JohnnyLee":2s651wob je napisao(la):
свиђа ми се што не форсираш окретницу у Устаничкој већ скрећеш линију 1 ка Крсту. иначе, ја би продужио и Линију 2 до Коњарника у 2. фази
Mislim da prigradske linije sa poteza 300 vec danas treba da se spuste do Lastine stanice Sumice a 31 i 17 da okrecu u Ustanickoj. Bolje i lakse presedanje.
Bulevar vec ima tramvaj, metro je potrebniji na potezu gde se danas muce trole a Konjarnik koji je vec danas cvor je blizi Jerkovicu i Medaku.
Pitanje je da li je pametno da se Beograd uopste zaduzuje zarad metroa (ja mislim da jeste
) ali u svakom slucaju tesko da cemo u dogledno vreme dobiti vise od jedne linije, zato gledam da ta jedina linija bude sto korisnija.
Linija 2 je na dugom stapu a tek njen eventualni produzetak ka Mirijevu.
U sustini, verovatno je najjednostavnije resenje za Mirijevo da tramvajska trasa sa bulevara kod okretnice Ustanicke skrene severo-istocno kroz brdo i posle 1000 metara tunela izbije na Mirijevski venac kod C marketa i poste. Mirijevo bi time dobilo pouzdanu vezu sa bulevarom i centrom a Mite Ruzica rasteretila.
MilisaV":2s651wob je napisao(la):
a sajam? totalno je izostavljen.
misliš da će radnička da bude novi hub kao sajam sada?
Tesko je sa jednom, ili dve linije pokriti sve pravce. Pokusao sam da pokrijem prvenstveno nedostajuce karike u tramvajskom sistemu Vuk-Terazije-Karadjordjeva i Slavija-Terazije-Dusanova-P. Most.
Sajam vec ima tramvajsku trasu koja se lako moze konvertovati u LRT a i deo pruge uz sajam moze da se veze na trasu trojke kroz topcider sa jedne strane i prugu oko Kalemegdana sa druge i postane pravi LRT. Zato mi Sajam kao takav nije prioritet.
Komunikacioni cvor sa Sajma ce se ionako zasigurno prebabaciti na Radnicku koja je raskrsnica za razliku od Sajma koji ce ostati samo prolazna stanica. Metro stanica bi tome jos vise doprinela a Hipodrom, Seceranu i Jugopetrolova skladista gledam kao prostrani gradjevinski prostor.
Linija 1 je ono sto je Beogradu neophodno:
- Veza Cukarica-NBGD-Centar-Bulevar
- kontraluk bg:voza, veza zapadnog i severnog kraka bg:voza sa centrom grada (nbgd-terazije i Vuk-terazije)
- preko potrebna veza podnozje grebena-vrh grebena Karadjordjeva-Terazije
zatim
- produzetak ka Konjarniku koji pokriva Vracar, i sluzi kao cvor za jugoistocna naselja koja nemaju tramvaj ni voz (Jerkovic, Medak, MML, VML, potez 300)
- produzetak ka Zarkovu i Ibarskoj
A u nekim boljim vremenima mreza se siri
linija 2 metroa:
- veza Zemun-NBGD-Centar
- veza Palilula-Dorcol-Centar
- potez Trg-Slavija, drugi missing link
- aktiviranje Savskog Amfiteatra
Istocni krak bg:voza
- pokriva Autokomandu, Dusanovac i Konjarnik kao gradske cvorove
- daljinska veza sa Kaludjericom, Lestanama i Vrcinom, potez 300 vapi za pouzdanim prevozom
- zeleznickom magistralom istok-zapad (Kaludjerica - Batajnica) pokrivena je glavna ekonomska osa Srbije, ono sto danas cini autoput.