Šta je novo?

Projekat - Standarizovana vertikalna signalizacija.

Nenad":2z1m3vp4 je napisao(la):
Konkretan primer: Beograd je (kazu strucnjaci) srpski najveci turisticki brend i potencijal! Samo pogledaj kako izgleda web-stranica TOB-a! Kao da je neko dete pravilo u pauzi za uzinu! Ej bre, Grad buducnosti!! Strasno!
Politika umešala prste... dovoljno videti ko je radio, član Demokratke stranke (http://www.agitprop.rs/o-agenciji/lazar-boskovic.html) Dovoljno je pogledati reference firmi, tj. državnih organa... http://www.agitprop.rs/reference/klijenti/drzavni-organi.html
 
Ma najgore od svega je što dotični ima ugovor za izradu svih gradskih i opštinskih prezentacija i to ne liči ni na šta. Tuga te uhvati kad golim okom vidiš koliko je nešto loše sređeno, kao što su sajt TOB-a, grada ili raznih gradskih opština.
 
Table su vam odlicne,voleo bih da su takve bar na auto putu! :kk:
 
Нисам знао где да ово ставим, па да ставим овде:

Ово је моја визија табли које би требало да стоје на сваком прилазу граду (наравно да је ово научна фантастика :rolleyes: )

14k865l.jpg
 
Hehe,pa dobro je,samo se malo ulicka,i stave na tablu samo glavni pravci,pa kada si blize nekom malom iskljucenju tu je tabla i.t.d.
 
evo i ja tek ovo sad registrovah. glavni problem kojiko ja znam je da su nama sve magistralni putevi (to što vi stavljate da je A1 je u stvari M-1, tj. magistralni put M-1 ili auto-put E-75 kako ga sve zovu Putevi Srbije), tj. mi nemamo jedinstvenu nomenklaturu puteva u našoj zemlji. pa ne zna se ni šta je sve motoput, tj. plava tabla. moj predlog je da se izvrši renumeracija puteva, i da se definiše šta je zelena, šta plava a šta žuta tabla. moj predlog za istu:
auto-putevi (zelena tabla):
1: GP Batrovci – Beograd – Mala Krsna – Niš – Leskovac – Vranje – GP Preševo (E-70/E-75, sadašnja oznaka je 1)
2: GP Horgoš – Vrbas – Novi Sad – Beograd – Crna Gora kuda god ga naprave (E-75 do Beograda (sadašnja oznaka 22) i E-763 dalje ka Crnoj Gori)
3: Niš – Pirot – Dimitrovgrad – GP Gradina (E-80, sadašnja oznaka 1-12)
5: Užice – Požega – Čačak – Kraljevo – Kruševac – Paraćin (ako ikada naprave taj put, E-761)
9: Beograd – Pančevo – Vršac – GP Vatin (E-70, sadašnja oznaka 1-9)
111: Obilaznica oko Beograda
221: Južni poluprsten oko Subotice (Y krak)

glavne magistrale (plava tabla):
4: Kragujevac – Topola – Aranđelovac – Lazarevac – Valjevo – Loznica (postoji ta oznaka od Topole do Loznice, Topola-Kragujevac je 23)
5: GP Kotroman – Užice – Požega – Čačak – Kraljevo – Kruševac – Paraćin – Zaječar – Negotin – GP Mokrinje (sadšnji E-761 do Zaječara i E-771 do Bugarske, sadašnja oznaka je isto 5)
6: Beograd – Grocka – Smederevo – Požarevac – Veliko Gradište – Golubac – Donji Milanovac – Kladovo – Negotin (od Beograda do Požarevca i od V. Gradišta dalje bez oznake, a 25-1 od Požarevca do Gradišta, trebalo bi ga unaprediti)
7: Vršac – Zrenjanin – Novi Sad – Bačka Palanka (sadašnja oznaka za Zrenjanin-Vršac je 7-1, a ostatak je 7)
8: Novi Pazar – Sjenica – Prijepolje (put Aljinovići-Prijepolje je prokopan ali nikada nije izgrađen, sadašnja oznaka je Sjenica-Novi Pazar)
13: Užice – Bajina Bašta – Ljubovija – Mali Zvornik (sada ima oznaku 19-1)
16: Beograd – Batajnica – Stara Pazova – Inđija – Sremska Kamenica – Novi Sad – Srbobran – Bačka Topola – Subotica (Beograd-Novi Sad je 22-1 (stari novosadski) a dalje nema oznaku)
17: Sombor – Subotica
18: GP Bački Breg – Sombor – Bač – Bačka Palanka – Kuzmin – GP Sremska Rača (postojeća oznaka)
19: Beograd – Obrenovac – Šabac – Loznica – Mali Zvornik (postojeća oznaka)
21: Novi Sad – Ruma – Šabac – Valjevo – Kosjerić – Požega – Zlatibor – Priboj – Prijepolje – GP Gostun (postojeća oznaka)
22: Beograd – Lazarevac – Ljig – Gornji Milanovac – Čačak – Kraljevo – Ušće – Raška – Novi Pazar – Ribariće (poznatiji kao Ibarska magistrala)
23: Kraljevo – Kragujevac – Batočina – Lapovo (sadašnji put 23-1, sadašnji put 23 je Mrčajevci-Kragujevac-Topola-Mladenovac, predlog je put 4 (Kragujevac-Topola) i žuti put 11 (Mladenovac-Topola))
24: Kikinda – Zrenjanin – Beograd – (9) – Pančevo – Kovin – Smederevo – Požarevac – Majdanpek – Negotin (Zrenjani-Beograd je 24-1, ostatak je 24)
25: Mala Krsna – Požarevac – Petrovac – Bor – Zaječar – Knjaževac – Svrljig – Niš – Prokuplje – Kuršumlija – Rača (Niš-Rača je E-80, Mala Krsna-Zaječar nema oznaku)
112: UMP
ostale magistrale bi bile žuta tabla i regionalni putevi bi imali belu tablu. inače, nisam za da se stavljaju slovne oznake, dovoljno je samo reći: auto-put 1, magistralni put 19, ili samo put 1, 19, 22 itd.
 
Wile E. Coyote":o7jek9bo je napisao(la):
Нисам знао где да ово ставим, па да ставим овде:

Ово је моја визија табли које би требало да стоје на сваком прилазу граду (наравно да је ово научна фантастика :rolleyes: )

http://i53.tinypic.com/14k865l.jpg
ovo je mapa a ne saobracajni znak.
na putevima treba da stoje putokazi - idi pravo, idi levo, itd. a ovde ima previse informacija.
inace na putokazima uvek prvo pise mesto koje je udaljenije - znaci bukurest-vrsac-pancevo ili budapest-subotica-novi sad

:)
 
dr strangelove":ywvffo0i je napisao(la):
i da bude neki parking odmah pored, da stanes da analiziras tablu
Да знаш :lol: Ово што Вучко предлаже би било боље
elliot":ywvffo0i je napisao(la):
ovo je mapa a ne saobracajni znak.
na putevima treba da stoje putokazi - idi pravo, idi levo, itd. a ovde ima previse informacija.
Па мапу сам и имао на уму. ;)
elliot":ywvffo0i je napisao(la):
inace na putokazima uvek prvo pise mesto koje je udaljenije - znaci bukurest-vrsac-pancevo ili budapest-subotica-novi sad:)
То сам и ја видео, али било је прекасно. :shok:
 
JohnnyLee":1akee20o je napisao(la):
to što vi stavljate da je A1 je u stvari M-1, tj. magistralni put M-1 ili auto-put E-75 kako ga sve zovu Putevi Srbije
Није. М1 је патрљак аутопута братство-јединство који је остао у Србији. За путеве Србије Југославија још увек није мртва, јер се километража на том патрљку још увек рачуна од Јесеница! :rant: Главни правац кроз Србију одавно није од Хрватске, него од Мађарске. Зато бих нумерацију аутопутева прилично променио (унеколико се разликује од нумерације коју сам предложио на SSC):

А1 - Е75
А2 - Е80
А3 - Е70
А4 - Е763
А5 - Баточина-Крагујевац итд.
А6 - Суботичка обилазница (може и А11)

За аутопут треба да буду зелене ознаке, за мотопут плаве, а за остале путеве жуте. Како којји пут постане аутопут или мотопут, тако би мењао боју ознака. Једноставно.
 
Dobra je ideja za renumeraciju, samo ja bi sve autoputeve oznacio sa A-nesto, magistrale bi bile M-nesto a regionalni putevi R-nesto (mozda i lokalni putevi: L-nesto).

Autoputevi:

A1: Sid - BG - Nis - Presevo
A2: NS - BG (tj. Batajnica)

Buduci autoputevi:

A2 (nastavak): Batajnica - Dobanovci - deo obilazanice do iskljucenja za jug - Cacak - preko Sandzaka za CG
A3: BG - Pancevo - Vrsac - Rumunija
A4: Sumadijska transverzala (preko KG, diskutovali smo o njoj ovde)
A5: autoput do Bora, Zajecara, (Negotina?) i granice (nastavak na A4, ili neko odvajanje nekako od A1, kako vec)

To bi bili glavni pravci, a lokalne pravce (obilaznice, krakove itd.) bi obelezio dvocifrenim brojevima:

A11: deo BG obilaznice od odvajanja od A2 do spajanja sa A3
A12: deo BG obilaznice od A3 do A2 u Batajnici
A13: deo od Nisa od bugarske granice
A21: krak koji se odvaja od A2 do Uzica

A14: krak koji se odvaja od A1 ka Kos. Mitrovici ILI A22: krak koji se odvaja od A2 ka Kos. Mitrovici
 
imam ja još ideja, ovo je bila samo jedna varijanta. iskreno, nemam ja ništa protiv slova, ali bi ovako bili jednistveni. nema tih A, M i sl. oznaka. inače, Belgija isto pretežno označava svoje puteve sa E, kao i mi i Švedska. Španci imaju na državnom nivou i A i AP oznaku (P je za putarinu) + posebne gradske oznake za gradske auto-puteve + lokalne oznake za auto-puteve po pokrajinama. Mađarska, UK, Irska i Makedonija označavaju auto-puteve sa M, ostale sa A
 
Wile E. Coyote":15x377c4 je napisao(la):
Нисам знао где да ово ставим, па да ставим овде:

Ово је моја визија табли које би требало да стоје на сваком прилазу граду (наравно да је ово научна фантастика :rolleyes: )

14k865l.jpg
Treba ustupiti jedan dzoint posmatracima zarad boljeg citanja i razumevanja ove table :laugh:
 
Njile, tek sam sad provalio. promašio si Koviliovo. to je 13, a Borča je 12. iz tog pravca Kovilovo je posle Borče
 
vrachar":17bipvyf je napisao(la):
Treba ustupiti jedan dzoint posmatracima zarad boljeg citanja i razumevanja ove table :laugh:
Ма то би испред табле била кутија за самопослуживање џоинтима:lol:
JohnnyLee":17bipvyf je napisao(la):
Njile, tek sam sad provalio. promašio si Koviliovo. to je 13, a Borča je 12. iz tog pravca Kovilovo je posle Borče
Пре ће бити да ми фали излаз за Овчу (тј. будући СМП лакат), а на СМТ је предвиђен излаз за СЦ Ковилово, који је са овчанске стране. За Ковилово није предвиђен излаз. Онда би требало да буде 12 Овча, 13 Ковилово и 14 Борча.
 
Знам, али излаз није предвиђен за насеље Ковилово, него за СЦ Ковилово (према плановима СМТ које је Игор поставио).
 
Jeste,u SC kovilovo jer ce tamo biti kuca fudbala,ako je ikada zavrse.
 
Kuca fudbala se uveliko zavrsava u Staroj Pazovi, kakvo Kovilovo.
 
hazard":hhss74zw je napisao(la):
Dobra je ideja za renumeraciju, samo ja bi sve autoputeve oznacio sa A-nesto, magistrale bi bile M-nesto a regionalni putevi R-nesto (mozda i lokalni putevi: L-nesto).

Autoputevi:

A1: Sid - BG - Nis - Presevo
A2: NS - BG (tj. Batajnica)

Buduci autoputevi:

A2 (nastavak): Batajnica - Dobanovci - deo obilazanice do iskljucenja za jug - Cacak - preko Sandzaka za CG
A3: BG - Pancevo - Vrsac - Rumunija
A4: Sumadijska transverzala (preko KG, diskutovali smo o njoj ovde)
A5: autoput do Bora, Zajecara, (Negotina?) i granice (nastavak na A4, ili neko odvajanje nekako od A1, kako vec)

To bi bili glavni pravci, a lokalne pravce (obilaznice, krakove itd.) bi obelezio dvocifrenim brojevima:

A11: deo BG obilaznice od odvajanja od A2 do spajanja sa A3
A12: deo BG obilaznice od A3 do A2 u Batajnici
A13: deo od Nisa od bugarske granice
A21: krak koji se odvaja od A2 do Uzica

A14: krak koji se odvaja od A1 ka Kos. Mitrovici ILI A22: krak koji se odvaja od A2 ka Kos. Mitrovici
jel neko pokusao da posalje mail "putevima" sa predlogom numeracije autoputeva?
 
Формирали су АПС, па ваљда ће се сетити да коначно изврше ренумерацију путева у складу са ситуацијом на терену.

У међувремену сам исправио мапу према сугестијама. :D

2akg3eg.jpg
 
Mislim da je mnogo bolji hrvatski i mađarski sistem numeracije, gde svaki autoput iz prestonice (u svakom smeru), ima drugačiji broj.

Npr:

A1 ka Zagrebu
A3 ka Budimpešti
A5 ka Temišvaru
A7 ka Sofiji, i krak A75 ka Solunu
A9 ka Baru
...
 
I to naravno ne sprečava nas da puteve zovemo svojim imenima, a da, naravno, postoje i međunarodne oznake. :)

A0 obilaznica
A1 Vršac - rumunska granica - E70
A2 Niš (sa A21 Dimitrovgrad i A22 Preševo) - E75
A3 Požega (sa A31 ka crnoj gori i A32 ka Bosni)
A4 hrvatska granica (sa A45 "kratkospojnikom" Ruma - Inđija) - E70
A5 Novi Sad - mađarska granica (A51 subotički "Y" i A52 krak ka Horgošu) - E75
A6 Paraćin - Zaječar - bugarska granica
A7 Pojate - Kruševac - Kraljevo - Čačak

Recimo, ovako nešto, sa prostim rasporedom krakova autoputeva iz BGDa "u smeru kazaljki na satu". :)
 
Vrh