Šta je novo?

Privatni prevoznici

U prolazu par fotki iz Isuzu-a

1632943350021.jpg

1632943350036.jpg

1632943350057.jpg

1632943350068.jpg

1632943350082.jpg

1632943350114.jpg


Ko je OVO projektovao :bash:
1632943350102.jpg
 
Po mom misljenju i ako na oko deluje budzasto i rogubatno ovo sa poslednje fotografije,je bolje resenje u poredjenju sa onim primenjenim u niskopodnim Kobrama i Mazevima 203 kod koih su sedista izdignuta na podest ispod kojeg je smesten(pretpostavljam) rezervoar dok sedista stoje na nosacima i ispod njih je prazan prostor.
Takvim resenjem se gubi jedna od svrha postojanja niskopodnog autobusa a to je da starijim osobama i osobama sa otezanim kretanjem omoguci lakse koriscenje javnog prevoza.Jer sta im vredi sto su usli u vozilo ciji je pod na priblizno istom nivou kao trotoar,kada moraju da se popnu na podest da bi mogli da sednu.
Tako da je bolje prostor ispod sedista i oko tockova iskoristiti za smestaj rezervoara i akumulatora i svega ostalog sto moze tu da se spakuje kako bi se dobilo vozilo sa sto ravnijim podom.
 
Još je rano da bi ovo bilo tačno, ali mogu da zamislim reakciju prevoznika koji su morali da obnove vozni park zbog uslova prethodnog tendera, pa sad bi opet morali zbog ovih novih. Majko mila...

Naš gradski prevoz će biti dodatno ojačan, imaćemo nova vozila, dobre uslove rada, što je naš cilj, naveo je Vesić i istakao da je ponosan što je došlo do toga da vozači iz privatnih prevoznika prelaze u GSP.

On je podsetio da privatnim prevoznicima polako ističe ugovor. Neki od njih će ostati, jer neće biti sve zamenjeno, ali će svi morati da ispune uslov, a to je da imaju autobuse na gas.

– Prema novom ugovoru, privatni prevoznici će morati da imaju ono što ima GSP, nove autobuse, autobuse na gas. Ko nije spreman da ulaže u to, ne treba da se javlja na tender – zaključio je Vesić.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/potpi ... ni/w19kd1t
 
J... ga gas.

Autobusi na dizel su trivijalni zagađivači u Beogradu, a za razliku od automobila koji voze po jedno - dvoje a ima ih milion, autobusa ima manje od 700 i svi voze po 100 - 160 ljudi.

Ali kao i svaka slepčina od političmara na svetu, kada ne ume / ne može / ne sme da počne da rešava konkretan gorući problem i kancer, on se okreće lupetanju o ekologiji šminkanju dok se kancer iznutra širi i postaje sve gori. A što je najgore, ljudi se primaju na to i tripuju kako će ovo bog zna kako da unapredi ekologiju i životnu sredinu a zapravo će samo da napravi nove logističke probleme u javnom prevozu i već proređene polaske proredi još više.


Sledeći potez treba da bude uslovljavanje MUPa da za patrole kupi Teslina vozila. Jer, opet - ekologija bolan. Nema veze što su kršine sklone kvarovima, nema veze što su skupe, nema veze što su nepraktične, nema veze što ima 1000 prečih stvari a jeftinijih alternativa. Nema veze što će i nakon toga ostati milion privatnih dizelaša i benzinaca u Beogradu koji će da nastave da čađe i guše a da prevoze jedno - dvoje. Ne. Bitno je da sve javno postane ''eko frendli''. Jea.
 
Полако, прво смећарски камиони на гас ;) Ипак је МУП републички орган.
 
Smecarski kamioni imaju logike, jer se iz smeća može dobiti metan.
 
Да имају пунионицу гаса добијеног из депоније у Винчи :)
 
Ti autobusi uopšte nisu prilagođeni za uslove u Beogradu i linije koje drži Arriva. Meni deluju kao prigradski autobusi. Unutra, na sredini, nemaju prostor kao ostali gradski autobusi, već sedišta. Inače su LE i kao što se može videti imaju konfiguraciju vrata 2-2-1, kao Arrivin LE, s' tim što se kod ovog Volvoa druga vrata otvaraju ka spolja. Iskreno se nadam da su za Požarevac ili da su tu samo privremeno, dok nestignu neki novi autobusi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904855#p904855:2kx1moaf je napisao(la):
Student » Pet Dec 03, 2021 3:38 pm[/url]":2kx1moaf]Ti autobusi uopšte nisu prilagođeni za uslove u Beogradu i linije koje drži Arriva. Meni deluju kao prigradski autobusi. Unutra, na sredini, nemaju prostor kao ostali gradski autobusi, već sedišta. Inače su LE i kao što se može videti imaju konfiguraciju vrata 2-2-1, kao Arrivin LE, s' tim što se kod ovog Volvoa druga vrata otvaraju ka spolja. Iskreno se nadam da su za Požarevac ili da su tu samo privremeno, dok nestignu neki novi autobusi.
4 autobusa je stiglo u garažu Arrive u Beogradu i za koju nedelju će u saobraćaj
 
Ćurdić je konačno kupio nova vozila. U pitanju je 8 Otokara. Kod Transprodukta trebaju uskoro da dođu 3 nove Akie, a Bamiron se ponovio sa 3 Mercedes Conecta.
 
Значи одлазе коначно стари МАЗови и ФАПови.
 
Koliko sam primetio tih 8 Otokara još uvek nije stiglo u garažu.

Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Tek treba da im stignu Otokari. Samo da sklone što više MAZ šklopocija.
 
Транспродуктови ФАПови ће возити још годину дана јер су произведени 2013.
 
Само 1 је 2013, остала 2 су 2012.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Da li neko može da napravi kompletan aktuelan spisak koji od prevoznikâ tačno voze na kojim linijama (ne po grupacijama i konzorcijumima već tačno po prevzniku) i (generalno) sa kojim vozilima?
 
У то име једна симфонија за славље :D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-MdBgI57aKQ[/youtube]
 
P42031 (drugi novi Bamironov Conecto), upravo je, po prvi put, na liniji. Vozi na 94.
 
Zanimljiva situacija jutros u Trans jugovom Mazu na 46.Krenula vrata nesto da brljave,zatvaraju se srednja a otvaraju se prednja i zadnja i obrnuto i tako vozac nekoliko puta pokusava da ih sve pozatvara ali ne ide.Vec je krenulo i negodovanje putnika,neki vicu ,,Vozi nas bar do Vojslava Ilica" neko cica vice ,,Ako je neispravan stani ne vozi dalje" ...Tek u jednom trenutku neki covek zavuce ruku ispod poklopca na zadnjim vratima i vrata ostaju zatvorena isto kao i srednja vrata,dolazi taj covek i do prednjih vrata i isto brknu rukom ispod poklopca i odjednom pocese sva vrata istovremeno da se otvaraju i zatvaraju.Onda kaze on vozacu:,,Vozi,pobecice mi trola,ja sam ti ovo namestio vidi i ruke sam zbog tebe isprljao,daj neku maramicu..."
Uglavnom taj covek je izasao kod skole Vojslav Ilic a mi smo nastavili dalje i sve do poslednje stanice nije vise bilo problema sa vratima.
 
Vrh