Крњачи или Овчи (зависи где има више места за већи број колосека). такође, исто се може направити и у Батајници, да се ту завршавају сви путнички возови из Шида и Суботице, као и да се возови из правца југа и запада завршавају у Реснику.
једино направити изузетке за ИЦ и међународне возове који би ишли до Дунав станице - Београд север (из Румуније), односно Новог Београда - Београд запад (из Загреба и Будимпеште) и Раковице - Београд југ (из Бара, Софије и Солуна). с обзиром да су то возови који саобраћају једном дневно (изузев Будимпеште, Бара и Загреба), онда то и није неки проблем. наравно, и воз Суботица-Бар би био изузетак, али и он саобраћа једном дневно и то само лети