Šta je novo?

Privatni prevoznici

Bamiron svoje polaske na liniji 94 održava sa Mercedes Conectima. Nekada su od Mercedesa tu bili redovni P42023 i P42024, dok je P42022 radio mešano, malo na 78, malo na 94. 3 nova Conecta (P42031, P42032 i P42033) puštena su na 94, a sa njima je P42022 prebačen redovno na tu liniju, dok su Isuzui prebačeni na 78. Danas ni jedan od 3 nova Conecta nije radio, tako da su ih na 94 menjali Temsa i Isuzu.
 
Nema tastere za svaka vrata pojedinačno.
Ne znam nisam zagledao,bas sam se i ja pitao zasto ne moze pojedinacno da ih otvara i zatvara.Mada i kasnije kada je ovaj covek uradio to sto je uradio konstantno je sistao vazduh na prednjim vratima kada se zatvore.
 
Poskidani tasteri, previzavano... A ovaj elektroventil što je šištao se zaglavio.
 
Na Slanačkom putu, na stanici Toplana u smeru ka gradu, stoji pokvaren LIAZ..
Ne bi bilo ništa sporno jer se kanturine kvare često, ali on stoji na sred ulice od jutros! :bg4:
 
Мислим да Ћурдић нема камион за вучу покварених аутобуса. Једном сам гледао како МАЗ вуче МАЗа.
 
Kad smo već kod gMazova, da vas ponovo priUpitam.. prošli put ste me kolektivno iscoolirali. :cool:
Kada idu 103ke u "zasluženu" penziju, zar nije trebalo to da se desi sad, krajem decembra?
 
MAZ-ovi su 2013 godište, tako da mogu da rade do 2023. Ćurdić je kupio 8 ili 10 (dobio sam različite informacije) novih Otokara koji treba svakog dana da im stignu (ako već nisu u garaži). Obzirom da poseduju 19 MAZ 103, jasno je da se ovom kupovinom menja otprilike pola 103-ki, dok ćemo ostatak još gledati po ulicama.
 
Koliko sam ja upoznat određen broj i jeste bio 2011. godište, ali ih je Ćurdić zamenio sa identičnim autobusima proizvedenim 2013, koji su te godine kupljeni za potrebe obavljanja javnog prevoza u Nišu.
 
Što se FAP-ova tiče imaju ih još Lekon i Transprodukt, mada polako ispunjavaju starosnu granicu. Kod Lekona bi trebalo da ima 6 komada. 3 2012. i 3 2013. Što se tiče ovih iz 2012, jedan bi trebalo da je završio karijeru u BG, a 2 bi trebalo da je završe u toku godine. Transprodukt ima 3 komada, 2 2012. godište i 1 2013. U toku godine će ova dva iz 2012. završiti karijeru.
 
Може ли обичан човек да купи
ФАПа, отплати кредитима
у неколико наврата и поклони
неком техничком музеју у овој
земљи? Било би занимљиво
распитати се и видети како
да се тако нешто изведе.
 
Ако буде имао паре вероватно може, али верујем да ће БГ ФАПови да заврше по руралним општинама у Србији.
 
Мислим да би био огроман грех бацити А537 док се у неким азијским земљама много већи кршеви чувају у музејима и третирају као понос аутоиндустрије. Ипак је тај пројекат овде започет 1995, и успео је онолико колико су му дозволили купци и држава. Пласман јесте био очајан али је политика главни кривац за то. Само који километар од фабрике је било ратиште а касније и поток избеглица, затим мафија у врху државе која није дозвољавала ништа мимо својих личних интереса.

Иначе, синоћ је вођа ишао у Прибој да дословно води људе жедне преко Лима и мути им памет својим баљезгаријама. Најгоре је то што су његове лажи изговорене тамо уз највећу сласт пренели готово сви медији, као да ту постоји нека врста уживања што је све тако како је. А зна се и ко ужива, у отетим кућама, милујући и трошећи отете паре већ скоро осам деценија у овој земљи.
 
Sudbina Fapa je sudbina cele ove države. Oduvek je autoindustrija bila realna slika stanja jedne privrede. Umrla ona, a sa njom i Fap. Sa Fapom i grad koji je od njega živeo.
A onda tom narodu bace kosku nacionalizma da se glođu oko nje i da ne stignu da razmišljaju o ekonomiji. Ne gledaj u frižider i novčanik, već šta radi komšija.
 
Људи се због интензитета пропаганде и свакодневног застрашивања све лакше примају на Вучићеве лажи. Пријатно им је да слушају о јачању економије, порасту запослености и великом патриотизму, иако је све од горе наведеног данас на историјском минимуму. Најгоре од свега је то што се све ово ради по диктату великих сила. Председник је, дакле, марионета, и он данас влада да би обавио шта се обавити мора. А морају се по жељи добрих пријатеља из иностранства позатварати све домаће фабрике, распродати сва земља и разбацати становништво по белом свету као ултра јефтина радна снага.
 
U Subotu oko 15h preko puta Hrama..
20220115_154827.jpg
 
Koliko sam uspeo da vidim, u pitanju je autobus na liniji 59..
20220115_152602.jpg
 
Autobus je saobraćao na liniji 39. Oznaka DJP P41619.
 
Возила са МАН моторима склона су ибертуражи.
Могуће је да је управо то узрок овог инцидента.
 
Да је имао ибертуражу морао би да се закуца у бандеру и штета би била много већа.
 
Hajde da svaku autobusku nesreću pripišemo iberturaži.
Biće da beogradski vazduh ne prija motorima pa malo-malo neki poludi, jer kako objasniti da se po drugim gradovima ne dešava ništa slično?
Nema grešaka vozača, a oni sve stariji, ili sve neiskusniji...
Nema grešaka drugih vozača i pešaka, a saobraćaj sve haotičniji.
Nema grešaka u održavanju i drugih kvarova, samo ibertura, a vozila sve lošija...
A ibertura se kod vodi negde u domenu više sile. Ušao đavo u motor. Zato pre negde napisah da ovim autobuaima ne trebaju nehaničari, bego popovi. A ako se i dogodi da zagazi u prekomerne obrtaje, ima i logično objašnjenje i geneza kvara. To onda znači da je održavanje svesno ignorisalo određene probleme.
Isključivanje struje i izbacivanje menjača moralo bi da zaustavi vozilo, po cenu da se motor razleti na tih 3-4k obrtaja. A to se nikad ne desi. Kako da obavezno posle udara u zid, banderu, motor obavezno staje?
 
Возила са МАН моторима склона су ибертуражи.
Могуће је да је управо то узрок овог инцидента.
И да, MAN мотори нису толико склони ибертуражама колико Cummins. Колико знам у претходних 6-7 година ниједан аутобус са MAN мотором није имао ибертуражу али у претходне 4 су имали искључиво аутобуси са Cummins ISB моторима као што су Temsa Avenue LF Plus или BMC.
 
Арива је пустила Volvo 8900 LE у саобраћај. Јуче је 1 био на 48.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh