Šta je novo?

Privatni prevoznici

Mislim da to zavisi od vozača do vozača. Meni je bilo čudno sto je ovaj radio svaki dan al kaže da je tako određeno i da mora da radi iako je npr nedeljni red a utorak, ne radi ovaj sto bi radio u utorak nego on koji taj polazak radi nedeljom.
 
Da imaju 800e u Bg ne bi išli u Hrvatsku i Sloveniju da voze za 1000, 1200e.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Moguće je prebaciti i 800 evra, ali tu se radi o velikoj manjini sa dosta prodatih karata na par linija Novog Beograda i Karaburme. Samo njih ne treba uzimati za relevantan uzorak. Nema ni mnogo onih koji silaze ispod 60.000, dok je neki prosek oko 65000 dinara. Topli obrok se isplaćuje u novcu kroz zaradu, a bonovi za ishranu su dodati na već postojeći topli obrok. O detaljima vezanim za regres ipak ne bi pisao na forumu. Osnovica je sličnog iznosa već duži vremenski period, dok regres i topli obrok dodaju značajnu sumu na osnovicu sa minulim radom. Na celokupnu sumu idu porezi i doprinosi naravno.
 
Verovatno su mislili na vozače koji rade na slobodan dan i smenu i dopunu (neki deo šihte). Čim im nedostaje vozača, a to je uvek, traže ljude za prekovremeni rad. Verovatno su i smene tako rastegli da svaka prelazi fond i ide u prekovremene sate kako bi ublažili manjak vozača.
Praznične dnevnice još nisu ušle u obračun, jer je januar u toku.
Bez obzira na sate i noć, parkirer ima manji koeficijent od vozača.
 
U Dorcolu sigurno niko nema 800 evra, jedino ne znam za šefa saobraćaja . Inače vozače šalju u parkirere kada trebaju da nabiju prosek, obično pred penziju ili za kredit... A taj regres na platu i bonove su uveli namerno umesto povećanja plata da bi destilulisali odlazak na bolovanje. Sada kada budu išli na bolovanje ili godišnji plata će biti manja za oko 200 evra nego kad rade.
 
Regres im sleduje pa im sleduje, i ne umanjuje se bez obzira na bolovanje. Razlike između zarade kad radiš i kad si na godišnjem odmoru, ne mogu biti tako velike. Nekad bolje prođu oni koji su na odmoru, nekad lošije, a i tad im uredno idu i topli obrok i regres, a bonovi samo na redovan rad prema fondu časova. Razlike su u nekoliko hiljada najčešće, a godišnji odmor ide na dvanaestomesečni prosek, tako da zavisi i od toga šta ko radi tokom tih dvanaest meseci. Na Dorćolu teško da može neko imati ne znam kako veliku platu, jer tu ipak nema linija sa većom prodajom karata, pa sam zato i naglasio da se to odnosi na Novi Beograd i Karaburmu. A i za bolovanje razlike nisu baš tolike, čak i ako ono traje ceo mesec. 70% dvanaestomesečnog proseka, plus regres i umanjenji topli obrok za istih 30%.
 
Bolovanje je 65% od obračuna za tekući mesec.
Godišnji odmor se obračunava kao prosekza prethodnih 12 meseci
 
Regres koji ste do sada imali ostaje, ali ćete sada dobijate i regres za godišnji odmor koji nema karakter zarade, već se vodi kao posebna naknada i samim tim ne ulazi u obračun za bolovanje i godišnji odmor.
To sam čuo od dispečera, kaže da su imali poseban sastanak povodom toga. Trenutno imaju 25 vozača na bolovanju što je za Dorćol prilično velik procenat.
Takođe naknada za prvih 30 dana bolovanja je 100% ukoliko je povreda na radu ili profesionalno oboljenje.
 
Povreda na radu je 100% bolovanje u celom trajanju, s tim što je sve vreme na račun poslodavca.
Kod ostalih, 65%bolovanja, nakon početnih 30 dana naknada prelazi na račun fonda.
Još je bolovanje zbog malignih bolesti 100%.
 
Kešo ti kao da obračunavaš neke sa druge planete, koliki je start ? Koliki je regres ? Topli obrok, minuli rad ?
Linja sa najviše prodatih karata je razumljivo 72 i na njoj uglavnom rade najveći uvlakači i razne dir. vezice. Ostale linije imaju jako malu prodaju karata, osim možda centralne tramvajske linije.
Plata vozača kad je na bolovanju je oko 38000 dinara i to vozača sa 25 godina radnog staža.

Evo jednog komentara sa FB grupe

2011 radna nedelja 36 sati, a plata 54.000.
2014 radna nedelja 40 sati, a plata 48.000.
2019 12-i mesec plata vozacima umanjena za nekih 5000.

Možemo da pričamo o plati vozača koji je na odmoru ceo mesec ? Koliko izađe ? Oko 40000 i par hiljada dinara. Vozač bez noćnih , prekovremenih i bez dupeuvlakačkih stimulacija?

Moja decembarska plata , bez praznika, noćnih sati, sa toplim obrokom iz prošlog meseca odmorom od 23.12 do 31.12. je 2200 evra. Stim što sam je računao da će mi odmor uzeti 8 dana (ovde ulazi i subota) na kraju ispalo samo 4 /2 dana i ostalo mi je 5 1/2 , čak su me častili dva dana (svaki mesec rada dva dana). Ispada da su i švabe majstori obračuna. :sesir: Te tri njedelje što sam radio nikad lakše, jedna nedalja školski bus, bukvalno voziš 20 min pa pauza 40 min do 1-2 h, pa opet tako i od 9 h ti radiš max. 2 sata. Sledeća nedelja dva dana pokazivao linuju kolegi a on tri dana obnavljao gradivo. Treća nedelja ja učio liniju :D dva dana gledao pa tri dana vozio po pola smene. Milina za rad. Živela Nemačka i Merkelova kad me pustila u ovaj zapadni socijalizam. :kk:

Januar neću imati pravi obračun jer sam promenio i grad i posao tako da me očekuje još bolji socijalizam sa malo više rada. Oko 6 h vožnje za 2500 evra plate.

E kad čika Vesić bude manje kenjkao manje će ljudi u nemačkoj pričati srpski. Počinju da se ljute švabe na aerodromu, svaki drugi cepa srpski. Nekako i da svare naše nego počeli Poljaci , Rumuni, Rusi i ostala braća da se takmiče ko će više srpskih reči da nauči i da ih primeni. :D :D :D


A rad privatnika oni znaju do detalja tako da mogu samo da pričaju gluposti za lakoverne ljude. Tačno zaju koliko je prijavljeno vozača i koliko ima smena tj plaćenih radnih sati svaki prevoznik. Isto znaju koliko se uplaćuju doprinosi i kolike su plate na računu vozača. Vozači su prijavljeni kao ćopave trudne čstačice sa pola radnog vremena , sramota i posle se beče.
 
Voleo bi da upoznam tog što prebaci 800e plate u GSPu za volanom, a verujem i većina vozača. Taj da spava za volanom svaki dan, ceo dan toliko ne može izaći.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Voleo bih da živim u Srbiji iz Drugog dnevnika!
Ovo je bila jedna od parola sa demonstracija 1996. protiv SM. Došlo je opet isto vreme i parola je kao nikad pre aktuelna.
 
510cb690e651e2d21920bddc1c6ce6f3.jpg

BnB linea novi prevoznik linije 79. Sada ce vise ici Mazovi 203. Ariva i Curdic i dalje imaju nekoliko svojih polaska.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sve je ostalo isto samo je Linea uzela jedan polazak, a jedan ima i Lui sad.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
И по један су имали Кнежевић и Унакоп, Арива има само 1/79.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Koliko su stari FAP-ovi na 50ici? Deluju mi starije od 10 godina i poprilično su razdrndani (mada leti uvek radi klima i to solidno), a pravilo za starost valjda važi za sve privatnike.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Daxara":1l8afzgx je napisao(la):
Koliko su stari FAP-ovi na 50ici? Deluju mi starije od 10 godina i poprilično su razdrndani (mada leti uvek radi klima i to solidno), a pravilo za starost valjda važi za sve privatnike.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Ne rade na 50 nego na 47 i 48, 2011 su godište valjda

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Burazeru svaki dan se vozim 50icom, poprilično sam siguran da su ono FAP-ovi.
Znam da ih ima i na 47/48, pošto sam živeo kod Trošarine i vozio se do faksa.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
На 50 нема ФАП-ова, виђам само Лиазе, МАЗ-ове и Икарбусе годинама уназад.
 
Ispravka:
Našao. U pitanju je Liaz 5256.26. Nov sam u ovom svetu jbg, ne zamerite.
Svakako vozila deluju starija od granice, to je bila moja poenta od početka.
Da nije onog zanimljivog skretanja kod Eka stvarno bih voleo da jednog dana vidim Solaris na 50, ali tu je i Trošarina i još jedan ogroman uspon ka Vidikovcu.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Daxara":1tzrwuta je napisao(la):
Ispravka:
Našao. U pitanju je Liaz 5256.26. Nov sam u ovom svetu jbg, ne zamerite.
Svakako vozila deluju starija od granice, to je bila moja poenta od početka.
Da nije onog zanimljivog skretanja kod Eka stvarno bih voleo da jednog dana vidim Solaris na 50, ali tu je i Trošarina i još jedan ogroman uspon ka Vidikovcu.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Taj bus je takođe 2011 godište, Unacop je očajan prevoznik i zato su se raspali, dok su Sagini isti autobusi kao novi.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Да су ФАП-ови, Икарбуси и Мегабуси били код Саге транс, имали би далеко бољу репутацију.
 
Аца":14fp3m90 je napisao(la):
Да су ФАП-ови, Икарбуси и Мегабуси били код Саге транс, имали би далеко бољу репутацију.
Tako Liaz i Maz imaju veoma visoku reputaciju, mislim da 90% ljudi ne zna da su ti i busevi da 50 autobusi iste marke.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh