Kešo ti kao da obračunavaš neke sa druge planete, koliki je start ? Koliki je regres ? Topli obrok, minuli rad ?
Linja sa najviše prodatih karata je razumljivo 72 i na njoj uglavnom rade najveći uvlakači i razne dir. vezice. Ostale linije imaju jako malu prodaju karata, osim možda centralne tramvajske linije.
Plata vozača kad je na bolovanju je oko 38000 dinara i to vozača sa 25 godina radnog staža.
Evo jednog komentara sa FB grupe
2011 radna nedelja 36 sati, a plata 54.000.
2014 radna nedelja 40 sati, a plata 48.000.
2019 12-i mesec plata vozacima umanjena za nekih 5000.
Možemo da pričamo o plati vozača koji je na odmoru ceo mesec ? Koliko izađe ? Oko 40000 i par hiljada dinara. Vozač bez noćnih , prekovremenih i bez dupeuvlakačkih stimulacija?
Moja decembarska plata , bez praznika, noćnih sati, sa toplim obrokom iz prošlog meseca odmorom od 23.12 do 31.12. je 2200 evra. Stim što sam je računao da će mi odmor uzeti 8 dana (ovde ulazi i subota) na kraju ispalo samo 4 /2 dana i ostalo mi je 5 1/2 , čak su me častili dva dana (svaki mesec rada dva dana). Ispada da su i švabe majstori obračuna.
Te tri njedelje što sam radio nikad lakše, jedna nedalja školski bus, bukvalno voziš 20 min pa pauza 40 min do 1-2 h, pa opet tako i od 9 h ti radiš max. 2 sata. Sledeća nedelja dva dana pokazivao linuju kolegi a on tri dana obnavljao gradivo. Treća nedelja ja učio liniju
dva dana gledao pa tri dana vozio po pola smene. Milina za rad. Živela Nemačka i Merkelova kad me pustila u ovaj zapadni socijalizam. :kk:
Januar neću imati pravi obračun jer sam promenio i grad i posao tako da me očekuje još bolji socijalizam sa malo više rada. Oko 6 h vožnje za 2500 evra plate.
E kad čika Vesić bude manje kenjkao manje će ljudi u nemačkoj pričati srpski. Počinju da se ljute švabe na aerodromu, svaki drugi cepa srpski. Nekako i da svare naše nego počeli Poljaci , Rumuni, Rusi i ostala braća da se takmiče ko će više srpskih reči da nauči i da ih primeni.
A rad privatnika oni znaju do detalja tako da mogu samo da pričaju gluposti za lakoverne ljude. Tačno zaju koliko je prijavljeno vozača i koliko ima smena tj plaćenih radnih sati svaki prevoznik. Isto znaju koliko se uplaćuju doprinosi i kolike su plate na računu vozača. Vozači su prijavljeni kao ćopave trudne čstačice sa pola radnog vremena , sramota i posle se beče.