Hajde da svaku autobusku nesreću pripišemo iberturaži.
Biće da beogradski vazduh ne prija motorima pa malo-malo neki poludi, jer kako objasniti da se po drugim gradovima ne dešava ništa slično?
Nema grešaka vozača, a oni sve stariji, ili sve neiskusniji...
Nema grešaka drugih vozača i pešaka, a saobraćaj sve haotičniji.
Nema grešaka u održavanju i drugih kvarova, samo ibertura, a vozila sve lošija...
A ibertura se kod vodi negde u domenu više sile. Ušao đavo u motor. Zato pre negde napisah da ovim autobuaima ne trebaju nehaničari, bego popovi. A ako se i dogodi da zagazi u prekomerne obrtaje, ima i logično objašnjenje i geneza kvara. To onda znači da je održavanje svesno ignorisalo određene probleme.
Isključivanje struje i izbacivanje menjača moralo bi da zaustavi vozilo, po cenu da se motor razleti na tih 3-4k obrtaja. A to se nikad ne desi. Kako da obavezno posle udara u zid, banderu, motor obavezno staje?