Šta je novo?

Radionica Metro-Beograd

zidar kad postanem gradonačelnik ti ćeš biti glavni gradski arhiteka. :D
 
Mislm da je bolje kako zidar kaze sto se tice Novog Beograda i Zemuna. Bolje da plava i zelena idu kao sto je on planirao,jer iz blokova se 95 mnogo duze putuje nego iz centra Zemnuna, koji ima 4 linije do centra od kojih su 3 ekspers i kojima se stize za 10 min. I iz tih razlog mislim da je bolje da zelena ide samo do stanice A. Dubeceka, jer bi ostatk bio mozda bacanje para.
 
Mozda nam je ovo jedina i poslednja prilika da uticemo na metro u BG.

Posaljite email GSP-u i objasnite ima kakav je metro gradu potreban. Sve sto ste ovde napisali napisite i njima. Ne mozermo samo da cutimo i gledamo, preduzmimo nesto! :gobb:

office@gsp.co.rs


U GSP-u zaista ljubazni i odgovorice vam za nekoliko dana.

Bilo bi pozeljno da ovde napisete nesto o odgovoru.
 
Naprotiv,u nadlzenosti je posto nije jos izgradjeno gradske vlasti u vidu gradonacelnika,skupstine,komisije za metro i gradskog arhitekte.

A ako naprave metro i daju ga na upravljanje gsp-u onda cu ici na fakultet peske :D
 
Ваљда ћеш до тада да завршиш факултет. :lol:
 
jedno zapažanje.


često razmišljam o ovome u poslednje vreme.

svi mi ovde crtamo dva kraka metroa na novom beogradu, i oni se seku. zašto? zašto ta dva kraka da se seku na novom beorgadu kad za tim nema potrebe.

ako neko ide iz blokova u zemun pre će presesti na neku od autobuskih linija koje idu preko tošinog bunara, nego da kruži metroom, i još mora da preseda.

ja mislim da je dovoljno da se dva kraka koja idu na novi beograd seku samo u starom gradu.
 
Kako komunicira putnička železnica sa ovim planom za metro od UG? Konkretno iz pravca Pančeva, gde se terminišu i kuda prolaze putnički vozovi, ako se pančevac koristi za metro?
 
Мишљења су различита. Углавном су да из Крњаче полазе возови за Вршац и Зрењанин, а да се "прогледа кроз прсте" за пар возова за Букурешт/Темишвар. Постоји и сугестија да возови из Букурешта и Темишвара долазе преко Винчанског моста. Постојао је и предлог да се на Винчански мост додају колосеци, које би користили возови из Вршца и Зрењанина, па поред Карабурме према Дунав станици.

Ја сам сугерисао да се користи предложени источни крак БЖЦ од Прокопа до Коњарника и Калуђерице, па преко Винчанског моста.

Углавном, предлаже се метролика фреквенција возова преко двоколосечног Панчевца, и 10-15 возова на сат у шпицу у једном правцу, 8-10 ван шпица. Са таквом фреквенцијом у шпицу не би било простора за било које друге возове. Има оних који се залажу за само једну линију у Врачарском тунелу, али ја сам ипак за две синхронизоване линије: једна на југу према Раковици, друга према Новом Београду.
 
ако би се правило метролики ред вожње, онда нема ништа лоше у томе да се возови за Вршац и Зрењанин завршавају у Крњачи или Овчи (зависи где има више места за већи број колосека). такође, исто се може направити и у Батајници, да се ту завршавају сви путнички возови из Шида и Суботице, као и да се возови из правца југа и запада завршавају у Реснику.
једино направити изузетке за ИЦ и међународне возове који би ишли до Дунав станице - Београд север (из Румуније), односно Новог Београда - Београд запад (из Загреба и Будимпеште) и Раковице - Београд југ (из Бара, Софије и Солуна). с обзиром да су то возови који саобраћају једном дневно (изузев Будимпеште, Бара и Загреба), онда то и није неки проблем. наравно, и воз Суботица-Бар би био изузетак, али и он саобраћа једном дневно и то само лети
 
Zar se 2013 ne raspisuje tender za izvođača radova na projektu LRT-a? Sa metroom bi trebalo da je gotovo. Vidite da sam prestao da pišem, čak ni na blog ne idem.

Od toliko optimizma postao sam najveći pesimista. Jel treba da dignem Tita iz groba da bi se napravile 3 Praške linije sa 3 stanice za ukrštanje?
 
Bojim se da ni to dizanje druga iz mrtvih ne bi upalilo.

Izgleda da je metro ad akta,a francuza nema ni od korova.
 
Vrh