Šta je novo?

Privatni prevoznici

Radi Vulović. Znam sigurno da su kompletirali najnovije MAZ-ove koji su stigli u LDM.
 
Prvi put u novijoj istoriji Srbije u Curdicevom MAZ-u upaljena je klima,kao posledica toga u autobusu je proradio vodopad,tako da kada koci ili skrece curi voda u zoni ispod klime.Kako to izgleda mozete videti na sledecim slikama.
20210726_193516.jpg

20210726_193502.jpg

20210726_193446.jpg

20210726_193428.jpg

20210726_193414.jpg

20210726_193332.jpg

20210726_193314.jpg

20210726_193256.jpg

A da voda svuda nadje put dokazuje nam i ovaj izvor ispod zvucnika.
20210726_193534.jpg
 
IK-97":2f3bccs7 je napisao(la):
Prvi put u novijoj istoriji Srbije u Curdicevom MAZ-u upaljena je klima
Колико ме је ово насмејало, а заправо је тужно, јадни људи који су осуђени да користе линије на којима они возе.

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
На 35 су им матори гМАЗови и ок а некад буде и весела музика :D
 
Danas sam se vozio Arrivinim minibusom na 34. Vozač ke preko bluetooth - a razgovarao sa nekim i rekao da ne uključuje klimu, jer kada mu je uključena klima, onda u vozilu bude 28°C, a kada vozi sa otvorenim prozorima, da je 23°C.
 
34 треба показати уролозима као најефективнији систем избацивања песка шљунка камења и осталих геолошких формација из бубрега, једном сам се њиме возио и никад више, амортизери који су тврди буквално као гвоздена шипка су одличан додатак на садистичку количину лежећих пандура на траси, који омогућавају тако добро усмерење вибрација ка бубрезима, какво нису моглу да произведу ни слобини милиционери палицама по студентима
 
Meni to uopšte ne smeta i baš ga dosta koristim, zato što mi prolazi pored solitera, a odgovara mi za presedanje na druge linije (uglavnom je u te svrhe).
 
Спринтер гибњаш и прелазак преко високих лежећих у другој брзини уместо у првој су добитна комбинација за избацивање камена из бубрега.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867458#p867458:3vi7f5m3 je napisao(la):
nekianonimnilik » Uto Jul 27, 2021 12:35 am[/url]":3vi7f5m3]34 треба показати уролозима као најефективнији систем избацивања песка шљунка камења и осталих геолошких формација из бубрега, једном сам се њиме возио и никад више, амортизери који су тврди буквално као гвоздена шипка су одличан додатак на садистичку количину лежећих пандура на траси, који омогућавају тако добро усмерење вибрација ка бубрезима, какво нису моглу да произведу ни слобини милиционери палицама по студентима
Ista situacija na 505L, još na Miljakovcu kod škole imaju ona 2 ogromna ležeća od kojih ti nije dobro ni kad pređe bilo koje vozilo, a kamoli taj minibus, poskočim metar u vazduh kad pređe preko njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867458#p867458:1yw5jk5j je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Jul 26, 2021 11:35 pm[/url]":1yw5jk5j]34 треба показати уролозима као најефективнији систем избацивања песка шљунка камења и осталих геолошких формација из бубрега, једном сам се њиме возио и никад више, амортизери који су тврди буквално као гвоздена шипка су одличан додатак на садистичку количину лежећих пандура на траси, који омогућавају тако добро усмерење вибрација ка бубрезима, какво нису моглу да произведу ни слобини милиционери палицама по студентима
Svaki gibnjaš je takav, jednostavno opruge dimezionisane za puno opterćenje. Sve ispod toga je atak na udobnost.
Koliko može da bude doplata za vaz. jastuke ?
 
Koji su motori u tim sprinterima? Samo najjače verzije imaju kompresore.
 
Moze da ima i elektricni kompresor za oslanjanje.Video sam jednom Renault Master prepravljen u minibus,sa zadnjim pneumatskim oslanjanjem,kod njega je kompresor pokretao elektro motor i sluzio je samo da naduva jastuke.Kocnice su bile kao i kod obicnog Mastera iste kao i na automobilima a vrata za putnike je pokretao takodje elektro motor.
 
Vrata na putničkim kombijina uvek isu električno.
Motor, zupčasti kajiš i mikroprekidači. Vrlo slično kliznim vratima na lokalima.
 
branik":1xvtqakq je napisao(la):
Koji su motori u tim sprinterima? Samo najjače verzije imaju kompresore.
Najčešće su verzije od 120kW ~ 160ks.
Elektro instalacije su jezive, bar kod novih sprintera, nevezano, prepravka ili fabrika. Dolaze vozila za 0km ne rade svetla, greška motora i slično, kod prerada, dosta problema imaju sa vratima, gde se dešava da pregori osigurač i da ne može da se otvori na taster.
Sve u svemu za cenu od blizu 50.000 dobije se i puno pratećih problema, između ostalog i vrlo česta greška sa ad blue sistemom. Pa vozilo pali safe mod, ali nije samo kod Sprintera, ništa bolje nije ni sa Ivecom, Renaultom.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Prerada nema nikakve veze sa motorom i menjačem, pa ni ed blu sistemom. Ogroman je broj različitih prerada i firmi koje to rade. Vozim često dva različita - jedan original, sa oznakom Evo bus, koji je od starta putnički i jedan prerađeni u Rajanu pošto je prethodno 2 godine bio teretni. Oba su na gibnjevima, oba imaju klizna vrata... Rajanov ina veči gepek jer je spušten, ali to je napravilo problem smeštanja rezervnog točka. Vrata povremeno prave probleme, ali intezivna upotreba oatavlja posledice. Ali u vožnji, original, iako je stariji, mnogo bolje deluje - manje lupa, trese, mada se kod oba najviše čuju galerije za prtljag i bolje upija neravnine.Nekako je sav mekši, povozitiji
 
Velika većina starih buseva sa 50 više ne rade, m&m je kupio akie, beobus city isto, kao i bambus, dok je unacop stavio liaze 5292
 
Какав договор...

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Sada sam se prevezao par stanica sa IK112m od nekog privatnika na liniji 50.

Hladi nenormalno, 5x bolje nego ovi GSP-ovi.
Prednja maska 8 sijalica na farovima, 2 rade i to obe levo :D

Broj vozila je : П17414.

Sa njima od sumraka do svitanja.
 
То је Вујица ММ Транс. Гуштер пустио Акие на 50. Најјача ствар код њих је што их је купио без дисплеја и уградио им ДМВ дисплеје из маторих ЛиАЗа 5256.26. На 50 је још увек понеки Бошков МАЗ или ЛиАЗ.
 
P41448 sa linije 58 i P40052 sa linije 48
d427c2c55ae806c27b6c5b28391e4f8f.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Svaka čast za fotke, vrhunske su, al slobodno možeš da staviš slike u jednoj fotki
 
Vrh