Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Goldstein":34fkd5bl je napisao(la):
Druga stvar mi je nejasna, ono proširenje kod Pošte izgleda suviše usko za 2 trake, pogotovo za teretna vozila.
Mislim da je u pitanju opticka varka, pogledaj kombi i vozilo narandzasto pored sa leve strane i ima sasvim dovoljno mesta. Plus to je namerno suzenje zbog koridora koji se vidi sa desne strane kod poste gde bi trebalo da prolaze vozila poste do magacina iza, tako da u nastavku ide punom sirinom mada ni ovo suzeno nije toliko strasno.
 
Toliko bitan projekat, a tako malo publiciteta....

Ipak mi je malo nelogicno to suzenje, nalazi se prakticno na poceku ulice, na uključenju...možda je privremeno. Nije mi baš jasno, trebalo bi da baš na tom mestu ulica ima tri trake. Koliko traka iz Nemanjine sada skreće u Savsku?


Evo jednostavnog resenja za raskrsnicu kod Mostara, rampa za tramvaje, na stubovima, kao S-krivina

SAVSKA.jpg


Možda i ne bi bila ekonomična za tramvaje, ali bi pozitivna strana bila smanjenje guzvi i veći protok automobila.
 
Semafor sve jedno mora da ostane, jer ako hoćeš iz Vojvode Mišića da skreneš u Sarajevsku, moraš da sečeš ove koji izlaze ispod Mostara. Samo mi nije jasno zašto radiš tu S krivinu, kad jednostavno bi pruga mogla da se podigne od stanice na Mostaru, pa da ide ravno u visini i da se spusti iza MUP-a, ovako mislim da je mnogo opasnije i nepotrebno.
 
S-krivina je zbog stubova koji bi nosili rampu, stubovi bi bili na zelenoj povrsini i na parkingu MUP-a.
Semafor za skretanje levo ka Sarajevskoj bi onda postojao samo zbog pešaka...rešilo bi se.
 
^^^ u Sarajevsku se skrece desno a ne levo, a sto se tice te zamisljene rampe, treba imati u vidu da je sadasnja pruga iznad nivoa kolovoza koji dolazi sa autoputa ali je u nivou kolovoza koji po toj slici koju si postavio treba da presece. Tako bi se napravio tramvajski tobogan koji ne mogu ni da zamislim kako bi izgledao. Tramvaji zapravo i nisu problem, jer ako se bez semafora trenutno ukrstaju sa ulicom kod poste, i ovde bi mogli bez problema.
 
Da, desno, moja greska, ne znam zasto sam napisao levo.
Ali ako je na mestu stuba u blizini raskrsnice sa Savskom rampa u istom ili blizu nivoa kao i tramvajska stanica na samoj petlji, pa obda preskače sve trake?
Ovako se iz jedne ključne raskrsnice potpuno isključuje tramvaj. Malo li je?
 
U pravu si, samo ne razumem cemu uopste ta S krivina kad moze samo u tom nivou i istom putanjom ici jos nekih 100 m i polako se spustiti u nivo Savske, kao sto rece Ambassador a stubovi se prave, naravno, na mestu danasnje pruge i ne moraju biti siri od samog kolovoza gde je pruga, kao sto je i rampa iznad hipodroma, ka B.brdu.

j94ggo.jpg
 
Ja bih taj problem ukrstanja resio spustanjem tramvaja ispod raskrsnice. Jednostavno posle SUPa tramvaji izadju iz zemlje i nastave dalje Savskom.
 
@ Goldstein - S krivina - samo zbog stubova na kojima bi nastali rasponi. Ako može drugačije, super.

@ Lignjoslav - pa nije bas tako jednostavno, prvo, to bi bio jos strmiji uspon u pravcu ka Mostaru. A i u Beogradu, kada god se desi neki jači pljusak, kanalizacija ne može dovoljno brzo da primi vodu i ulice su poplavljene. Taj tunel je ispod nivoa ulice. Bio bi satima pod vodom, što znači da bi došlo do višečasovnog zastoja tramvaja onda kada je to najmanje potrebno. Takvi pljuskovi dešavaju samo nekoliko puta godišnje u Beogradu, ali svaki put naprave kolaps. Na žalost, to je naša stvarnost.
 
Proširenje Savske ulice u predviđenom roku
Glavni radovi pod zemljom
Autor: G. S. | 14.11.2008. - 10:25
Najvažniji deo radova na proširenju Savske ulice, u narednih godinu i po dana odvijaće se pod zemljom. Najteži posao, postavljanje novog kolektora je još u toku, a nakon toga predstoji postavljanje preostale podzemne infrastrukture. Rušenje postojećih objekata u delu koji je predviđen za dve nove saobraćajne trake počeće polovinom sledeće godine.
savska-x.jpg

- Predviđeni rok za završetak radova je najvažniji. Dinamika postavljanja kolektora zavisi od izvođača i sigurno je da će se narednih meseci samo raditi na postavljanju podzemne infrastrukture - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
Na osnovu rešavanja imovinskopravnih odnosa svi objekti koji su na trasi će biti uklonjeni, ali tek po postavljanju podzemne infrastrukture.
Nakon rekonstrukcije Savska ulica će imati četiri saobraćajne trake, dve u smeru ka „Gazeli“, što će povećati protočnost prema autoputu. Svakodnevno kroz Savsku prođe veliki broj kamiona i autobusa, a nadležni veruju da će ovo rešenje smanjiti gužve, posebno na potezu Karađorđeva - Železnička stanica - „Gazela“.
Izvor: Blic
Link: http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=65435
 
Nakon rekonstrukcije Savska ulica će imati četiri saobraćajne trake, dve u smeru ka „Gazeli“.
Ovi novinari su vanredni debili. Pa i na slici ima 5 traka, a i sad postoje 3 pa ako se naprave još 2 ka Gazeli, koliko je to, majku mu!!! Možda je sitnica, ali meni jako smeta ta njihova inertnost, samo da nešto smute u taj tekst pa nebitno...
 
a sto sam ja bio ubedjen da ce biti tri trake ka gazeli. samo ce kod poste biti dve, a posle valja pocinju tri.
 
Bice dve. Za vise nema mesta (trenutno). Kada se sve izmesti iz amfiteatra, mozda i dodaju tu jednu traku.
 
Mozda sam corav,ali tripujem da se na ovoj zadnjoj slici pravac ka Gazeli posle drugog saobracajnog znaka shiri u 3 trake?
 
Rekonstrukcija Savske ulice
24. novembar 2008. | 16:08 |
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je da će nakon rekonstrukcije Savske ulice biti smanjena gužva u tom delu grada.

On je naveo da je rok za završetak tih radova kraj 2009, ali da postoji dogovor da se radovi ubrzaju. Rekonstrukcija Savske ulice podrazumeva izgradnju nove saobraćajnice, od Glavne železničke stanice do mosta Gazela, od oko 900 metara.

Biće postavljena nova infrastruktura i izgrađene dve nove saobraćajne trake.

Stari deo ulice sa tri trake biće jednosmeran u pravcu od mosta prema Železničkoj stanici, a novoizgrađena saobraćajnica biće za vozila koja se kreću ka Gazeli.

Vrednost ugovorenih radova je 630 miliona dinara.

"Ovo je jedna saobraćajnica koja je strašno opterećena. Mi trenutno radimo sa carinom i sa vojskom na izmeštanju carinskog terminala iz Luke Beograd, ima jedan mali terminal na Železničkoj stanici", kaže Đilas.

"Osamdeset hiljada kamiona godišnje uđe u Beograd i izađe, znači to je 160 hiljada njihovih prolazaka. Sa proširenjem ove ulice, izmeštanjem terminala, moći ćemo da smanjimo dobar deo gužvi u ovom delu Beograda", kazao je Đilas.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=11&dd=24&nav_category=9&nav_id=330475
 
Neko je na jednom forumu pomenuo da na onoj zgradi shto se u Sarajevskoj prvavi desno od Maxija,stoji tkz "buduci" izgled Sarajevske gde je ista u stvari peshachka zona?

Jel se nachulo neshto o tome?

U sushtini kad se pogleda, Sarajevska ulica u tom pravcu u kom ide nema ama bash nikakvu vaznost sem kao dopuna Savskoj ulici.
 
Pa sad, aposlutno se ne bih složio. Da nema Sarajevske bio bi opšti kolaps u gradu, a da se ne parkiraju u njoj, bila bi milina.
 
Nisam cuo za taj plan, ali tako nesto bi bilo moguce tek kada se izgradi Savska, izmesti BAS, izmesti Z.S. prodje metro ili BeoVoz i promeni rezim saobracaja oko Savskog trga. Znaci, racunaj mnogo mnogo godina :)
 
Sinoc oko 20h na gradilistu Savske ulice odmah pored poste je radilo 2 bagera(rovokopaca) i dvadesetak ljudi. Izgleda da ce biti gotovo 3 dana pre roka :)
 
Проширење Савске пре рока
Убрзано решавање имовинско-правних односа на релацији „Железнице” – Дирекција за грађевинско земљиште улива наду да би посао у овој улици могао да буде завршен пре краја следеће године
332mfly.jpg

Рушење објеката који припадају „Железницама Србије” у Савској улици у пуном је јеку и радници Предузећа за путеве „Београд” увелико припремају терен за изградњу две нове коловозне траке. Имовинско-правни односи на релацији „Железнице” – Дирекција за грађевинско земљиште убрзано се решавају и то у ходу, што стручњацима улива наду да би посао могао да буде завршен и пре рока, као што је недавно најавио градоначелник Драган Ђилас.

Радови у овој изузетно прометној саобраћајници, којом свакодневно на путу ка Луци „Београд” прође велики број теретњака, почели су 14. јула ове године, а предвиђено је да трају 570 дана. Први човек Београда је приликом недавног обиласка градилишта рекао да је могуће да посао буде окончан и пре краја 2009. године што према мишљењу Милана Милосављевића, саобраћајног стручњака који је три и по деценије провео у Секретаријату за саобраћај, представља реалну могућност.

– Највећи проблем су имовинско-правни односи и уређење инфраструктуре, односно водоводне, канализационе и телекомуникационе мреже, али је сасвим реално да све то буде завршено у другој половини следеће године – сматра Милосављевић и наглашава да одлука градских власти да прошире ову саобраћајницу за две коловозне траке представља сјајан потез.

Он, међутим, истиче да би требало направити другачију прерасподелу коловозних трака како би се олакшао излазак аутомобила из града.

– Када радови буду завршени Савска ће имати укупно пет коловозних трака. Ваљало би поставити их тако да се најуже градско језгро што брже испразни, а не да се додатно пуни. Због тога би било добро да у овој улици буде уведена једна променљива коловозна трака, баш као у Кнеза Милоша и да укупно три траке воде према мосту „Газела”, док би се из преостале две ишло према центру – наглашава Милосављевић, који је био аутор променљиве сигнализације у Улици кнеза Милоша.

Према његовом мишљењу, Савска би требало да послужи као својеврсна алтернатива овој саобраћајници јер би у њу био преусмерен сав саобраћај када је услед разних протеста Немањина блокирана.

Градске власти очекују да ће после проширења Савске улице овај део града бити растерећен пре свега теретног саобраћаја, а недавно је најављено и измештање царинског терминала који се налази у оквиру Железничке станице, што би требало да додатно смањи гужве.

За проширења Савске улице из буџета Дирекције за грађевинско земљиште издвојено је 630.000.000 динара, а последње преуређење ове веома прометне улице у којој се готово свакодневно стварају саобраћајне гужве обављено је пре две године и коштало је око 200.000.000 динара. Тада је обновљена и трамвајска пруга која ће после проширења пролазити средином улице. Тако ће се трамваји кретати новим шинама од Новог Београда, преко Старог савског моста, Савске и Булевара војводе Мишића, где мајстори тренутно постављају нову пругу, све до ресторана „Господарска механа” преко пута хале један Београдског сајма.

Н. Миковић
[објављено: 05/12/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Proshirenje-Savske-pre-roka.sr.html
 
^^^Grrrrrrrrrrrrr, zar nove šine služe kao postolje za buldožer i građevinski materijal :rant: :rant: :bash: :bash: Kakav kretenizam :rant:
 
Pa da prolazim kad kad tuda i koliko mogu primetiti, da ce sine pretrpeti ogromna ostecenja posto se na njih stavljaju kolektori, ploce, sut, gradavinski materijal, meganizacija,...
 
Kako je moguće da su toliki id*** da sve to stavljaju na šine ? :notok:
 
Vrh